Transferwindow 2024/25
-
- Legende
Zou ik in alle facetten een verkeerde optie vinden.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- De Realist
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Klinkt alsof PSV hun lijstje weer afgaat om te peilen wie beschikbaar is en ervoor openstaat. Even afwachten met wie ze concreet gaan worden.
-
- Internationale topspeler
Ik vond Wijndal bij AZ erg sterk, ik vind het zo gek nog niet. Bosz krijgt hem wel op de rit. Huren met optie tot koop van 3 miljoen ofzo.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- DeefPeef
- Ardbeg
- Mister PSV
Nou nou, er zijn zo ontzettend veel scenario's. Hoeft helemaal niet zo. Vergeet niet dat het om een tijdelijke versterking gaat. Tevens is het verstandig om a, b en c opties warm te houden.
-
- Vaste waarde in elftal
Wijndal is beter dan Mauro en Oppegard
- These users thanked the author XaviS7mons for the post (total 3):
- Eindhovenvoetbal • Jeronimo • DeefPeef
-
- Basisspeler
Ik zou het enger vinden als een club als PSV niet contact zoekt met meerdere spelers om te kijken wat er op de markt te doen is.
- These users thanked the author Mvogoat for the post:
- Eindhovenvoetbal
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
-
- Legende
-
- Legende
Kom nou op zeg. Er is niks meer over van de Wijndal van AZ en als je zijn opvolger Kerkez zag dan viel het allemaal ook wel mee met hoe goed Wijndal bij AZ was.
We zitten al jaren te lachen om die vent, om zijn prestaties en praatjes en hij wordt elk seizoen naar de uitgang gewerkt door Ajax. Zelfs door het huidige Ajax. Maar nu de nood hoog is gaat Bosz hem ineens omtoveren tot een speler die mee kan met Boszball en waarmee je kan aantreden in de CL?
We zitten al jaren te lachen om die vent, om zijn prestaties en praatjes en hij wordt elk seizoen naar de uitgang gewerkt door Ajax. Zelfs door het huidige Ajax. Maar nu de nood hoog is gaat Bosz hem ineens omtoveren tot een speler die mee kan met Boszball en waarmee je kan aantreden in de CL?
-
Heel het forum was boos toen PSV Dest haalde. Overschatte Ajacied, arrogant ventje, overal mislukt, half jaar redelijk gedaan in Amsterdam. Ik vermoed zomaar dat PSV er best kijk op heeft. Als ze Wijndal halen, doen ze dat niet voor niks.Madueke wrote: ↑03 Aug 2024, 17:26 Kom nou op zeg. Er is niks meer over van de Wijndal van AZ en als je zijn opvolger Kerkez zag dan viel het allemaal ook wel mee met hoe goed Wijndal bij AZ was.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 3):
- DeefPeef • Trixm • Thijs
-
- Vedette
Ik kan me niet voorstellen dat PSV inzet op niveau Wijndal. Zowel kwalitatief als mentaal zoekt Earnie hoger.
Zou nog eerder een test zijn om de lek boven water te krijgen
Edit: kamp Wijndal is stal Raiola:
https://www.transfermarkt.nl/team-raiol ... ater/11115
Zou nog eerder een test zijn om de lek boven water te krijgen
Edit: kamp Wijndal is stal Raiola:
https://www.transfermarkt.nl/team-raiol ... ater/11115
Last edited by Robson de Souza on 03 Aug 2024, 17:35, edited 1 time in total.
- Balinho
En ook bij Noa Lang waren er vergelijkbare twijfels, zelfs bij onze huidige trainer bij sommigen. PSV haalt het beste in de mens naar boven.Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Aug 2024, 17:29Heel het forum was boos toen PSV Dest haalde. Overschatte Ajacied, arrogant ventje, overal mislukt, half jaar redelijk gedaan in Amsterdam. Ik vermoed zomaar dat PSV er best kijk op heeft. Als ze Wijndal halen, doen ze dat niet voor niks.Madueke wrote: ↑03 Aug 2024, 17:26 Kom nou op zeg. Er is niks meer over van de Wijndal van AZ en als je zijn opvolger Kerkez zag dan viel het allemaal ook wel mee met hoe goed Wijndal bij AZ was.
Niet dat ik hierbij pleitbezorger ben voor Owen Wijndal overigens. Maar het zou me simpelweg niet verbazen wanneer die gast hier positief zou verbazen.
- These users thanked the author Balinho for the post (total 3):
- Heissenberrug • SKERLA • Eindhovenvoetbal
-
- Bankzitter
Verschil wijndal en dest als ex Ajax speler is wel dat dest semi mislukte bij barca en ac Milan en wijndal bij Antwerpen en Ajax speelde.
Wordt niet blij van dit gerucht, maar het is niet heel onlogisch als noodoptie
Wordt niet blij van dit gerucht, maar het is niet heel onlogisch als noodoptie
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Zoals bekend? Los van de vraag of Mauro überhaupt als eerste linksback bij je CL-overwinteringsambitie past (wat dit seizoen het plan leek) zou ik maar beginnen met het voorzichtig afschrijven van de Braziliaan. Zijn blessuregevoeligheid lijkt structureel te worden. Met daarnaast Oppegard als zwakke backup en Teze in zijn laatste seizoen en Dest om hem evt op te volgen zou ik écht investeren niet alleen logisch maar ook noodzakelijk vinden. Vraag is alleen of de middelen daarvoor toereikend zijn irt de plannen met Van de Berg en de al uitgegeven budgetten voor Driouech, Tillman en Flamingo.
-
Je ongelijk toegeven is blijkbaar echt echt echt heel moeilijk...
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- milansandro
-
- Meervoudig international
Niet heel het forum hoor, vooral de gebruikelijke schreeuwers.Eindhovenvoetbal wrote: ↑03 Aug 2024, 17:29Heel het forum was boos toen PSV Dest haalde. Overschatte Ajacied, arrogant ventje, overal mislukt, half jaar redelijk gedaan in Amsterdam. Ik vermoed zomaar dat PSV er best kijk op heeft. Als ze Wijndal halen, doen ze dat niet voor niks.
Dest was ook toen al een zeer goede speler, dat heeft ie echt niet bij ons geleerd.
Wijndal is wel echt van een andere categorie dan Dest.
En het eeuwige “Bosz krijgt ‘m wel weer aan de praat”, is natuurlijk complete onzin.
Bosz is een toptrainer maar ook Bosz kan van een 4 geen 8 maken.
- DonyellMalen
- Legende
Easy easy Wijndal wordt ie genoemd. Kom op man, die gozer moet je niet willen. Clowndal in ons shirt; niet best.
-
- Vedette
Wat ik bedoel: ik zou het niet verstandig vinden om nu (fors) te investeren zolang je Dest en Mauro onder contract hebt staan, ook al is Dest nu lang geblesseerd en Mauro fysiek onbetrouwbaar. Mijn voorkeur zou een noodverband zijn voor dit seizoen (bijv. PvA) waarna Dest volgend jaar het stokje weer kan overnemen.O Goleiro Grande wrote: ↑03 Aug 2024, 17:38Zoals bekend? Los van de vraag of Mauro überhaupt als eerste linksback bij je CL-overwinteringsambitie past (wat dit seizoen het plan leek) zou ik maar beginnen met het voorzichtig afschrijven van de Braziliaan. Zijn blessuregevoeligheid lijkt structureel te worden. Met daarnaast Oppegard als zwakke backup en Teze in zijn laatste seizoen en Dest om hem evt op te volgen zou ik écht investeren niet alleen logisch maar ook noodzakelijk vinden. Vraag is alleen of de middelen daarvoor toereikend zijn irt de plannen met Van de Berg en de al uitgegeven budgetten voor Driouech, Tillman en Flamingo.
- Standbeeld
- Mister PSV
XaviS7mons wrote: ↑03 Aug 2024, 17:14 Er is dus ook met kamp Wijndal gesproken, aldus PSVMedium op Instagram. Zou ik geen verkeerde optie vinden hoor, mits hij zijn AZ-niveau haalt amar daar vertrouw ik Peter wel op. Noa en Owen op de linkerflank
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Vedette
Oh lord Dan hoop ik even dat PSVMedium er gruwelijk naast zit deze keer.Standbeeld wrote: ↑03 Aug 2024, 17:44XaviS7mons wrote: ↑03 Aug 2024, 17:14 Er is dus ook met kamp Wijndal gesproken, aldus PSVMedium op Instagram. Zou ik geen verkeerde optie vinden hoor, mits hij zijn AZ-niveau haalt amar daar vertrouw ik Peter wel op. Noa en Owen op de linkerflank