Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 31 Jul 2024, 18:12 Dat dit serieus onderwerp van gesprek is zeg. Goeiendag. Een kolkend eigen stadion is wat voetbal mede zo mooi maakt. Als je het serieus niet erg vindt of best begrijpt dat er duizenden lege plekken zijn moet je gewoon vooral zelf heel hard weg blijven. Een fijne bank en goede TV passen dam beter bij je "fanschap".
Ik ga zondag gewoon hoor. Ik moet dan ook helemaal niets gelukkig. Ik zie de link ook niet helemaal tussen begrip hebben voor lege plekken en zelf thuis blijven.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Maikel twee wedstrijden niet welkom.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Heten die Brigata Tifosi? Serieus? Zo'n clubje achterhoekse boertjes met een bivakmuts :lol:

Denk dat ze keihard uitgelachen zouden worden door de echte Italiaanse tifosi. :grin:
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 03 Aug 2024, 17:43 Heten die Brigata Tifosi? Serieus? Zo'n clubje achterhoekse boertjes met een bivakmuts :lol:

Denk dat ze keihard uitgelachen zouden worden door de echte Italiaanse tifosi. :grin:
Ergens is het natuurlijk allemaal lachwekkend, met fakkels en vlaggen zwaaien en jezelf heel bijzonder voelen, omdat je bij een speciale groep hoort.

Ik ben zelf meer van het: zitten, staan als het spannend wordt, soms schreeuwen als het kut is en juichen als het goed is. Eventueel meeklappen met een liedje en als ik echt in een malle bui ben, doe ik mee met een wave. En daarna fluit de scheids af, sta ik op en ga ik rustig naar huis.
These users thanked the author MC Hammer for the post (total 8):
GrasmatStandbeeldShovingNE2TommGewitwelHeissenberrugSensationFieseFriedrich
Hammertime!
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

MC Hammer wrote: 03 Aug 2024, 18:24
Grasmat wrote: 03 Aug 2024, 17:43 Heten die Brigata Tifosi? Serieus? Zo'n clubje achterhoekse boertjes met een bivakmuts :lol:

Denk dat ze keihard uitgelachen zouden worden door de echte Italiaanse tifosi. :grin:
Ergens is het natuurlijk allemaal lachwekkend, met fakkels en vlaggen zwaaien en jezelf heel bijzonder voelen, omdat je bij een speciale groep hoort.

Ik ben zelf meer van het: zitten, staan als het spannend wordt, soms schreeuwen als het kut is en juichen als het goed is. Eventueel meeklappen met een liedje en als ik echt in een malle bui ben, doe ik mee met een wave. En daarna fluit de scheids af, sta ik op en ga ik rustig naar huis.
Ieder zijn ding toch? Ik vind het lachwekkend om mensen die een wedstrijd op een ander manier beleven lachwekkend te noemen. Zo zijn er ook mensen die het lachwekkend vinden hoe jij de wedstrijd beleeft.

Snap verder niet zo goed wat met “fakkels en vlaggen zwaaien” met een groep te maken heeft. Op de eerste ring van noord heeft er vorig jaar iemand bijna een heel jaar met een vlag gezwaaid. Niks groep. Vindt hij waarschijnlijk leuk? Prima toch. Doe je niemand kwaad mee.

Het bijzonder voelen is weer prachtige aanname. Nogmaals puur omdat jij een wedstrijd anders beleeft dingen als lachwekkend zeggen, is misschien nog wel lachwekkender.
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 6):
MC HammerMaikelPCGCRaw85Jorditezzyunited
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

BROEK UIT EN ZWAAIEN!!!
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Sensation
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 03 Aug 2024, 17:41

@Maikel twee wedstrijden niet welkom.
Ik hoor niet bij de BT :L
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 03 Aug 2024, 17:43 Heten die Brigata Tifosi? Serieus? Zo'n clubje achterhoekse boertjes met een bivakmuts :lol:

Denk dat ze keihard uitgelachen zouden worden door de echte Italiaanse tifosi. :grin:
Neetoor, harde kern van Palermo komt geregeld op bezoek. Zijn ze vrienden mee
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

MC Hammer wrote: 03 Aug 2024, 18:24
Grasmat wrote: 03 Aug 2024, 17:43 Heten die Brigata Tifosi? Serieus? Zo'n clubje achterhoekse boertjes met een bivakmuts :lol:

Denk dat ze keihard uitgelachen zouden worden door de echte Italiaanse tifosi. :grin:
Ergens is het natuurlijk allemaal lachwekkend, met fakkels en vlaggen zwaaien en jezelf heel bijzonder voelen, omdat je bij een speciale groep hoort.

Ik ben zelf meer van het: zitten, staan als het spannend wordt, soms schreeuwen als het kut is en juichen als het goed is. Eventueel meeklappen met een liedje en als ik echt in een malle bui ben, doe ik mee met een wave. En daarna fluit de scheids af, sta ik op en ga ik rustig naar huis.
Wat een rare aanname dat supporters die met vlaggen zwaaien en fakkels gebruiken zich heel bijzonder voelen. Laat iedereen de wedstrijd beleven zoals zij dat willen.
These users thanked the author Maikel for the post:
danko-lazovic
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 03 Aug 2024, 20:45
MC Hammer wrote: 03 Aug 2024, 18:24

Ergens is het natuurlijk allemaal lachwekkend, met fakkels en vlaggen zwaaien en jezelf heel bijzonder voelen, omdat je bij een speciale groep hoort.

Ik ben zelf meer van het: zitten, staan als het spannend wordt, soms schreeuwen als het kut is en juichen als het goed is. Eventueel meeklappen met een liedje en als ik echt in een malle bui ben, doe ik mee met een wave. En daarna fluit de scheids af, sta ik op en ga ik rustig naar huis.
Wat een rare aanname dat supporters die met vlaggen zwaaien en fakkels gebruiken zich heel bijzonder voelen. Laat iedereen de wedstrijd beleven zoals zij dat willen.
Nou, ik reageerde op tifosi die andere tifosi zouden uitlachen, en in die context paste het prima.

Ik verbied niemand iets, maar ik mag het toch geestig vinden dat volwassen mannen helemaal uit hun plaat gaan onder het mom van voetbalbeleving en dan ook nog anderen zouden uitlachen, omdat ze niet tifosi of ultra genoeg zijn?

Kijk, als ik al iets voor het zeggen zou hebben, zou ik naar het niveau hi-ha-hondenlul gaan, tickets op goede plekken voor een euro of 20, en supporters van verschillende clubs die (eventueel met shirtje aan, als je dat leuk vindt) gewoon naast elkaar kunnen zitten en elkaar na afloop een hand geven. Het allermooiste zou zijn als je je kids mee kunt nemen en niet hoeft te vrezen voor onlusten.

Dus zoals ik een wedstrijd wil beleven zit er denk ik al helemaal niet in. Wat dat betreft krijgen de tifosi meer hun zin.
Hammertime!
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

MC Hammer wrote: 03 Aug 2024, 22:16
Maikel wrote: 03 Aug 2024, 20:45

Wat een rare aanname dat supporters die met vlaggen zwaaien en fakkels gebruiken zich heel bijzonder voelen. Laat iedereen de wedstrijd beleven zoals zij dat willen.
Nou, ik reageerde op tifosi die andere tifosi zouden uitlachen, en in die context paste het prima.

Ik verbied niemand iets, maar ik mag het toch geestig vinden dat volwassen mannen helemaal uit hun plaat gaan onder het mom van voetbalbeleving en dan ook nog anderen zouden uitlachen, omdat ze niet tifosi of ultra genoeg zijn?

Kijk, als ik al iets voor het zeggen zou hebben, zou ik naar het niveau hi-ha-hondenlul gaan, tickets op goede plekken voor een euro of 20, en supporters van verschillende clubs die (eventueel met shirtje aan, als je dat leuk vindt) gewoon naast elkaar kunnen zitten en elkaar na afloop een hand geven. Het allermooiste zou zijn als je je kids mee kunt nemen en niet hoeft te vrezen voor onlusten.

Dus zoals ik een wedstrijd wil beleven zit er denk ik al helemaal niet in. Wat dat betreft krijgen de tifosi meer hun zin.
Ik als PSV'er sta daar tussen. En het is algemeen bekend dat ik PSV'er ben.

Je zou eens een keer naar Doetinchem moeten gaan voor een wedstrijd voordat je een oordeel hebt. Want alles behalve 'hi ha hondenlul' kan hier in Doetinchem.
Eerst inlezen voor je oordeelt.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 03 Aug 2024, 22:23 Want alles behalve 'hi ha hondenlul' kan hier in Doetinchem.
Komt omdat verder toch niemand het verstaat. :whistle:
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 03 Aug 2024, 22:23
MC Hammer wrote: 03 Aug 2024, 22:16

Nou, ik reageerde op tifosi die andere tifosi zouden uitlachen, en in die context paste het prima.

Ik verbied niemand iets, maar ik mag het toch geestig vinden dat volwassen mannen helemaal uit hun plaat gaan onder het mom van voetbalbeleving en dan ook nog anderen zouden uitlachen, omdat ze niet tifosi of ultra genoeg zijn?

Kijk, als ik al iets voor het zeggen zou hebben, zou ik naar het niveau hi-ha-hondenlul gaan, tickets op goede plekken voor een euro of 20, en supporters van verschillende clubs die (eventueel met shirtje aan, als je dat leuk vindt) gewoon naast elkaar kunnen zitten en elkaar na afloop een hand geven. Het allermooiste zou zijn als je je kids mee kunt nemen en niet hoeft te vrezen voor onlusten.

Dus zoals ik een wedstrijd wil beleven zit er denk ik al helemaal niet in. Wat dat betreft krijgen de tifosi meer hun zin.
Ik als PSV'er sta daar tussen. En het is algemeen bekend dat ik PSV'er ben.

Je zou eens een keer naar Doetinchem moeten gaan voor een wedstrijd voordat je een oordeel hebt. Want alles behalve 'hi ha hondenlul' kan hier in Doetinchem.
Eerst inlezen voor je oordeelt.
Ik snap niet goed wat je probeert te zeggen, het is alsof je supporters in Doetinchem verdedigt, maar ik heb niet het gevoel dat ik ze iets verweten heb. Misschien zelf minder aannames doen?
Hammertime!
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Slechte aannames, daar zijn ze bij de Graafschap dan weer wèl goed in. :whistle:
These users thanked the author Grasmat for the post:
MC Hammer
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

MC Hammer wrote: 03 Aug 2024, 22:31
Maikel wrote: 03 Aug 2024, 22:23

Ik als PSV'er sta daar tussen. En het is algemeen bekend dat ik PSV'er ben.

Je zou eens een keer naar Doetinchem moeten gaan voor een wedstrijd voordat je een oordeel hebt. Want alles behalve 'hi ha hondenlul' kan hier in Doetinchem.
Eerst inlezen voor je oordeelt.
Ik snap niet goed wat je probeert te zeggen, het is alsof je supporters in Doetinchem verdedigt, maar ik heb niet het gevoel dat ik ze iets verweten heb. Misschien zelf minder aannames doen?
Dat je aannames doet die je niet kan doen.
Je noemt groepen lachwekkend, benoemt dan wat je graag wilt zien. Ik geef aan dat dit kan en dan snap je het niet meer.

Prima.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 03 Aug 2024, 22:29
Maikel wrote: 03 Aug 2024, 22:23 Want alles behalve 'hi ha hondenlul' kan hier in Doetinchem.
Komt omdat verder toch niemand het verstaat. :whistle:
Gewaagde uitspraak van iemand uit Helmond :mrgreen:
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 03 Aug 2024, 22:34
MC Hammer wrote: 03 Aug 2024, 22:31

Ik snap niet goed wat je probeert te zeggen, het is alsof je supporters in Doetinchem verdedigt, maar ik heb niet het gevoel dat ik ze iets verweten heb. Misschien zelf minder aannames doen?
Dat je aannames doet die je niet kan doen.
Je noemt groepen lachwekkend, benoemt dan wat je graag wilt zien. Ik geef aan dat dit kan en dan snap je het niet meer.

Prima.
Welke aannames doe ik volgens jou dan?
Hammertime!
User avatar
MC Hammer
International
Posts: 921
Joined: 12 Jun 2023, 21:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rot op met die opgefokte lui in het zwart, die iedereen willen aanvallen. Eerste helft op vak A een blik naar PSV slingeren en nu in de hoek datzelfde gezeik. En waarom? Omdat er misschien eentje blij was dat Feyenoord scoorde. Nou, nou, het is ook wel heftig...
These users thanked the author MC Hammer for the post (total 2):
EindhovenvoetbalProf_napo
Hammertime!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Hier gaat Noa vannacht last van hebben, die doet geen oog meer dicht!!
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare
FOOTB_REM_S: No

MC Hammer wrote: 04 Aug 2024, 20:16 Rot op met die opgefokte lui in het zwart, die iedereen willen aanvallen. Eerste helft op vak A een blik naar PSV slingeren en nu in de hoek datzelfde gezeik. En waarom? Omdat er misschien eentje blij was dat Feyenoord scoorde. Nou, nou, het is ook wel heftig...
De groep mensen op de tweede ring op zuid verdiende het om uit het stadion geschopt te worden imo.

Geen idee wat er op A gebeurden, kzat de hele tijd te zoeken maar zag niks.

En idd oost zag er weer gezeli uit
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 04 Aug 2024, 21:42
Gadverdamme.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
MC Hammer
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 04 Aug 2024, 21:42
Besef dat het volwassen mannen zijn die dit doen hè, en zichzelf ook nog stoer vinden :lol:
These users thanked the author Sensation for the post:
mateja
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 04 Aug 2024, 21:58
Standbeeld wrote: 04 Aug 2024, 21:42
Besef dat het volwassen mannen zijn die dit doen hè, en zichzelf ook nog stoer vinden :lol:
Voor het laten verwijderen een dubbele rekening opsturen naar Feyenoord. De ene betaling naar PSV en de andere betaling naar het KWF.
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Oh nee. Misschien kan Noa een liedje zingen hierover op het stadhuisplein over een aantal maanden.
Post Reply