Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Ontbijtkoek wrote: 04 Aug 2024, 10:05
TomPSV wrote: 04 Aug 2024, 09:38
Is dit niet die knakker van Fc Update?
Ja, geweldige fantast is het.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Ontbijtkoek
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Sensation wrote: 04 Aug 2024, 09:00kan mij al helemaal niet voorstellen dat Ajax hem voor 2mil naar een kampioenskandidaat laat gaan
    Wat maakt dat voor ajax uit? Excelsior verkoopt toch ook Driehoek aan ons?
    Zolang je niet aan je concurrenten verkoopt boeit dat toch niet?
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 3):
    bernardo1808NotoriousBIG046Sensation
    Teletubby
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2024, 10:06 Wat het verhaal Wijndal ongeloofwaardig maakt is dat we hem van Ajax kopen voor 2 miljoen. Dat zou een boekhoudkundig verlies betekenen van 4 miljoen ineens.
    Mocht hij echt richting de 3 miljoen verdienen dan strookt het wel met de uitspraken van Kroes dat ze 35% moeten krimpen in salaris huis. Lijkt mij een absolute grootverdiener daar en ook een speler die gewoon lekker blijft zitten om zijn handje open te houden. Ze hebben nu 3 peperdure linksbacks die allemaal niet gaan spelen (Avila, Sosa en Wijndal) als PSV nu een uitweg biedt om 9 miljoen te besparen (Wijndal staat nog 3 jaar onder contract) en je krijgt er nog wat geld bij ook. Je neemt een verlies van 4 miljoen maar je bespaart wel 9 miljoen uiteindelijk. Ajax zit nu zo in het nauw dat je zo een keuzes gewoon moet gaan maken.
    SKERLA
    Legende

Marco is weer terug van vakantie puntje puntje puntje

YPLee
    Jeugdinternational

Alsjeblieft niet zeg. Lekker hier in Eindhoven blijven.
    SKERLA
    Legende

En Rik is ook wakker:

Balinho
    Internationale topspeler

Zal hij een enkeltje Monaco pakken?
  • These users thanked the author Balinho for the post (total 2):
    Lorenzo von Matterhorn29.04.2007
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

20 miljoen vragen? Vragen kan altijd toch? 😂
    Joenepsv
    Legende

Nee man. Small club. En Stewart gaat hem een vaste aanstelling geven. Teze tot zijn 36ste in een PSV shirt.
    Madueke
    Legende

Dat waren sowieso al gekke uitspraken, om eind juli te zeggen dat je blijft. Hij kan Monaco nog altijd afwijzen uiteraard.

Gelukkig hoeft er in de verdediging weinig anders te gebeuren, dus een nieuwe rechtsback zoeken kan Earnie in alle rust. :opzijnkop:
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    BarryBanaan
    ShovingNE2
    Site Admin

SKERLA wrote: 04 Aug 2024, 10:09Ja, want je kan daar louter geloofwaardig, weldoordacht en logisch beleid verwachten.
    Als ze het al zouden doen, dan nooit naar PSV voor zo'n fooi. Buitenland wellicht. Maar niet naar de voormalig concurrent.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Jwoeloe
    Moderator

DonyellMalen wrote: 04 Aug 2024, 09:58
    Jwoeloe wrote: 04 Aug 2024, 09:52 Wat dat betreft zou hij wel in zijn kracht komen te spelen.
    Wat is zijn kracht dan? Hij is niet zo snel als een Dest of Van Aanholt waardoor hij constant er overheen kan blijven gaan.
    Hij is niet zo snel als Dest of Van Aanholt nee, al is hij ook echt niet langzaam, maar gelukkig komt er meer bij kijken dan alleen snelheid. Anders zou ik Stewart adviseren om eens bij Femke Bol te informeren. Die schijnt iedereen eruit te lopen. ;)

Zonder dollen, aan de bal is een Wijndal in mijn ogen veel vaardiger dan een Van Aanholt. Maakt hem daarom heel geschikt voor het combinatievoetbal met alle positiewisselingen aan die kant. Plus met zijn trap ben je gegarandeerd van een mooi aantal kopgoals van Luuk.

Geen idee of ik zelf voor hem zou gaan, waarschijnlijk niet, maar zie echt wel wat hij toe kan voegen. Als goedkope gok ik er wel begrip voor hebben.
    PSVTOPOss wrote: 04 Aug 2024, 10:10 Ik zou Wijndal ook een rare keuze vinden, maar als er iemand iets kan maken van hem dan is het Bosz wel.
    En Earnie en Brands weten met Wijndal wel wat ze in huis halen, dus ik heb er wel vertrouwen in dat als ze die stap zetten, dat er dan goed over nagedacht is.
    Dat laatste gaat helaas niet op. Dat heb ik zojuist ook nog gecheckt. Brands heeft bij AZ gezeten tot Wijndal 10 jaar oud is. En Stewart tot hij 15 jaar oud was. Het is dus niet alsof ze hem persoonlijk goed kennen en veel zinnigs kunnen zeggen over het type mens dat je dan binnenhaalt.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post:
    DeefPeef
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Zou gruwelijk zuur zijn als Teze vertrekt. Ook minstens 25 miljoen vragen. Ga maar een andere rechtsback vinden die zo specifiek die rol kan vervullen, als een soort halve cv. En tegelijkertijd zo'n goede voorzet heeft. Ik hoop dat hij gaat bijtekenen. Dik contract en lekker Mr PSV worden.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
    Ontbijtkoek
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het punt met Wijndal is dat je een speler haalt die een dikke vette streep onder het Ajax avontuur kan zetten om elders een nieuwe stap te maken. Zal zelf veel salaris in moeten leveren maar dan kom je in een gespreid bedje terecht wat toch voor hem behoorlijk wat kansen zou bieden.

Het is een jongen die pakweg 3 jaar geleden gewoon 10 miljoen waard was om een reden. Die kwaliteiten zijn er wel en ik vond het destijds een hele slimme en goede aankoop van Ajax.

Nu bij PSV de grote resetknop indrukken en vertrouwen in het plan van PSV zou hem echt binnen een paar weken/maanden flink terug op de kaart zetten en wellicht het plezier terug vinden in een offensieve machine.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    DeefPeef
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Hopelijk verlengt Teze snel. Een vertrek van hem kunnen we echt niet erbij hebben.
    TomPSV
    Legende

Die Mounir Boualin zat vroeger wellicht een aantal keer fout, maar zijn laatste nieuwtjes werden stuk voor stuk overgenomen door andere journalisten. Is dus vrij betrouwbaar geworden.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

danko-lazovic
    Meervoudig international

Met zulke berichten van Rik weet ik vaak wel hoe laat het is. Ik gok dat Teze weg is.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    Marcopsv
    Flabbergast
    Veelbelovend talent

ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2024, 10:23
    SKERLA wrote: 04 Aug 2024, 10:09Ja, want je kan daar louter geloofwaardig, weldoordacht en logisch beleid verwachten.
    Als ze het al zouden doen, dan nooit naar PSV voor zo'n fooi. Buitenland wellicht. Maar niet naar de voormalig concurrent.
    We gaan het zien. Maar als het zo is, geeft het aan hoe klem Ajax zit.
  • These users thanked the author Flabbergast for the post:
    ShovingNE2
    DeBruyne
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 04 Aug 2024, 10:18 En Rik is ook wakker:

Monaco heeft momenteel voor de rechtsachter
    Positie een international uit Brazilië en een international uit Ivoorkust onder contract te staan. Wat moeten ze dan met een 3e zou je zeggen 🤔
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Dit kunnen we er dus echt niet bijhebben. Zowat de enige fitte verdediger die vorig jaar stabiel was. Echt klote dat iedereen een eenjarig contract heeft achterin, Earnie heeft zitten slapen
    TomPSV
    Legende

Het zou toch bizar zijn als we voor de eerste competitiewedstrijd tegen RKC met Flamingo 1 fitte verdediger over hebben..
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Heb toch het gevoel alsof Teze gewoon weg is anders krijgt PSV geen bod van meer dan 10 miljoen.

Wel echt een groot gemis en dan wordt het spannend de komende weken.
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Vanthaman18 wrote: 04 Aug 2024, 10:32
    Zulke tweets betekenen meestal niet zoveel goeds
    Edison
    Jeugdspeler
    Old name: Supervennegoor
    Clubvoorkeur: Pav

Dit zou dan toch betekenen dat teze geen contract verlening wilt…

Anders niet te koop en op de team foto
    Ik ben in vorm, dat buikje hoort bij die vorm
    Post Reply