Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Peer71 wrote: 04 Aug 2024, 11:38 Op X wordt Bafodé Diakité van Lille genoemd
Als gerucht of als die zou mooi zijn? Nog nooit van gehoord en heeft een marktwaarde van 18 miljoen (transfermarkt)
ComeOnPSV
Vedette

Van den Berg
Gehoopt wordt dat de langverwachte transfer van Sepp van den Berg snel rondkomt, zodat hij op tijd kan aansluiten als vanaf volgende week de punten in de eredivsie op het spel staan.

In het stuk van Elfrink vanmorgen.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 04 Aug 2024, 11:40
Peer71 wrote: 04 Aug 2024, 11:38 Op X wordt Bafodé Diakité van Lille genoemd
Door wie?
TransferFriday...
DonyellMalen
Legende

Ontbijtkoek wrote: 04 Aug 2024, 11:40
Door wie?
Volgens mij Transferfriday 🥴
Marktwaarde bijna 20 miljoen.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

DonyellMalen wrote: 04 Aug 2024, 11:39
RIO wrote: 04 Aug 2024, 11:37 Hebben jullie niet gezien dat Earnie in principe geen "back up" spelers haalt. Elke aankoop heeft de potentie om in de basis te staan. De "back ups" zijn veelal jeugdspelers of waren al back ups in het team. Driehoek zou je als back up kunnen zien, maar ook die heeft de potentie om op termijn in de basis te spelen als ie zich sterk ontwikkeld.
Exact. Dat is de koers die we varen. Plus dat we afhankelijk zijn van clubs hoger in de markt kan je in deze situatie terechtkomen. Maar no stress, dit komt ongetwijfeld goed.
Zeker, 2e en 3e week van Aug gaan ze komen. Maar goed, das logisch.
Teletubby
Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 04 Aug 2024, 11:41 Van den Berg
Gehoopt wordt dat de langverwachte transfer van Sepp van den Berg snel rondkomt, zodat hij op tijd kan aansluiten als vanaf volgende week de punten in de eredivsie op het spel staan.

In het stuk van Elfrink vanmorgen.
Smellrock lijkt dus goed te zitten mbt van den Berg. Zou Wijndal dan toch?
Standbeeld
Mister PSV

Ontbijtkoek wrote: 04 Aug 2024, 11:40
Door wie?
Volgens mij Transferfriday 🥴
SKERLA wrote: 04 Aug 2024, 11:42
Door wie?
TransferFriday...
Dat account nemen we niet serieus. Peer71
danko-lazovic
Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2024, 11:12 We lopen altijd achter de feiten aan begin augustus. Simpelweg omdat PSV pas goede spelers kan halen als het later in het window is als clubs de voorbereiding achter de rug heeft en de eerste schiftingen plaatsvinden.

We hebben Teze, Schouten, Boscagli Flamingo voor achterin. Sepp komt.

Ook PSV / Bosz gebruikt de voorbereiding om te bepalen wat er moet komen. Natuurlijk heeft PSV zich bedacht hoe de rechtsback en de linksback op te lossen. En nu wordt er sneller geschakeld.

Maar of PSV wel of niet wat zou doen als Mauro fit was gebleven weten we niet. Dat hing denk ik meer van optreden Oppegard af in de voorbereiding.

Het gebeurt ieder jaar. En het zijn ook ieder jaar dezelfden die anders verwachten en roepen dat PSV het verkeerd doet. En dat al een jaar of 10 op rij.

Dan heb je ook een leercurve gelijk een flatline hoor.

Ik ga volle bak genieten want ik vertrouw erop dat er goede vervangers komen, wie er ook vertrekt. Nieuwe herinneringen maken met nieuwe spelers. En als niemand vertrekt ben ik nog blijer.

We zitten eerste rang bij een prachtige film die ons een maand in spanning gaat houden. Hoe kan je niet genieten?
Ik ben het dus echt niet met je eens. Het is echt onzin dat je goede spelers pas vanaf augustus kan halen. Met deze theorie is Flamingo is dus geen goede speler. Deze theorie klopt voor spelers waarbij het de vraag is of ze kunnen aansluiten bij de eerste 18 van een topclub of buiten de boot vallen. Voor alle andere spelers is deze theorie nergens op gebaseerd. Voorbeeld. Noa Lang tekende vorig jaar op 8 juli. toch ruim voor augustus.

Wat PSV doet is gewoon pokeren op dit moment. Ik ga er vanuit dat ze overal nu voor de A-keuze gaan. Dat kan geweldig uitpakken of juist niet. Vorig jaar is het goed uitgepakt met Schouten. Maar als het betekent dat je tot het einde van de window gaat wachten, maar uiteindelijk misgrijpt op je A-speler, kan het ook zijn dat keuze B,C en D al weg zijn. Oftewel je gokt. En dat kan 2 kanten opvallen.

En even, je vergelijkt de laatste 10 jaar. Maar ik denk dat als je kijkt naar de laatste 10 jaar transferperiodes van PSV dat er genoeg op aan te merken is. Het is niet dat ik rustig in de stoel ga zitten omdat het de laatste 10 jaar goed gegaan is.

Dus ik vind dat je best kritisch mag zijn. Iedereen die kritisch is wegzetten als paniekzaaiers etc slaat nergens op. We hebben allemaal vorig jaar gezien hoe belangrijk het is om vanaf moment 1 er te staan. Feyenoord verliest in de eerste 2 speelrondes 4 punten. Nog steeds alle vertrouwen, maar er is werk aan de winkel.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

danko-lazovic wrote: 04 Aug 2024, 11:44
ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2024, 11:12 We lopen altijd achter de feiten aan begin augustus. Simpelweg omdat PSV pas goede spelers kan halen als het later in het window is als clubs de voorbereiding achter de rug heeft en de eerste schiftingen plaatsvinden.

We hebben Teze, Schouten, Boscagli Flamingo voor achterin. Sepp komt.

Ook PSV / Bosz gebruikt de voorbereiding om te bepalen wat er moet komen. Natuurlijk heeft PSV zich bedacht hoe de rechtsback en de linksback op te lossen. En nu wordt er sneller geschakeld.

Maar of PSV wel of niet wat zou doen als Mauro fit was gebleven weten we niet. Dat hing denk ik meer van optreden Oppegard af in de voorbereiding.

Het gebeurt ieder jaar. En het zijn ook ieder jaar dezelfden die anders verwachten en roepen dat PSV het verkeerd doet. En dat al een jaar of 10 op rij.

Dan heb je ook een leercurve gelijk een flatline hoor.

Ik ga volle bak genieten want ik vertrouw erop dat er goede vervangers komen, wie er ook vertrekt. Nieuwe herinneringen maken met nieuwe spelers. En als niemand vertrekt ben ik nog blijer.

We zitten eerste rang bij een prachtige film die ons een maand in spanning gaat houden. Hoe kan je niet genieten?
Ik ben het dus echt niet met je eens. Het is echt onzin dat je goede spelers pas vanaf augustus kan halen. Met deze theorie is Flamingo is dus geen goede speler. Deze theorie klopt voor spelers waarbij het de vraag is of ze kunnen aansluiten bij de eerste 18 van een topclub of buiten de boot vallen. Voor alle andere spelers is deze theorie nergens op gebaseerd. Voorbeeld. Noa Lang tekende vorig jaar op 8 juli. toch ruim voor augustus.

Wat PSV doet is gewoon pokeren op dit moment. Ik ga er vanuit dat ze overal nu voor de A-keuze gaan. Dat kan geweldig uitpakken of juist niet. Vorig jaar is het goed uitgepakt met Schouten. Maar als het betekent dat je tot het einde van de window gaat wachten, maar uiteindelijk misgrijpt op je A-speler, kan het ook zijn dat keuze B,C en D al weg zijn. Oftewel je gokt. En dat kan 2 kanten opvallen.

En even, je vergelijkt de laatste 10 jaar. Maar ik denk dat als je kijkt naar de laatste 10 jaar transferperiodes van PSV dat er genoeg op aan te merken is. Het is niet dat ik rustig in de stoel ga zitten omdat het de laatste 10 jaar goed gegaan is.

Dus ik vind dat je best kritisch mag zijn. Iedereen die kritisch is wegzetten als paniekzaaiers etc slaat nergens op. We hebben allemaal vorig jaar gezien hoe belangrijk het is om vanaf moment 1 er te staan. Feyenoord verliest in de eerste 2 speelrondes 4 punten. Nog steeds alle vertrouwen, maar er is werk aan de winkel.
Alleen is het wel een beetje de toon bij sommigen. Niet bij jou overigens maar we kunnen allemaal super kritisch zijn, PSV gaat het echt niet anders doen hoor. Soms is het dan beter om het even af te wachten voor de eigen gemoedstoestand.
  • These users thanked the author DeEintovenaar for the post (total 3):
    Ardbegpsvgouda29.04.2007
    TomPSV
    Legende

• These users thanked the author TomPSV for the post:
    DoubleUCoolman
    Dutch Cowboy
    Lid 2e elftal

Nu de ontwikkelingen met Teze. Slim daarom van Stewart dat Flamingo al in het begin van de transferperiode is gehaald, zodat hij heel de voorbereiding mee heeft kunnen maken.
    Multifunctionele speler die dit seizoen heel belangrijk zal zijn.
    Persepolis
    Vedette

Grasmat wrote: 03 Aug 2024, 20:39
    SKERLA wrote: 03 Aug 2024, 20:36

Image
    Da's een aanvaller hè! :whistle:
    Image
    Cas
    Meervoudig international

TomPSV wrote: 04 Aug 2024, 11:56
    Dan hoop ik toch wel de braziliaan, en niet kenny
    slowflow
    Basisspeler

Hmm als Rik namen als Tete gaat noemen word ik toch helemaal niet blij. Verdedigend erg sterk maar voetballend toch totaal geen speler waar Bosz vrolijk van wordt?
    Teletubby
    Nationale topspeler

Kenny tete dus. Zijn transferwaarde is omhoog geschoten sinds hij bij Fulham zit. Doet daar toch iets goed maar ik heb hem lang niet meer zien spelen.
    Last edited by Teletubby on 04 Aug 2024, 12:01, edited 1 time in total.
    SKERLA
    Legende

Persepolis wrote: 04 Aug 2024, 12:00
    Grasmat wrote: 03 Aug 2024, 20:39

Da's een aanvaller hè! :whistle:
    Image
    Meer voor de randstad deze, die voelt zich niet zo thuis in het zuiden.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

slowflow wrote: 04 Aug 2024, 12:01 Hmm als Rik namen als Tete gaat noemen word ik toch helemaal niet blij. Verdedigend erg sterk maar voetballend toch totaal geen speler waar Bosz vrolijk van wordt?
    In een eerder stadium werd Bosz er zeker niet vrolijk van in ieder geval.
    Leeuwarden1964
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Luuk

Monamay hebben we ook nog he, trainde gewoon met t eerste mee van Frankfurt Leverkusen.
    Last edited by Leeuwarden1964 on 04 Aug 2024, 12:06, edited 1 time in total.
    SKERLA
    Legende

Leeuwarden1964 wrote: 04 Aug 2024, 12:02 Monamay hebben we ook nog he, trainde gewoon met t eerste mee van Frankfurt.
    Wist Leverkusen daarvan?
    slowflow
    Basisspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 04 Aug 2024, 12:02
    slowflow wrote: 04 Aug 2024, 12:01 Hmm als Rik namen als Tete gaat noemen word ik toch helemaal niet blij. Verdedigend erg sterk maar voetballend toch totaal geen speler waar Bosz vrolijk van wordt?
    Zoiets staat mij ook bij inderdaad. Lijkt me dus in tegenstelling tot wat Rik zegt eerder een rare keuze.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

slowflow wrote: 04 Aug 2024, 12:04
    Eindhovenvoetbal wrote: 04 Aug 2024, 12:02

Zoiets staat mij ook bij inderdaad. Lijkt me dus in tegenstelling tot wat Rik zegt eerder een rare keuze.
    https://www.ajaxlife.nl/articles/2017/1 ... kant-gezet

https://www.vi.nl/pro/kenny-tete-ik-heb ... peter-bosz

https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... nooit-doen

https://www.ajaxshowtime.com/index.php/ ... schien-wel
    Last edited by Eindhovenvoetbal on 04 Aug 2024, 12:06, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
    slowflow
    Massimo
    Legende

- Is de defensie op dit moment niet op orde? Ja
    - Zijn de contractsituaties van meerdere verdedigers op dit moment een issue? Ja
    - Ligt het allemaal wat meer genuanceerd? Ook een ja.

De situatie waarom dit zo is en waarom er in het verleden met het beschikbare geld andere posities werden ingevuld vind ik meer dan prima te verklaren. Het is een samenkomst van omstandigheden dat de problemen in deze linie zit en niet in de andere linies. Spelers die al lang bij PSV zitten en spelers die ook al een keer eerder hun contract hebben verlengt. Alhoewel Teze en Boscagli spelers zijn die nog jaren bij PSV kunnen spelen als gewaardeerde krachten op hun niveau, is de voetballerij ook dat ze na al die jaren PSV hun succesjaar willen verzilveren met een betere competitie en vooral beter salaris.

Stewart is al een poos bezig met de contractverleningen van vrijwel alle spelers met een eenjarig contract en dat is niet altijd even gemakkelijk, want waar voor PSV soms spelers daardoor opeens haalbaar worden, geldt dat andersom en in dit geval Monaco ook. Het vertrek van goede spelers is vrijwel altijd balen, maar Stewart zal zich moeten gaan laten zien hoe hij de vervangers regelt en hoe de defensie er inclusief breedte over 4 weken eruit ziet. Nu beoordelen vind ik totaal ongeduldig en ongepast. PSV heeft niet de druk van de CL kwalificatiewedstrijden en dat Feyenoord een keer een seizoen tegen 2 gelijkspelen aanliep terwijl PSV de eerste 17 wedstrijden van het seizoen won. Een uitzondering moet niet opeens als de regel gezien worden.

De markt lijkt een beetje op gang te gaan komen en ik verwacht inderdaad nog veel geruchten inkomend en uitgaand waarbij de ene wat serieuzer zal zijn dan de andere en bij PSV kan het opeens heel snel gaan zoals vandaag over Teze waarbij voor ons als buitenstaanders het vanuit het niks ineens heel serieus lijkt te zijn. Er zullen basisspelers vertrekken zoals elk jaar en als er het ene jaar minder basisspelers vertrekken dan zie je vaak dat het seizoen erop juist heel veel vertrekken.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    PSV_Haarlem
    Madueke
    Legende

Teze -> Tete scheelt natuurlijk wel aan bedrukkingskosten.

Maar volgens mij heeft Bosz Tete bij Ajax richting de uitgang gewerkt, ook al is dat alweer een tijd geleden.
    Leeuwarden1964
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Luuk

SKERLA wrote: 04 Aug 2024, 12:03
    Leeuwarden1964 wrote: 04 Aug 2024, 12:02 Monamay hebben we ook nog he, trainde gewoon met t eerste mee van Frankfurt.
    Wist Leverkusen daarvan?
    Tis nog vroeg :lol:
    ComeOnPSV
    Vedette

Tete is toch wel onlogisch?

In de Ajax-tijd van Bosz koos hij altijd voor Veltman ipv Tete
    Post Reply