Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Ach Tete is niet best maar het kan erger. Karsdorp en Veltman zitten ook in de NLers in buitenland vijver.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV wrote: 04 Aug 2024, 12:06Tete is toch wel onlogisch?
ShovingNE2
Site Admin

11 Tinus wrote: 04 Aug 2024, 11:41Maar het is nu complex geworden, complexer dan nodig in mijn ogen, omdat je jezelf te afhankelijk hebt gemaakt. Te afhankelijk van blessures omdat je de aantallen niet op orde hebt. Te afhankelijk van de kortlopende contracten omdat je te weinig hebt gedaan in 3 jaar tijd. Het is een optelsom en een stuk pech. Maar het is niet de schuld van de markt dat we nu even een Femke Bol achtige eindsprint eruit moeten tuffen.
Aantallen niet op orde? De jeugdspelers manifesteren zich aardig toch? Van der Blaak deed het naar behoren toch? Ze kunnen zich laten zien. Dat is de rest van het jaar weer moeilijk. Het is niet alsof je nu de CL moet veiligstellen. En de contracten heb je ook niet zelf in de hand he? Boscagli wilde niet verder onder Ruud. Teze wilde geen rechtsback. Stonden niet open voor verlenging. Benitez wilde hier gewoon zijn contract uitdienen.

Het is niet de schuld van de markt. Het is de markt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette

ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2024, 11:20
Brael wrote: 04 Aug 2024, 11:18Stewart moet echt aan de bak.
Wanneer komt hij terug van vakantie?
Ik las dat hij samen met Maurice Steijn op Ibiza zat.
Juancho
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 04 Aug 2024, 12:07
ComeOnPSV wrote: 04 Aug 2024, 12:06Tete is toch wel onlogisch?
Ja Rik nou gewoon mijn woorden?! 🤔🙄😯😲
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Peer71
Lid 2e elftal

Standbeeld wrote: 04 Aug 2024, 11:43
Ontbijtkoek wrote: 04 Aug 2024, 11:40

Volgens mij Transferfriday 🥴
SKERLA wrote: 04 Aug 2024, 11:42

TransferFriday...
Dat account nemen we niet serieus. @Peer71
Een gerucht is een gerucht toch ???
Standbeeld
Mister PSV

Peer71 wrote: 04 Aug 2024, 12:08

Nee, van hem helaas niet. Dat is niveau Mike Schoenmakers.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ja. Alleen is dit geen gerucht maar een zoveelste roep om aandacht.
Persepolis
Vedette

Teletubby wrote: 03 Aug 2024, 22:56

Geen cent te makken, hebben met Sosa, Wijndal en Avila gewoon drie linksbacks die ze niet gaan gebruiken die 8, 10 en 10 miljoen hebben gekost
Het is nog erger: Avila kostte 12,5 miljoen :D
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

SKERLA wrote: 04 Aug 2024, 12:11

Tsja, zo hebben we er op dit forum ook genoeg.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
    ArdbegFritskePhilips
    SKERLA
    Legende

Eindhovenvoetbal wrote: 04 Aug 2024, 12:11

Tsja, zo hebben we er op dit forum ook genoeg.
    Precies, we zitten dus al vol.
    Noudke
    Jeugdspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

ComeOnPSV wrote: 04 Aug 2024, 12:06
    TomPSV wrote: 04 Aug 2024, 11:56
    Tete is toch wel onlogisch?

In de Ajax-tijd van Bosz koos hij altijd voor Veltman ipv Tete
    Dat, en hij lijkt toch echt niet in een aanvallende rol te passen lijkt mij. Teze heeft tenminste nog een sterke voorzet in de benen en goed loopvermogen. Te't'e moet het meer hebben van zijn verdedigen volgens mij. Dat gaat ie niet veel hoeven doen in de Eredivisie.
    PSV010
    Ballenjongen
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid, Arsenal
    Favoriete speler: R9_Romario_Modric_Pirlo

Voormalig KG wrote: 04 Aug 2024, 08:40
    JasperPSV wrote: 03 Aug 2024, 22:56 Absoluut geen Wijndal-fan, maar hier in Belgie werd die toch redelijk gewaardeerd. Las hier en daar dat die geen basisspeler was en/of dat Antwerp hem niet wilden, maar beiden kloppen niet. Absoluut basisspeler geweest en zeker aan het einde van het seizoen een hoog niveau aangetikt. Antwerp wilde hem houden, maar zitten krap bij kas a la z'n huidige broodheer.

Kwam deze jongen van een buitenlandse club ipv onze Amsterdamse vrienden, dan hadden we gezegd:

"Twee miljoen voor een 24-jarige met +250 wedstrijden en +10 interlands, niet slecht voor een tussenpaus."
    Toch denk ik hier iets anders over al is het maar dat hij als aanvallende back over een heel seizoen in 40 wedstrijden niet in staat was een assist te geven en maar liefst een doelpunt heeft gescoord. Dit is een rendement wat niet past bij een back van PSV.

In de Championship League wedstrijden totaal onderste boven gespeeld tegen Barcelona (5-0). Barcelona won met 5-0 en Antwerp had werkelijk niets in te brengen. Wijndal beleefde een loodzware avond tegenover Braziliaans international Raphinha. De huurling kreeg in veel rapporten een onvoldoende.

De 3-2 nederlaag tegen Shakhtar Donetsk. Antwerp gaf een 2-0 voorsprong volledig uit handen. Bij een 2-2 stand en nog een kwartier op de klok ging Wijndal in de fout. Hij verspeelde knullig de bal, waarna de tegenstander scoorde.

Waarna De Laet (oude rechtsback/rechtspoot) de voorkeur kreeg tegen Porto.

Uiteindelijk in de tweede helft van het seizoen ging het beter en in eigen woorden had hij het over toegroeien naar zijn oude niveau van AZ. In plaats van de ervaring en interlands kijk ik liever naar zijn spel tijdens de CL wedstrijden, waarin verwacht werd dat hij er meteen zou staan maar door de mand viel.

Een speler voor zoveel geld halen of huren die nog steeds in zulke wedstrijden knullig balverlies lijdt.. het is de goden verzoeken alsjeblieft niet. (N)
    Ik kan me van zijn AZ tijd ook alleen maar herinneren dat die aanvallend toen goed was in dat team, maar verdedigend maar mwuah mwuah.

Volgens mij ging die toen voor 10 miljoen ofzo naar Ajax en toen dacht ik nog, dat is wel heel veel geld voor een back die helemaal niet zo goed is in verdedigen maar alleen goed aanvallend was.

Ik dacht dat hij in zijn 1e wedstrijd, de Johan Cruijffschaal, ook 2 fouten maakte waarvan de 2e wat minder opviel omdat Guus zijn 2e bal erin kopte, en volgens mij werd die toen ook in de rust ofzo al gewisseld.

Ik zie hem liever ook niet komen, al heb ik hem niet meer gezien sinds die is verhuurd, puur omdat ik hem verdedigend absoluut niet goed genoeg vind.
    ComeOnPSV
    Vedette

DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2024, 11:12 We lopen altijd achter de feiten aan begin augustus. Simpelweg omdat PSV pas goede spelers kan halen als het later in het window is als clubs de voorbereiding achter de rug heeft en de eerste schiftingen plaatsvinden.

We hebben Teze, Schouten, Boscagli Flamingo voor achterin. Sepp komt.

Ook PSV / Bosz gebruikt de voorbereiding om te bepalen wat er moet komen. Natuurlijk heeft PSV zich bedacht hoe de rechtsback en de linksback op te lossen. En nu wordt er sneller geschakeld.

Maar of PSV wel of niet wat zou doen als Mauro fit was gebleven weten we niet. Dat hing denk ik meer van optreden Oppegard af in de voorbereiding.

Het gebeurt ieder jaar. En het zijn ook ieder jaar dezelfden die anders verwachten en roepen dat PSV het verkeerd doet. En dat al een jaar of 10 op rij.

Dan heb je ook een leercurve gelijk een flatline hoor.

Ik ga volle bak genieten want ik vertrouw erop dat er goede vervangers komen, wie er ook vertrekt. Nieuwe herinneringen maken met nieuwe spelers. En als niemand vertrekt ben ik nog blijer.

We zitten eerste rang bij een prachtige film die ons een maand in spanning gaat houden. Hoe kan je niet genieten?
    Voelt wel als een dun draadje waarop we balanceren momenteel. Zo lang het niet leidt tot puntenverlies in de komende weken en er een ingespeeld team staat zodra de serieuze wedstrijden beginnen in september pakt het goed uit. Hoop dat we begin september concluderen dat er een masterplan lag dat leidt tot verbetering op elke positie met mutaties, vooralsnog komt het bij mij over als hoog spel.

Nut van de voorbereiding, afgezien van het fysiologische aspect, ontgaat me ook wel als er straks op meerdere posities nieuwe spelers staan per eind augustus
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

'Mensen worden wijzer en ouder', tja, idd Rik.. Maar als ik dat stukkie over Tete van Ajaxlife goed lees, dan zie ik toch een mentaliteitsprobleempje bij dhr. Tete. Natuurlijk is dat een stukkie uit 2017 en de wereld ziet er inmiddels wat anders uit, dat zal voor KT ook gelden. De vraag is of juist dàt is verbeterd in Frankrijk en Engeland. Verdedigend herinner ik mij Tete in zijn Ajax-tijd als behoorlijk solide, de vraag is of hij in Boszball past... Bovendien als je zijn statistieken bekijkt had hij afgelopen seizoen nou niet echt een vaste plek. Enfin, de toon van Rik suggereert dat het een serieuze optie is, toch wel opmerkelijk gezien het verleden van speler met trainer. Wegaanutzien
    ComeOnPSV
    Vedette

Milan van Ewijk

#Bewaarpost
    Doperwt11
    Regelmatige invaller

Blijft toch een vreemd bericht van Rik, omdat Teze vorige week nog zei dat hij 100% zou blijven.
    Of we worden allemaal vreselijk in de maling genomen voor een contractverlenging of er is iets voorgevallen.
    Bericht Rik Tete vervanger van Teze vind ik ook toevallig met 1 letter verschil.
    Ik ben eigenlijk scenario’s aan het zoeken in de hoop dat Teze blijft merk ik :mrgreen:
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2024, 12:07
    11 Tinus wrote: 04 Aug 2024, 11:41Maar het is nu complex geworden, complexer dan nodig in mijn ogen, omdat je jezelf te afhankelijk hebt gemaakt. Te afhankelijk van blessures omdat je de aantallen niet op orde hebt. Te afhankelijk van de kortlopende contracten omdat je te weinig hebt gedaan in 3 jaar tijd. Het is een optelsom en een stuk pech. Maar het is niet de schuld van de markt dat we nu even een Femke Bol achtige eindsprint eruit moeten tuffen.
    Aantallen niet op orde? De jeugdspelers manifesteren zich aardig toch? Van der Blaak deed het naar behoren toch? Ze kunnen zich laten zien. Dat is de rest van het jaar weer moeilijk. Het is niet alsof je nu de CL moet veiligstellen. En de contracten heb je ook niet zelf in de hand he? Boscagli wilde niet verder onder Ruud. Teze wilde geen rechtsback. Stonden niet open voor verlenging. Benitez wilde hier gewoon zijn contract uitdienen.

Het heeft weinig zin om de discussie weer opnieuw te doen waarom je in de situatie zit qua contract situatie per speler. Ik denk dat daar een stukje pech bij zit maar dat is niet heel het verhaal.

En ja de aantallen kloppen mijn inziens niet omdat ik jeugdspelers niet tel als volwaardige ED spelers laat staan PSV spelers. En vorig jaar hadden we ineens Babadi en Saibari die boven kwamen drijven en nu komt Land daar ook bij. Maar dan heb je het over een compleet andere categorie dan vd Bleek en co die nu moeten opdraven. En Schouten in de eerste de beste wedstrijd meteen achterin op moeten stellen is erg teleurstellend voor hem denk ik.
    Peer71
    Lid 2e elftal

1 van de vele zul je bedoelen
    Edison
    Jeugdspeler
    Old name: Supervennegoor
    Clubvoorkeur: Pav

Doperwt11 wrote: 04 Aug 2024, 12:21 Blijft toch een vreemd bericht van Rik, omdat Teze vorige week nog zei dat hij 100% zou blijven.
    Of we worden allemaal vreselijk in de maling genomen voor een contractverlenging of er is iets voorgevallen.
    Bericht Rik Tete vervanger van Teze vind ik ook toevallig met 1 letter verschil.
    Ik ben eigenlijk scenario’s aan het zoeken in de hoop dat Teze blijft merk ik :mrgreen:

Ik denk dat teze niet wil bijtekenen, dus dringt PSV toch aan op verkoop gezien het bedrag wat ze ervoor kunnen krijgen…
    Ik ben in vorm, dat buikje hoort bij die vorm
    TomPSV
    Legende

11 Tinus wrote: 04 Aug 2024, 12:21
    ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2024, 12:07

Het heeft weinig zin om de discussie weer opnieuw te doen waarom je in de situatie zit qua contract situatie per speler. Ik denk dat daar een stukje pech bij zit maar dat is niet heel het verhaal.

En ja de aantallen kloppen mijn inziens niet omdat ik jeugdspelers niet tel als volwaardige ED spelers laat staan PSV spelers. En vorig jaar hadden we ineens Babadi en Saibari die boven kwamen drijven en nu komt Land daar ook bij. Maar dan heb je het over een compleet andere categorie dan vd Bleek en co die nu moeten opdraven. En Schouten in de eerste de beste wedstrijd meteen achterin op moeten stellen is erg teleurstellend voor hem denk ik.
    Bleek is ‘ie niet
    SKERLA
    Legende

Peer71 wrote: 04 Aug 2024, 12:21

1 van de vele zul je bedoelen
    Wat is het verschil?
    ShovingNE2
    Site Admin

DE MADERA 76 wrote: 04 Aug 2024, 12:18Zo lang het niet leidt tot puntenverlies in de komende weken
    Gezien de tegenstanders in de Eredivisie en de kracht van ons middenveld en aanval mag dat nooit een probleem zijn.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    DE MADERA 76
    Regelmatige invaller

ShovingNE2 wrote: 04 Aug 2024, 12:25
    DE MADERA 76 wrote: 04 Aug 2024, 12:18Zo lang het niet leidt tot puntenverlies in de komende weken
    Gezien de tegenstanders in de Eredivisie en de kracht van ons middenveld en aanval mag dat nooit een probleem zijn.
    Op zich eens, maar vorig jaar bleek ook dat de verdediging een belangrijke rol heeft in de aanval. Als er veel automatismes wegvallen kost het tijd om deze in te slijpen en tijdens het seizoen is hier minder ruimte voor.

We gaan het zien, begin september maken we de balans op :logoo:
    Post Reply