Feyenoord
-
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Wellenreuther eerste keeper, jammer. Had liever Bijlow gehad is duidelijk de mindere van de twee
- Balinho
- Internationale topspeler
Bijlow moet vooral niets willen forceren, dat kost hem minstens drie botbreuken, een spierscheuring en twee luxaties.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik vind het wel prettig om iets van interviews met Priske en de spelers mee te krijgen. Dat geeft me toch het gevoel dat die Priske bezig is werk van Slot ongedaan te maken en met continu wisselende tactieken proberen vooral te bewijzen hoe goed hij zelf is ipv te doen wat het beste bij het team past. Dat kan in enkele wedstrijden wel eens succes opleveren, maar over het hele seizoen veel meer kosten.
- Hatseflats
- Vedette
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Nee hoor. Plaat IN hun kop. Die in de groef blijft hangenHatseflats wrote: ↑05 Aug 2024, 11:50 Nou, daar gaan ze weer hoor. Gimenez zal topscorer worden. Hebben die een plaat voor de kop?
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Legende
Vond hem gisteren wel goed eerlijk gezegd. Maar dat was vooral omdat iedere diepe bal van Feyenoord een probleem was voor deze verdediging. In de Eredivisie gaat hij deze luxe zelden meer krijgen en wordt het weer zwoegen in de kleine ruimte voor hem.
- Juancho
- Mister PSV
En toch zag ik Feyenoord soms best behoorlijk hoog druk zetten, iets wat Slot ook deed. Of Priske dus het voetbal van Slot er helemaal uit wil rammen... ik zag dat zeker niet zo.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Ik vond het echt heel armoedig om te zien, zeker vergeleken met hoe Slot speelde.
Soms trapten ze gewoon uit paniek ballen naar de helft van PSV terwijl daar geen medespeler stond. Beelen ging een keer met de bal lopen en liep toen zijn eigen aanvallers voorbij nog op hun eigen helft.
Soms trapten ze gewoon uit paniek ballen naar de helft van PSV terwijl daar geen medespeler stond. Beelen ging een keer met de bal lopen en liep toen zijn eigen aanvallers voorbij nog op hun eigen helft.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Jeugdinternational
Met een fatsoenlijke verdediger ernaast had hij die kansen niet gekregen. Heeft prima geprofiteerd van de ruimte die er lag, maar heeft behoudens die twee penalties geloof ik geen een keer op goal geschoten. Ik vind hem voetballend niet geweldig. Tegen de kleintjes gaat ie weer minder ruimte krijgen, en dan gaat ie t dnek ik toch lastig krijgen. Ik denk dat Pepi beter is dan hij.
- These users thanked the author Bruneau for the post:
- Standbeeld
-
- Vedette
Ik was ook niet onder de indruk van Feyenoord, zie in niets wat tijdens de wedstrijd de bedoeling is.
De goals vallen echt omdat PSV niet goed oplet.
De goals vallen echt omdat PSV niet goed oplet.
- Juancho
- Mister PSV
mwah dan vergeet je wel erg makkelijk dat Feyenoord nog (behoorlijk) wat meer kansen had. PSV wat meer de bal en iets beter spel aan de bal (hield ook niet over) maar Feyenoord had, als ik me nog goed herinner, zeker niet minder kansen. Die 4-4 zegt dan ook wel genoeg denk ik.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Nee, wel ‘Marcus Berg index’…
- ruuddevil
- Legende