milansandro wrote: ↑04 Aug 2024, 20:00
Wat een circus wedstrijd was dit zeg..
Horrorshow voor trainers..
PSV viel me zwaar tegen..
Toch had ik hiervoor getekend.
Vertrouwen in Peter dit op de rails te krijgen.
Vooral blij: laat de mankementen aub aan de oppervlakte komen in deze fase. Itt nu met 4-0 winnen met een geweldig Oppegard. En helemaal niet om de laatste te bashen. Enkel voorbeeld.
Ik begrijp de insteek..
Maar dat het verdedigend zo wankel stond, had jij dit verwacht?
Laat staan Bosz?
Verder klopte het ook op het middenveld ook niet..
Met 2 tienen spelen pakte slecht uit..
Vooral blij: laat de mankementen aub aan de oppervlakte komen in deze fase. Itt nu met 4-0 winnen met een geweldig Oppegard. En helemaal niet om de laatste te bashen. Enkel voorbeeld.
Als de leiding deze lachwekkende pot serieus nodig heeft om te denken, owja we moeten toch nog ff wat doen... Dan hebben we een serieus probleem hoor.
Een voordeel, na vandaag is het zeer duidelijk dat er minimaal 2 verdedigers bij moet komen, Jezus wat een verdediging vandaag, de ene amateuristische ingreep na de andere
Ik begrijp de insteek..
Maar dat het verdedigend zo wankel stond, had jij dit verwacht?
Laat staan Bosz?
Verder klopte het ook op het middenveld ook niet..
Met 2 tienen spelen pakte slecht uit..
Mr.Unibet wrote: ↑04 Aug 2024, 19:56
Hele lompe actie van Benitez, hopelijk valt het mee met De Jong. Dams valt inderdaad goed in.
Welke kant moet Benitez op dan joh?
Er was geen direct gevaar, als hij ook maar een moment had gekeken dan had hij geweten niet zo te hoeven invliegen. Had een zee aan tijd, De Jong had dat wel in de gaten.