PSV - Feyenoord I Johan Cruijff Schaal (04/08/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 04 Aug 2024, 20:38 Oefenwedstrijd of niet, ik baal echt ontzettend. Feyenoord moet je thuis altijd pakken, wat een enorme pauperclub is dat zeg met al dat tijdrekken en op de grond rollen. Met de kwaliteiten die PSV op het middenveld en in de aanval heeft is het ook bijna bizar dat je dit niet wint, maar tegen deze verdediging valt niet op te voetballen.

Flamingo goed als back-up achterin.
Boscagli goed als centrale verdediger.
Teze verkocht. Oppegard niet goed genoeg als basisspeler, maar ook niet als back-up. Dit geldt ook voor Obispo. Je mist dus eigenlijk 6 verdedigers als je alle plekken dubbel bezet wil hebben.
Dat is echt Slotball wat er nog in zit. Reflectie van de trainer.
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 04 Aug 2024, 20:28
Menno1 wrote: 04 Aug 2024, 20:22 Zo. Voeten weer op de grond en Stewart mag aan de bak.
Stewart mag inderdaad aan de bak. Hij wordt door PSV minnend Nederland terecht op handen gedragen door zijn vorige transferperiode. Maar hij moet dat nu wel doorzetten en tot nu toe is het matig. Dit seizoen is de kans om je defensie op te krikken. Alle contracten liepen af of slechts één jaar door en buiten dat zijn spelers als Obispo en Oppegard niet goed genoeg. Nu is het nieuwe seizoen afgetrapt en hebben we slechts twee fitte verdedigers van niveau waarvan één onderweg is naar Monaco. Gevolg is dat je de motor van het middenveld naar achter moet schuiven en dat ook Veerman op een voor hem mindere positie komt te staan. Ik verwacht deze week vuurwerk.
Ik vind dat gepijp bij Stewart toch wat overdreven. Doet zeker uitstekende dingen, het is een upgrade tov John maar er zijn genoeg kritiek punten.

Deze verdediging situatie is zelf gecreëerd. En van de Winter heeft hij met Vertessen en zonder zijn vervanger ook een probleem veroorzaakt. Maar grootste probleem blijf ik vinden dat je gehele verdediging over een jaar gratis de deur uit kan. Dat is echt ongekend.
These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
JoenepsvDE MADERA 76
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Søren wrote: 04 Aug 2024, 20:34
Joenepsv wrote: 04 Aug 2024, 20:28
Stewart mag inderdaad aan de bak. Hij wordt door PSV minnend Nederland terecht op handen gedragen door zijn vorige transferperiode. Maar hij moet dat nu wel doorzetten en tot nu toe is het matig. Dit seizoen is de kans om je defensie op te krikken. Alle contracten liepen af of slechts één jaar door en buiten dat zijn spelers als Obispo en Oppegard niet goed genoeg. Nu is het nieuwe seizoen afgetrapt en hebben we slechts twee fitte verdedigers van niveau waarvan één onderweg is naar Monaco. Gevolg is dat je de motor van het middenveld naar achter moet schuiven en dat ook Veerman op een voor hem mindere positie komt te staan. Ik verwacht deze week vuurwerk
Tot nu toe is het matig, hahahaha, are you for real?
Dest, Tillman, Flamingo, Driouech, (Sepp), en het is pas 4 augustus…
Ja. Prima spelers gehaald maar we hebben een gemankeerd elftal. Middenveld en aanval top. Beste van Nederland. Chapeau. Defensie is matig. Als je bijvoorbeeld Dest haalt is de consequentie dat je nóg een back moet halen, die is er niet. Als Sambo vertrekt heb je nog maar één rechtsback over, dat is te weinig. Gokken op spelers als Obispo en Oppegard die meerdere keren hebben aangetoond het niveau niet aan te kunnen is gewoon dom. Dat Boscagli en Mauro geblesseerd zijn nu is pech maar als er beter was geanticipeerd op de vertrekkers/zwakke plekken in de defensie had je nu niet weet met Schouten hoeven te schuiven.

Ik snap overigens nooit zo goed dat als je iets wat daadwerkelijk en aantoonbaar fout gaat benoemd er altijd met voorbeelden wordt gezwaaid wat wel goed gaat. Doet mijn zoontje ook altijd als ik hem de baard eraf geef over iets. Ja maar papa, ik heb wel het dopje op de tandpasta gedaan deze keer.. Daar gaat het niet om, het gaat erom dat er geleerd wordt van fouten uit het verleden en als ik nu naar onze defensie kijk heb ik niet idee dat dat gebeurt.
Last edited by Joenepsv on 04 Aug 2024, 20:47, edited 1 time in total.
These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
milansandroMenno1
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Søren wrote: 04 Aug 2024, 20:34
Joenepsv wrote: 04 Aug 2024, 20:28
Stewart mag inderdaad aan de bak. Hij wordt door PSV minnend Nederland terecht op handen gedragen door zijn vorige transferperiode. Maar hij moet dat nu wel doorzetten en tot nu toe is het matig. Dit seizoen is de kans om je defensie op te krikken. Alle contracten liepen af of slechts één jaar door en buiten dat zijn spelers als Obispo en Oppegard niet goed genoeg. Nu is het nieuwe seizoen afgetrapt en hebben we slechts twee fitte verdedigers van niveau waarvan één onderweg is naar Monaco. Gevolg is dat je de motor van het middenveld naar achter moet schuiven en dat ook Veerman op een voor hem mindere positie komt te staan. Ik verwacht deze week vuurwerk
Tot nu toe is het matig, hahahaha, are you for real?
Dest, Tillman, Flamingo, Driouech, (Sepp), en het is pas 4 augustus…
Dest en Tillman super. 12,5 miljoen voor Flamingo en Driouch, tja. Dat vind ik echt gekkenwerk voor twee bankspelers.
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 04 Aug 2024, 20:42
Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:41 Bijzonder veel Feyenoorders in thuisvakken, met name op Zuid. Vind ik wat van.
Ik vind er wel wat van dat er zo veel mensen zijn tegenwoordig die als een 16-jarige jongedame zeggen dat ze er wat van vinden maar niet zeggen wat ze er dan van vinden. Zeg dan gewoon wat je er van vindt of zeg niets.
Kom jij überhaupt weleens in het stadion? In dit geval zaten er op meerdere plekken Feyenoorders die volledig uit hun plaat gingen bij een doelpunt. Zowel het vieren door de betreffende supporter als het afstaan van je plek aan een supporter van de tegenstander vind ik wat van. En wat ik ervan vind? Tegenvallen w.b support van je club en een gebrek aan respect.
These users thanked the author Dribble for the post (total 2):
D.MillpantsBadShaker
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:49
Prof_napo wrote: 04 Aug 2024, 20:42

Ik vind er wel wat van dat er zo veel mensen zijn tegenwoordig die als een 16-jarige jongedame zeggen dat ze er wat van vinden maar niet zeggen wat ze er dan van vinden. Zeg dan gewoon wat je er van vindt of zeg niets.
Kom jij überhaupt weleens in het stadion? In dit geval zaten er op meerdere plekken Feyenoorders die volledig uit hun plaat gingen bij een doelpunt. Wel qua vieren door de betreffende supporter als het afstaan van je plek aan een supporter van de tegenstander vind ik wat van? En wat ik ervan vind? Tegenvallen w.b support van je club en een gebrek aan respect.
Zeg dan gewoon wat je er van vindt. Dan kan men er op in gaan.

Ja, ik kom weleens in het stadion, lijkt me nogal logisch met het hebben van een seizoenskaart niet? Vieren als tegenstander moet in principe kunnen, dat een supporter van de tegenstander aan de kaart is gekomen is spijtig maar ook zo goed als onmogelijk om te voorkomen ( als je de oplossing hebt kan je vast en zeker PSV informeren ). Dat niet iedere seizoenkaarthouder naar deze wedstirjd wil gaan is ook hun goed recht overigens, hebben bijvoorbeeld andere ook eens een kans.
These users thanked the author Prof_napo for the post:
SKERLA
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 04 Aug 2024, 20:45
Joenepsv wrote: 04 Aug 2024, 20:28

Stewart mag inderdaad aan de bak. Hij wordt door PSV minnend Nederland terecht op handen gedragen door zijn vorige transferperiode. Maar hij moet dat nu wel doorzetten en tot nu toe is het matig. Dit seizoen is de kans om je defensie op te krikken. Alle contracten liepen af of slechts één jaar door en buiten dat zijn spelers als Obispo en Oppegard niet goed genoeg. Nu is het nieuwe seizoen afgetrapt en hebben we slechts twee fitte verdedigers van niveau waarvan één onderweg is naar Monaco. Gevolg is dat je de motor van het middenveld naar achter moet schuiven en dat ook Veerman op een voor hem mindere positie komt te staan. Ik verwacht deze week vuurwerk.
Maar grootste probleem blijf ik vinden dat je gehele verdediging over een jaar gratis de deur uit kan. Dat is echt ongekend.
Ik vond Flamingo vandaag ook niet zo sterk als tegen Valencia, maar ik kan me niet voorstellen dat ze die volgend jaar gratis laten gaan. Net zoals Sepp van de Berg straks, de vervanger van Teze en wellicht nog een verdediger die ze vast gaan leggen.
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 04 Aug 2024, 20:52
Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:49

Kom jij überhaupt weleens in het stadion? In dit geval zaten er op meerdere plekken Feyenoorders die volledig uit hun plaat gingen bij een doelpunt. Wel qua vieren door de betreffende supporter als het afstaan van je plek aan een supporter van de tegenstander vind ik wat van? En wat ik ervan vind? Tegenvallen w.b support van je club en een gebrek aan respect.
Zeg dan gewoon wat je er van vindt. Dan kan men er op in gaan.

Ja, ik kom weleens in het stadion, lijkt me nogal logisch met het hebben van een seizoenskaart niet? Vieren als tegenstander moet in principe kunnen, dat een supporter van de tegenstander aan de kaart is gekomen is spijtig maar ook zo goed als onmogelijk om te voorkomen ( als je de oplossing hebt kan je vast en zeker PSV informeren ). Dat niet iedere seizoenkaarthouder naar deze wedstirjd wil gaan is ook hun goed recht overigens, hebben bijvoorbeeld andere ook eens een kans.
Oké, ik zal voortaan bij ieder bericht even goed nadenken of ik wel concreet genoeg ben geweest voor m’n medeforummers.

Nog steeds vind ik het een zwaktebod om je plekje in de openbare verkoop te gooien. In alle jaren dat ik seizoenskaarthouder ben en niet kon gaan: een vriend, familielid of kennis met een PSV-hart.

Wat ik vandaag heb gezien: provocerende Rotterdammers. Echt totaal onnodig provocerend. Ben er maar trots op als je een paar tientjes verdiend hebt aan je plekkie.

Verder was het een loterij vandaag. Beide clubs hebben werk aan de winkel. En wij vooral achterin, de rest stond prima. Al mag Baka wel wel wat concurrentie gebruiken.
These users thanked the author Dribble for the post:
D.Millpants
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:58 Oké, ik zal voortaan bij ieder bericht even goed nadenken of ik wel concreet genoeg ben geweest voor m’n medeforummers.
:*

Er zit echt een groot gat tussen "ik vind er iets van" en aangeven wat je er van vindt.
Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:58 Nog steeds vind ik het een zwaktebod om je plekje in de openbare verkoop te gooien. In alle jaren dat ik seizoenskaarthouder ben en niet kon gaan: een vriend, familielid of kennis met een PSV-hart.
Als ik niemand in mijn omgeving vind die zin heeft om naar deze wedstrijd te gaan dan mag PSV mijn kaart prima aanbieden. Ik kan ook de kaart kopen wetende dat ik niet kan en hopende dat ik iemand kan vinden met als risco dat de plek leeg blijft omdat ik vandaag een keer niet kan. De club maakt de keuze om hem dan maar in de vrije verkoop te gooien.
Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:58 Wat ik vandaag heb gezien: provocerende Rotterdammers. Echt totaal onnodig provocerend. Ben er maar trots op als je een paar tientjes verdiend hebt aan je plekkie.
Geen idee wat je nu poogt te impliceren. Om mijzelf nog maar eens te herhalen. Provoceren is niet wenselijk, lees compleet ongewenst. In beginsel zouden de thuisvakken vol moeten zitten met supporters van PSV. Dat er iemand tussen komt dankzij de vrije verkoop die niet voor PSV is, is spijtig maar zo goed als onmogelijk om te voorkomen. Doorverkoop via Marktplaats is sowieso niet de manier en dat is ook het uitgangspunt van PSV.
Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:58 Verder was het een loterij vandaag. Beide clubs hebben werk aan de winkel. En wij vooral achterin, de rest stond prima. Al mag Baka wel wel wat concurrentie gebruiken.
Eens, achterin niet goed genoeg en daar moet een kwaliteitsimpuls bij maar dat was al vooraf bekend. Al helemaal met het missen van Boscagli, Dest, en Mauro jr.
Last edited by Prof_napo on 04 Aug 2024, 21:03, edited 1 time in total.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Een blessing in disguise dat we deze verliezen.
These users thanked the author Tovast for the post (total 3):
DribbleVoormalig KGIttot
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In 1 wedstrijd meer dan 20% van al je tegen goals over 1 eredivisie seizoen tegen. Tegen een mega matig Feyenoord. Laat dat even op je inwerken
Doldenaar
Regelmatige invaller
Posts: 318
Joined: 09 Jun 2023, 11:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Luuk vindt dat de echte wil om te winnen ontbrak. Hij zal niet op zichzelf doelen, maar op wie wel? Of is het een hint aan Stewart?
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Vind het ook prima dat we verliezen. Geen blessures en we zien heel duidelijk wat eraan schort en wat anders moet. Een RB wanneer Teze vertrekt, een RCV, een LB en Schouten terug naar het middenveld.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hm, ik baal toch wel echt. Had ‘m graag gewonnen.

Maargoed, positieve aan de nederlaag is dat er perfect te zien is waar de hiaten zitten. Meer dan genoeg werk aan de winkel.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Yep, de 'Arsenal-uit' hebben we direct gehad.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 04 Aug 2024, 21:05 In 1 wedstrijd meer dan 20% van al je tegen goals over 1 eredivisie seizoen tegen. Tegen een mega matig Feyenoord. Laat dat even op je inwerken
Ja, en nu?
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 04 Aug 2024, 21:03
Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:58 Oké, ik zal voortaan bij ieder bericht even goed nadenken of ik wel concreet genoeg ben geweest voor m’n medeforummers.
:*

Er zit echt een groot gat tussen "ik vind er iets van" en aangeven wat je er van vindt.
Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:58 Nog steeds vind ik het een zwaktebod om je plekje in de openbare verkoop te gooien. In alle jaren dat ik seizoenskaarthouder ben en niet kon gaan: een vriend, familielid of kennis met een PSV-hart.
Als ik niemand in mijn omgeving vind die zin heeft om naar deze wedstrijd te gaan dan mag PSV mijn kaart prima aanbieden. Ik kan ook de kaart kopen wetende dat ik niet kan en hopende dat ik iemand kan vinden met als risco dat de plek leeg blijft omdat ik vandaag een keer niet kan. De club maakt de keuze om hem dan maar in de vrije verkoop te gooien.
Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:58 Wat ik vandaag heb gezien: provocerende Rotterdammers. Echt totaal onnodig provocerend. Ben er maar trots op als je een paar tientjes verdiend hebt aan je plekkie.
Geen idee wat je nu poogt te impliceren. Om mijzelf nog maar eens te herhalen. Provoceren is niet wenselijk, lees compleet ongewenst. In beginsel zouden de thuisvakken vol moeten zitten met supporters van PSV. Dat er iemand tussen komt dankzij de vrije verkoop die niet voor PSV is, is spijtig maar zo goed als onmogelijk om te voorkomen. Doorverkoop via Marktplaats is sowieso niet de manier en dat is ook het uitgangspunt van PSV.
Dribble wrote: 04 Aug 2024, 20:58 Verder was het een loterij vandaag. Beide clubs hebben werk aan de winkel. En wij vooral achterin, de rest stond prima. Al mag Baka wel wel wat concurrentie gebruiken.
Eens, achterin niet goed genoeg en daar moet een kwaliteitsimpuls bij maar dat was al vooraf bekend. Al helemaal met het missen van Boscagli, Dest, en Mauro jr.
Wat ik zei, als je zo provocerend juicht in het stadion van de tegenstander, daar vind ik wat van. Ik ben geregeld in andere stadions te vinden i.v.m. werk en juich nooit zoals ik vandaag heb gezien. Wat mijn hele punt was naast het aanbieden van je kaart (waar ik gemakshalve uitga van het niet gebruikmaken van de officiële resale route).

Anyway. We worden met twee vingers in de neus kampioen. Pijnpunten blootgelegd. Onze kok aan het werk en er staat weer een ploeg kampioen mee te worden. Feyenoord beperkte zich tot schopploeg en mist Slot harder dan ze beseffen.
These users thanked the author Dribble for the post:
Ittot
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

De enige vraag na deze wedstrijd is: Waarom kreeg die keeper geen tweede geel?

Verder heeft PSV enkel van PSV verloren... oh ja, en een beetje van die scheids dus.

Tot zaterdag!
These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 5):
unpw07Bossche bolDribbleWoodenshoesDE MADERA 76
Ex unitate vires
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als Geertruida niet meedoet dan blijft er weinig over van dit fysiek gemankeerde elftal. Die gaan dit niet een seizoen kunnen volhouden.
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
SKERLA
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 04 Aug 2024, 21:10
Menno1 wrote: 04 Aug 2024, 21:05 In 1 wedstrijd meer dan 20% van al je tegen goals over 1 eredivisie seizoen tegen. Tegen een mega matig Feyenoord. Laat dat even op je inwerken
Ja, en nu?
En nu huilen.

:lol:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 04 Aug 2024, 21:15 De enige vraag na deze wedstrijd is: Waarom kreeg die keeper geen tweede geel?

Verder heeft PSV enkel van PSV verloren... oh ja, en een beetje van die scheids dus.

Tot zaterdag!
Perez wist het antwoord: "Omdat het Manschot is".
Søren
Meervoudig international
Posts: 1072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 04 Aug 2024, 20:45
vorige transferperiode. Maar hij moet dat nu wel doorzetten en tot nu toe is het matig. Dit seizoen is de kans om je defensie op te krikken. Alle contracten liepen af of slechts één jaar door en buiten dat zijn spelers als Obispo en Oppegard niet goed genoeg. Nu is het nieuwe seizoen afgetrapt en hebben we slechts twee fitte verdedigers van niveau waarvan één onderweg is naar Monaco. Gevolg is dat je de motor van het middenveld naar achter moet schuiven en dat ook Veerman op een voor hem mindere positie komt te staan. Ik verwacht deze week vuurwerk

Tot nu toe is het matig, hahahaha, are you for real?
Dest, Tillman, Flamingo, Driouech, (Sepp), en het is pas 4 augustus…
Ja. Prima spelers gehaald maar we hebben een gemankeerd elftal. Middenveld en aanval top. Beste van Nederland. Chapeau. Defensie is matig. Als je bijvoorbeeld Dest haalt is de consequentie dat je nóg een back moet halen, die is er niet. Als Sambo vertrekt heb je nog maar één rechtsback over, dat is te weinig. Gokken op spelers als Obispo en Oppegard die meerdere keren hebben aangetoond het niveau niet aan te kunnen is gewoon dom. Dat Boscagli en Mauro geblesseerd zijn nu is pech maar als er beter was geanticipeerd op de vertrekkers/zwakke plekken in de defensie had je nu niet weet met Schouten hoeven te schuiven.

Ik snap overigens nooit zo goed dat als je iets wat daadwerkelijk en aantoonbaar fout gaat benoemd er altijd met voorbeelden wordt gezwaaid wat wel goed gaat. Doet mijn zoontje ook altijd als ik hem de baard eraf geef over iets. Ja maar papa, ik heb wel het dopje op de tandpasta gedaan deze keer.. Daar gaat het niet om, het gaat erom dat er geleerd wordt van fouten uit het verleden en als ik nu naar onze defensie kijk heb ik niet idee dat dat gebeurt.
Je presenteert je mening als een aantoonbaar feit, en dan mij een beetje denigrerend weg proberen te zetten als een kind, omdat we een andere mening hebben.
Tsja.

Je bent te vroeg met je oordeel, ons seizoen begint pas over een paar weken.
Begin september, dan mag Earnie tegen de meetlat.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Geen zin om alles terug te lezen; lag het aan de 10 bier of m'n lenzen dat die mof ginne rooie kreeg?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 04 Aug 2024, 21:56 Geen zin om alles terug te lezen; lag het aan de 10 bier of m'n lenzen dat die mof ginne rooie kreeg?
VAR was Polleke van Boekel.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 04 Aug 2024, 21:57
Maax wrote: 04 Aug 2024, 21:56 Geen zin om alles terug te lezen; lag het aan de 10 bier of m'n lenzen dat die mof ginne rooie kreeg?
VAR was Polleke van Boekel.
Dank, meer toelichting was inderdaad niet nodig.
Post Reply