Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Armada
Internationale topspeler

psvgouda wrote: 04 Aug 2024, 15:49
Armada wrote: 04 Aug 2024, 15:40

Het is altijd afwachten, maar dit was toch te verwachten?

Zelfde geldt voor ons middenveld…

De as is dadelijk zo goed als helemaal vernieuwd. Althans dat is mijn verwachting.

So be it. Dat is onze plek. Zeker na een succesvol seizoen. Dat klinkt misschien fatalistisch en cynisch… maar ik denk -kijkende naar alle belangen- dat dit gewoon ons lot is.
Dat dit onze plek is... tja, daar kan ik het niet mee oneens zijn, en idd zeker niet na een succesvol seizoen: dat is wmb alleen maar realistisch en niet fatalistisch, cynisch dan weer niet. Maar goed, we zitten wel min of meer op 1 lijn denk ik. Vwb de as moeten we nog afwachten, maar uitgesloten is dat zeker niet. De aderlating wordt dan wel betrekkelijk groot, maar we gaan ervan uit dat Earnie op vinkenslag zit. Zware maar mooie taak voor de ts om er ook dit seizoen weer iets moois van te maken
Dank voor het begrip. En ja, uitdaging maar ik heb veel vertrouwen in TD en Peer.

Earnie op Vinkenslag tussen tweedehands auto’s en out ijzer?
Last edited by Armada on 04 Aug 2024, 15:57, edited 1 time in total.
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Heeft letterlijk vorige week nog aangegeven op de teamfoto te staan 2 september. AS Monaco is geen niet te weigeren club. Zoals het verhaal nu wordt geschetst in de Telegraaf waar Jordan perse naar Monaco wil vertrekken kan ik me niks bij voorstellen.
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
    Koenjo
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

Er moet wel ontzettend veel gebeuren binnen 2 weken wil ook Teze nog vertrekken. Met een compleet nieuwe defensie aan een seizoen beginnen? Dat stelt me niet gerust, Feyenoord heeft vorig jaar het kampioenschap verspeeld in de eerste 2 potten.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik vind Monaco net op het randje van begrijpelijk. Geen droomclub maar wel grote club. Vind het alleen doodzonde dat ie gaat maar beter morgen dan over 3 weken.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Armada
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 04 Aug 2024, 16:24
    Maw zijn laatste wedstrijd.
    Massimo
    Legende

Kans is groot.

Het is vooral nu aan Stewart om een goede vervanger te halen op korte termijn. Dat zal blijken hoe de lijstjes erbij liggen op het moment een bepaalde speler vertrekt. Benieuwd of het onderhandelingsproces met Van den Berg nu wordt versneld en in hoeverre Liverpool water bij de wijn wil doen.
    Juancho
    Mister PSV

12 miljoen all in klinkt alweer anders. Daar mag nog wel een x aantallen miljoenen bij dan.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Dribble
    Bankzitter

Die gaat vertrekken als je de signalen zo hoort en ziet. Earnie mag aan het voorgerecht beginnen hoor..
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Dribble wrote: 04 Aug 2024, 17:01 Die gaat vertrekken als je de signalen zo hoort en ziet. Earnie mag aan het voorgerecht beginnen hoor..
    Het is geen open keuken hè? De kok laat zich (gelukkig) niet in de pannen kijken. Er staan vast de nodige potjes te koken, no worries
  • These users thanked the author psvgouda for the post (total 2):
    DonyellMalenDribble
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Voorgerecht hebben we al op hoor met Dest, Tillman en Driouech. Hoofdgerecht mag ondertussen opgediend gaan worden.
    loginnaam
    Internationale topspeler

Paulus1913 wrote: 04 Aug 2024, 16:15 Er moet wel ontzettend veel gebeuren binnen 2 weken wil ook Teze nog vertrekken. Met een compleet nieuwe defensie aan een seizoen beginnen? Dat stelt me niet gerust, Feyenoord heeft vorig jaar het kampioenschap verspeeld in de eerste 2 potten.
    Als Feyenoord die 2 wedstrijden had gewonnen, dan waren wij nog steeds kampioen geworden, dus dat is gewoon onzin. Het heeft alleen de kampioensstrijd wat minder spannend gemaakt.
    Dribble
    Bankzitter

psvgouda wrote: 04 Aug 2024, 17:05
    Dribble wrote: 04 Aug 2024, 17:01 Die gaat vertrekken als je de signalen zo hoort en ziet. Earnie mag aan het voorgerecht beginnen hoor..
    Het is geen open keuken hè? De kok laat zich (gelukkig) niet in de pannen kijken. Er staan vast de nodige potjes te koken, no worries
    Die trekt zometeen een buffet open waar Hizmet jaloers op zou zijn.
    Dribble
    Bankzitter

Heissenberrug wrote: 04 Aug 2024, 17:08 Voorgerecht hebben we al op hoor met Dest, Tillman en Driouech. Hoofdgerecht mag ondertussen opgediend gaan worden.
    Oh, ik doelde specifiek op de verdediging want daar mag wel een driegangenmenu voor geserveerd worden.
  • These users thanked the author Dribble for the post:
    Heissenberrug
    Asterix
    Meervoudig international

Heissenberrug wrote: 04 Aug 2024, 17:08 Voorgerecht hebben we al op hoor met Dest, Tillman en Driouech. Hoofdgerecht mag ondertussen opgediend gaan worden.
    Thuisbezorgd schijnt woensdag met een Berg lekkere gerechten te komen.
    Ich liebe gegenpressung
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Raar dat er niks aan Bosz werd gevraagd over Teze toch?
    Standbeeld
    Mister PSV

Eindhovenvoetbal wrote: 04 Aug 2024, 17:56 Raar dat er niks aan Bosz werd gevraagd over Teze toch?
    Zal wel geïnstrueerd zijn door de perschef. Focus op de wedstrijd en na de pot vragen erover.
    Massimo
    Legende

Eindhovenvoetbal wrote: 04 Aug 2024, 17:56 Raar dat er niks aan Bosz werd gevraagd over Teze toch?
    Had antwoord van Bosz zou zijn ze bij Stewart daarvoor moesten zijn.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

https://www.ed.nl/PSV/PSV-krijgt-een-du ... ~ab498a1c/

Opmerkelijke zin: ‘Uitgerekend de verdediger die op het punt staat naar AS Monaco te verkassen…’ ik wist niet dat dit al zo ver gevorderd was…?
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

O Goleiro Grande wrote: 04 Aug 2024, 20:36 https://www.ed.nl/PSV/PSV-krijgt-een-du ... ~ab498a1c/

Opmerkelijke zin: ‘Uitgerekend de verdediger die op het punt staat naar AS Monaco te verkassen…’ ik wist niet dat dit al zo ver gevorderd was…?
    Echt niet? Was toch wel vrij duidelijk geworden vandaag dacht ik.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Vanthaman18
    Jwoeloe
    Moderator

Als je het nog niet wist, was het wel aan z'n spel te zien. Met z'n hoofd al in het vliegtuig.
    TomPSV
    Legende

Speelde een van z’n slechtste wedstrijden van de afgelopen seizoenen.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

SKERLA wrote: 04 Aug 2024, 20:39
    O Goleiro Grande wrote: 04 Aug 2024, 20:36 https://www.ed.nl/PSV/PSV-krijgt-een-du ... ~ab498a1c/

Echt niet? Was toch wel vrij duidelijk geworden vandaag dacht ik.
    Je hebt gelijk. Paar memo’s gemist afgelopen uren. Vind het wel verrassend. Dat ie vorige week nog stellig zegt dat hij dit jaar voor PSV uitkomt neem ik uiteraard met een korreltje zout, maar dat hij de club al voor AS Monaco inruilt had ik niet verwacht.

Zou wel pijnlijk zijn, helemaal in het licht van de beslissing van Stewart om (nog) geen opvolgers voor Sambo en Van Aanholt te hebben gehaald. En nu dus zelfs Mauro én Teze moet vervangen, een week voor de competitie…
    Paulus1913
    Regelmatige invaller

loginnaam wrote: 04 Aug 2024, 17:09
    Paulus1913 wrote: 04 Aug 2024, 16:15 Er moet wel ontzettend veel gebeuren binnen 2 weken wil ook Teze nog vertrekken. Met een compleet nieuwe defensie aan een seizoen beginnen? Dat stelt me niet gerust, Feyenoord heeft vorig jaar het kampioenschap verspeeld in de eerste 2 potten.
    Als Feyenoord die 2 wedstrijden had gewonnen, dan waren wij nog steeds kampioen geworden, dus dat is gewoon onzin. Het heeft alleen de kampioensstrijd wat minder spannend gemaakt.
    Gewoon onzin. Als jij het zegt zal het wel onzin zijn. Feyenoord moest door die 2 wedstrijden het gehele jaar achter ons aan, wat ook iets doet met de flow binnen een team. Kijk eens wat verder dan de paar puntjes die we dan alsnog voor hadden gestaan.
  • These users thanked the author Paulus1913 for the post:
    Eindhovenvoetbal
    PSV90
    Nationale topspeler

Heb vandaag ook niets meegekregen, maar vreemde move om naar As Monaco te gaan als je vorige week nog zo stellig was over blijven.

Stap is Teze wel gegund, maar dan moeten er dus nog minimaal 3 verdedigers bij.
  • These users thanked the author PSV90 for the post:
    O Goleiro Grande
    Post Reply