Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

PCGC wrote: 04 Aug 2024, 14:31 Benieuwd hoe lang hij (en Joey) fit blijven, zijn imho te vroeg alweer volledig bij de selectie en gaan spelen.
Wanneer treed je in dienst bij PSV als fitheidscoach?
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Jerdy zei in het bovenstaand interview dat ‘ie nog stijfjes was van het EK…
Massimo
Legende

Ik verwacht dat Veerman vanavond een minuut of 60-65 gaat spelen en dat Land zijn vervanger wordt en dat Schouten achterin wordt gezet vanwege de blessure van Boscagli. Of Schouten het 90 minuten kan volhouden is afwachten. Ik vond hem fitter dan Veerman vorige week. Het kan ook best dan Schouten een kwartier voor tijd gewisseld gaat worden voor Van de Blaak. (of Dams)
TomPSV
Legende

Jerdy is natuurlijk ook net vader geworden, die eerste weken zijn slopend. Topfit zal hij niet zijn logischerwijs. Heeft door de geboorte van het kind ook geen vakantie gehad zei die geloof ik.
Juancho
Mister PSV

Massimo wrote: 04 Aug 2024, 14:41 Ik verwacht dat Veerman vanavond een minuut of 60-65 gaat spelen en dat Land zijn vervanger wordt en dat Schouten achterin wordt gezet vanwege de blessure van Boscagli. Of Schouten het 90 minuten kan volhouden is afwachten. Ik vond hem fitter dan Veerman vorige week. Het kan ook best dan Schouten een kwartier voor tijd gewisseld gaat worden voor Van de Blaak. (of Dams)
Ik denk dat Veerman op de bank begint omdat je Saibari hebt en die is topfit en speelt ene prima voorbereiding. Veerman na rust erin, evt Schouten na rust of na een uur eruit.

Zal puzzelen worden maar een middenveld Saibari, Tillman, Til zal me niks verbazen. Bosz gast echt geen risicos lopen met Veerman en Schouten die pas net terug zijn.

Misschien start Land wel gewoon.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 04 Aug 2024, 15:10
Massimo wrote: 04 Aug 2024, 14:41 Ik verwacht dat Veerman vanavond een minuut of 60-65 gaat spelen en dat Land zijn vervanger wordt en dat Schouten achterin wordt gezet vanwege de blessure van Boscagli. Of Schouten het 90 minuten kan volhouden is afwachten. Ik vond hem fitter dan Veerman vorige week. Het kan ook best dan Schouten een kwartier voor tijd gewisseld gaat worden voor Van de Blaak. (of Dams)
Ik denk dat Veerman op de bank begint omdat je Saibari hebt en die is topfit en speelt ene prima voorbereiding. Veerman na rust erin, evt Schouten na rust of na een uur eruit.

Zal puzzelen worden maar een middenveld Saibari, Tillman, Til zal me niks verbazen. Bosz gast echt geen risicos lopen met Veerman en Schouten die pas net terug zijn.

Saibari, Tillman en Til gaat natuurlijk never nooit gebeuren. Dan speel je met 3 aanvallende middenvelders, dat slaat echt nergens op
loginnaam
Internationale topspeler

PCGC wrote: 04 Aug 2024, 14:31 Benieuwd hoe lang hij (en Joey) fit blijven, zijn imho te vroeg alweer volledig bij de selectie en gaan spelen.
Ze hebben tot nu toe allebei 45 minuten gespeeld, en de komende weken zijn er alleen maar wedstrijden in het weekend, dus ook voldoende rust tussen wedstrijden in. Maar ik begrijp dat jij bij de trainingen aanwezig bent en ook precies weet hoeveel ze daar belast worden en hoe hun opbouwschema is?
PCGC
Vedette

loginnaam wrote: 04 Aug 2024, 15:19
Ze hebben tot nu toe allebei 45 minuten gespeeld, en de komende weken zijn er alleen maar wedstrijden in het weekend, dus ook voldoende rust tussen wedstrijden in. Maar ik begrijp dat jij bij de trainingen aanwezig bent en ook precies weet hoeveel ze daar belast worden en hoe hun opbouwschema is?
Ik heb nou na alle voorbeelden van de afgelopen jaren mbt blessures en het belasten van onze spelers niet echt heel veel vertrouwen in onze (medische) staf nee.

Zeker niet nadat ik kijk bij andere ploegen hoe zij omgaan met EK spelers en hoe Jerdy al heeft aangegeven nog stijf te zijn na het EK. Dit inclusief geboorte van zijn kind en weinig tot geen vakantie, baart me dat wel zorgen ja.
  • These users thanked the author PCGC for the post:
    Mithras
    #FreeGeneratie4
    loginnaam
    Internationale topspeler

PCGC wrote: 04 Aug 2024, 15:26
    loginnaam wrote: 04 Aug 2024, 15:19

Ik heb nou na alle voorbeelden van de afgelopen jaren mbt blessures en het belasten van onze spelers niet echt heel veel vertrouwen in onze (medische) staf nee.

Zeker niet nadat ik kijk bij andere ploegen hoe zij omgaan met EK spelers en hoe Jerdy al heeft aangegeven nog stijf te zijn na het EK. Dit inclusief geboorte van zijn kind en weinig tot geen vakantie, baart me dat wel zorgen ja.
    Wacht eerst maar eens af hoeveel ze vanavond en volgende week spelen.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

DonyellMalen wrote: 04 Aug 2024, 14:39 Jerdy zei in het bovenstaand interview dat ‘ie nog stijfjes was van het EK…
    Was ie ook al tijdens het EK. Heeft het meerdere malen aangeven. Moeten we voorzichtig mee zijn denk ik.
    Juancho
    Mister PSV

XaviS7mons wrote: 04 Aug 2024, 15:14
    Juancho wrote: 04 Aug 2024, 15:10

Saibari, Tillman en Til gaat natuurlijk never nooit gebeuren. Dan speel je met 3 aanvallende middenvelders, dat slaat echt nergens op
    Op welke positie staat Saibari het liefst?
    In gesprek met De Telegraaf stelt de PSV'er geen voorkeur te hebben. "Ik kan ook op zes, maar dat doet Jerdy Schouten veel beter. Ik kom graag tussen de linies om een combinatie op te zetten of een actie te maken. Ik heb een goede connectie met Luuk de Jong. De positie is me om het even, als ik maar speel.
    🤔😏
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Laten we aub hopen dat Schouten 90% van de wedstrijden op 6 speelt.
    Juancho
    Mister PSV

Vandaag is natuurlijk extreem met enerzijds blessures en anderzijds transfers die er nog niet zijn. Maar het mort natuurlijk geen gewoonte gaan worden dit seizoen 😀
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Vanaf sepptember hopelijk 100% op het middenveld.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Leon77M
    Cas
    Meervoudig international

Kenneth Perez: ‘Je gaat niet naar PSV als je naar de AC/Inter milaan’s van deze wereld kan gaan’.

Wat een koekwaus is het ook he
  • These users thanked the author Cas for the post (total 5):
    HeissenberrugSKERLADonyellMalenYkhimJoJo
    Madueke
    Legende

En Schouten is boven zichzelf uitgestegen op het EK :grin:

Wat een uitspraken weer, het seizoen is begonnen.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Heissenberrug
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Cas wrote: 04 Aug 2024, 17:43 Kenneth Perez: ‘Je gaat niet naar PSV als je naar de AC/Inter milaan’s van deze wereld kan gaan’.

Onwetendheid door desinteresse, heb ik al vaak gezegd.

Het is echter weinig professioneel.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Massimo
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Jerdy blijft!
    We can't change the world until we change ourselves.
    TomPSV
    Legende

Onherkenbaar slecht vandaag. Deed zoveel fout, werd op snelheid geklopt, bracht weinig energie en verdedigend ook heel veel fouten. Ik zou hem echt nog 1 of 2 weken extra vakantie geven. Met Van de Blaak lukt het ook nog wel tegen RKC. Liep op het EK naar eigen zeggen al op de laatste benen, geen vakantie gehad want geboorte van kind. Gewoon nog even wat rust pakken. Er komt een heel lang seizoen aan.
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 3):
    OntbijtkoekLeon77MDE MADERA 76
    DonyellMalen
    Legende

Cas wrote: 04 Aug 2024, 17:43 Kenneth Perez: ‘Je gaat niet naar PSV als je naar de AC/Inter milaan’s van deze wereld kan gaan’.

Zei die dat echt? Wat een clown.
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

TomPSV wrote: 04 Aug 2024, 21:00 Onherkenbaar slecht vandaag. Deed zoveel fout, werd op snelheid geklopt, bracht weinig energie en verdedigend ook heel veel fouten. Ik zou hem echt nog 1 of 2 weken extra vakantie geven. Met Van de Blaak lukt het ook nog wel tegen RKC. Liep op het EK naar eigen zeggen al op de laatste benen, geen vakantie gehad want geboorte van kind. Gewoon nog even wat rust pakken. Er komt een heel lang seizoen aan.
    En handig om hem weer gewoon op z'n gebruikelijke positie te zetten.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Stond wel aan de basis van twee PSV-goals. Is gewoon een middenvelder, dat weet iedereen. Zou in de Eredivisie kiezen voor Schouten op het middenveld en een jeugdspeler centraal achterin. Vd Blaak of Dams.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

En terecht als ie ons gewoon verlaat, met als voorwaarde dat hij geen cv meer wil spelen, zou ook gewoon niet meer dan terecht zijn.
    Cas
    Meervoudig international

DonyellMalen wrote: 04 Aug 2024, 21:01

Zei die dat echt? Wat een clown.
    Ja in de voorbeschouwing
    Tovast
    Nationale topspeler

AddoCultheld wrote: 04 Aug 2024, 21:06 En terecht als ie ons gewoon verlaat, met als voorwaarde dat hij geen cv meer wil spelen, zou ook gewoon niet meer dan terecht zijn.
    Jankerd
    Post Reply