Jordan Teze

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
milansandro
Legende

Volgens Rik gaat Bosz een transfer van Teze niet blokkeren..
Die zijn we zo goed als kwijt..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Bedankt voor die bloemen. Doei Jorra.
Madueke
Legende

milansandro wrote: 04 Aug 2024, 21:31 Volgens Rik gaat Bosz een transfer van Teze niet blokkeren..
Denk ook niet dat Bosz daar iets over te zeggen heeft. Die transfersom heeft Earnie gewoon hard nodig om die gammele verdediging te versterken, dat weet Bosz ook wel.
Jwoeloe
Moderator
Clubvoorkeur: PSV

Je hoeft het ook niet te blokkeren, en dat gaat ook niet als je met kortlopende contracten te maken hebt, maar je moet het wel zo lang mogelijk rekken zodat je eerst een vervanger kan halen.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal

Tovast wrote: 04 Aug 2024, 14:11 Teze uit, Sepp in. Gesloten beurs. Goede deal.

Daarna nog twee backs, Sabbe en Sildillia.
Teze staat voor 0 op de balans.

Bij aankoop van vd Berg gaan je afschrijvingen (en dus kosten) omhoog.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

milansandro wrote: 04 Aug 2024, 21:31 Volgens Rik gaat Bosz een transfer van Teze niet blokkeren..
Dat is sjiek van hem, maar het wordt andersom wel tijd dat Stewart Bosz uit de problemen gaat helpen. Geen vervangers voor Sambo en PVA, geen urgente actie op de vervanging van Mauro (of je moet Oppegard meetellen), straks een vacature na een vertrek van Teze en terwijl we Flamingo al op RCV is vooral Sepp van de Berg prioriteit tot dusver. Nalatigheid t.a.v. de breedte in de selectie kan ons wel duur komen te staan, want als Bosz volgend weekend echt moet terugvallen op Oppegard en Dams is het wachten op problemen, Go Earnie!
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
    Menno1SNDR87
    DonyellMalen
    Legende

Tovast wrote: 04 Aug 2024, 14:11Daarna nog twee backs, Sabbe en Sildillia.
    Sildillia lijkt naar Marseille te gaan.
    Hatseflats
    Vedette

DonyellMalen wrote: 04 Aug 2024, 21:42
    Tovast wrote: 04 Aug 2024, 14:11Daarna nog twee backs, Sabbe en Sildillia.
    Sildillia lijkt naar Marseille te gaan.
    Iedereen gaat naar Marseille
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Ik zal deze man enorm missen, een echte clubman met passie voor PSV en wat mij betreft minimaal een bedrag van 8 cijfers (lees 10 000 000).
    Fuck dat Monaco klote koopclub

Hopelijk verlengd hij en blijft hij gewoon.

Dit is wel erg onhandig als de competitie begint helemaal geen basis waardige backs meer voor een kampioensteam.
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 3):
    NotoriousBIG046BromalhoTjompie
    loginnaam
    Internationale topspeler

Paulus1913 wrote: 04 Aug 2024, 20:58
    loginnaam wrote: 04 Aug 2024, 17:09

Als Feyenoord die 2 wedstrijden had gewonnen, dan waren wij nog steeds kampioen geworden, dus dat is gewoon onzin. Het heeft alleen de kampioensstrijd wat minder spannend gemaakt.
    Gewoon onzin. Als jij het zegt zal het wel onzin zijn. Feyenoord moest door die 2 wedstrijden het gehele jaar achter ons aan, wat ook iets doet met de flow binnen een team. Kijk eens wat verder dan de paar puntjes die we dan alsnog voor hadden gestaan.
    Feyenoord had niet zo'n last van die 4 punten achterstand in het begin. Ze hadden wel last van hun nederlaag uit bij Twente, terwijl wij daar wel wonnen en vervolgens ook in Rotterdam wonnen om op 10 punten voorsprong te komen. Dat was anders 6 punten geweest en dan was hun flow nog steeds gebroken. Dus nee, ze hebben het kampioenschap absoluut niet verspeeld in die eerste twee wedstrijden.
    DonyellMalen
    Legende

milansandro
    Legende

Bod is niet slecht maar ik mag hopen dat het vaste bedrag richting de 12 miljoen gaat..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Madueke
    Legende

Deels onzekere bonussen? Kom nou, gewoon betalen als je Teze wil hebben. Of in elk geval makkelijk realiseerbare bonussen.
    Zuc0
    Nationale topspeler

Madueke wrote: 04 Aug 2024, 23:54 Deels onzekere bonussen? Kom nou, gewoon betalen als je Teze wil hebben. Of in elk geval makkelijk realiseerbare bonussen.
    Juist, zeker omdat het redelijk laat in de window is en je niet zomaar een vervanger hebt.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

10 miljoen voor een contract dat nog een maand of 10 loopt lijkt me een nette deal. Sluit ook op het juiste moment af, transfer naar een mooie club, sportief jammer maar je zou zeggen dat je weer zo'n jongen moet kunnen opleiden.
  • These users thanked the author Mr.Unibet for the post (total 2):
    vak kk 1988Voormalig KG
    Peer71
    Lid 2e elftal

De opvolger van Teze zou uit Jong PSV moeten komen,alleen daar loopt ook meer kwantiteit dan kwaliteit!!!
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Het wordt gewoon 12 miljoen en dan nog wat kratten bier.
    Menno1
    Legende

Tja dat krijg je dus met die korte contracten. Als club sta je net de rug tegen de muur.

Je mag dus in de laatste 4 weken nog even 3 verdedigers gaan zoeken en dan nog ben je mager bezet vind ik. Want zowel backup kinksback, rechtsback als LCV zijn of chronisch geblesseerd en/if niet goed genoeg.

Ik vind het best een gênante situatie eigenlijk je hebt als club een reuzen voorsprong door die titel maar door al die korte contracten geef je het eigenlijk zo weg. Self inflicted problem.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 3):
    Zuc0El Sordoruuddevil
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

Hopelijk nog een flink percentage doorverkoop erbij. Ik vind een magere 13 miljoen erg weinig voor Teze. Zelfs met een 1-jarig contract.

Ik ga m missen, onze strijder 💪
    rjg1992
    Bankzitter

Ik vind het ook ontzettend weinig, en vind het bizar hoe mensen hem onderschatten.

Door zijn teruggetrokken rol hadden we de restverdediging altijd voor elkaar en kon Dest floreren. Desondanks wel nog even 9 assists erbij gegeven. In de Europese wedstrijden vaak bij de 3 uitblinkers die echt een tandje hoger meekon, zo ook in Dortmund. Hij onderschat zichzelf blijkbaar ook, Monaco, WTF?
    Hatseflats
    Vedette

Menno1 wrote: 05 Aug 2024, 02:39 Tja dat krijg je dus met die korte contracten. Als club sta je net de rug tegen de muur.

Je mag dus in de laatste 4 weken nog even 3 verdedigers gaan zoeken en dan nog ben je mager bezet vind ik. Want zowel backup kinksback, rechtsback als LCV zijn of chronisch geblesseerd en/if niet goed genoeg.

Ik vind het best een gênante situatie eigenlijk je hebt als club een reuzen voorsprong door die titel maar door al die korte contracten geef je het eigenlijk zo weg. Self inflicted problem.
    Misschien nog een stuk of 29x herhalen, dan zullen ze het wel snappen denk ik.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 5):
    Vanthaman18SKERLAGrasmat29.04.2007Maax
    Kezmania
    Meervoudig international

Wat mij betreft onvoorstelbaar. Champions League gaan we in en we worden steeds een tikkeltje beter. Als je van PSV houdt wil je deel uitmaken van deze lichting lijkt mij. We kunnen de Europese subtop gewoon aan en dan kom je met zo’n schijtclub. Gelukkig voor Jordan een goed belastingklimaat zodat wel weer duidelijk is waar zijn motivatie vandaan komt
    Hatseflats
    Vedette

Kezmania wrote: 05 Aug 2024, 07:53 Wat mij betreft onvoorstelbaar. Champions League gaan we in en we worden steeds een tikkeltje beter. Als je van PSV houdt wil je deel uitmaken van deze lichting lijkt mij. We kunnen de Europese subtop gewoon aan en dan kom je met zo’n schijtclub. Gelukkig voor Jordan een goed belastingklimaat zodat wel weer duidelijk is waar zijn motivatie vandaan komt
    Lekker kort door de bocht. Die jongen speelt al heel lang bij PSV en heeft alles al meegemaakt. Kan het dan niet zo zijn dat hij eens in een andere keuken wil kijken?
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    GrasmatKingfisher
    Standbeeld
    Mister PSV

Sowieso zijn er hier teveel mensen die denken als een fan.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Standbeeld wrote: 05 Aug 2024, 08:06 Sowieso zijn er hier teveel mensen die denken als een fan.
    Gek hè, op een supportersforum. :mrgreen:
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    ruuddevil
    Post Reply