Dus Wijndal en PvA en Sepp en De vrij? Je steekt je hand voor deze namen in het vuur?
Transferwindow 2024/25
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Dit inderdaad. Ik hoop op Sepp en een linksback. En als Teze echt vertrekt… dan ook nog ‘n rechtsback.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Rikkert1234
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Wijndal wordt morgen gepresenteerd en nu gaan we toch voor Patje? En wat vindt Sepp ervan dat we Stefan bellen voor dezelfde positie terwijl eerstgenoemde woensdag officieel PSVer wordt?
Optyfen uit het geruchtentopic als je alleen maar kant en klare duimzuigerij plaatst. Er is al zoveel forumvervuiling hier. Tof doen doe je maar in de kroeg.
Last edited by Lorenzo von Matterhorn on 04 Aug 2024, 23:02, edited 2 times in total.
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 8):
- mateja • Eindhovenvoetbal • Ardbeg • Massimo • loginnaam • ShovingNE2 • mr.top • Bram
- Standbeeld
- Mister PSV
- StratumZuid
- Vedette
Smell Shit
- These users thanked the author StratumZuid for the post (total 2):
- mateja • Eindhovenvoetbal
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Hatseflats
- Vedette
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Lid 2e elftal
- Lorenzo von Matterhorn
Het was een gewaardeerd forumlid, maar ik geloof dat zijn 13 jarige zoon zijn wachtwoord heeft geraden.Standbeeld wrote: ↑04 Aug 2024, 22:46Nieuw contact opgedaan bij de directie van PSV? Jij schudt de nieuwtjes opeens zo uit je mouw.
- Smell Rock
- Verbannen
Zo zeg, en dit proza moet jij tot 2x toe wijzigen ? Bok zelf een eind op man. Definieer 'gerucht'Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑04 Aug 2024, 23:00Wijndal wordt morgen gepresenteerd en nu gaan we toch voor Patje? En wat vindt Sepp ervan dat we Stefan bellen voor dezelfde positie terwijl eerstgenoemde woensdag officieel PSVer wordt?
Optyfen uit het geruchtentopic als je alleen maar kant en klare duimzuigerij plaatst. Er is al zoveel forumvervuiling hier. Tof doen doe je maar in de kroeg.
Full speed or nothing
- Smell Rock
- Verbannen
Hilarisch dat stoerdoenerij.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑04 Aug 2024, 23:09Het was een gewaardeerd forumlid, maar ik geloof dat zijn 13 jarige zoon zijn wachtwoord heeft geraden.Standbeeld wrote: ↑04 Aug 2024, 22:46
Nieuw contact opgedaan bij de directie van PSV? Jij schudt de nieuwtjes opeens zo uit je mouw.
Ik geef ook 2 tips door die ik zeer serieus kan noemen.
Maar oeps, ik ben geen "Lorenzo" almighty he
- These users thanked the author Smell Rock for the post (total 2):
- SKERLA • Mithras
Full speed or nothing
-
- Vedette
Hopelijk stroomt het de aankomende paar dagen weer vol met geruchten over een potentiële linksback. Mocht Teze vertrekken is het voordeel dat we Dest eventueel bij terugkeer van zijn blessure weer op rechts kunnen posteren. Zal de zoektocht naar nieuwe backs ook makkelijker maken qua profiel. Ik ben benieuwd wat Stewart allemaal nog uit de grote hoed gaat toveren.
-
- Nationale topspeler
Niet perse stoerdoenerij toch? Mensen zijn gewoon skeptisch, zeker als je gisteren nog kon vertellen dat Wijndal morgen gepresenteerd zou worden voor 2 miljoen en Sepp woensdag en vandaag weet melden dat PSV toch voor van PvA gaat en voor Sepp/de vrij. Logisch toch dat mensen dan skeptisch worden? Mocht het allemaal kloppen dan chapeau voor je ingang en nu ook weer met een Tete call.Smell Rock wrote: ↑04 Aug 2024, 23:12Hilarisch dat stoerdoenerij.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑04 Aug 2024, 23:09
Het was een gewaardeerd forumlid, maar ik geloof dat zijn 13 jarige zoon zijn wachtwoord heeft geraden.
Ik geef ook 2 tips door die ik zeer serieus kan noemen.
Maar oeps, ik ben geen "Lorenzo" almighty he
Deel gewoon lekker wat je hoort maar niet verbaasd doen als mensen hier skeptisch van worden. Zoveel nieuwtjes ineens in zo een korte tijd.
Last edited by Teletubby on 04 Aug 2024, 23:19, edited 1 time in total.
- DonyellMalen
- Legende
Je noemt net De Vrij, Sepp, Van Aanholt terug en Kenny Tete. Vrij verwarrend allemaal.
-
Vind de tactiek om Nederlanders te halen prima, maar scouten we ook nog op zoek naar parels? Is toch ook altijd een kracht van PSV geweest, goed scouten en jonge talenten naar Eindhoven halen. Nu weer een Tete die Rik noemt, het is geen speler waar je later ook financieel weer beter van wordt. Een Arias, Dzsudzsak, Alex, Farfan etc zou ook wel lekker zijn.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 5):
- Ontbijtkoek • DeBruyne • Het Kanon • dannyPSV • Ricopsv
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Meervoudig international
Prima toch dat Smell Rock dat hier deelt.
Hij is concreet, met namen, nrs, en data, en over een paar dagen weten we hoe het zit.
Wat mij betreft verdient ie de credits dat ie z’n nek uitsteekt om dit te delen, en verdient iedereen 1 keer het voordeel van de twijfel.
Heeft ie gelijk dan luisteren we volgende keer aandachtig als ie weer met zo’n bericht komt, en als blijkt dat ie uit z’n nek lult, blijven we hem de komende jaren op subtiele wijze aan dit verhaal herinneren.
Hij is concreet, met namen, nrs, en data, en over een paar dagen weten we hoe het zit.
Wat mij betreft verdient ie de credits dat ie z’n nek uitsteekt om dit te delen, en verdient iedereen 1 keer het voordeel van de twijfel.
Heeft ie gelijk dan luisteren we volgende keer aandachtig als ie weer met zo’n bericht komt, en als blijkt dat ie uit z’n nek lult, blijven we hem de komende jaren op subtiele wijze aan dit verhaal herinneren.
- These users thanked the author Søren for the post (total 7):
- Bromalho • ArdaMattaveld • SKERLA • D.Millpants • FieseFriedrich • Noosa • Mithras
- mateja
Top. Doen we.Søren wrote: ↑04 Aug 2024, 23:47 Prima toch dat Smell Rock dat hier deelt.
Dan is de verdediging tegen RKC:
Wijndal - De Vrij - VD Berg - v Aanholt(?)
Leuk! Ben heel benieuwd.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Al kloppen dadelijk maar 2 van de 4 geruchten van hem, dan zou ik het al netjes vinden. Stel nu dat Wijndal echt komt (wat mij betreft niet) en van de Berg woensdag gepresenteerd wordt. Dan komt er wat mij betreft een klein plusje achter de naam van Smell Rock, ook al zouden Tete en van Aanholt dan niet komen.
Volgens mij stelt hij trouwens ook nergens dat vd Berg én de Vrij allebei zouden komen.
Volgens mij stelt hij trouwens ook nergens dat vd Berg én de Vrij allebei zouden komen.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 4):
- ArdaMattaveld • SKERLA • Klapstoel • FieseFriedrich