Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Drommels
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

PSV kennende zullen ze op de rechtsback positie investeren in een wat jonger type speler. Maar is Sergi Roberto geen gekke naam? Zal denk ik toch een lastig verhaal worden met zijn salaris..
Ittot
Internationale topspeler

TomPSV023 wrote: 05 Aug 2024, 08:23
Eindhovenvoetbal wrote: 05 Aug 2024, 08:21

Deze jongen heeft toch problemen? Dacht zoiets gelezen te hebben.
Update; Had een eenzijdig auto ongeluk door lachgas
Past qua DNA perfect bij Ajax
AddoCultheld
Internationale topspeler

En daarbij moeten we nog maar bidden dat voor Boscagli niet hetzelfde gaat gebeuren als bij Teze. Want dan zitten we echt in de penarie.
Thoresen
Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 04 Aug 2024, 23:19
Smell Rock wrote: 04 Aug 2024, 23:12Ik geef ook 2 tips door die ik zeer serieus kan noemen.
Je noemt net De Vrij, Sepp, Van Aanholt terug en Kenny Tete. Vrij verwarrend allemaal.
Ik weet toevallig dat Smell Rock op zondag best vroeg begint met bier drinken #WRFMOUT!
Madueke
Legende

AddoCultheld wrote: 05 Aug 2024, 09:17 En daarbij moeten we nog maar bidden dat voor Boscagli niet hetzelfde gaat gebeuren als bij Teze. Want dan zitten we echt in de penarie.
Een flinke schouderklop geven, dan komt hij deze transferperiode door geen enkele medische keuring :opzijnkop:
Eenhoopjob
Basisspeler

Drommels wrote: 05 Aug 2024, 09:05 PSV kennende zullen ze op de rechtsback positie investeren in een wat jonger type speler. Maar is Sergi Roberto geen gekke naam? Zal denk ik toch een lastig verhaal worden met zijn salaris..
Nee bedankt
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Ittot wrote: 05 Aug 2024, 09:13
TomPSV023 wrote: 05 Aug 2024, 08:23

Update; Had een eenzijdig auto ongeluk door lachgas
Past qua DNA perfect bij Ajax
Ja of gewoon de natuurlijke opvolger van Sambo hé
Ittot
Internationale topspeler

10m + 3 aan bonussen voor Jorra zoals het er nu voor staat. Appel en ei. Laat hem dan gewoon blijven. We hebben dalijk met Boscagli 1!!!!!!!!!!! CL waardige verdediger. En met 10m van Teze kom je echt niet ver.
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Ittot wrote: 05 Aug 2024, 09:49 10m + 3 aan bonussen voor Jorra zoals het er nu voor staat. Appel en ei. Laat hem dan gewoon blijven. We hebben dalijk met Boscagli 1!!!!!!!!!!! CL waardige verdediger. En met 10m van Teze kom je echt niet ver.
Ik heb het gevoel dat we nog wel minimaal 1 à 2 CL-waardige verdedigers halen in de komende weken
Hatseflats
Vedette

Sepp is in ieder geval 1 als ik de berichten mag geloven.
Jur1913
Internationale topspeler

Woensdag toch?
LuctorEtEmergo
Talent

Ik hoor de naam van Wijndal hier steeds vaker terugkomen. Even los van wat we van hem vinden. Iemand enig idee wat hij zou moeten kosten?
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

LuctorEtEmergo wrote: 05 Aug 2024, 10:10 Ik hoor de naam van Wijndal hier steeds vaker terugkomen. Even los van wat we van hem vinden. Iemand enig idee wat hij zou moeten kosten?
2 miljoen volgens (de bron van) RuikRots.
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Die rots riekt wel hevig zeg... :wonder:
TomPSV023
Meervoudig international
Favoriete speler: Messi

ShovingNE2
Site Admin

Wat dan wel weer de upside is van het kopen van Wijndal: als we hem aan de praat krijgen hangen ze bij Getafe aan de Amstel in de gordijnen. Zeker als we hem na twee jaar voor 20 miljoen verkopen.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Mithras
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    psvgouda
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 05 Aug 2024, 10:27 Wat dan wel weer de upside is van het kopen van Wijndal: als we hem aan de praat krijgen hangen ze bij Getafe aan de Amstel in de gordijnen. Zeker als we hem na twee jaar voor 20 miljoen verkopen.
    Dan moet zijn mentaliteit wel 'ietwat' veranderen... Vond zichzelf altijd wel héél fijn. Weet niet of hij wel open staat voor dat lesje in iets meer nederigheid
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

psvgouda wrote: 05 Aug 2024, 10:30
    ShovingNE2 wrote: 05 Aug 2024, 10:27 Wat dan wel weer de upside is van het kopen van Wijndal: als we hem aan de praat krijgen hangen ze bij Getafe aan de Amstel in de gordijnen. Zeker als we hem na twee jaar voor 20 miljoen verkopen.
    Dan moet zijn mentaliteit wel 'ietwat' veranderen... Vond zichzelf altijd wel héél fijn. Weet niet of hij wel open staat voor dat lesje in iets meer nederigheid
    Ik denk het eigenlijk wel. Hij zal inmiddels ook wel inzien dat, als ie nog een sprankelende carriere wil, de komende stap erop of eronder is. Ga je vanuit Ajax dan een mooie stap maken (PSV) en alles opzij zetten voor je sport of ga je naar de zandbak of een andere 'exotische' competitie (Turkije, Griekenland, Cyprus).

En ik denk dat als er 1 trainer is waar Wijndal nederig van wordt, het Bosz is. Die kan hem echt wel raken / motiveren. Daarnaast is het ook wel een mannetje wat zich op kan trekken aan types zoals Lang (een mannetje, maar wel kneiterhard werken)
    Maria-Franciscus
    Jeugdspeler

Heeft iemand een idee van wat PSV nog kan uitgeven aan nieuwe spelers?
    Madueke
    Legende

Zo'n 15 miljoen voor Sepp en een 1 jarig contract voor PvA zal nog wel lukken zonder verkopen. De opbrengst van Teze zul je (geheel) nodig hebben voor zijn vervanger.
    Koenjo
    Meervoudig international

Iedereen doet wel heel negatief over Wijndal maar die gast was echt wel goed bij AZ, bij Ajax verzuipt iedereen momenteel. Als je hem goedkoop kan contracteren dan is dat zeker het overwegen waard denk ik.
    Last edited by Koenjo on 05 Aug 2024, 10:58, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Koenjo for the post:
    DeefPeef
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Tavlis1913
    Jeugdspeler
    Old name: Bromario

Maria-Franciscus wrote: 05 Aug 2024, 10:52 Heeft iemand een idee van wat PSV nog kan uitgeven aan nieuwe spelers?

Euro’s!
    Jur1913
    Internationale topspeler

Koenjo wrote: 05 Aug 2024, 10:57 Iedereen doet wel heel negatief over Wijndal maar die gast was echt wel goed bij AZ, bij Ajax verzuipt iedereen momenteel. Als je hem goedkoop kan contracteren dan is dat zeker het overwegen waard denk ik.
    Wijndal is de personificatie van de reden waarom Ajax de goede periode niet door heeft weten te zetten en op de afgrond af is gegaan. Die hoef ik hier niet te zien
    psvgouda
    Vedette

Koenjo wrote: 05 Aug 2024, 10:57 Iedereen doet wel heel negatief over Wijndal maar die gast was echt wel goed bij AZ, bij Ajax verzuipt iedereen momenteel. Als je hem goedkoop kan contracteren dan is dat zeker het overwegen waard denk ik.
    De mensen die negatief doen over Wijndal doen dat vooral omdat hij niet goed kon omgaan met zijn goed zijn, het was hem naar zijn hoofd gestegen. Dat kán gebeuren, natuurlijk, maar dan zul je ooit weer moeten landen. Heb hem nog niet in het flightradar topic kunnen waarnemen in dat opzicht, maar wie weet :mrgreen:
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Wijndal is het perfecte voorbeeld van de verkeerde speler op de verkeerde plek op het verkeerde moment. Of je de 'oude' Wijndal terug kunt krijgen na een grote reset (terug naar fabrieksintellingen) weet ik niet zeker maar het is geen super slecht idee. Het zegt mijn inziens ook wel iets dat hij gewoon aanvoerder is geweest op jonge leeftijd. Hij is niet compleet achterlijk maar het is er gewoon niet utigekomen de laatste jaren. Maar onder aan de streep is het wel een keuze uit armoede als iemand er bij PSV uberhaupt aan denkt.

In mijn ogen heeft PSV er echt alles aan gedaan om zoveel mogelijk van de ploeg bij elkaar te houden. Ramalho mocht blijven, Obispo mocht verlengen, Oppegard moest een kans krijgen, Babadisoap etc. Van Aanholt was waarschijnlijk te duur om als back-up te behouden met zijn Turks salaris maar het is niet dat van Aanholt hier heel weinig heeft gespeeld ofzo. Vorig jaar 1500 minuten en 31 optredens met een Dest die 9 maanden alles speelde. Je weet wat je in huis haalt, je hebt zelfs de mogelijkheid om straks met Dest op rechts te spelen ipv links dus de situatie is wel degelijk veranderd. Tel daar de blessures bij op en het feit dat je veel budget nodig hebt voor Sepp/Flamingo en dan staat het toch wel een beetje in de sterren geschreven dat PSV echt wel serieus naar deze optie kijkt. Ik zou het verstandig vinden en ik vertrouw op Pattie/Mauro.
    Post Reply