Jordan Teze
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Ik zou hem overigens wel gewoon houden tot zijn vervanger er is. We zijn enorm onderbezet. Flamingo hebben we al nodig als CB dus die kan je ook niet uit het centrum halen. Of je moet met Merién tegen RKC aantreden, maar dat lijkt mij niet ideaal.
-
- Legende
Ik vind Teze, gezien zijn uitspraken van vorige week, wel een beetje een flapdrol. Hou dan gewoon je mond dicht. Monaco heeft een leuk belastingklimaat, lekker weer, mooie stad maar is verder als club vrij troosteloos en die competitie ook. Als ik dan lees dat hij niet van plan was om bij te tekenen, tja, dat vind ik dan echt een stuk minder. Als clubjongen, gun je de club een mooi transferbedrag, hoe dan ook.
Het gaat hem goed verder hoor, no hate. Maar wel een zuur smaakje hou ik er aan over.
Het gaat hem goed verder hoor, no hate. Maar wel een zuur smaakje hou ik er aan over.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 7):
- DonyellMalen • Wolf • Jordi • Siemen • Søren • Araavos • Rikkert1234
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dat PSV er straks ‘maar’ een miljoen of 10 aan overhoudt vind ik niet zo’n ramp en is imo ook niet iets om hem persoonlijk aan te rekenen; PSV heeft er ook zelf voor gekozen zijn contract niet vóór vorig seizoen open te breken. Maar het nasmaakje irt zijn uitspraken vorige week is wel erg zuur. Als het nou om Real Madrid of een mooie club in de Premier League ging… maar de clubman uithangen en PSV uitruilen voor een saaie kutclub als Monaco in die evenmin aansprekende Ligue 1, dat schuurt wel enorm indd.Menno1 wrote: ↑05 Aug 2024, 15:15 Ik vind Teze, gezien zijn uitspraken van vorige week, wel een beetje een flapdrol. Hou dan gewoon je mond dicht. Monaco heeft een leuk belastingklimaat, lekker weer, mooie stad maar is verder als club vrij troosteloos en die competitie ook. Als ik dan lees dat hij niet van plan was om bij te tekenen, tja, dat vind ik dan echt een stuk minder. Als clubjongen, gun je de club een mooi transferbedrag, hoe dan ook.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
- Menno1 • Siemen
- Hatseflats
- Vedette
Wat een onzin wordt hier verkondigd.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
- 29.04.2007 • Balinho • Fc Denzel
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Je bent een beetje weinig specifiek. Vertel
- Hatseflats
- Vedette
Zet jullie roze bril eens af en kijk gewoon eens door de bril van een voetballer die al 100 jaar bij PSV voetbalt en nu lekker kan gaan vertoeven in Monaco met een dik salaris.
Al die andere clubs zijn gewoon te hoog gegrepen voor Teze.
Ligue 1 is in ieder geval wel hoger aangeschreven dan de eredivisie
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
- Fc Denzel • JasperPSV • ritzmeister84
- Juancho
- Mister PSV
Wat Menno zegt is dat de combinatie met zijn uitspraken van vorige week erg krom zijn. En daarin snap ik hem wel. Zeg dan niets. Dat Teze na afgelopen seizoen en al die jaren PSV eens verder wil kijken snap ik verder heel goed. Waar hij dat wil doen is z'n eigen keuze, als de prijs maar goed is.Hatseflats wrote: ↑05 Aug 2024, 15:47 Zet jullie roze bril eens af en kijk gewoon eens door de bril van een voetballer die al 100 jaar bij PSV voetbalt en nu lekker kan gaan vertoeven in Monaco met een dik salaris.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vaste waarde in elftal
O Goleiro Grande wrote: ↑05 Aug 2024, 15:29Dat PSV er straks ‘maar’ een miljoen of 10 aan overhoudt vind ik niet zo’n ramp en is imo ook niet iets om hem persoonlijk aan te rekenen; PSV heeft er ook zelf voor gekozen zijn contract niet vóór vorig seizoen open te breken. Maar het nasmaakje irt zijn uitspraken vorige week is wel erg zuur. Als het nou om Real Madrid of een mooie club in de Premier League ging… maar de clubman uithangen en PSV uitruilen voor een saaie kutclub als Monaco in die evenmin aansprekende Ligue 1, dat schuurt wel enorm indd.Menno1 wrote: ↑05 Aug 2024, 15:15 Ik vind Teze, gezien zijn uitspraken van vorige week, wel een beetje een flapdrol. Hou dan gewoon je mond dicht. Monaco heeft een leuk belastingklimaat, lekker weer, mooie stad maar is verder als club vrij troosteloos en die competitie ook. Als ik dan lees dat hij niet van plan was om bij te tekenen, tja, dat vind ik dan echt een stuk minder. Als clubjongen, gun je de club een mooi transferbedrag, hoe dan ook.
Met alle respect maar een industriestad als Eindhoven of een Monaco met al zijn glamour en geweldig weer. Nieuwe competitie, meer salaris.
Hij zou gek zijn om niet te gaan
- These users thanked the author PsvBmg for the post (total 3):
- Jordi • Hatseflats • Tyyne
-
- Lid van verdienste
Onhandige uitspraak, ja. Het biedt ruimte om te speculeren of er in de tussentijd misschien iets is veranderd waardoor Teze nu wel wilt en gaat vertrekken. Bovendien was het ook pas eind juli, raar moment om dan zulke uitspraken al te gaan doen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik weet niet of het om het geweldige weer en glamour gaat. Denk dat het vooral heel aantrekkelijk is om in Monaco te wonen qua financiën. Kan ie mooi aan Max advies vragen. Ik gun hem die stap op zich ook wel en ik sluit niet uit dat als zij echt met 3 CV's gaan spelen dat hij daarna nog een mooie stap gaat maken. Ik vind Monaco zelf niet zo'n hele mooie club maar dat vind ik eigenlijk van geen één Franse club.PsvBmg wrote: ↑05 Aug 2024, 15:55O Goleiro Grande wrote: ↑05 Aug 2024, 15:29
Dat PSV er straks ‘maar’ een miljoen of 10 aan overhoudt vind ik niet zo’n ramp en is imo ook niet iets om hem persoonlijk aan te rekenen; PSV heeft er ook zelf voor gekozen zijn contract niet vóór vorig seizoen open te breken. Maar het nasmaakje irt zijn uitspraken vorige week is wel erg zuur. Als het nou om Real Madrid of een mooie club in de Premier League ging… maar de clubman uithangen en PSV uitruilen voor een saaie kutclub als Monaco in die evenmin aansprekende Ligue 1, dat schuurt wel enorm indd.
Met alle respect maar een industriestad als Eindhoven of een Monaco met al zijn glamour en geweldig weer. Nieuwe competitie, meer salaris.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
An sich heb je gelijkHatseflats wrote: ↑05 Aug 2024, 15:47 Zet jullie roze bril eens af en kijk gewoon eens door de bril van een voetballer die al 100 jaar bij PSV voetbalt en nu lekker kan gaan vertoeven in Monaco met een dik salaris.
Punt is dat Teze kortgeleden liep te verkondigen dat hij blijft, om vervolgens tegen de eerste de beste 'ja' te zeggen.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Klopt en het salaris en het belastingklimaat is er ook veel gunstiger. Ik had zijn move en voorkeur voor Monaco ook niet zo gek gevonden als Teze de indruk had gewekt dat hij wel klaar was bij PSV, hoe dan ook een andere uitdaging zou willen en ondanks een leuke tijd in Eindhoven gewoon een passant is als zovelen. Maar juist omdat hij een echte clubman is en vorige week nog in kapitalen liet noteren dat hij ook komend seizoen deel uitmaakt van PSV had ik gewoon niet verwacht dat-ie voor Monaco 'al' zou zwichten. Prima als glamour en weer zijn drijfveren zijn, maar die indruk wekte hij vorige week totaal niet.PsvBmg wrote: ↑05 Aug 2024, 15:55O Goleiro Grande wrote: ↑05 Aug 2024, 15:29
Dat PSV er straks ‘maar’ een miljoen of 10 aan overhoudt vind ik niet zo’n ramp en is imo ook niet iets om hem persoonlijk aan te rekenen; PSV heeft er ook zelf voor gekozen zijn contract niet vóór vorig seizoen open te breken. Maar het nasmaakje irt zijn uitspraken vorige week is wel erg zuur. Als het nou om Real Madrid of een mooie club in de Premier League ging… maar de clubman uithangen en PSV uitruilen voor een saaie kutclub als Monaco in die evenmin aansprekende Ligue 1, dat schuurt wel enorm indd.
-
- Meervoudig international
-
- Internationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
-
Dat wordt dus maximaal 12 inclusief bonussen. Vind ik niet meteen dik betaald. Nou tekenen maar dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Baal wel maar heb het inmiddels een plekje gegeven. Het ga je goed Jordan en bedankt voor de velen velen jaren.
-
PSV zal ook inzetten op een doorverkooppercentage lijkt me, dan gaat zijn toekomstige transfersom er hopelijk alsnog heel mooi uitzien. Wat dat betreft is Monaco ook wel een handelshuis, dus inclusief solidariteitsbijdrage kan dat nog wat moois opleveren.
Last edited by Mr.Unibet on 05 Aug 2024, 20:27, edited 1 time in total.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Jordan Teze 10+ miljoen is een grote strik eromheen en een dikke doei.
Heeft afgelopen seizoen prima ontwikkeling gehad onder Bosz maar 1,5 jaar terug was die nog geen 3M waard.
Heeft afgelopen seizoen prima ontwikkeling gehad onder Bosz maar 1,5 jaar terug was die nog geen 3M waard.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
-
- Moderator
10 incl bonussen is al een stuk minder dan eerder gemeld, terwijl ze eerder hebben laten doorschemeren meer te willen bieden. Dan maar 20 ex bonussen vragen. Kom je alsnog in het midden uit en is iedereen tevreden.
-
- Lid scoutingsteam
Vijftien miljoen euro voor Teze zou wel fantastisch zijn ook soor dat een jarige contract. Dat had ik in ieder geval nooit durven dromen en met mij, denk ik, velen.
- These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
- D'n Berry • O Goleiro Grande