Interessante spelers
-
- Meervoudig international
https://www.transfermarkt.nl/aleksandar ... aison/2020
Mitrovic speelde dit seizoen zeker niet iedere wedstrijd en ook niet alles in de basis. Wat zou hij moeten kosten met nog een contract tot 2024?
Mitrovic speelde dit seizoen zeker niet iedere wedstrijd en ook niet alles in de basis. Wat zou hij moeten kosten met nog een contract tot 2024?
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Zonde dat we die niet gepakt hebben, topkeeper op de lijn en de 1 op 1.Ardbeg wrote: ↑11 May 2021, 14:00 https://www.soccernews.nl/news/718409/p ... paanse-top
Ik was dit alweer vergeten van destijds
Zijn concurrent Vaclik is ook nog wel eens in beeld geweest volgens mij.
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Pau Lopez is met de bal aan de voet nog slechter dan Lars, hij bracht tegen Ajax zijn eigen team meerdere malen in de problemen daarmee.
Dat schiet dus niet op.
Dat schiet dus niet op.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Kim Min Jae zijn contract loopt af in December. Huidige transferwaarde is 2 miljoen op transfermarkt, is wel het gokje waard toch?
-
- Legende
-
- Internationale topspeler
Even gecheckt. Die Daltons George is een barbier, waar ook andere spelers als Max en Boscagli komen. IJdeltuiten dat het zijn.
Ik wil er echt niet veel achter zoeken, ben niet zo van dat obsessieve gedoe. Toegegeven, ik ben zelf ook eentje die elke week laat bijwerken, maar ik heb geluk dat mn broertje een best goede barber is. Maar ik ga echt geen tientallen kilometers rijden om mn haar te doen. Dus ja, ik wil wel graag geloven dat Santi zich erg lekker voelt in Eindhoven.
Ik wil er echt niet veel achter zoeken, ben niet zo van dat obsessieve gedoe. Toegegeven, ik ben zelf ook eentje die elke week laat bijwerken, maar ik heb geluk dat mn broertje een best goede barber is. Maar ik ga echt geen tientallen kilometers rijden om mn haar te doen. Dus ja, ik wil wel graag geloven dat Santi zich erg lekker voelt in Eindhoven.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Op z'n minst opmerkelijk dat hij er inderdaad wederom is. Wellicht ff snel naar de kapper om er strak uit te zien op de presentatie komende week.
- Hatseflats
- Vedette