Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Smell Rock wrote: 05 Aug 2024, 18:50
Standbeeld wrote: 05 Aug 2024, 18:09
Hoe zeker ben je van je bron?
Eigenlijk vrij zeker, hij noemde als eerste Teze/Monaco.
Had ik nog nergens gelezen
Heb je dit hier ook gemeld?
Maikel
Site Admin
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 05 Aug 2024, 18:55

Tuurlijk niet, maar komt nu wel goed uit voor het verhaal.
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 5):
    Vanthaman18matejaArdbegAddoCultheldEindhovenvoetbal
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik kan nu een post van hem aanpassen uit maart waarin hij stelt dat Teze begin augustus naar Monaco gaar.

Alleen het geboden bedrag van 10 euro was te laag. Cheap ass.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Smell Rock
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Maikel wrote: 05 Aug 2024, 18:56
    Vanthaman18 wrote: 05 Aug 2024, 18:55

Ik wist al maanden geleden dat Teze naar Monaco zou gaan, dat wij Dest en Tillman definitief binnen zouden halen en Ramalho naar Brazilië zou gaan. Uit diezelfde bron wet ik ook dat Schouten blijft en we een geweldige aankoop nog krijgen, waar iedereen van onder de indruk zal zijn. Ben ik nu geloofwaardig als insider?
    ShovingNE2
    Site Admin

Ja.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Thijs wrote: 05 Aug 2024, 19:00
    Maikel wrote: 05 Aug 2024, 18:56

Ik wist al maanden geleden dat Teze naar Monaco zou gaan, dat wij Dest en Tillman definitief binnen zouden halen en Ramalho naar Brazilië zou gaan. Uit diezelfde bron wet ik ook dat Schouten blijft en we een geweldige aankoop nog krijgen, waar iedereen van onder de indruk zal zijn. Ben ik nu geloofwaardig als insider?
    Je bent niet eens geloofwaardig als gewone poster, laat staan als insider. :whistle:
    Josef Dettelbacher
    Legende

Standbeeld wrote: 05 Aug 2024, 18:09
    Hoe zeker ben je van je bron?
    Welke geruchten spelen nu volgens jou allemaal? Wijndal, Hummels en Sepp?
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik begrijp de terughoudendheid van sommigen, maar ik ben liever eerst terughoudend tot er duidelijkheid is.

Ik geloof niet dat Smell Rock dit zomaar voor de lol doet wetende dat hij daarna op de brandstapel geflikkerd wordt.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    MithrasNoosa
    Smell Rock
    Verbannen

SKERLA wrote: 05 Aug 2024, 19:05 Ik begrijp de terughoudendheid van sommigen, maar ik ben liever eerst terughoudend tot er duidelijkheid is.

Ik geloof niet dat @Smell Rock dit zomaar voor de lol doet wetende dat hij daarna op de brandstapel geflikkerd wordt.
    Er is anders weinig respect voor Cor
    Full speed or nothing
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Smell Rock wrote: 05 Aug 2024, 19:07
    SKERLA wrote: 05 Aug 2024, 19:05 Ik begrijp de terughoudendheid van sommigen, maar ik ben liever eerst terughoudend tot er duidelijkheid is.

Ik geloof niet dat @Smell Rock dit zomaar voor de lol doet wetende dat hij daarna op de brandstapel geflikkerd wordt.
    Als het straks allemaal uitkomt zoals jij het voorspelt, dan krijg je bakken met respect.
    Smell Rock
    Verbannen

Josef Dettelbacher wrote: 05 Aug 2024, 19:02

Welke geruchten spelen nu volgens jou allemaal? Wijndal, Hummels en Sepp?
    Hummels heb ik niks over gehoord, Sepp zou woensdag gepresenteerd worden.
    Full speed or nothing
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Na een nachtje slapen vind ik het nog steeds niet fijn als Teze vertrekt, echter als PSV hem een jaar eerder voor dit succes seizoen had kunnen verkopen voor 10+ miljoenen hadden er meerdere mensen hier gejuicht.

Dit is dus ook een mooi bedrag voor een jeugdspeler die niet altijd even zeker was van een basisspeler. Overigens vrij bizar dat dit een bedrag is dat bijna even hoog ligt als Dumfries.

Dit biedt ook de mogelijkheid om in 1x rigoreus de verdediging aan te moeten pakken.
    De blessures op links (Obispo, Mauro) en de vertrekken van Teze, Ramalho en ABK. Zo kan Steward een heel blik nieuwe verdedigers opentrekken centraal op rechts en links, die passen binnen zijn en Bosz zijn visie.

Man, wat kan dit toch een top transferperiode in augustus inluiden.

Als op links als of Van Aanholt komt, Van der Berg voor de centrale positie en een mooie aanwinst op rechts, dan zie ik dat helemaal zitten. Zeker ook met wat er dit seizoen nog terugkomt van blessures.
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 3):
    BatigolDe RealistNoosa
    Smell Rock
    Verbannen

Vanthaman18 wrote: 05 Aug 2024, 19:08
    Smell Rock wrote: 05 Aug 2024, 19:07

Als het straks allemaal uitkomt zoals jij het voorspelt, dan krijg je bakken met respect.
    Hahaha dat geloof ik
    Full speed or nothing
    ShovingNE2
    Site Admin

Brandstapel is ouderwets en niet milieuvriendelijk. Iemand een woke oplossing?

Ik zie het zo na 20 jaar ervaring op fora: een zelfverklaard en mogelijk ook een beetje insider. Gooit iets in een groepsapp en SR roept dat hier

Gisteren ging dat in zo'n tempo dat het kroeg geruchten leken/zijn
    Cas
    Meervoudig international

Voormalig KG wrote: 05 Aug 2024, 19:08 Na een nachtje slapen vind ik het nog steeds niet fijn als Teze vertrekt, echter als PSV hem een jaar eerder voor dit succes seizoen had kunnen verkopen voor 10+ miljoenen hadden er meerdere mensen hier gejuicht.

Dit is dus ook een mooi bedrag voor een jeugdspeler die niet altijd even zeker was van een basisspeler. Overigens vrij bizar dat dit een bedrag is dat bijna even hoog ligt als Dumfries.

Dit biedt ook de mogelijkheid om in 1x rigoreus de verdediging aan te moeten pakken.
    De blessures op links (Obispo, Mauro) en de vertrekken van Teze, Ramalho en ABK. Zo kan Steward een heel blik nieuwe verdedigers opentrekken centraal op rechts en links, die passen binnen zijn en Bosz zijn visie.

Als op links als of Van Aanholt komt, Van der Berg voor de centrale positie en een mooie aanwinst op rechts, dan zie ik dat helemaal zitten. Zeker ook met wat er dit seizoen nog terugkomt van blessures.
    Ik weet niet of ik hier alleen in sta hier op het forum maar ik zie PvA voor nog een jaartje eigenlijk niet zo zitten. Je zag dat hij vorig jaar wel iets voorbij z’n top was, en ik ben bang dat dit steeds erger gaat worden. Dan liever een jong talent of een voormalig talent met een ‘krasje’. Zelfs wijndal zal ik dan liever zien komen….
    Cas
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 05 Aug 2024, 19:11 Brandstapel is ouderwets en niet milieuvriendelijk. Iemand een woke oplossing?

Ik zie het zo na 20 jaar ervaring op fora: een zelfverklaard en mogelijk ook een beetje insider. Gooit iets in een groepsapp en SR roept dat hier

Gisteren ging dat in zo'n tempo dat het kroeg geruchten leken/zijn
    De Guillotine was toch bedoeld als signaal van gelijkheid? Weet nog steeds niet echt wat ‘woke’ nou daadwerkelijk voor moet stellen, maar dat sluit wel aan volgens mij
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Cas wrote: 05 Aug 2024, 19:13
    Voormalig KG wrote: 05 Aug 2024, 19:08 Na een nachtje slapen vind ik het nog steeds niet fijn als Teze vertrekt, echter als PSV hem een jaar eerder voor dit succes seizoen had kunnen verkopen voor 10+ miljoenen hadden er meerdere mensen hier gejuicht.

Ik weet niet of ik hier alleen in sta hier op het forum maar ik zie PvA voor nog een jaartje eigenlijk niet zo zitten. Je zag dat hij vorig jaar wel iets voorbij z’n top was, en ik ben bang dat dit steeds erger gaat worden. Dan liever een jong talent of een voormalig talent met een ‘krasje’. Zelfs wijndal zal ik dan liever zien komen….
    SKERLA wrote: 05 Aug 2024, 12:18Wïjndal voor 2 miljoen of vAanholt voor niks.
    Salaris vergelijkbaar?

Doe mij dan, na enig beraad met mezelf, Wijndal maar.

Als je die aan de praat krijgt heb je een topdeal. Van Aanholt praat snel, maar wordt alleen maar minder (heeft de daling al ruim een jaar geleden ingezet).
    :shake:
    Shake
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 05 Aug 2024, 19:11Ik zie het zo na 20 jaar ervaring op fora: een zelfverklaard en mogelijk ook een beetje insider. Gooit iets in een groepsapp en SR roept dat hier
    Zo dacht ik er dus ook over. 🤝
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik weet ook niet wat woke is. Maar ik wil het genoemd hebben voordat XR boos wordt.
    Cas
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 05 Aug 2024, 19:16 Ik weet ook niet wat woke is. Maar ik wil het genoemd hebben voordat XR boos wordt.
    Woke is toch alles wat ‘rechts’ stom vindt ofzo?
  • These users thanked the author Cas for the post:
    Mithras
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Is er ondertussen al in onze statuten opgenomen dat we alleen nog Nederlanders mogen halen? Of worden er alleen maar Nederlanders genoemd omdat eigenlijk niemand iets weet en het vorige periode voornamelijk Nederlanders waren?
    Cas
    Meervoudig international

danko-lazovic wrote: 05 Aug 2024, 19:18 Is er ondertussen al in onze statuten opgenomen dat we alleen nog Nederlanders mogen halen? Of worden er alleen maar Nederlanders genoemd omdat eigenlijk niemand iets weet en het vorige periode voornamelijk Nederlanders waren?
    We hebben tot nu toe meer amerikanen gehaald deze transferwindow dan Nederlanders
  • These users thanked the author Cas for the post (total 2):
    ArdbegFieseFriedrich
    Jur1913
    Internationale topspeler

Cas wrote: 05 Aug 2024, 19:17
    ShovingNE2 wrote: 05 Aug 2024, 19:16 Ik weet ook niet wat woke is. Maar ik wil het genoemd hebben voordat XR boos wordt.
    Oeh, gaan we het over poltiiek hebben? Leuk!
    Cas
    Meervoudig international

Jur1913 wrote: 05 Aug 2024, 19:29
    Cas wrote: 05 Aug 2024, 19:17

Oeh, gaan we het over poltiiek hebben? Leuk!
    Kunnen we niet een mooi politiek draadje maken op het forum? Kan niet fout gaan
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Cas wrote: 05 Aug 2024, 19:25
    danko-lazovic wrote: 05 Aug 2024, 19:18 Is er ondertussen al in onze statuten opgenomen dat we alleen nog Nederlanders mogen halen? Of worden er alleen maar Nederlanders genoemd omdat eigenlijk niemand iets weet en het vorige periode voornamelijk Nederlanders waren?
    We hebben tot nu toe meer amerikanen gehaald deze transferwindow dan Nederlanders
    Dest en Driouech hebben beide ook de Nederlandse nationaliteit. Maakt wat dat betreft niet uit voor welk nationaal elftal je uitkomt hè.
    Post Reply