Idem. Volgens mij heb ik hier vorig jaar nog wel eens geroepen dat je die voor €4m a €5m van de hand moet doen en Sambo de kans geven. Maar Teze heeft zich echt fantastisch ontwikkeld. Achteraf doodzonde dat hij vorig jaar niet is verlengd, maar hoe goed hij het zou doen kon niemand bevroeden.Voormalig KG wrote: ↑05 Aug 2024, 20:48 Vijftien miljoen euro voor Teze zou wel fantastisch zijn ook soor dat een jarige contract. Dat had ik in ieder geval nooit durven dromen en met mij, denk ik, velen.
Jordan Teze
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
Mensen vergeten hoe goed hij was onder Schmidt als CV’er.
We hebben het over een topspeler van de eredivisie en een speler die op CL niveau heeft laten zien mee te kunnen.
Het jaar contract is klote. En ik snap dat hij zelf ook de stap wil maken. Maar ik denk dat Teze echt onderschat wordt en dat het veel lastiger gaat zijn een goede vervanger te vinden voor vergelijkbaar geld dan dat er gedacht wordt.
We hebben het over een topspeler van de eredivisie en een speler die op CL niveau heeft laten zien mee te kunnen.
Het jaar contract is klote. En ik snap dat hij zelf ook de stap wil maken. Maar ik denk dat Teze echt onderschat wordt en dat het veel lastiger gaat zijn een goede vervanger te vinden voor vergelijkbaar geld dan dat er gedacht wordt.
-
- Moderator
Eerst zicht willen hebben op een vervanger dus. Terechte keuze.
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-zet-teze-in-de-wachtkamer
https://www.vi.nl/nieuws/PSV-zet-teze-in-de-wachtkamer
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- Vanthaman18
-
- Legende
‘Dinsdag is de PSV-selectie een dag vrij en moet alles van hem geregeld zijn, omdat Teze zo snel mogelijk in Monaco aan wil sluiten. Teze wil absoluut zo snel mogelijk een vrijgeleide om de transfer te voltooien’
Nou nou wat een haast opeens, het geld zal wel goed zijn
Nou nou wat een haast opeens, het geld zal wel goed zijn
- These users thanked the author TomPSV for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
- Vedette
Ik houd er toch een zuur nasmaakje aan over hoe Teze hier nu halsoverkop vertrekt. Zeker na zijn vulpen-uitspraak na afgelopen week. De groeten Jordan.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 6):
- Eindhovenvoetbal • Vanthaman18 • Mr. Spock • J O H N • milansandro • Tjompie
- Hatseflats
- Vedette
Vind dit van Teze dan weer niet zo netjes naar zijn werkgever. Valt me tegen van hem.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Joenepsv
- Legende
Die gaat gewoon. Nouja prima. Snap hem ergens wel. Kan in een fijn klimaat en een aardige competitie geld bij elkaar harken. Prima. Monaco is niet de eerste club die in me opkomt als stap vooruit na PSV maargoed.
Ben benieuwd wie die vervanger is. Vind het sowieso te gek voor woorden dat we maar één rechtsback hadden na het vertrek van Sambo. Als die gewoon was gehaald was het nu een minder groot probleem geweest dat Teze vertrekt.
Ben benieuwd wie die vervanger is. Vind het sowieso te gek voor woorden dat we maar één rechtsback hadden na het vertrek van Sambo. Als die gewoon was gehaald was het nu een minder groot probleem geweest dat Teze vertrekt.
-
- Moderator
-
- Legende
Ga in Monaco maar vast een hotelletje zoeken Jordan en stippel een mooi hardlooprondje uit.
Vergeet je sportkleding niet.
Vergeet je sportkleding niet.
- These users thanked the author Madueke for the post:
- De Realist
-
- Ballenjongen
Het is ook wel heel apart dat we naast Teze geen andere rechtsback in de selectie hebben. Hij krijgt een goed aanbod, waar hij waarschijnlijk het drievoudige kan verdienen. Logisch dat hij dat niet wil riskeren en niet geblesseerd wil raken. We weten al een jaar dat Sambo weg gaat en Teze mogelijk zou vertrekken. Toch is er geen rechtsback aangetrokken. Mispeer van Stewart.
-
- Moderator
Ik vermoed voorlopig nog goudkoorts dat hem en z'n management tot het uiterste drijft, nog geen incident. Maar no way dat je zo omgaat met de club waar je groot bent geworden. Nu lijkt hij over lijken te gaan. Had ik niet achter hem gezocht.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post:
- De Realist
- De Realist
-
- Moderator
Juist omdat het zo onverwachts komt is het wat mij betreft even afwachten. Een verhaal heeft altijd twee kanten. Ali Dursun is volgens mij best prima met PSV, letterlijk vorige maand nog heeft een andere cliënt (Saibari) bijgetekend, dus die heeft er ook geen baat bij om op ramkoers te liggen.
-
- Vaste waarde in elftal
Er is toch ook helemaal geen sprake van ramkoers?nilssonH wrote: ↑05 Aug 2024, 22:06Juist omdat het zo onverwachts komt is het wat mij betreft even afwachten. Een verhaal heeft altijd twee kanten. Ali Dursun is volgens mij best prima met PSV, letterlijk vorige maand nog heeft een andere cliënt (Saibari) bijgetekend, dus die heeft er ook geen baat bij om op ramkoers te liggen.
Volgens mij heeft Teze gedacht dat hij ook wel zonder bijtekenen wel kon blijven. PSV wil dat natuurlijk niet, bijtekenen of vertrekken, zeker als er dan interesse is met een goed bod.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Joenepsv
- Legende
Geld doet rare dingen met mensen. En dat zal niet gesust worden door de op geld beluste omgeving van zaakwaarnemers en begeleiders en weet ik veel wat voor bloedzuigers er nog meer om zulke jongens heen hangen. Vind een vertrek als dat van Teze, na 17 jaar trouwe dienst niet heel erg eigenlijk. Gun hem het ook wel maar het moet wel in alle redelijkheid gaan. En dan bij zijn afscheid een mooie vulpen cadeau doen.