Tegen RKC toch wel.
Jordan Teze
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dat had je moeten bedenken toen je all in ging met 1 RB dit seizoen.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- BarryBanaan
-
- Internationale topspeler
Heel veel centjes, een nieuwe uitdaging en een mooie regio om te wonen.
-
- Bankzitter
Monaco is een belastingparadijs hè.. dus die zal netto een stuk meer over houden
-
- Internationale topspeler
Zo gek is dat niet. Teze zal als jeugdspeler geen heel royaal contract hebben en als hij in Monaco pak en beet 3 miljoen kan pakken belastingvrij…
-
- Legende
Exact.
En stel nu, je bent de TD bij de club waar dé vervanger van Teze speelt die Earnie op het oog heeft. Je weet dat PSV enorme problemen heeft in de verdediging, je weet dat PSV haast heeft omdat (kamp) Teze ook zit te pushen. Denk je dan dat die TD zo vriendelijk gaat zijn om heel behulpzaam te zijn? Ja, wellicht tegen wat extra miljoenen.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
- Legende
Flamingo was de backup. Maar die is inmiddels van backup RCV/RB/CM geworden tot eerste keuze op rechts.
De getallen lijken op het eerste gezicht met aankoop van Van de Berg best in orde. Alleen je weet ook dat Mauro, Obispo en Oppegard van de afdeling Ziek, Zwak en Misselijk zijn. Die tellen voor 1,5.
Dus inderdaad teveel risico genomen door Brands en Stewart.
- Ardbeg
- Mister PSV
En PSV heeft al lang en breed gecommuniceerd 2 verdedigers te willen halen en nu drie. Ondanks dat PSV er beter voor staat moeten er ook spelers van de loonlijst af. Daarnaast zitten ze midden in een transferwindow die nu pas begint los te raken. Daarnaast, onderhandelingen en dergelijke.koetje wrote: ↑05 Aug 2024, 22:43Flamingo was de backup. Maar die is inmiddels van backup RCV/RB/CM geworden tot eerste keuze op rechts.
De getallen lijken op het eerste gezicht met aankoop van Van de Berg best in orde. Alleen je weet ook dat Mauro, Obispo en Oppegard van de afdeling Ziek, Zwak en Misselijk zijn. Die tellen voor 1,5.
PSV gaat dus helemaal niet "all-in" met 1 rechtsback maar het is geen order op bestelling he.
Last edited by Ardbeg on 05 Aug 2024, 22:52, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Den Bondskoots
- Lente
Elfrink zegt: ook dat was een voor PSV begrippen spetterende aanbieding, maar in Monaco gaat Teze er zeker niet op achteruit.. Dus dat is heel wat anders dan geen heel royaal jeugdcontract. Een spetterende aanbieding bij PSV, dan ga je richting de topverdieners, waarschijnlijk net onder de hele grote jongens. En dat zou ook terecht zijn geweest.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Vedette
En dat betekent niet dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren of versterkingen zijn. Zie de casus Lumor, of het ‘noodverband’ vorig jaar genaamd ABK. PSV heeft gewoon een slecht trackrecord wat betreft de verdediging.Ardbeg wrote: ↑05 Aug 2024, 22:50En PSV heeft al lang en breed gecommuniceerd 2 verdedigers te willen halen en nu drie.koetje wrote: ↑05 Aug 2024, 22:43
Flamingo was de backup. Maar die is inmiddels van backup RCV/RB/CM geworden tot eerste keuze op rechts.
- These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
- ComeOnPSV • AddoCultheld
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind een voorbeeld van een speler die zes jaar geleden, die onverwacht na akkoord het vliegtuig niet instapte en een toptalent dat een blessure kreeg niet de beste argumenten maar goed. Zo kun je van elke ambitie die PSV uitspreekt aangeven dat het niet betekent dat het gaat gebeuren.
Earnest heeft wmb iig voldoende vertrouwen. Ik geloof dat hij dit hete vuurtje gaat regelen. Ik vind dat ie best hard beoordeeld wordt op basis van het uitvallen van Bosca door een achterlijke overtreding in een oefenwedstrijd en dit onverwacht supersnelle vertrek van Teze. Die zei nota bene zelf dat ie bleef. Ah wel. Iedereen zijn eigen denkwijze uiteraard.
Last edited by Ardbeg on 05 Aug 2024, 23:01, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 3):
- Lente • De Realist • Thijs
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja en 2 verdedigers en nu dus 3 betekent dat je 1 RB hebt en 2 spelers hebt die er kunnen spelen maar elders nodig zijn.Ardbeg wrote: ↑05 Aug 2024, 22:50En PSV heeft al lang en breed gecommuniceerd 2 verdedigers te willen halen en nu drie. Ondanks dat PSV er beter voor staat moeten er ook spelers van de loonlijst af. Daarnaast zitten ze midden in een transferwindow die nu pas begint los te raken. Daarnaast, onderhandelingen en dergelijke.koetje wrote: ↑05 Aug 2024, 22:43
PSV gaat dus helemaal niet "all-in" met 1 rechtsback maar het is geen order op bestelling he.
Sepp voor Ramalho, nieuwe LB voor Oppegard en dan vervanger voor Teze is nog steeds een rechtsback te kort.
- Ardbeg
- Mister PSV
Als jij dat weet, weet PSV dat ook. Er kan echter niet getoverd worden en soms moet er geschakeld worden.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Vanthaman18
- Lente
Ja maar we hebben liever een Anton Gaaei die zichzelf moet knijpen dat er überhaupt interesse in hem getoond wordt dan een topper waar je even op moet wachten en waar de onderhandelingen iets gecompliceerder liggen. Je weet toch, 1 augustus moet alles rond zijn, mag er niemand meer bij en gaat er niemand meer weg.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Vedette
Het punt van koetje was dat er te veel risico was genomen door Stewart. Je zit nu in een situatie dat je 3 verdedigers moet halen die alledrie voltreffers moeten zijn, omdat het allen beoogde basisspelers zijn.Ardbeg wrote: ↑05 Aug 2024, 22:59Ik vind een voorbeeld van een speler die zes jaar geleden, die onverwacht na akkoord het vliegtuig niet instapte en een toptalent dat een blessure kreeg niet de beste argumenten maar goed. Zo kun je van elke ambitie die PSV uitspreekt aangeven dat het niet betekent dat het gaat gebeuren.
Earnest heeft wmb iig voldoende vertrouwen. Ik geloof dat hij dit hete vuurtje gaat regelen. Ik vind dat ie best hard beoordeeld wordt op basis van het uitvallen van Bosca door een achterlijke overtreding in een oefenwedstrijd en dit onverwacht supersnelle vertrek van Teze. Die zei nota bene zelf dat ie bleef. Ah wel. Iedereen zijn eigen denkwijze uiteraard.
In de gevallen Lumor en ABK moest er ook een linksback en CV komen, dus ik vind het te makkelijk om te stellen dat als PSV communiceert dat we 3 verdedigers gaan halen dat het dan allemaal wel goed komt.
Prima natuurlijk om vertrouwen te hebben in Stewart, al was zijn wintertransferperiode onderaan de streep ook matig.
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat stond er idd, dat ie vind dat er teveel risico is genomen en daar ben ik het respectvol over oneens. Vooral gezien het moment van de window. De blessures zijn gewoon dikke pech. PSV kan ook niet overhaast voor minder dan hun A-keuzes gaan.Chucky wrote: ↑05 Aug 2024, 23:16
Het punt van @koetje was dat er te veel risico was genomen door Stewart. Je zit nu in een situatie dat je 3 verdedigers moet halen die alledrie voltreffers moeten zijn, omdat het allen beoogde basisspelers zijn.
In de gevallen Lumor en ABK moest er ook een linksback en CV komen, dus ik vind het te makkelijk om te stellen dat als PSV communiceert dat we 3 verdedigers gaan halen dat het dan allemaal wel goed komt.
Het is net zo gemakkelijk om te stellen dat het allemaal wel goed komt als te stellen dat het niet goed komt. Aan het eind van de streep hoop ik dat m'n vertrouwen in Stewart beloond is.
Daarnaast, in het geval van ABK kwam er ook een verdediger. Namelijk ABK, op deadlineday. Die raakte echter geblesseerd. Dus dan hou je een heel bijzonder randgeval van een speler die zes jaar geleden niet op kwam dagen. Uiteraard had ik vorige window ook graag een verdediger gezien maar dan vind ik alsnog dat Earnie meer krediet verdient.
-
- Basisspeler
Bij ABK zat het hem natuurlijk niet in zn potentie of mogelijke kwaliteit, maar vooral de timing van op het laatste moment nog via via ff snel als noodoplossing. En ook dat Boscagli ongelukkig geblesseerd is geraakt is natuurlijk niet een fout, wel dat je vertrouwd op oa Obispo en Mauro met wel degelijk een historie aan gebreken.Ardbeg wrote: ↑05 Aug 2024, 22:59Ik vind een voorbeeld van een speler die zes jaar geleden, die onverwacht na akkoord het vliegtuig niet instapte en een toptalent dat een blessure kreeg niet de beste argumenten maar goed. Zo kun je van elke ambitie die PSV uitspreekt aangeven dat het niet betekent dat het gaat gebeuren.
Maargoed we gaan zien wat er allemaal gaat gebeuren komende weken en of we uiteindelijk wel met een kwalitatief complete verdediging dit jaar in gaan.
- Ardbeg
- Mister PSV
PSV heeft helemaal niet op Obispo vertrouwd want toen waren ze al met Flamingo en Vd Berg bezig, toch?BarryBanaan wrote: ↑05 Aug 2024, 23:23 En ook dat Boscagli ongelukkig geblesseerd is geraakt is natuurlijk niet een fout, wel dat je vertrouwd op oa Obispo en Mauro met wel degelijk een historie aan gebreken.
-
- Basisspeler
Volgens mij is hem een contractverlenging aangeboden en komen Falmingo en hopelijk vd Berg voor Romalho en ABK.Ardbeg wrote: ↑05 Aug 2024, 23:26PSV heeft helemaal niet op Obispo vertrouwd want toen waren ze al met Flamingo en Vd Berg bezig, toch?BarryBanaan wrote: ↑05 Aug 2024, 23:23 En ook dat Boscagli ongelukkig geblesseerd is geraakt is natuurlijk niet een fout, wel dat je vertrouwd op oa Obispo en Mauro met wel degelijk een historie aan gebreken.
- Ardbeg
- Mister PSV
Zeker maar niet voor de basis, dat bedoel ik meer.BarryBanaan wrote: ↑05 Aug 2024, 23:28Volgens mij is hem een contractverlenging aangeboden en komen Falmingo en hopelijk vd Berg voor Romalho en ABK.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ik snap hem wel. Cote D'Azur is natuurlijk heerlijk wonen, belasting paradijs en zijn familie zou zich graag in Fra vestigen. En als je dan ook nog steeds CL kan spelen en 2-3x netto meer kan verdienen, logisch. Maar ook logisch dat hij nu op ons moet wachten totdat we onze zaakjes in orde hebben. Competitie in Fra begint over 12 daagjes voor Monaco. Wij gunnen hem deze move, maar hij moet ook ons wat tijd gunnen.