Transferwindow 2024/25
- StratumZuid
- Vedette
-
- Meervoudig international
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
Zo dan! Wat wordt dit een heerlijke dag! #creatingWijndaltogether
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- TomPSV023
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Smell Rock heeft al 100x gezegd dat het maandag OF dinsdag was, al bij zijn allereerste melding van het gerucht. Dus even wachten met bashen.
- ShovingNE2
- Site Admin
"De lampen op de kantoren gaan uit. Normaal gesproken gebeurt er vandaag niets meer op de transfermarkt, maar als een buitenkansje zich voordoet zullen zij niet aarzelen."
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- RWeindhoven16
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Hatseflats
- Vedette
Het is vandaag dinsdag. Wijndal komt. Dus een heerlijke dag? Wie basht er?Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑06 Aug 2024, 07:18 Smell Rock heeft al 100x gezegd dat het maandag OF dinsdag was, al bij zijn allereerste melding van het gerucht. Dus even wachten met bashen.
-
- Nationale topspeler
Ciaou tutti, buongiorno! Inderdaad een heerlijke dag. Het zonnetje schijnt en het nieuwe Genti maatpak zit Owen als gegoten.Hatseflats wrote: ↑06 Aug 2024, 07:17 Zo dan! Wat wordt dit een heerlijke dag! #creatingWijndaltogether
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 5):
- Wolf • TomPSV023 • FieseFriedrich • Breur • TylerDurdn
-
- Bankzitter
En het is natuurlijk zo dat PSV nog wel op zoek is naar een speler, en dat de leiding van PSV actief de markt afspeurt naar buitenkansjes. Nu hoor je in de wandelgangen vaak de naam van speler …, en dat is ook wel een speler waar PSV naar kijkt. Ik heb nou niet het gevoel dat een transfer heel erg dichtbij is, maar het zou kunnen zijn dat PSV bij hem uitkomt. Of dat dan een goede speler is kan ik niet beoordelen, maar PSV zal hem niet voor niets al jaren gescout hebben. Dan kijkt PSV ook nog wel naar een rechtsback, maar alleen als daar iets langskomt wat PSV qua prijs en kwaliteit vindt passen.
Tot zover uw nieuwsupdate!
Ergo, doe mij maar Smell Rock in plaats van dit soort nonsens 600x per dag. Snap niet waarom mensen altijd zo moeten janken en zeiken. Doe je dat ook bij alle moslims en christenen in je omgeving? Hij deelt iets, aan jou te beoordelen of je het gelooft of niet. Je hebt ook een negeermodus.
Ik kom persoonlijk op dit forum om dit soort geruchten te lezen + kwaliteitsbijdrages als SKERLA en Heruone. Zo zonde, we zijn Ailon, Armada al kwijt en weldra gaan we Olai ook verliezen.
Ergo, doe mij maar Smell Rock in plaats van dit soort nonsens 600x per dag. Snap niet waarom mensen altijd zo moeten janken en zeiken. Doe je dat ook bij alle moslims en christenen in je omgeving? Hij deelt iets, aan jou te beoordelen of je het gelooft of niet. Je hebt ook een negeermodus.
Ik kom persoonlijk op dit forum om dit soort geruchten te lezen + kwaliteitsbijdrages als SKERLA en Heruone. Zo zonde, we zijn Ailon, Armada al kwijt en weldra gaan we Olai ook verliezen.
- These users thanked the author rjg1992 for the post (total 24):
- DE MADERA 76 • Sparts • FTS • Wolf • D.Millpants • mpk276 • Balinho • Denzell • SomeOne • NotoriousBIG046 • Gerard Karnemelk • J O H N • Dutch Cowboy • sjoufsjouf • BoerNr6 • Lorenzo von Matterhorn • Leon77M • Mithras • Bram • Voijke • DaveB • FritskePhilips • Arouna Koné • De Realist
-
Flamingo kan daar opgesteld worden. Spelen als in: de rol van Teze overnemen? Dat lijkt me onwaarschijnlijk. En afgelopen wedstrijd tegen Feyenoord was wat Flamingo betreft wel even een eye opener, dat hij nog een (lange) weg te gaan heeft. Leuk voor Utrecht, maar lijkt me bij ons idealiter (op dit moment) gewoon een backup.DonyellMalen wrote: ↑05 Aug 2024, 22:42 Flamingo kan daar spelen, maar is in eerste instantie wel degelijk als CB gehaald.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik vind hem qua profiel eigenlijk best op Teze lijken eigenlijk. Redelijk snel, sterk, goede inspeelpass. Beperkte kopper en (nog) niet zo sterk positioneel.grasveld wrote: ↑06 Aug 2024, 08:53Flamingo kan daar opgesteld worden. Spelen als in: de rol van Teze overnemen? Dat lijkt me onwaarschijnlijk. En afgelopen wedstrijd tegen Feyenoord was wat Flamingo betreft wel even een eye opener, dat hij nog een (lange) weg te gaan heeft. Leuk voor Utrecht, maar lijkt me bij ons idealiter (op dit moment) gewoon een backup.DonyellMalen wrote: ↑05 Aug 2024, 22:42 Flamingo kan daar spelen, maar is in eerste instantie wel degelijk als CB gehaald.
-
- Regelmatige invaller
Dit is inderdaad toch precies waarvoor je deze periode 2x zo vaak langskomt?rjg1992 wrote: ↑06 Aug 2024, 08:41 En het is natuurlijk zo dat PSV nog wel op zoek is naar een speler, en dat de leiding van PSV actief de markt afspeurt naar buitenkansjes. Nu hoor je in de wandelgangen vaak de naam van speler …, en dat is ook wel een speler waar PSV naar kijkt. Ik heb nou niet het gevoel dat een transfer heel erg dichtbij is, maar het zou kunnen zijn dat PSV bij hem uitkomt. Of dat dan een goede speler is kan ik niet beoordelen, maar PSV zal hem niet voor niets al jaren gescout hebben. Dan kijkt PSV ook nog wel naar een rechtsback, maar alleen als daar iets langskomt wat PSV qua prijs en kwaliteit vindt passen.
Ik wil nog meer Duitse bolides, foto's van oren en rondjes van Ardbeg, Willy of Stratumzuid rond het stadion. Dopamine!
- These users thanked the author FTS for the post:
- De Realist
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
hoezo zijn we Armada kwijt?rjg1992 wrote: ↑06 Aug 2024, 08:41 En het is natuurlijk zo dat PSV nog wel op zoek is naar een speler, en dat de leiding van PSV actief de markt afspeurt naar buitenkansjes. Nu hoor je in de wandelgangen vaak de naam van speler …, en dat is ook wel een speler waar PSV naar kijkt. Ik heb nou niet het gevoel dat een transfer heel erg dichtbij is, maar het zou kunnen zijn dat PSV bij hem uitkomt. Of dat dan een goede speler is kan ik niet beoordelen, maar PSV zal hem niet voor niets al jaren gescout hebben. Dan kijkt PSV ook nog wel naar een rechtsback, maar alleen als daar iets langskomt wat PSV qua prijs en kwaliteit vindt passen.
- Trixm
- Vedette
Ik kom voor serieuze geruchten, niet voor verzinsels van puistige pubers op hun zolderkamer. Als je hier langer komt dan weet je dat dit jaar in jaar uit hetzelfde gaat. Diegene die echt geloofwaardig zijn, hebben vaak een goede bron die niet week in week uit updates geven, maar die een keer iets hebben opgevangen. Maar goed, na inmiddels decennia op dit forum en op het netwerk, speur je de bullshit zo op. En nee, de fantasten die jij groot probeert te maken zijn echt geen insiders, maar doe er mee wat je wil.FTS wrote: ↑06 Aug 2024, 08:57Dit is inderdaad toch precies waarvoor je deze periode 2x zo vaak langskomt?rjg1992 wrote: ↑06 Aug 2024, 08:41 En het is natuurlijk zo dat PSV nog wel op zoek is naar een speler, en dat de leiding van PSV actief de markt afspeurt naar buitenkansjes. Nu hoor je in de wandelgangen vaak de naam van speler …, en dat is ook wel een speler waar PSV naar kijkt. Ik heb nou niet het gevoel dat een transfer heel erg dichtbij is, maar het zou kunnen zijn dat PSV bij hem uitkomt. Of dat dan een goede speler is kan ik niet beoordelen, maar PSV zal hem niet voor niets al jaren gescout hebben. Dan kijkt PSV ook nog wel naar een rechtsback, maar alleen als daar iets langskomt wat PSV qua prijs en kwaliteit vindt passen.
Ik wil nog meer Duitse bolides, foto's van oren en rondjes van Ardbeg, Willy of Stratumzuid rond het stadion. Dopamine!
- These users thanked the author Trixm for the post (total 5):
- Vanthaman18 • Uithetzuiden18 • Grasmat • Rikkert1234 • Standbeeld
Saibari is underrated.
-
Ik vind hun niet echt een gelijk profiel hebben. Teze vind ik een wat betere voetballer. Komt op mij wat dynamischer en vooral veel sneller over. Is denk ik ook wat wendbaarder, en meer geschikt om te spelen tegen vleugelspelers.
Flamingo heeft een wat fysieker profiel. Niet erg snel (dat zag je wel tegen Feyenoord, waar hij er uitgelopen werd door Gimenez (die ook niet bijzonder snel is)).
-
- Regelmatige invaller
Met "Fantasten die jij groot probeert te maken" overdrijf je ook een beetje.Trixm wrote: ↑06 Aug 2024, 09:12Ik kom voor serieuze geruchten, niet voor verzinsels van puistige pubers op hun zolderkamer. Als je hier langer komt dan weet je dat dit jaar in jaar uit hetzelfde gaat. Diegene die echt geloofwaardig zijn, hebben vaak een goede bron die niet week in week uit updates geven, maar die een keer iets hebben opgevangen. Maar goed, na inmiddels decennia op dit forum en op het netwerk, speur je de bullshit zo op. En nee, de fantasten die jij groot probeert te maken zijn echt geen insiders, maar doe er mee wat je wil.
Ik ben het 100% met je eens verder. Ik schaar Smell Rock niet onder de puistige pubers, omdat hij hier al langer rond hangt. Kan een inschattingsfout zijn, we gaan het zien. Maar mijns inziens is het geen 9Ronaldo9 (of wat was zijn naam ook alweer? Back in the days) of zwartecapuchon van afgelopen jaar.
-
- Geselecteerd voor Oranje
3 transfers aankondigen vind ik geen inschattings foutFTS wrote: ↑06 Aug 2024, 09:33Met "Fantasten die jij groot probeert te maken" overdrijf je ook een beetje.Trixm wrote: ↑06 Aug 2024, 09:12
Ik kom voor serieuze geruchten, niet voor verzinsels van puistige pubers op hun zolderkamer. Als je hier langer komt dan weet je dat dit jaar in jaar uit hetzelfde gaat. Diegene die echt geloofwaardig zijn, hebben vaak een goede bron die niet week in week uit updates geven, maar die een keer iets hebben opgevangen. Maar goed, na inmiddels decennia op dit forum en op het netwerk, speur je de bullshit zo op. En nee, de fantasten die jij groot probeert te maken zijn echt geen insiders, maar doe er mee wat je wil.
Ik ben het 100% met je eens verder. Ik schaar Smell Rock niet onder de puistige pubers, omdat hij hier al langer rond hangt. Kan een inschattingsfout zijn, we gaan het zien. Maar mijns inziens is het geen 9Ronaldo9 (of wat was zijn naam ook alweer? Back in the days) of zwartecapuchon van afgelopen jaar.
- Joenepsv
- Legende
Ik loop ook al jaren mee hier en op andere forums maar stoor me er nooit zo aan. Ik lees het ter kennisgeving en zie later wel of het uitkomt of niet. En het klopt vaker niet dan wel maar dat weten we inmiddels. Ik denk dat 80 procent van de "fantasten" uit is op reacties zoals de jouwe. Zo lang er niet meer zo fanatiek op gehapt wordt zullen de nep insiders ook minder worden. Toch hebben we geweldige verhalen gehad waar we nu nog om lachen en dat is ook de charme van de transferwindow. Iemand die in een restaurant in België hoort dat er ene Luan naar PSV komt. Hoe verzin je het maar wel geinig.Trixm wrote: ↑06 Aug 2024, 09:12Ik kom voor serieuze geruchten, niet voor verzinsels van puistige pubers op hun zolderkamer. Als je hier langer komt dan weet je dat dit jaar in jaar uit hetzelfde gaat. Diegene die echt geloofwaardig zijn, hebben vaak een goede bron die niet week in week uit updates geven, maar die een keer iets hebben opgevangen. Maar goed, na inmiddels decennia op dit forum en op het netwerk, speur je de bullshit zo op. En nee, de fantasten die jij groot probeert te maken zijn echt geen insiders, maar doe er mee wat je wil.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 8):
- alu.w • Boszball1913 • Trixm • NotoriousBIG046 • Leon77M • FTS • Mithras • ShovingNE2
- alu.w
- Regelmatige invaller
Ik geniet juist van de geruchten, of ze nou uiteindelijk kloppen of niet. Is toch heerlijk man, die spanning, hopen op een speler die nooit komt of uiteindelijk wél.
- These users thanked the author alu.w for the post (total 3):
- FTS • ShovingNE2 • DaveB
-
- Nationale topspeler
Het koord tussen insider zijn en fantast in zo een snelle wereld als de voetbalwereld is ook wel enorm dun naar mijn mening. En hoe bepaal jij wat een serieus gerucht is? Er worden dagelijks spelers aangeboden, op transferroom gezet, geïnformeerd en gesprekken met elkaar gevoerd. Stel je voor dat PSV naar een speler informeert en iemand hoort dit via een kennis/zijn netwerk. Het gaat serieus worden en er wordt al onderhandeld met de club. Hij meldt dit op het forum en uiteindelijk gaat dit net niet door omdat Luuk de Jong zijn been breekt en PSV nu prioriteit geeft aan een extra spits. Was het dan geen serieus gerucht? Is het dan een fantast? Dan kunnen we hem wel verketteren van het forum maar dan gaat hij natuurlijk nooit meer iets delen als hij weer wat hoort.Trixm wrote: ↑06 Aug 2024, 09:12Ik kom voor serieuze geruchten, niet voor verzinsels van puistige pubers op hun zolderkamer. Als je hier langer komt dan weet je dat dit jaar in jaar uit hetzelfde gaat. Diegene die echt geloofwaardig zijn, hebben vaak een goede bron die niet week in week uit updates geven, maar die een keer iets hebben opgevangen. Maar goed, na inmiddels decennia op dit forum en op het netwerk, speur je de bullshit zo op. En nee, de fantasten die jij groot probeert te maken zijn echt geen insiders, maar doe er mee wat je wil.
Daarom moeten mensen ook neutraal kijken naar de info die er gedeeld wordt. Kritisch kijken wat je wel geloofwaardig of niet geloofwaardig vindt en als je iemand zat bent dan negeer je die personen toch? Zonder zo een geruchten worden de "We hebben echt een glasbak nodig in de verdediging", "doorschakelen Earnie", "zet de snelkookpan maar aan" en "Oppergard kan echt niet meer" discussies ook wel snel oud hoor. Ik zie zo een obscure geruchten zoals een dikke duitse auto of iemand die uit het niets roept dat Wijndal mogelijk zou komen, veel liever dan elke dag dezelfde sleur aan berichten.
Last edited by Teletubby on 06 Aug 2024, 09:55, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
- Mithras • FritskePhilips
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Hij is dus niet snel, werd er regelmatig uitgelopen, waar Teze juist wel correcties kan uitvoeren met zijn snelheid. Flamingo wordt een hele dure backup.Sparts wrote: ↑06 Aug 2024, 08:56Ik vind hem qua profiel eigenlijk best op Teze lijken eigenlijk. Redelijk snel, sterk, goede inspeelpass. Beperkte kopper en (nog) niet zo sterk positioneel.grasveld wrote: ↑06 Aug 2024, 08:53
Flamingo kan daar opgesteld worden. Spelen als in: de rol van Teze overnemen? Dat lijkt me onwaarschijnlijk. En afgelopen wedstrijd tegen Feyenoord was wat Flamingo betreft wel even een eye opener, dat hij nog een (lange) weg te gaan heeft. Leuk voor Utrecht, maar lijkt me bij ons idealiter (op dit moment) gewoon een backup.