Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
mr.top
Internationale topspeler

Lorenzo von Matterhorn wrote: 06 Aug 2024, 07:18 Smell Rock heeft al 100x gezegd dat het maandag OF dinsdag was, al bij zijn allereerste melding van het gerucht. Dus even wachten met bashen.
Laat ik eens gek doen en alvast zeggen dat hij vandaag ook niet komt
Asterix
Meervoudig international

Saviola bij de tandarts in Nuenen blijft ook zo’n gouden oude. Ik stoor me verder totaal niet aan sommige posters met hun geruchten. Mijn inziens hoort dit allemaal bij de transferperiode en daar geniet ik met volle teugen van. Als je je daar druk om kan maken dan ben ik bang dat je het allemaal iets te serieus neemt.
  • These users thanked the author Asterix for the post (total 10):
    FonsjrMaria-FranciscusFTSmilansandro29.04.2007MithrasJChovanecBramShovingNE2DaveB
    Ich liebe gegenpressung
    Trixm
    Vedette

Teletubby wrote: 06 Aug 2024, 09:54
    Trixm wrote: 06 Aug 2024, 09:12

Ik kom voor serieuze geruchten, niet voor verzinsels van puistige pubers op hun zolderkamer. Als je hier langer komt dan weet je dat dit jaar in jaar uit hetzelfde gaat. Diegene die echt geloofwaardig zijn, hebben vaak een goede bron die niet week in week uit updates geven, maar die een keer iets hebben opgevangen. Maar goed, na inmiddels decennia op dit forum en op het netwerk, speur je de bullshit zo op. En nee, de fantasten die jij groot probeert te maken zijn echt geen insiders, maar doe er mee wat je wil.
    Het koord tussen insider zijn en fantast in zo een snelle wereld als de voetbalwereld is ook wel enorm dun naar mijn mening. En hoe bepaal jij wat een serieus gerucht is? Er worden dagelijks spelers aangeboden, op transferroom gezet, geïnformeerd en gesprekken met elkaar gevoerd. Stel je voor dat PSV naar een speler informeert en iemand hoort dit via een kennis/zijn netwerk. Het gaat serieus worden en er wordt al onderhandeld met de club. Hij meldt dit op het forum en uiteindelijk gaat dit net niet door omdat Luuk de Jong zijn been breekt en PSV nu prioriteit geeft aan een extra spits. Was het dan geen serieus gerucht? Is het dan een fantast? Dan kunnen we hem wel verketteren van het forum maar dan gaat hij natuurlijk nooit meer iets delen als hij weer wat hoort.

Daarom moeten mensen ook neutraal kijken naar de info die er gedeeld wordt. Kritisch kijken wat je wel geloofwaardig of niet geloofwaardig vindt en als je iemand zat bent dan negeer je die personen toch? Zonder zo een geruchten worden de "We hebben echt een glasbak nodig in de verdediging", "doorschakelen Earnie", "zet de snelkookpan maar aan" en "Oppergard kan echt niet meer" discussies ook wel snel oud hoor. Ik zie zo een obscure geruchten zoals een dikke duitse auto of iemand die uit het niets roept dat Wijndal mogelijk zou komen, veel liever dan elke dag dezelfde sleur aan berichten.
    Punt is dat je er altijd voor wel mee weg kan komen “de omstandigheden zijn veranderd “, dat is uiteindelijk een vrijgeleiden om alles maar de ether in te gooien. Ik heb er overigens ook niet zoveel problemen mee hoor, vind het allemaal wel prima zolang deze leden maar niet teveel in zichzelf gaan geloven. Soms krijg je van die posts met een teneur van ik weet het allemaal wel, wachten jullie nou maar. Die houding vind ik wel bloed irritant, voorderest mogen ze de meuk best publiceren. De grens trok ik bij SL die zichzelf geen citeren in het geruchtentopic 😂
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 3):
    ArdbegTeletubbyFTS
    Saibari is underrated.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Trixm wrote: 06 Aug 2024, 10:02 Punt is dat je er altijd voor wel mee weg kan komen “de omstandigheden zijn veranderd “, dat is uiteindelijk een vrijgeleiden om alles maar de ether in te gooien.
    Dat is ook wel gewoon zo hoe het werkt in het voetbal. Een week terug riep Teze ook nog dat je zijn naam met vulpen in kon vullen, en nu wil hij perse weg naar Monaco
  • These users thanked the author Jur1913 for the post (total 3):
    BreurDaveBFritskePhilips
    Wolf
    Talent
    Old name: Mevogoat
    Clubvoorkeur: PSV

BarryBanaan wrote: 06 Aug 2024, 09:54
    Sparts wrote: 06 Aug 2024, 08:56

Ik vind hem qua profiel eigenlijk best op Teze lijken eigenlijk. Redelijk snel, sterk, goede inspeelpass. Beperkte kopper en (nog) niet zo sterk positioneel.
    Hij is dus niet snel, werd er regelmatig uitgelopen, waar Teze juist wel correcties kan uitvoeren met zijn snelheid. Flamingo wordt een hele dure backup.
    Correct me if I’m wrong maar PSV zelf heeft nooit gezegd dat Flamingo gehaald is als verdediger toch? Alleen dat hij daar KAN spelen. Hijzelf gaf aan dat centraal achterin zijn favoriete positie was. Gezien de bezetting daar zou ik dat ook roepen. Deze analyse laat wel zien dat zijn kwaliteiten beter naar voren komen op 6:

https://www.vi.nl/pro/analyse/PSV-aanw ... stijl-bosz
    EesEes
    Lid 2e elftal

https://www.ojogo.pt/1682440146/jeremia ... um=twitter

Volgens Portugese media heeft PSV in ieder geval geen interesse meer in St Juste vanwege zijn blessuregevoeligheid.
  • These users thanked the author EesEes for the post (total 9):
    DonyellMalenbernardo1808SKERLAFonzerilliCarnelitoLeon77MFieseFriedrichDaveBIl Youri
    DonyellMalen
    Legende

Wolf wrote: 06 Aug 2024, 10:07Deze analyse laat wel zien dat zijn kwaliteiten beter naar voren komen op 6:
    Nee hoor. Niet in hoe wij spelen. Bij ons is de 6-positie de belangrijkste positie van het team en speel je bijna als nieuwe spelmaker. Dat ligt een type Schouten veel meer dan Flamingo.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Psvvssn
    Teletubby
    Nationale topspeler

EesEes wrote: 06 Aug 2024, 10:08 https://www.ojogo.pt/1682440146/jeremia ... um=twitter

Volgens Portugese media heeft PSV in ieder geval geen interesse meer in St Juste vanwege zijn blessuregevoeligheid.
    Kijk dat is al een meevaller
    Lente
    Meervoudig international

Wolf wrote: 06 Aug 2024, 10:07Correct me if I’m wrong maar PSV zelf heeft nooit gezegd dat Flamingo gehaald is als verdediger toch?
    Jawel, met PSV bedoel ik dan Peter Bosz na de wedstrijd tegen Valencia. Is hier op het forum meermaals gepost.
    Oh PSV wat je met me doet…
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

Flamingo met een verdediger naast zich (Boscagli) is heel anders dan met Schouten naast zich. Komt goed met die jongen.
  • These users thanked the author DoelbewustProvoceren for the post (total 4):
    DonyellMalenMithrasJeronimoFritskePhilips
    Trixm
    Vedette

Jur1913 wrote: 06 Aug 2024, 10:04
    Trixm wrote: 06 Aug 2024, 10:02 Punt is dat je er altijd voor wel mee weg kan komen “de omstandigheden zijn veranderd “, dat is uiteindelijk een vrijgeleiden om alles maar de ether in te gooien.
    Dat is ook wel gewoon zo hoe het werkt in het voetbal. Een week terug riep Teze ook nog dat je zijn naam met vulpen in kon vullen, en nu wil hij perse weg naar Monaco
    Ja duhh Jur, dat is de hele reden dat ‘insiders’ het nooit fout hebben. De situatie is veranderd. Als van de Berg dit weekend wordt gepresenteerd, is het dan een scoop van SL of had Jur dit als insider ook wel kunnen voorspellen, Liverpool eiste meer geld, hierdoor is het niet woensdag maar zaterdag geworden. Laat ik het zo zeggen, ik ken er twee die bewezen hebben kennis te hebben, een is een werknemer van topsupport en de andere een bekende van Gakpo, die laatste is overigens verbannen vanwege ongepaste gedragingen.
    Saibari is underrated.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Trixm wrote: 06 Aug 2024, 10:15
    Jur1913 wrote: 06 Aug 2024, 10:04

Ja duhh Jur, dat is de hele reden dat ‘insiders’ het nooit fout hebben. De situatie is veranderd. Als van de Berg dit weekend wordt gepresenteerd, is het dan een scoop van SL of had Jur dit als insider ook wel kunnen voorspellen, Liverpool eiste meer geld, hierdoor is het niet woensdag maar zaterdag geworden. Laat ik het zo zeggen, ik ken er twee die bewezen hebben kennis te hebben, een is een werknemer van topsupport en de andere een bekende van Gakpo, die laatste is overigens verbannen vanwege ongepaste gedragingen.
    Wat ik wil aangeven is dat een gerucht niet perse waarheid hoeft te worden. Wil je alleen waarheid moet je naar de NOS gaan kijken. Of Ongehoord Nederland, maar net waar je meer in gelooft :grin:

Duhhhhhhh :think:
    Joenepsv
    Legende

EesEes wrote: 06 Aug 2024, 10:08 https://www.ojogo.pt/1682440146/jeremia ... um=twitter

Goed nieuws dus van het transferfront. Was even bang dat ze toch voor die halve kreupele zouden gaan nu Teze op het punt van vertrekken staar.
    Noosa
    Meervoudig international

mr.top wrote: 06 Aug 2024, 09:56
    Lorenzo von Matterhorn wrote: 06 Aug 2024, 07:18 Smell Rock heeft al 100x gezegd dat het maandag OF dinsdag was, al bij zijn allereerste melding van het gerucht. Dus even wachten met bashen.
    Laat ik eens gek doen en alvast zeggen dat hij vandaag ook niet komt
    Bron? ;)
    Massimo
    Legende

Tuurlijk is Wijndal een bullshitgerucht en dat is maar goed ook.
  • These users thanked the author Massimo for the post (total 4):
    ArdbegmatejaPijltjeJChovanec
    Juancho
    Mister PSV

Wijndal day!!! Als het serieus is zullen we op hele korte termijn wel iets gaan horen. De eerste berichten dat PSV stiekem achter de schermen de deal heeft geregeld en Owen vanaf vandaag PSV'er is. Tenminste, dit heb ik gehoord van een betrouwbare bron! :strong:
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    DezoonvanAad
    Talent

Asterix wrote: 06 Aug 2024, 10:01 Saviola bij de tandarts in Nuenen blijft ook zo’n gouden oude. Ik stoor me verder totaal niet aan sommige posters met hun geruchten. Mijn inziens hoort dit allemaal bij de transferperiode en daar geniet ik met volle teugen van. Als je je daar druk om kan maken dan ben ik bang dat je het allemaal iets te serieus neemt.
    Nooit bewezen dat Saviola niet bij de tandarts in Nuenen is geweest. Bleek gewoon een routine check te zijn.
  • These users thanked the author DezoonvanAad for the post:
    Piotrmatys
    Ruxpin
    Ballenjongen

DezoonvanAad wrote: 06 Aug 2024, 10:50
    Asterix wrote: 06 Aug 2024, 10:01 Saviola bij de tandarts in Nuenen blijft ook zo’n gouden oude. Ik stoor me verder totaal niet aan sommige posters met hun geruchten. Mijn inziens hoort dit allemaal bij de transferperiode en daar geniet ik met volle teugen van. Als je je daar druk om kan maken dan ben ik bang dat je het allemaal iets te serieus neemt.
    Nooit bewezen dat Saviola niet bij de tandarts in Nuenen is geweest. Bleek gewoon een routine check te zijn.
    Ging dit toen niet om van der Vaart?
    DonyellMalen
    Legende

Ruxpin wrote: 06 Aug 2024, 10:59Ging dit toen niet om van der Vaart?
    https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/116 ... m-rio.html
    Asterix
    Meervoudig international

Massimo wrote: 06 Aug 2024, 10:33 Tuurlijk is Wijndal een bullshitgerucht en dat is maar goed ook.
    Volgens de rood wit podcast zijn er onlangs wel degelijk gesprekken geweest.
  • These users thanked the author Asterix for the post:
    DaveB
    Ich liebe gegenpressung
    Hatseflats
    Vedette

Asterix wrote: 06 Aug 2024, 11:16
    Massimo wrote: 06 Aug 2024, 10:33 Tuurlijk is Wijndal een bullshitgerucht en dat is maar goed ook.
    Volgens de rood wit podcast zijn er onlangs wel degelijk gesprekken geweest.
    Natuurlijk, die hebben dat van Smell Rock ;)
    StratumZuid
    Vedette

Ziet er wel wat professioneler uit nu
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    ComeOnPSV
    Vedette

Wel een hele rustige ochtend.
    Had wel al wat nieuwtjes verwacht rondom Teze, V Duiven, inkomend.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

ComeOnPSV wrote: 06 Aug 2024, 11:37 Wel een hele rustige ochtend.
    Had wel al wat nieuwtjes verwacht rondom Teze, V Duiven, inkomend.
    Ergens niet verkeerd dat er niet onmiddellijk 'nieuwtjes' naar buiten komen over mogelijke versterkingen. Ik denk dat Stewart heel zorgvuldig te werk gaat en niet van de paniekaankopen is. Hij gaat absoluut zorgen voor CL waardige spelers.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Ardbeg
    Smell Rock
    Verbannen

JAAAAAAH, HIJ IS BINNEN !
    Eigenlijk wilde ik een week hier wegblijven, maar nou dat mijn wijnbal binnen is, wilde ik dat toch effe met jullie delen. Ik geef toe, door al die zure zeikreacties hier werd ik wat onzeker maar ik heb m ! Ik ga nou lekker aan mijn wijnbal sabbelend dat geklaag van die vele trieste zuurstokken hier eens fijn teruglezen. Heerlijk 🤩

Image

PS: mocht ik weer nieuws hebben hoor je het wel 🥳
  • These users thanked the author Smell Rock for the post (total 6):
    BarryBanaantezzyunitedMithrasBoszball1913rjg1992DaveB
    Full speed or nothing
    Post Reply