Maar dan kan hij bij Ajax toch nog wel basisspeler zijn?
Ajax - deel III
-
- Vedette
- These users thanked the author Brael for the post:
- Heissenberrug
-
- Lid scoutingsteam
Rensch en Wijndal gasten zo word de verdediging niet sterker. Dan hadden we beter Ramalho hier kunnen houden en Van Aanholt.
- Balinho
- Internationale topspeler
Ünüvar kan nog altijd de Nieuwe Halve Güzübüyük worden.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- Franciscus
-
- Vedette
Van Wijndal op linksback worden we wel sterker. Zeker als je hem vergelijkt met Oppegard. Rensch mag inderdaad in Amsterdam blijven.Voormalig KG wrote: ↑06 Aug 2024, 09:01 Rensch en Wijndal gasten zo word de verdediging niet sterker. Dan hadden we beter Ramalho hier kunnen houden en Van Aanholt.
Maar dat we nu in de situatie zitten om een laag bod bij Ajax neer te leggen op Wijndal, en vervolgens met een grote bak popcorn te kijken wat er daar in Amsterdam gebeurt, is wel leuk.
Al denk ik dat Stewart niet meewerkt aan dat soort leedvermaak.
- Fanatic-U-s
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Legende
Rensch kan er geen klote van. Debet aan veel tegengoals, laks, heft met regelmaat buitenspel op en defensief heel erg matig. Begon stormachtig, maar is daarna alleen maar slechter geworden. Heeft nog een eenjarig contract en wil blijkbaar niet bijtekenen, dus ik begrijp dat hij weg mag. Was ook 2x dramatisch tegen Vojvodina.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Kaart vragen is krijgen, nieuwe regel.
-
- Vedette
Welke speler van Ajax kan wel het niveau aan? Deze Rensch geeft het niveau aan van de Ajax opleiding. Samen met jongens als Taylor en die overschatte Hato. Ze vinden zichzelf vooral heel goed. Mooi om te zien dat de paniek daar toe slaat en steeds meer spelers mogen vertrekken terwijl er blijkbaar weinig interesse is, logischerwijs.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
- Persepolis
- Vedette
En dan nog, wie worden er genoemd? Rensch en Wijndal. Meteen rood wat mij betreftFanatic-U-s wrote: ↑06 Aug 2024, 08:38 Gasten die hier het idee opperen om spelers van dit Ajax te kopen mogen wat mij betreft echt een gele kaart krijgen en bij 2x geel rood.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
- Ittot • fritske
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
Hato is gewoon een prima speler, dat mogen wij als PSV'ers best toegeven. Taylor en Rensch kunnen er niet veel van, nee. Taylor blinkt in niets uit behalve 'loopvernogen' en Circus Renz speelt grotendeels nog met zijn pyjama aan.Johann Vogel wrote: ↑06 Aug 2024, 10:34Welke speler van Ajax kan wel het niveau aan? Deze Rensch geeft het niveau aan van de Ajax opleiding. Samen met jongens als Taylor en die overschatte Hato. Ze vinden zichzelf vooral heel goed.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Doperwt11
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Zo'n keeper die uit de basis wordt gehouden door een 40-jarige oude man klikt echt als een toppertje.Standbeeld wrote: ↑06 Aug 2024, 11:00 Het management van Ramaj zet hem nog even in de spotlight in Duitsland via Plettenberg.
ik bied €17,,95 ex btw
-
- Nationale topspeler
Hahaha hoe overduidelijk dit ook altijd gebeurt. Ook met Fabrizio, ik vraag mij echt af hoeveel geld die mensen maken met zo een berichtje. Niet alleen die zaakwaarnemer betaalt ervoor maar ook op x krijgt dit honderduizenden views.Standbeeld wrote: ↑06 Aug 2024, 11:00 Het management van Ramaj zet hem nog even in de spotlight in Duitsland via Plettenberg.
-
- Nationale topspeler
Misschien is het kroessie wel. Hij moet wel wat geld overhouden om die impulsaankopen zoals Pablo Rosario en Rugani binnen te hengelen. Dadelijk spendeert hij alles aan reclame berichtjes voor zijn spelers op X.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Bij Rensch dacht ik altijd dat hij al 25 was ofzo.... 21 pasMassimo wrote: ↑06 Aug 2024, 10:28 Rensch kan er geen klote van. Debet aan veel tegengoals, laks, heft met regelmaat buitenspel op en defensief heel erg matig. Begon stormachtig, maar is daarna alleen maar slechter geworden. Heeft nog een eenjarig contract en wil blijkbaar niet bijtekenen, dus ik begrijp dat hij weg mag. Was ook 2x dramatisch tegen Vojvodina.
Maar niet aan beginnen.
We can't change the world until we change ourselves.