Madueke wrote: ↑06 Aug 2024, 12:40
Overigens lijkt dat artikel op basis van 'bronnen van ESPN' meer een pitch van een zaakwaarnemer(skantoor) om Van Ewijk in de markt te zetten.
Even wachten nog op een eventuele bevestiging van het ED.
Precies. Tot dusver is er nog geen enkele PSV watcher die hierover spreekt
De keuze zou me verbazen. Het is veel een aanvallende 'buitenkant' back in tegenstelling tot defensieve 'binnenkant' back Teze, maar wel even (weinig) verfijnd. Met een aanvallende back op rechts ben ik benieuwd naar de back op links.
Last edited by Siemen on 06 Aug 2024, 12:57, edited 1 time in total.
Vogelund wrote: ↑06 Aug 2024, 12:14
Was vorig jaar ook al interesse voor. Lijkt me een standaard speler waar PSV naar informeert als de rechtsbackpositie vacant is. Iemand een idee hoe hij het afgelopen jaar gedaan heeft?
Madueke wrote: ↑06 Aug 2024, 12:40
Overigens lijkt dat artikel op basis van 'bronnen van ESPN' meer een pitch van een zaakwaarnemer(skantoor) om Van Ewijk in de markt te zetten.
Even wachten nog op een eventuele bevestiging van het ED.
De keuze zou me verbazen. Het is veel een aanvallende 'buitenkant' back in tegenstelling tot defensieve 'binnenkant' back Teze, maar wel even (weinig) verfijnd. Met een aanvallende back op rechts ben ik benieuwd naar de back op links.
Bij het ideale Boszball staan er gewoon aan beide kanten aanvallende goed voetballende backs.
Bij het ideale Boszball staan er gewoon aan beide kanten aanvallende goed voetballende backs.
Absoluut niet waar. Hij wil altijd een van de backs achterhouden. Heeft hij heel uitgebreid uitgelegd in een interview met Pieter Zwart, jaar of twee geleden.
Ardbeg wrote: ↑06 Aug 2024, 12:55
Nou. Laten we eens zien wat Van Ewanjik (?) vorig seizoen heeft laten zien:
Ik zie voornamelijk veel aanvallende acties (achterlijn halen en voorzetten) en intercepties/bodychecks. Ik ben benieuwd wat het plan gaat zijn. Je hebt in het systeem van Bosz een back nodig die terugzakt als 3de cv, daar was Teze perfect voor. Mocht het plan zijn om Teze te verkopen en voor een LB te gaan die zich in die rol kan schikken waarmee je zorgt dat Dest op zijn betere rechtsback positie kan spelen dan lijkt mij dit slim. Om dan nu een dure rechtsback te halen (voor 4,5 gekocht en die gaan na 1 jaar echt minimaal het dubbele willen) zoals deze knakker dat lijkt mij dan weer niet slim. Liever dan investeren in die verdedigende linksback en dan een rechtsback huren.
rjg1992 wrote: ↑06 Aug 2024, 08:41
Ergo, doe mij maar Smell Rock in plaats van dit soort nonsens 600x per dag.
Sta je nog steeds achter deze woorden?
Ja, al hoewel ook een bijzonder treurige reactie van hem. Maar als alle zeikers en jankers hun mond hadden gehouden was deze discussie niet eens op gang gekomen. Maar die voelen zich nu heel erg goed met een soort BUSTED! gevoel. Zij wisten en herkenden het al, en met die info hebben ze ons verlicht.
Zou Issa Kaboré van City een optie kunnen zijn? Contract loopt na dit jaar af. Afgelopen jaar meer dan de helft van de PL wedstrijden gespeeld bij Luton.
Ik mag toch hopen dat we geen ca. 10 miljoen gaan betalen voor een ‘eenvoudige’ back als Van Ewijk. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het geen verkeerde speler hoor. Maar op die manier jaag je wel je transferbudget over de plinten en vliegen de afschrijvingen weer verder omhoog.
In het artikel van Rik staat niets nieuws. Hij noemt Tete als optie, met van Ewijk is nog geen contact geweest en van Aanholt die graag terug wil, maar die PSV niet als eerste keus ziet
Absoluut niet waar. Hij wil altijd een van de backs achterhouden. Heeft hij heel uitgebreid uitgelegd in een interview met Pieter Zwart, jaar of twee geleden.
Maar als Dest naar voren is kan de rechtsback toch ook gewoon achterblijven? en andersom toch ook.
Ik denk dat het voor de tegenstander alleen maar moeilijker wordt als we een soort Dest ook aan de rechterkant hebben.
Het zou alleen kunnen zijn dat Dest zich af en toe iets moet inhouden dan
Dat er altijd een van de backs achter blijven, wil toch niet zeggen dat op beide flanken 'aanvallende, goed voetballende backs' kunnen/moeten staan?