Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Eenhoopjob wrote: 06 Aug 2024, 13:19 In het artikel van Rik staat niets nieuws. Hij noemt Tete als optie, met van Ewijk is nog geen contact geweest en van Aanholt die graag terug wil, maar die PSV niet als eerste keus ziet

Edit: https://www.ed.nl/PSV/PSV-verwoed-op-zo ... ~ac01f4d7/
Is Owen Wijndal ook een optie? Ook zijn ‘case’ is wel bekeken door PSV, maar de kwestie is op dit moment niet concreet.
Maria-Franciscus
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

Teletubby wrote: 06 Aug 2024, 13:06
Ardbeg wrote: 06 Aug 2024, 12:55 Nou. Laten we eens zien wat Van Ewanjik (?) vorig seizoen heeft laten zien:

Ik zie voornamelijk veel aanvallende acties (achterlijn halen en voorzetten) en intercepties/bodychecks. Ik ben benieuwd wat het plan gaat zijn. Je hebt in het systeem van Bosz een back nodig die terugzakt als 3de cv, daar was Teze perfect voor. Mocht het plan zijn om Teze te verkopen en voor een LB te gaan die zich in die rol kan schikken waarmee je zorgt dat Dest op zijn betere rechtsback positie kan spelen dan lijkt mij dit slim. Om dan nu een dure rechtsback te halen (voor 4,5 gekocht en die gaan na 1 jaar echt minimaal het dubbele willen) zoals deze knakker dat lijkt mij dan weer niet slim. Liever dan investeren in die verdedigende linksback en dan een rechtsback huren.
Ik vind de paar verdedigende acties die er tussen zitten er wel goed uitzien. Bovendien moet je ook wel sterk zijn als je je staande houdt in die competitie, daarnaast lijkt hij me sterker aan de bal dan Teze. Omdat hij het opkomen meer in zijn spel heeft, denk ik ook dat Bosz tactisch meer kan variëren met Van Ewijk. Ik zou het wel een logische keuze vinden.
Cas
Meervoudig international

SKERLA wrote: 06 Aug 2024, 13:22
Eenhoopjob wrote: 06 Aug 2024, 13:19 In het artikel van Rik staat niets nieuws. Hij noemt Tete als optie, met van Ewijk is nog geen contact geweest en van Aanholt die graag terug wil, maar die PSV niet als eerste keus ziet

Is Owen Wijndal ook een optie? Ook zijn ‘case’ is wel bekeken door PSV, maar de kwestie is op dit moment niet concreet.
Kan snel gaan zo’n case, in 10.5 uur kan de hele transfer rond en aangekondigd zijn toch? Smell Rock zou ons nooit voor de gek proberen te houden
Ardbeg
Mister PSV

Maria-Franciscus wrote: 06 Aug 2024, 13:23
Teletubby wrote: 06 Aug 2024, 13:06

Ik zie voornamelijk veel aanvallende acties (achterlijn halen en voorzetten) en intercepties/bodychecks. Ik ben benieuwd wat het plan gaat zijn. Je hebt in het systeem van Bosz een back nodig die terugzakt als 3de cv, daar was Teze perfect voor. Mocht het plan zijn om Teze te verkopen en voor een LB te gaan die zich in die rol kan schikken waarmee je zorgt dat Dest op zijn betere rechtsback positie kan spelen dan lijkt mij dit slim. Om dan nu een dure rechtsback te halen (voor 4,5 gekocht en die gaan na 1 jaar echt minimaal het dubbele willen) zoals deze knakker dat lijkt mij dan weer niet slim. Liever dan investeren in die verdedigende linksback en dan een rechtsback huren.
Ik vind de paar verdedigende acties die er tussen zitten er wel goed uitzien. Bovendien moet je ook wel sterk zijn als je je staande houdt in die competitie, daarnaast lijkt hij me sterker aan de bal dan Teze. Omdat hij het opkomen meer in zijn spel heeft, denk ik ook dat Bosz tactisch meer kan variëren met Van Ewijk. Ik zou het wel een logische keuze vinden.
Ik *denk* puur op basis van Eredivisie en het beetje in deze beelden, dat hij zomaar echt tot z'n recht kan komen bij ons. Ik hou wel van dit soort aanjagers, al zal je bij PSV ook heel bewust je verdedigende taken in acht moeten houden.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Maria-Franciscus
    iam
    International
    Favoriete speler: 12e man

SKERLA wrote: 06 Aug 2024, 13:22

Behalve vd berg is toch elke naam in dat artikel dramatisch en schande dat die gelinkt worden nu aan PSV. Weer totaal onvermogen dat PSV een heel seizoen heeft kunnen scouten en nu weer aankomt met deze namen/noodverbanden. Geen enkele van die namen zouden in een seizoen na kampioenschap in basis moeten staan bij ons met 8 CL potjes aanstaande.
  • These users thanked the author iam for the post:
    DE MADERA 76
    Tovast
    Nationale topspeler

Vorig jaar meerdere wedstrijden van Coventry gezien, paar live in verschillende stadions. Is niet meer de draver van Heerenveen die verdedigend vaak geklopt werd. Veel harder geworden in het verdedigen en vooral in de 1 op 1 heel sterk. Met zijn enorme snelheid ook erg handig in het spel van Bosz. Daarnaast kijkt hij in balbezit veel meer omhoog in plaats van puur de bal erlangs en sprinten. Heeft zich echt sterk ontwikkeld, volwassen sterke back nu. Ik ben voorstander als het <10 m. is.
  • These users thanked the author Tovast for the post (total 10):
    ArdbegDjamba97SKERLAHatseflatsBossche bolMaria-FranciscusTrixmKingfisherFritskePhilipsNoosa
    Madueke
    Legende

Nou, Sepp wordt morgen niet gepresenteerd als je dat artikel leest. :mrgreen:
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Scheelt dat dit geen namen vanuit PSV zijn, maar vanuit het geruchtencircuit. Ik neem aan dat PSV verder kijkt dan alleen maar Nederlandse namen en de echte transferdoelwitten binnenskamers houdt.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 5):
    ArdbegBreurStratumZuidSKERLAFritskePhilips
    Ardbeg
    Mister PSV

Tovast wrote: 06 Aug 2024, 13:24 Vorig jaar meerdere wedstrijden van Coventry gezien, paar live in verschillende stadions. Is niet meer de draver van Heerenveen die verdedigend vaak geklopt werd. Veel harder geworden in het verdedigen en vooral in de 1 op 1 heel sterk. Met zijn enorme snelheid ook erg handig in het spel van Bosz. Daarnaast kijkt hij in balbezit veel meer omhoog in plaats van puur de bal erlangs en sprinten. Heeft zich echt sterk ontwikkeld, volwassen sterke back nu. Ik ben voorstander als het <10 m. is.
    Mooie inzage dit, dankjewel!
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

Maar van Ewijk heeft niet het vermogen om onder druk uit te voetballen. PSV zal echt op zoek moeten gaan naar een links of rechtsback die dat beheerst.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat belangrijk is voor de back posities en wat vorig jaar echt heel duidelijk naar voren kwam was de fitheid van de 2 backs. Zowel Teze als Dest hebben bijna alles gespeeld. Teze is beresterk. Dest zal sneller terugkeren dan verwacht. Je mag gewoon geen 2 Mauro's hebben op de back posities want dan ben je de lul. En ze moeten technisch goed zijn en paardenlongen hebben.
    Djamba97
    Veelbelovend talent

Tovast wrote: 06 Aug 2024, 13:24 Vorig jaar meerdere wedstrijden van Coventry gezien, paar live in verschillende stadions. Is niet meer de draver van Heerenveen die verdedigend vaak geklopt werd. Veel harder geworden in het verdedigen en vooral in de 1 op 1 heel sterk. Met zijn enorme snelheid ook erg handig in het spel van Bosz. Daarnaast kijkt hij in balbezit veel meer omhoog in plaats van puur de bal erlangs en sprinten. Heeft zich echt sterk ontwikkeld, volwassen sterke back nu. Ik ben voorstander als het <10 m. is.
    Mooie analyse en mooi verwoord. Ik zelf was vorig seizoen geen voorstander van hem toen zijn naam ook rond ging in de geruchten. Maar op dit moment denk ik wel dat dit een hele goed match kan worden. PSV speelt bijna elke wedstrijd met 70% balbezit, aanvallend is hij zeer sterk, bovendien kan hij verdedigend corrigeren doormiddel van zijn snelheid. Ook eens met het feit dat je hier nou ook weer niet teveel voor moet betalen!
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Asterix wrote: 06 Aug 2024, 13:21 Van Ewijk is alleen maar aangeboden bij PSV volgens Elfrink.
    Inderdaad.
    Ook de optie Milan van Ewijk is wel besproken, maar lijkt op dit moment helemaal niks concreets te spelen rondom hem en PSV. Hij is alleen aangeboden, zoals dat heet.
    Van Ewijk, Tete, Van Aanholt en (voor links) Wijndal worden genoemd als opties, zonder dat het concreet is. Ik weet niet of het RikElfrink's eigen keuze is om het onderwerp zo te belichten of dat dit ook de focus van PSV is, maar het valt wel op dat het allemaal Nederlandse opties zijn. Het is natuurlijk mooi als je veel Nederlanders kunt opstellen (en gezien het feit dat PSV voor o.a. Schouten, Flamingo en Driouech in tijd en of geld ver wilde gaan, lijkt dat niet onbelangrijk voor de club), maar ik vind het niet wenselijk en zelfs wat armoedig als het leidend wordt. Als je tegen de €10m moet gaan betalen voor Van Ewijk bijvoorbeeld, kun je je afvragen of je voor minder echt geen Argentijn of Mexicaan kunt vinden die minstens hetzelfde kan bieden.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    shu
    NielsLaza
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Nilis

Maar Kenny Tete is geen slechte optie toch? Eerlijk gezegd weinig gevolgd, maar statistieken zijn niet heel gek.
    Standbeeld
    Mister PSV

Maar hij is dus alleen aangeboden bij PSV en daarnaast is het profiel niet echt vergelijkbaar met de rol die Teze momenteel heeft.
    Madueke
    Legende

Van Aanholt wil dus (heel) graag en (een deel van) de spelersgroep wil ook dat hij terugkeert, maar hij is bij PSV niet de 1e keuze. Op hoeveel kunnen we inzetten dat die andere keuzes vervolgens niet doorgaan en van Aanholt inmiddels een andere club heeft gevonden?
    Ardbeg
    Mister PSV

Vogelund wrote: 06 Aug 2024, 13:30 Maar van Ewijk heeft niet het vermogen om onder druk uit te voetballen. PSV zal echt op zoek moeten gaan naar een links of rechtsback die dat beheerst.
    Dat rijmt niet (meer) bepaald met:
    Ik ben benieuwd. Al is het natuurlijk een terugkerende factor dat op basis van wat namen in het geruchtencircuit er op voorhand voor en tegenstanders zijn.
    Bram
    Nationale topspeler

Ik denk dat PSV alleen een abonnement heeft afgesloten op de nederlandse voetballers database.
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

Image

#Creatingvanaanholtagaintogether
    ComeOnPSV
    Vedette

Tete zou ik opzich wel opvallend vinden omdat hij niet echt goed lag met Bosz, maar is wel iemand met een kortlopend contract, veel ervaring en kan zowel rechtsback als rechts centraal.
    Massimo
    Legende

Madueke wrote: 06 Aug 2024, 13:26 Nou, Sepp wordt morgen niet gepresenteerd als je dat artikel leest. :mrgreen:
    Dagen eraan koppelen is dan ook vrijwel altijd mis. Of het zit er echt aan te komen en dan is het al een tijdje bezig of het komt out of the blue en dan is het heel snel rond. Beide gevallen zijn wat mij betreft nog niet aan de orde. PSV is wel bezig met Van den Berg, maar gezien de berichtgeving lijkt het, als PSV er überhaupt met Liverpool uitkomt, dat de kans groter is dat het nog 1 tot 3 weken duurt dan dat het een kwestie van dagen is.
    TomPSV
    Legende

Van Aanholt is gewoon een uitstekende optie voor de linkerkant. Echte PSV’er die graag terug wil, ligt dus goed in de spelersgroep, heeft het vorig seizoen steeds goed gedaan als invaller, genoeg ervaring en transfervrij. Zo snel mogelijk binnenhalen wat mij betreft.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Madueke wrote: 06 Aug 2024, 13:33 Van Aanholt wil dus (heel) graag en (een deel van) de spelersgroep wil ook dat hij terugkeert, maar hij is bij PSV niet de 1e keuze. Op hoeveel kunnen we inzetten dat die andere keuzes vervolgens niet doorgaan en van Aanholt inmiddels een andere club heeft gevonden?
    Ik bied 3,5 kilo cynisme, en 2 liter wantrouwen.
    Maria-Franciscus
    Jeugdspeler

Vogelund wrote: 06 Aug 2024, 13:30 Maar van Ewijk heeft niet het vermogen om onder druk uit te voetballen. PSV zal echt op zoek moeten gaan naar een links of rechtsback die dat beheerst.
    Dat heb ik hem in dat YT-filmpje toch wel een paar keer zien doen. Hij lijkt me in elk geval behendiger dan Teze.
    Breur
    Internationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 06 Aug 2024, 13:32 Van Ewijk, Tete, Van Aanholt en (voor links) Wijndal worden genoemd als opties, zonder dat het concreet is. Ik weet niet of het @RikElfrink's eigen keuze is om het onderwerp zo te belichten of dat dit ook de focus van PSV is, maar het valt wel op dat het allemaal Nederlandse opties zijn.
    De clubs, spelers en entourage waar Rik vooral mee in contact komt en ook zijn informatie vandaan haalt zijn ook vooral Nederlands.
    Last edited by Breur on 06 Aug 2024, 13:36, edited 1 time in total.
    Post Reply