Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou 🧑‍🍳 graag een poging zien doen voor Issa Kabore. Heeft inmiddels redelijk wat ervaring in de PL en z’n contract loop volgende zomer af.
koetje
Legende

Asterix wrote: 06 Aug 2024, 13:21 Van Ewijk is alleen maar aangeboden bij PSV volgens Elfrink.
Pick me, i am clean
Eenhoopjob
Basisspeler

Image
  • These users thanked the author Eenhoopjob for the post:
    Boszball1913
    Ardbeg
    Mister PSV

Bram wrote: 06 Aug 2024, 13:34 Ik denk dat PSV alleen een abonnement heeft afgesloten op de nederlandse voetballers database.
    Sinds wanneer eigenlijk, want Dest en Tillman zijn toch degelijk Amerikanen en deze zijn deze window vastgelegd.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Vanthaman18
    Balisrond
    Ballenjongen

Bram wrote: 06 Aug 2024, 13:34 Ik denk dat PSV alleen een abonnement heeft afgesloten op de nederlandse voetballers database.
    Op zich is het logisch dat er vooral naar Nederlandstalige versterkingen gekeken wordt? Volgens mij gaf Bosz namelijk vorig seizoen nog aan dat hij het liefst Nederlands spreekt tijdens de trainingen, want zo kan hij het beste zijn visie overbrengen. Iets wat hem in Duitsland en Frankrijk minder goed af ging.
  • These users thanked the author Balisrond for the post:
    Trixm
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Maax wrote: 06 Aug 2024, 12:32
    NotoriousBIG046 wrote: 06 Aug 2024, 12:30

Newkids jonge.
    Uut Limburg toch?
    Brabant de gekste.
    We can't change the world until we change ourselves.
    Standbeeld
    Mister PSV

TomPSV wrote: 06 Aug 2024, 13:35 Van Aanholt is gewoon een uitstekende optie voor de linkerkant. Echte PSV’er die graag terug wil, ligt dus goed in de spelersgroep, heeft het vorig seizoen steeds goed gedaan als invaller, genoeg ervaring en transfervrij. Zo snel mogelijk binnenhalen wat mij betreft.
    "Uitstekende optie"? Hij was vorig seizoen al 3e optie. Ik hoop toch echt dat PSV hoger inzet. Gelukkig doen ze dat ook sinds de interesse in Patje niet warm is.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 5):
    ArdbegBossche bolLeon77Mdanko-lazovicBolinho
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

ArdaMattaveld wrote: 06 Aug 2024, 13:36 Ik zou 🧑‍🍳 graag een poging zien doen voor Issa Kabore. Heeft inmiddels redelijk wat ervaring in de PL en z’n contract loop volgende zomer af.
    Dit schreef je net al:
    Zou Issa Kaboré van City een optie kunnen zijn? Contract loopt na dit jaar af. Afgelopen jaar meer dan de helft van de PL wedstrijden gespeeld bij Luton.
    Maar gisteren begon Olai hier al over:
    Olai wrote: 05 Aug 2024, 05:02Een van die buitenkansjes die op kan duiken in augustus is Issa Kabore
    Last edited by SKERLA on 06 Aug 2024, 13:39, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Ardbeg
    Ardbeg
    Mister PSV

SKERLA wrote: 06 Aug 2024, 13:39
    ArdaMattaveld wrote: 06 Aug 2024, 13:36 Ik zou 🧑‍🍳 graag een poging zien doen voor Issa Kabore. Heeft inmiddels redelijk wat ervaring in de PL en z’n contract loop volgende zomer af.
    Dit schreef je net al:
    Zou Issa Kaboré van City een optie kunnen zijn? Contract loopt na dit jaar af. Afgelopen jaar meer dan de helft van de PL wedstrijden gespeeld bij Luton.
    Maar gisteren begon @Olai hier al over:
    Olai wrote: 05 Aug 2024, 05:02Een van die buitenkansjes die op kan duiken in augustus is Issa Kabore
    Maar zou Issa Kaboré van City een optie kunnen zijn, SKERLA?
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    NotoriousBIG046
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ardbeg wrote: 06 Aug 2024, 13:39
    SKERLA wrote: 06 Aug 2024, 13:39

Dit schreef je net al:

Maar gisteren begon @Olai hier al over:

Maar zou Issa Kaboré van City een optie kunnen zijn, @SKERLA?
    Wie?
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Ardbeg
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Issie Geboren?
    milansandro
    Legende

Op basis van het profiel om Teze te vervangen is Tete wel de meest aangewezen persoon in dat rijtje wat Rik opnoemt..
  • These users thanked the author milansandro for the post (total 2):
    Menno1Captain(C)
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    Tomm
    Vedette

SKERLA wrote: 06 Aug 2024, 13:40
    Ardbeg wrote: 06 Aug 2024, 13:39

Maar zou Issa Kaboré van City een optie kunnen zijn, @SKERLA?
    Wie?
    PSV EINDHOVEHHHHH :strong:

Earnie wakker worden!
  • These users thanked the author Tomm for the post:
    Ardbeg
    iam
    International
    Favoriete speler: 12e man

milansandro wrote: 06 Aug 2024, 13:42 Op basis van het profiel om Teze te vervangen is Tete wel de meest aangewezen persoon in dat rijtje wat Rik opnoemt..
    Omruilactie voor shirts scheelt ook als je die Z alleen in T hoeft te vervangen.
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Dat zei je 1.5 pagina geleden ook al, het gaat niet gebeuren wanneer je het op elke pagina even komt vertellen.
    Vertel dan eens wat meer over Issa.

Edit: blijkbaar meerdere mensen opgevallen, was nog door al het gezwets heen aan het lezen na mijn pauze.
    Excuses.
    Last edited by NotoriousBIG046 on 06 Aug 2024, 13:47, edited 1 time in total.
    We can't change the world until we change ourselves.
    Asterix
    Meervoudig international

Ik mis een verassing a la Sangaré, maar dan voor de verdediging. Zo’n speler uit de ligue1 die bij een middenmoter speelt maar bij PSV komt om kampioen te kunnen worden en CL te spelen. De namen die nu rondzingen zijn zo fantasieloos dat ik zelf ook wel scout kan spelen. Maar goed, in Stewart we trust.
    Ich liebe gegenpressung
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Ardbeg wrote: 06 Aug 2024, 13:37Sinds wanneer eigenlijk, want Dest en Tillman zijn toch degelijk Amerikanen en deze zijn deze window vastgelegd.
    Dat Dest voor Amerika uitkomt maakt hem niet minder Nederlands. Blijft gewoon een Nederlandse-Amerikaan dus dat is niet zo’n sterk voorbeeld om je punt te maken.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    Ricopsv
    Carnelito
    Lid 2e elftal

Tete is ook de favoriete optie van het team dat de shirts bedrukt, scheelt in het aantal letters dat ze moeten vervangen
    ArdaMattaveld
    Regelmatige invaller

NotoriousBIG046 wrote: 06 Aug 2024, 13:45
    Dat zei je 1.5 pagina geleden ook al, het gaat niet gebeuren wanneer je het op elke pagina even komt vertellen.
    Vertel dan eens wat meer over Issa.

Edit: blijkbaar meerdere mensen opgevallen, was nog door al het gezwets heen aan het lezen na mijn pauze.
    Excuses.
    Dit jaar 23 geworden, vorig jaar verhuurd aan Luton waar hij 24 potjes PL speelde, grotendeels als basisspeler.

Jaar ervoor verhuurd aan Marseille, waar hij ook CL heeft gespeeld (4 wedstrijden).

Fysiek enorm sterk, verdedigend kan het nog wel iets beter, maar heeft een goede combinatie van aanvallende dreiging het fysiek om duels te winnen. In de handen van ons Peter, zou dit best een pareltje kunnen worden.

Heeft volgens transfermarkt een waarde van 10 miljoen, echter loopt zijn contract komende zomer af. Zijn salaris ligt net onder de twee miljoen pond.
    Last edited by ArdaMattaveld on 06 Aug 2024, 13:55, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author ArdaMattaveld for the post (total 2):
    NotoriousBIG0460946351
    Maria-Franciscus
    Jeugdspeler

Standbeeld wrote: 06 Aug 2024, 13:38
    TomPSV wrote: 06 Aug 2024, 13:35 Van Aanholt is gewoon een uitstekende optie voor de linkerkant. Echte PSV’er die graag terug wil, ligt dus goed in de spelersgroep, heeft het vorig seizoen steeds goed gedaan als invaller, genoeg ervaring en transfervrij. Zo snel mogelijk binnenhalen wat mij betreft.
    "Uitstekende optie"? Hij was vorig seizoen al 3e optie. Ik hoop toch echt dat PSV hoger inzet. Gelukkig doen ze dat ook sinds de interesse in Patje niet warm is.
    Het is een cliché, maar ik denk dat PvA :strong: enorm belangrijk is in de kleedkamer, en dat vertaalt zich naar het veld. Met PvA, zelfs als ie op de bank had gezeten, had je de JCS gewonnen, want 2 a 3 tegendoelpunten ontstonden gewoon door gebrek aan scherpte achterin.
    Menno1
    Legende

Het is jammer dat het met Sambo niks is geworden. Was altijd een talentvolle back en niks minder als v Ewijk. Maar goed, Bosz heeft hem een jaar lang kunnen beoordelen.
    Garnaal
    Basisspeler

De tijd van het jaar is weer aangebroken dat de usual suspects voorbij komen (Tete, Wijndal, van Ewijk), waarna er (hopelijk) volgende week een verassing wordt gepresenteerd:)
    Juancho
    Mister PSV

Case v. Aanholt is in mijn ogen niet zo lastig. Als hij zelf graag wil, prima dat je hem terug haalt voor zijn ervaring en rol in de groep. Super belangrijk, zeker nu Ramalho en Waterman vertrokken zijn en Teze ook gaat. Echter, niet als nieuwe LB!! Als hij een zelfde soort rol als vorig seizoen kan accepteren, dan haal je hem toch vandaag nog terug?

LB: aankoop of huur/Mauro/Aanholt
    RB: Aankoop/Mauro/Flamingo
    LCB: Boscagli/aankoop/Obispo
    RCB: Aankoop/Flamingo

v. Eewijk is een leuke en verwachte optie maar idd wel gekke situatie dat je hem dan vorige zomer niet pakt en nu veel meer zal moeten betalen. Ook in salaris. Aan de andere kant, een jaartje 2de niveau Engeland is ook super leerzaam qua fysiek, inhoud en verdedigen. Heb hem zelf niet zien spelen daar, maar als hij echt een niveautje beter is geworden en je zou hem redelijk 1:1 kunnen vervangen financieel gezien met Teze... logische optie. Maar hopelijk ook niet de enige.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Robson de Souza
    Vedette

Menno1 wrote: 06 Aug 2024, 13:54 Het is jammer dat het met Sambo niks is geworden. Was altijd een talentvolle back en niks minder als v Ewijk. Maar goed, Bosz heeft hem een jaar lang kunnen beoordelen.
    Die wilde zelf niet blijven.
    Hatseflats
    Vedette

Asterix wrote: 06 Aug 2024, 13:46 Ik mis een verassing a la Sangaré, maar dan voor de verdediging. Zo’n speler uit de ligue1 die bij een middenmoter speelt maar bij PSV komt om kampioen te kunnen worden en CL te spelen. De namen die nu rondzingen zijn zo fantasieloos dat ik zelf ook wel scout kan spelen. Maar goed, in Stewart we trust.
    Misschien zijn ze er wel mee bezig he. Weten wij veel :)
    Post Reply