Transferwindow 2024/25
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Ik zou graag een poging zien doen voor Issa Kabore. Heeft inmiddels redelijk wat ervaring in de PL en z’n contract loop volgende zomer af.
-
- Basisspeler
- These users thanked the author Eenhoopjob for the post:
- Boszball1913
- Ardbeg
- Mister PSV
Sinds wanneer eigenlijk, want Dest en Tillman zijn toch degelijk Amerikanen en deze zijn deze window vastgelegd.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Vanthaman18
-
- Ballenjongen
Op zich is het logisch dat er vooral naar Nederlandstalige versterkingen gekeken wordt? Volgens mij gaf Bosz namelijk vorig seizoen nog aan dat hij het liefst Nederlands spreekt tijdens de trainingen, want zo kan hij het beste zijn visie overbrengen. Iets wat hem in Duitsland en Frankrijk minder goed af ging.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
"Uitstekende optie"? Hij was vorig seizoen al 3e optie. Ik hoop toch echt dat PSV hoger inzet. Gelukkig doen ze dat ook sinds de interesse in Patje niet warm is.TomPSV wrote: ↑06 Aug 2024, 13:35 Van Aanholt is gewoon een uitstekende optie voor de linkerkant. Echte PSV’er die graag terug wil, ligt dus goed in de spelersgroep, heeft het vorig seizoen steeds goed gedaan als invaller, genoeg ervaring en transfervrij. Zo snel mogelijk binnenhalen wat mij betreft.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 5):
- Ardbeg • Bossche bol • Leon77M • danko-lazovic • Bolinho
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Dit schreef je net al:ArdaMattaveld wrote: ↑06 Aug 2024, 13:36 Ik zou graag een poging zien doen voor Issa Kabore. Heeft inmiddels redelijk wat ervaring in de PL en z’n contract loop volgende zomer af.
Maar gisteren begon Olai hier al over:Zou Issa Kaboré van City een optie kunnen zijn? Contract loopt na dit jaar af. Afgelopen jaar meer dan de helft van de PL wedstrijden gespeeld bij Luton.
Last edited by SKERLA on 06 Aug 2024, 13:39, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Maar zou Issa Kaboré van City een optie kunnen zijn, SKERLA?SKERLA wrote: ↑06 Aug 2024, 13:39Dit schreef je net al:ArdaMattaveld wrote: ↑06 Aug 2024, 13:36 Ik zou graag een poging zien doen voor Issa Kabore. Heeft inmiddels redelijk wat ervaring in de PL en z’n contract loop volgende zomer af.
Maar gisteren begon @Olai hier al over:Zou Issa Kaboré van City een optie kunnen zijn? Contract loopt na dit jaar af. Afgelopen jaar meer dan de helft van de PL wedstrijden gespeeld bij Luton.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- NotoriousBIG046
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Legende
Op basis van het profiel om Teze te vervangen is Tete wel de meest aangewezen persoon in dat rijtje wat Rik opnoemt..
- These users thanked the author milansandro for the post (total 2):
- Menno1 • Captain(C)
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Tomm
- Vedette
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Omruilactie voor shirts scheelt ook als je die Z alleen in T hoeft te vervangen.milansandro wrote: ↑06 Aug 2024, 13:42 Op basis van het profiel om Teze te vervangen is Tete wel de meest aangewezen persoon in dat rijtje wat Rik opnoemt..
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Dat zei je 1.5 pagina geleden ook al, het gaat niet gebeuren wanneer je het op elke pagina even komt vertellen.ArdaMattaveld wrote: ↑06 Aug 2024, 13:36 Ik zou graag een poging zien doen voor Issa Kabore. Heeft inmiddels redelijk wat ervaring in de PL en z’n contract loop volgende zomer af.
Vertel dan eens wat meer over Issa.
Edit: blijkbaar meerdere mensen opgevallen, was nog door al het gezwets heen aan het lezen na mijn pauze.
Excuses.
Last edited by NotoriousBIG046 on 06 Aug 2024, 13:47, edited 1 time in total.
We can't change the world until we change ourselves.
- Asterix
- Meervoudig international
Ik mis een verassing a la Sangaré, maar dan voor de verdediging. Zo’n speler uit de ligue1 die bij een middenmoter speelt maar bij PSV komt om kampioen te kunnen worden en CL te spelen. De namen die nu rondzingen zijn zo fantasieloos dat ik zelf ook wel scout kan spelen. Maar goed, in Stewart we trust.
Ich liebe gegenpressung
-
- Meervoudig international
Dat Dest voor Amerika uitkomt maakt hem niet minder Nederlands. Blijft gewoon een Nederlandse-Amerikaan dus dat is niet zo’n sterk voorbeeld om je punt te maken.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- Ricopsv
-
- Regelmatige invaller
Dit jaar 23 geworden, vorig jaar verhuurd aan Luton waar hij 24 potjes PL speelde, grotendeels als basisspeler.NotoriousBIG046 wrote: ↑06 Aug 2024, 13:45Dat zei je 1.5 pagina geleden ook al, het gaat niet gebeuren wanneer je het op elke pagina even komt vertellen.ArdaMattaveld wrote: ↑06 Aug 2024, 13:36 Ik zou graag een poging zien doen voor Issa Kabore. Heeft inmiddels redelijk wat ervaring in de PL en z’n contract loop volgende zomer af.
Vertel dan eens wat meer over Issa.
Edit: blijkbaar meerdere mensen opgevallen, was nog door al het gezwets heen aan het lezen na mijn pauze.
Excuses.
Jaar ervoor verhuurd aan Marseille, waar hij ook CL heeft gespeeld (4 wedstrijden).
Fysiek enorm sterk, verdedigend kan het nog wel iets beter, maar heeft een goede combinatie van aanvallende dreiging het fysiek om duels te winnen. In de handen van ons Peter, zou dit best een pareltje kunnen worden.
Heeft volgens transfermarkt een waarde van 10 miljoen, echter loopt zijn contract komende zomer af. Zijn salaris ligt net onder de twee miljoen pond.
Last edited by ArdaMattaveld on 06 Aug 2024, 13:55, edited 1 time in total.
- These users thanked the author ArdaMattaveld for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • 0946351
-
- Jeugdspeler
Het is een cliché, maar ik denk dat PvA enorm belangrijk is in de kleedkamer, en dat vertaalt zich naar het veld. Met PvA, zelfs als ie op de bank had gezeten, had je de JCS gewonnen, want 2 a 3 tegendoelpunten ontstonden gewoon door gebrek aan scherpte achterin.Standbeeld wrote: ↑06 Aug 2024, 13:38"Uitstekende optie"? Hij was vorig seizoen al 3e optie. Ik hoop toch echt dat PSV hoger inzet. Gelukkig doen ze dat ook sinds de interesse in Patje niet warm is.TomPSV wrote: ↑06 Aug 2024, 13:35 Van Aanholt is gewoon een uitstekende optie voor de linkerkant. Echte PSV’er die graag terug wil, ligt dus goed in de spelersgroep, heeft het vorig seizoen steeds goed gedaan als invaller, genoeg ervaring en transfervrij. Zo snel mogelijk binnenhalen wat mij betreft.
- Juancho
- Mister PSV
Case v. Aanholt is in mijn ogen niet zo lastig. Als hij zelf graag wil, prima dat je hem terug haalt voor zijn ervaring en rol in de groep. Super belangrijk, zeker nu Ramalho en Waterman vertrokken zijn en Teze ook gaat. Echter, niet als nieuwe LB!! Als hij een zelfde soort rol als vorig seizoen kan accepteren, dan haal je hem toch vandaag nog terug?
LB: aankoop of huur/Mauro/Aanholt
RB: Aankoop/Mauro/Flamingo
LCB: Boscagli/aankoop/Obispo
RCB: Aankoop/Flamingo
v. Eewijk is een leuke en verwachte optie maar idd wel gekke situatie dat je hem dan vorige zomer niet pakt en nu veel meer zal moeten betalen. Ook in salaris. Aan de andere kant, een jaartje 2de niveau Engeland is ook super leerzaam qua fysiek, inhoud en verdedigen. Heb hem zelf niet zien spelen daar, maar als hij echt een niveautje beter is geworden en je zou hem redelijk 1:1 kunnen vervangen financieel gezien met Teze... logische optie. Maar hopelijk ook niet de enige.
LB: aankoop of huur/Mauro/Aanholt
RB: Aankoop/Mauro/Flamingo
LCB: Boscagli/aankoop/Obispo
RCB: Aankoop/Flamingo
v. Eewijk is een leuke en verwachte optie maar idd wel gekke situatie dat je hem dan vorige zomer niet pakt en nu veel meer zal moeten betalen. Ook in salaris. Aan de andere kant, een jaartje 2de niveau Engeland is ook super leerzaam qua fysiek, inhoud en verdedigen. Heb hem zelf niet zien spelen daar, maar als hij echt een niveautje beter is geworden en je zou hem redelijk 1:1 kunnen vervangen financieel gezien met Teze... logische optie. Maar hopelijk ook niet de enige.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
- Hatseflats
- Vedette
Misschien zijn ze er wel mee bezig he. Weten wij veelAsterix wrote: ↑06 Aug 2024, 13:46 Ik mis een verassing a la Sangaré, maar dan voor de verdediging. Zo’n speler uit de ligue1 die bij een middenmoter speelt maar bij PSV komt om kampioen te kunnen worden en CL te spelen. De namen die nu rondzingen zijn zo fantasieloos dat ik zelf ook wel scout kan spelen. Maar goed, in Stewart we trust.