Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Maax
Meervoudig international

Jur1913 wrote: 06 Aug 2024, 12:24 Klerry = Rutger
Rutger = Mike = Smell Rock?
Madueke
Legende

Nee, Klerry = niet Rutger, dat geloof ik niet.

Dat transferaccount Transferwatch = Klerry & Rutger. Overigens gaan die 2 nooit echt weg aangezien ze de aandacht niet kunnen missen.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Madueke wrote: 06 Aug 2024, 12:27 Overigens gaan die 2 nooit echt weg aangezien ze de aandacht niet kunnen missen.
Dit inderdaad. Die printen iedere avond hun tweetjes met het aantal reacties erop uit, spuiten hun kwakje erover en likken het dan vol zelfingenomenheid af. Aandacht is alles.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    LeandroBonfim
    Persepolis
    Vedette

Standbeeld wrote: 06 Aug 2024, 11:00 Het management van Ramaj zet hem nog even in de spotlight in Duitsland via Plettenberg.

Wel een sterk staaltje marketing :tear: dat met meeste reddingen was een Ajax-record, geen Eredivisie-record, en is een statistiek wat pas vanaf 2010 wordt gemeten. Dus de meeste reddingen van een Ajax keeper in 1 wedstrijd sinds 2010. Hetzelfde geldt voor de passnauwkeurigheid, ook dat wordt pas 14 jaar bijgehouden. Het ging hier wel om een Eredivisie record van alle keepers die minstens 30 passes in een wedstrijd gaven, vanaf 2010 dus.
    alu.w
    Regelmatige invaller

Persepolis wrote: 06 Aug 2024, 13:11
    Standbeeld wrote: 06 Aug 2024, 11:00 Het management van Ramaj zet hem nog even in de spotlight in Duitsland via Plettenberg.

Wel een sterk staaltje marketing :tear: dat met meeste reddingen was een Ajax-record, geen Eredivisie-record, en is een statistiek wat pas vanaf 2010 wordt gemeten. Dus de meeste reddingen van een Ajax keeper in 1 wedstrijd sinds 2010. Hetzelfde geldt voor de passnauwkeurigheid, ook dat wordt pas 14 jaar bijgehouden. Het ging hier wel om een Eredivisie record van alle keepers die minstens 30 passes in een wedstrijd gaven, vanaf 2010 dus.
    Bedankt, heb 't 'm gezegd!
    Madueke
    Legende

Die mannetjes van de Duitse media krijgen dus signalen dat Ramaj wil vertrekken omdat hij geen basisplaats heeft. Gaan dan vervolgens opzoeken wie Remco Pasveer is en schrikken zich een hoedje als ze zijn leeftijd zien. Niet voor niets dat ze dat nog extra benadrukken in zo'n bericht. :grin:
    Standbeeld
    Mister PSV

Vogelund wrote: 06 Aug 2024, 12:12 Ondertussen heeft Klerry Hunstra X vaarwel gezegd.

Grasmat
    Lid van verdienste

Nog zo eentje met een groter ego dan goed voor hem is. Slechts vierduizend volgertjes en heel veel ik, ik, ik in die tweet.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    matejaMneertjepsv
    Standbeeld
    Mister PSV

danko-lazovic
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 06 Aug 2024, 14:07
    Hoe ik het begrijp gaat dit over Hamstelaar en niet over Klerry. Ik weet dat het dezelfde persoon is.

Volgensmij is die van X af omdat er een foto van hem gelekt is. Ook stond zijn voornaam iig online. Lijkt dus vanuit zichzelf te komen en niet via Ajax.
    Standbeeld
    Mister PSV

danko-lazovic wrote: 06 Aug 2024, 14:17
    Hoe ik het begrijp gaat dit over Hamstelaar en niet over Klerry. Ik weet dat het dezelfde persoon is.
    Lees het nu ook in de comments, maar zo wil Han van Jalst het niet laten lijken. Sneue figuren allemaal joh.
    Standbeeld
    Mister PSV

danko-lazovic wrote: 06 Aug 2024, 14:17Volgensmij is die van X af omdat er een foto van hem gelekt is. Ook stond zijn voornaam iig online. Lijkt dus vanuit zichzelf te komen en niet via Ajax.
    Komt wel terug dan. Ego is te belangrijk.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Ah kijk, TeamViewer Donny heeft eindelijk besloten om zijn op tijd de bank nuttig te besteden met een cursusje hier en daar:

ruuddevil
    Legende

Treurig dat je als medewerker van een voetbalclub een beetje interessant gaat doen op X. Ik zou hem direct ontslaan vanwege verspreiden van vertrouwelijke info.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 06 Aug 2024, 14:20
    danko-lazovic wrote: 06 Aug 2024, 14:17Volgensmij is die van X af omdat er een foto van hem gelekt is. Ook stond zijn voornaam iig online. Lijkt dus vanuit zichzelf te komen en niet via Ajax.
    Komt wel terug dan. Ego is te belangrijk.
    Betwijfel het. Heb zowel bij hem als Rutger het gevoel dat ze bang zijn om een keer de foute tegen te komen en klapper te krijgen. Helemaal als je niet meer anoniem overal op kan ergeren.

Nogmaals zo blij dat wij niet zulke clowns hebben rondlopen.
    Menno1
    Legende

ruuddevil wrote: 06 Aug 2024, 14:22 Treurig dat je als medewerker van een voetbalclub een beetje interessant gaat doen op X. Ik zou hem direct ontslaan vanwege verspreiden van vertrouwelijke info.
    Lijkt mij ook. Die gast heeft de club meer schade aangericht dan goeds. maar wie was die knakker? Want die had echt inside info, tot grote ergenis van Ajax :D
    Madueke
    Legende

Dat is volgens mij algemeen bekend. Ajax heeft destijds zelfs een onderzoeksbureau ingeschakeld om te onderzoeken waar het lek zat. Daarna was 'Hamstelaar' ineens 'dood' en kwam hij later terug als Klerry Hunstra. Niet meer om nieuws te brengen, maar voornamelijk om met een kruisje of vinkje te reageren op geruchten. Hij kon de aandacht toch niet missen dus.
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Menno1 wrote: 06 Aug 2024, 14:25
    ruuddevil wrote: 06 Aug 2024, 14:22 Treurig dat je als medewerker van een voetbalclub een beetje interessant gaat doen op X. Ik zou hem direct ontslaan vanwege verspreiden van vertrouwelijke info.
    Lijkt mij ook. Die gast heeft de club meer schade aangericht dan goeds. maar wie was die knakker? Want die had echt inside info, tot grote ergenis van Ajax :D
    Ik las net dat het een accountmanager was bij Ajax. Maar geen idee of dat klopt. Ook veel mensen die nu deze situatie willen gebruiken voor wat extra volgertjes.
  • These users thanked the author danko-lazovic for the post:
    Menno1
    Grasmat
    Lid van verdienste

Ik denk dat het John v.d. Brom is. Te veel vrije tijd.
    ruuddevil
    Legende

Ik denk dat het Menno Geelen is.
    Ivicii
    Bankzitter

Wel gek dat iemand met een redelijk algemene functie / job bij ajax zo veel info kan verzamelen.
    Dan is je organisatie in z'n geheel wel een goed kippenhok.
    Menno1
    Legende

danko-lazovic wrote: 06 Aug 2024, 14:27
    Menno1 wrote: 06 Aug 2024, 14:25

Ik las net dat het een accountmanager was bij Ajax. Maar geen idee of dat klopt. Ook veel mensen die nu deze situatie willen gebruiken voor wat extra volgertjes.
    Ik vraag mij af of een account mgr zoveel inside info heeft. Daarom vond ik het best knap; je gaat er van uit dat er wellicht een mannetje of 8-10 van een transfer of zelfs maar interesse af weten. Beetje zoals in het bedrijfsleven als je met een M&A deal bezig bent.
    PSV vak X
    Ballenjongen

Ik zit niet op Twitter en volg het hele social media gebeuren niet. Kan iemand in Jip-en-Janneke taal uitleggen wat er gaande is?
  • These users thanked the author PSV vak X for the post:
    fritske
    Grasmat
    Lid van verdienste

PSV vak X wrote: 06 Aug 2024, 14:32 Ik zit niet op Twitter en volg het hele social media gebeuren niet. Kan iemand in Jip-en-Janneke taal uitleggen wat er gaande is?
    Ajax is kut.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Boszball1913
    Persepolis
    Vedette

Madueke wrote: 06 Aug 2024, 13:17 Die mannetjes van de Duitse media krijgen dus signalen dat Ramaj wil vertrekken omdat hij geen basisplaats heeft. Gaan dan vervolgens opzoeken wie Remco Pasveer is en schrikken zich een hoedje als ze zijn leeftijd zien. Niet voor niets dat ze dat nog extra benadrukken in zo'n bericht. :grin:
    Ramaj kwam eigenlijk als 2e keeper achter Rulli. Vervolgens was Rulli geblesseerd en koos Steijn toch niet voor hem. Nou kun je dat nog wijten aan de onenigheid tussen Steijn en Mislintat, maar als de nieuwe trainer ook al kiest voor een bijna 41-jarige keeper die Remko Pasveer heet dan is dat echt een teken aan de wand hoor. Ramaj is afgelopen seizoen overschat obv een combinatie van factoren: 1- hij speelt bij Ajax dus wordt sowieso overdreven opgehemeld, 2- Ajax had een slecht seizoen dus dan wordt elk lichtpuntje (want slecht was hij ook niet) uitvergroot en 3- Ajax had vooral een erg zwakke verdediging waardoor ze altijd wel veel kansen tegen kregen, waardoor hij het altijd druk had en kon opvallen. Zoals ik zei is het geen slechte keeper, maar ook erg overdreven opgehemeld. Het is een ok/matige keeper met uitschieters naar redelijk/goed, die ook wel potentie heeft om beter te worden.

Fun fact: toen Pasveer zijn profdebuut maakte hadden wij nog een voorhoede die bestond uit Robben, Rommedahl en Kezman :O
  • These users thanked the author Persepolis for the post (total 3):
    IttotTijnD'n Berry
    Post Reply