Transferwindow 2024/25
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
Eerlijk gezegd vertrouw ik meer op Bosz en PSV in deze casus. Van Aanholt was 3e optie en PSV had hem in de winterstop al laten weten dat ze niet verder met hem wilden. Dat je nu door een samenloop van omstandigheden amper verdedigers hebt, doet daar weinig aan af.Maria-Franciscus wrote: ↑06 Aug 2024, 13:53Het is een cliché, maar ik denk dat PvA enorm belangrijk is in de kleedkamer, en dat vertaalt zich naar het veld. Met PvA, zelfs als ie op de bank had gezeten, had je de JCS gewonnen, want 2 a 3 tegendoelpunten ontstonden gewoon door gebrek aan scherpte achterin.Standbeeld wrote: ↑06 Aug 2024, 13:38
"Uitstekende optie"? Hij was vorig seizoen al 3e optie. Ik hoop toch echt dat PSV hoger inzet. Gelukkig doen ze dat ook sinds de interesse in Patje niet warm is.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Bedankt, hier kunnen we iets mee.ArdaMattaveld wrote: ↑06 Aug 2024, 13:53Dit jaar 23 geworden, vorig jaar verhuurd aan Luton waar hij 24 potjes PL speelde, grotendeels als basisspeler.NotoriousBIG046 wrote: ↑06 Aug 2024, 13:45
Dat zei je 1.5 pagina geleden ook al, het gaat niet gebeuren wanneer je het op elke pagina even komt vertellen.
Vertel dan eens wat meer over Issa.
Edit: blijkbaar meerdere mensen opgevallen, was nog door al het gezwets heen aan het lezen na mijn pauze.
Excuses.
Jaar ervoor verhuurd aan Marseille, waar hij ook CL heeft gespeeld (4 wedstrijden).
Fysiek enorm sterk, verdedigend kan het nog wel iets beter, maar heeft een goede combinatie van aanvallende dreiging het fysiek om duels te winnen. In de handen van ons Peter, zou dit best een pareltje kunnen worden.
Heeft volgens transfermarkt een waarde van 10 miljoen, echter loopt zijn contract komende zomer af. Zijn salaris ligt net onder de twee miljoen pond.
Ken hem zelf niet maar klinkt goed, een powerhouse op de flank wederom.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
- ArdaMattaveld
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Bankzitter
ervan uitgaande dat we 2 backs halen, zal een van de twee toch echt wel verdedigend goed moeten zijn. In het systeem van vorig jaar had je de aanvallende back ( dest ) en de meer verdedigende ( teze )In mijn beeld van van ewijk lijkt mij deze eerder in de categorie aanvallend vallen. Dan zou je dus voor een meer verdedigend ingestelde linksback moeten gaan.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit kan toch ook te maken hebben met het feit dat hij zoveel verdiende dat PSV dat niet wilde matchen. Zeker niet voor een speler achter Dest. Vervolgens raakt Dest geblesseerd en is het onduidelijk of die sowieso nog een wedstrijd voor PSV speelt en moet je eigenlijk Mauro de kans geven om te weten of hij wel of niet die periode kan overbruggen. De Mauro onder Roger was goed genoeg geweest, mits fit, en veel beter dan Pattie maar de situatie is nu gewoon echt veranderd.Standbeeld wrote: ↑06 Aug 2024, 14:02Eerlijk gezegd vertrouw ik meer op Bosz en PSV in deze casus. Van Aanholt was 3e optie en PSV had hem in de winterstop al laten weten dat ze niet verder met hem wilden. Dat je nu door een samenloop van omstandigheden amper verdedigers hebt, doet daar weinig aan af.Maria-Franciscus wrote: ↑06 Aug 2024, 13:53
Het is een cliché, maar ik denk dat PvA enorm belangrijk is in de kleedkamer, en dat vertaalt zich naar het veld. Met PvA, zelfs als ie op de bank had gezeten, had je de JCS gewonnen, want 2 a 3 tegendoelpunten ontstonden gewoon door gebrek aan scherpte achterin.
1) Pattie heeft nog geen nieuwe club dus wellicht is er niet zoveel interesse in hem.
2) Dest is geblesseerd geraakt, Mauro blijkbaar niet fit genoeg.
3) Concrete vacature omdat Mauro ook een soort van back-up rechtsback was.
4) PSV heeft nog geen uitgaande transfers van formaat gedaan maar wel 30 miljoen geinvesteerd.
5) Teze is straks weg waardoor Dest op rechts ook zeer realistisch wordt. Afhankelijk van het niveau van de nieuwe aankopen uiteraard.
Natuurlijk is het geen perfect match want anders hadden ze hem wel behouden ipv Oppegard en desnoods wat meer betaald. Maar het is geen slechte optie in mijn ogen.
- DonyellMalen
- Legende
Klinkt opzich goed. Maar toch is Van Ewijk in mijn ogen niet de meest logische keuze, zeker niet met een speler als Baka voor hem. Hoewel het in theorie zou kunnen werken, zou het dan beter passen met een creatieve rechtsbuiten, vergelijkbaar met de rol van Lang aan de linkerkant. Die creatieve kwaliteit zie ik echter niet in Baka. Daarom zou ik eerder gaan voor een type zoals Teze, vooral omdat Bosz ervoor kiest om slechts één van de backs aanvallend te laten spelen en niet allebei. Hierdoor komt Baka ook meer in zijn kracht en kan hij lekker aan het krijt blijven staan.Tovast wrote: ↑06 Aug 2024, 13:24 Vorig jaar meerdere wedstrijden van Coventry gezien, paar live in verschillende stadions. Is niet meer de draver van Heerenveen die verdedigend vaak geklopt werd. Veel harder geworden in het verdedigen en vooral in de 1 op 1 heel sterk. Met zijn enorme snelheid ook erg handig in het spel van Bosz. Daarnaast kijkt hij in balbezit veel meer omhoog in plaats van puur de bal erlangs en sprinten. Heeft zich echt sterk ontwikkeld, volwassen sterke back nu. Ik ben voorstander als het <10 m. is.
Het kan natuurlijk ook totaal anders en dat zie ik Bosz ook wel doen (hij gaat sowieso bepaalde accenten verleggen), maar momenteel is een type als Van Ewijk veel logischer aan de linkerkant.
-
- Meervoudig international
Ow wat werd ik een potje uitgelachen toen ik meldde dat PSV naar Wijndal had geïnformeerd twee weken geleden. Alsof ik van de ratten besnuffeld was. Nu de mainstream media het opneemt zou het misschien tijd zijn voor een ouderwetse credits where credits due?!
- These users thanked the author Kezmania for the post (total 2):
- PhillipCocu • SomaQan
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nee
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 8):
- Ardbeg • ArdaMattaveld • AddoCultheld • PCGC • NotoriousBIG046 • LucNilisLegend • ShovingNE2 • Bram
- Hatseflats
- Vedette
Is goed, Rutger
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
- mateja • ArdaMattaveld • Bram
- Smell Rock
- Verbannen
Wat betreft die treurige reactie, ik was het gezeik beu, kleuterklas hier. Drop 2 of 3 namen en het gaat er 16 paginas over. Afijn, zoals je zegt, er zijn nou wat kinderen blij. Toch nog iets positiefs bereiktrjg1992 wrote: ↑06 Aug 2024, 13:06Ja, al hoewel ook een bijzonder treurige reactie van hem. Maar als alle zeikers en jankers hun mond hadden gehouden was deze discussie niet eens op gang gekomen. Maar die voelen zich nu heel erg goed met een soort BUSTED! gevoel. Zij wisten en herkenden het al, en met die info hebben ze ons verlicht.
- These users thanked the author Smell Rock for the post (total 2):
- Jur1913 • NotoriousBIG046
Full speed or nothing
- alu.w
- Regelmatige invaller
Maar heb je nou bewust lopen lullen of is het echt zo?Smell Rock wrote: ↑06 Aug 2024, 14:38Wat betreft die treurige reactie, ik was het gezeik beu, kleuterklas hier. Drop 2 of 3 namen en het gaat er 16 paginas over. Afijn, zoals je zegt, er zijn nou wat kinderen blij. Toch nog iets positiefs bereiktrjg1992 wrote: ↑06 Aug 2024, 13:06
Ja, al hoewel ook een bijzonder treurige reactie van hem. Maar als alle zeikers en jankers hun mond hadden gehouden was deze discussie niet eens op gang gekomen. Maar die voelen zich nu heel erg goed met een soort BUSTED! gevoel. Zij wisten en herkenden het al, en met die info hebben ze ons verlicht.
- Smell Rock
- Verbannen
Degene die dit mij vertelde was er zeker van, hij wist ook al heel erg vroeg van Teze en weet meer over vd Berg. Daarom durfde ik dat wel te posten, geen idee wat te ontketenen hier. Dat het met Wijndal dan anders loopt kan altijd. Ik ga hier toch niks neergooien over een mogelijke transfer als ik al weet dat het bullshit is ?alu.w wrote: ↑06 Aug 2024, 14:40Maar heb je nou bewust lopen lullen of is het echt zo?Smell Rock wrote: ↑06 Aug 2024, 14:38
Wat betreft die treurige reactie, ik was het gezeik beu, kleuterklas hier. Drop 2 of 3 namen en het gaat er 16 paginas over. Afijn, zoals je zegt, er zijn nou wat kinderen blij. Toch nog iets positiefs bereikt
Full speed or nothing
- fritske
- Bankzitter
Zelfs als ik het nu lees heb ik het gevoel dat je me in de zeik neemt, fakking wijndal
- alu.w
- Regelmatige invaller
Dat weten we niet, vele anderen gingen je voor.Smell Rock wrote: ↑06 Aug 2024, 14:44Degene die dit mij vertelde was er zeker van, hij wist ook al heel erg vroeg van Teze en weet meer over vd Berg. Daarom durfde ik dat wel te posten, geen idee wat te ontketenen hier. Dat het met Wijndal dan anders loopt kan altijd. Ik ga hier toch niks neergooien over een mogelijke transfer als ik al weet dat het bullshit is ?
Je had nog nagevraagd toch over Wijndal? Daar nog reactie op gehad?
- Mino Raiola
- Ballenjongen
What's new...Smell Rock wrote: ↑06 Aug 2024, 14:44Degene die dit mij vertelde was er zeker van, hij wist ook al heel erg vroeg van Teze en weet meer over vd Berg. Daarom durfde ik dat wel te posten, geen idee wat te ontketenen hier. Dat het met Wijndal dan anders loopt kan altijd. Ik ga hier toch niks neergooien over een mogelijke transfer als ik al weet dat het bullshit is ?
Paar volwassen mannen die zichzelf veel te serieus nemen op een internetforum en daar de grote jongen uit proberen te hangen.
Het gros komt hier om de transferjosti uit te hangen, dus trek je er vooral niet te veel van aan.
Iemand die een "nieuwtje" brengt wat nog niet eerder in de media naar buiten is gekomen wordt op voorhand al met pek en veren de Frederiklaan uitgestuurd.
-
- Ballenjongen
Tagliafico - Boscagli - De Vrij - Tete
Ervaren, aflopende contracten, goede mix, NL ervaring
Ervaren, aflopende contracten, goede mix, NL ervaring
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Daarom heet het een verrassing.Hatseflats wrote: ↑06 Aug 2024, 14:00Misschien zijn ze er wel mee bezig he. Weten wij veelAsterix wrote: ↑06 Aug 2024, 13:46 Ik mis een verassing a la Sangaré, maar dan voor de verdediging. Zo’n speler uit de ligue1 die bij een middenmoter speelt maar bij PSV komt om kampioen te kunnen worden en CL te spelen. De namen die nu rondzingen zijn zo fantasieloos dat ik zelf ook wel scout kan spelen. Maar goed, in Stewart we trust.
- Juancho
- Mister PSV
Haha als je zo stellig roept dat speler x op die dag gaat tekenen dan is de deal dus al rond he. Clubs zijn eruit, speler en club zijn eruit en zelfs het tekenmoment staat blijkbaar volgens die bron al vast. Daar kan dus weinig tot niks meer tussen komen. Dus nee, dat had niet anders kunnen aflopen dan daadwerkelijk vandaag PSV'er worden.
Verhaal vd Berg is misschien wat anders, maar iedereen weet dat PSV hem graag wil, dat Sepp zelf ook waarschijnlijk wel wel maar dat PSV hem nog niet kan betalen.
Verhaal vd Berg is misschien wat anders, maar iedereen weet dat PSV hem graag wil, dat Sepp zelf ook waarschijnlijk wel wel maar dat PSV hem nog niet kan betalen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Well well.Juancho wrote: ↑06 Aug 2024, 14:53 Haha als je zo stellig roept dat speler x op die dag gaat tekenen dan is de deal dus al rond he. Clubs zijn eruit, speler en club zijn eruit en zelfs het tekenmoment staat blijkbaar volgens die bron al vast. Daar kan dus weinig tot niks meer tussen komen. Dus nee, dat had niet anders kunnen aflopen dan daadwerkelijk vandaag PSV'er worden.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
- Smell Rock
-
- Bankzitter
Juancho wrote: ↑06 Aug 2024, 14:53 Haha als je zo stellig roept dat speler x op die dag gaat tekenen dan is de deal dus al rond he. Clubs zijn eruit, speler en club zijn eruit en zelfs het tekenmoment staat blijkbaar volgens die bron al vast. Daar kan dus weinig tot niks meer tussen komen. Dus nee, dat had niet anders kunnen aflopen dan daadwerkelijk vandaag PSV'er worden.
Dit is toch elk jaar hetzelfde? Op dit forum is er niemand die iets zo stellig kan roepen. Vaak als de media een bericht plaatst duurt dat nog wel minimaal 1 a 2 dagen voordat er gekeurd wordt en/of getekend. Dus in het weekend beweren dat iemand woensdag gepresenteerd wordt slaat nergens op.
Sommige forumleden kunnen wel dichter bij het vuur zitten dan anderen, dat dan wel.
Maar tot op heden zijn eigenlijk alle aankopen van Stewart goede aankopen gebleken. Dus we wachten af wat er nog gaat komen.
Ik ben persoonlijk wel blij dat er nieuwe gezichten in de groep komen. Elk jaar moet je doorselecteren, anders kak je volledig in.
Dat Teze gaat vertrekken vind ik meer dan prima. Modale voetballer (niet eens geselecteerd voor oranje) die prima te vervangen is.
- These users thanked the author Sjorsensjimmie for the post:
- Smell Rock
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Hmm, zal misschien prima zijn werk doen. Hoewel ik me hem niet herinner als een back die heel erg mee opkomt om aanvallend veel te brengen, maar misschien heeft hij dat door de jaren heen ontwikkeld. Als supporter zie ik echter liever een energieke, jongere gast die bij PSV een mooie ontwikkeling kan doormaken om de club voor een veelvoud te verlaten. Op zich leent een backpositie zich zonder noemenswaardige risico's goed voor zo'n plan. Dus als PSV een nieuwe Santiago Arias of Angelino spot die dan maar geen Nederlands spreekt, zie ik zo'n profiel liever komen.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- fritske
-
- Legende
DonyellMalen wrote: ↑06 Aug 2024, 14:27Klinkt opzich goed. Maar toch is Van Ewijk in mijn ogen niet de meest logische keuze, zeker niet met een speler als Baka voor hem. Hoewel het in theorie zou kunnen werken, zou het dan beter passen met een creatieve rechtsbuiten, vergelijkbaar met de rol van Lang aan de linkerkant. Die creatieve kwaliteit zie ik echter niet in Baka. Daarom zou ik eerder gaan voor een type zoals Teze, vooral omdat Bosz ervoor kiest om slechts één van de backs aanvallend te laten spelen en niet allebei. Hierdoor komt Baka ook meer in zijn kracht en kan hij lekker aan het krijt blijven staan.Tovast wrote: ↑06 Aug 2024, 13:24 Vorig jaar meerdere wedstrijden van Coventry gezien, paar live in verschillende stadions. Is niet meer de draver van Heerenveen die verdedigend vaak geklopt werd. Veel harder geworden in het verdedigen en vooral in de 1 op 1 heel sterk. Met zijn enorme snelheid ook erg handig in het spel van Bosz. Daarnaast kijkt hij in balbezit veel meer omhoog in plaats van puur de bal erlangs en sprinten. Heeft zich echt sterk ontwikkeld, volwassen sterke back nu. Ik ben voorstander als het <10 m. is.
Het kan natuurlijk ook totaal anders en dat zie ik Bosz ook wel doen (hij gaat sowieso bepaalde accenten verleggen), maar momenteel is een type als Van Ewijk veel logischer aan de linkerkant.
Hier wat beelden van vorig seizoen, dus bij Coventry. Tuurlijk, zijn highlights, maar je ziet wel zijn snelheid en aanvallende intenties terug. Wel een heel ander type als Teze; meer een Dest-light en met afgelopen Zondag ook in gedachten, maak ik mij wel zorgen over rest verdediging als iedereen maar blind naar voren rent. Tete, kwa profiel, is een betere match. Maar is niet echt een hoogvlieger en zeker geen upgrade tov Teze.
-
- Basisspeler
-
- Legende
You can call him Susan if it makes you happy.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- FritskePhilips