Mwah 1 of 2 huurspelers vind ik prima als je zodoende het beschikbare geld in voltreffers kan stoppen. Die huurspelers moeten dan alleen wel direct inzetbaar zijn, dus basiswaardig (geen types Hoever/Zinchenko/Savio) en je moet er financieel iets aan over houden (koop optie, meedingen bij een doorverkoop etc).
Dan heb ik 0 problemen met max 2 huurlingen.
Transferwindow 2024/25
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Juancho for the post:
- NotoriousBIG046
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
Twee Tillman-achtige deals sluit ik niet uit. Een Valentin Barco bijvoorbeeld. Overigens gaat er echt nog wel een grote verkoop plaatsvinden (Joey of Baka) dus dat maakt het al een stuk ‘zachter’.
-
- Jeugdspeler
Lees dat PSV Amar Dedic heeft gepolst.. Iemand bekend met deze speler?
- These users thanked the author Tinus10 for the post:
- FritskePhilips
-
- Meervoudig international
- Standbeeld
- Mister PSV
- Koenjo
Ik had al zo`n vermoeden dat PSV interesse zou tonen in Kenny Tete, hopelijk blijft het daarbij en blijft ie in Engeland, past totaal niet in het Bosz voetbal.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
- Jeugdspeler
- DonyellMalen
- Legende
https://gianlucadimarzio.com/it/david-n ... rie-a-newsNapoli blijft werken voor David Neres. Hij is de vleugelspeler die is aangewezen om de aanval te verbeteren die beschikbaar wordt gesteld aan Antonio Conte. De speler van Benfica wordt ook gevolgd door PSV, maar hij wil alleen Napoli.
-
- Legende
Eens hoor, maar hij is hier een moderator. Moeilijk om van af te komen.
Oh, wacht, Bedoel je Transfer Friday??
-
- Vaste waarde in elftal
- DonyellMalen
- Legende
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
-
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Off topic: Net zoals onmiddellijk met dubbele d en dubbele l is, is verrassend met dubbele r en dubbele s. Zo moeilijk is dat toch niet?
On topic: weg met die Neres en gelieve geen berichten plaatsen van Ajacieden die poepdrinker heten. Wat een niveau….
On topic: weg met die Neres en gelieve geen berichten plaatsen van Ajacieden die poepdrinker heten. Wat een niveau….
- Joenepsv
- Legende
Kan Neres ook centraal in de defensie of rechtsback spelen?
Vond het bij Ajax niks bijzonders en daarnaast kijkt hij uit alsof hij twee jaar niet heeft geslapen. Lijkt me een dure knakker. Zie liever een jongere speler die een half jaartje achter Lozano/Bakayoko kan wennen.
Vond het bij Ajax niks bijzonders en daarnaast kijkt hij uit alsof hij twee jaar niet heeft geslapen. Lijkt me een dure knakker. Zie liever een jongere speler die een half jaartje achter Lozano/Bakayoko kan wennen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik denk ook dat je dat anders moet zien dan een lijstje potentiële backs of welke positie ook. Dat is een on-going proces. Het transferwindow begint voor Stewart op 2 februari nadat hij op 1 februari even een dagje vrij mocht. Vanaf dat moment wordt er gepost bij zaakwaarnemers of spelers komende zomer eventueel open staan voor een overgang naar PSV en als dat zo is, welke indicatie qua salaris en transfersom ze kunnen geven. En voor iedere positie zijn er ongetwijfeld gesprekken geweest, al dan niet diepgaand, met een aantal spelers. Dat zijn de lijstjes waar Stewart het over had, daar ben ik van overtuigd.Hatseflats wrote: ↑06 Aug 2024, 15:58 Ook mooi dit. Iedere transferwindow hebben het hier een aantal over lijstjes.
PSV slingert pas Football Manager aan als er een speler verkocht wordt. Met FMRTE (beetje valsspelen) is het heel makkelijk zoeken naar een geschikte back. Je kan daarin ook hele mooie shortlists mee maken. Lijstjes hoeven alleen nog maar ingeladen te worden.
Geen grote club gaat vooraf lijstjes maken.
Gesprekken met Dest en Tillman en Noa Lang waren ook al veel eerder opgestart. Dat is niet in een paar weken rond. Kijk hoelang men gesproken heeft met Benitez destijds: vanaf maart.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- 11 Tinus
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Zou Neres een zeer goede aanwinst vinden om vertrek Lozano op te vangen. Echt een goede speler, beter geworden ook sinds Ajax en kan op beide flanken. Ben daar wel enthousiast over.
Nu eerst 3 verdedigers
Nu eerst 3 verdedigers
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal
-
- ComeOnPSV
- Vedette