Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

ComeOnPSV wrote: 06 Aug 2024, 17:27
Wolf wrote: 06 Aug 2024, 17:26 Marktwaarde van 25 mil. Kom even met wat realistische input want dit gerucht behoort natuurlijk gewoon tot de afdeling kontverhalen
Diegene die het plaatst is gewoon een erkend goede journalist.
Lozano moest dat ook kosten toen ik hem aandroeg om hier versterking te worden. Zo stond het ook online maar de realiteit bleek anders.
Ardbeg
Mister PSV

7Koentjuh7 wrote: 06 Aug 2024, 17:30 Nepbron, dat is hetzelfde als Mike Schoenmakers geloven
Di Marzio? Want daar gaat het over he.
7Koentjuh7
Lid 2e elftal
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 06 Aug 2024, 17:31
7Koentjuh7 wrote: 06 Aug 2024, 17:30 Nepbron, dat is hetzelfde als Mike Schoenmakers geloven
Di Marzio? Want daar gaat het over he.
Nee bedoelde het gerucht op Dedic, excuses :)
  • These users thanked the author 7Koentjuh7 for the post:
    Ardbeg
    Hatseflats
    Vedette

Bayern is net zo kut met verlengen van contracten als PSV.
    Dat zij ook niet snappen dat je al 2 jaar geleden zijn contract had moeten verlengen. Wat een kut TD ook.

Of raak ik nu een gevoelige snaar bij sommige 'veeeeel te laat met aanbiedingen/verlengen' van contract-personen hier op het forum?
    ;)

11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Menno1 wrote: 06 Aug 2024, 16:44 Ik heb het idee dat niemand van dat lijstje van Elfrink komt. Van Ewijk moet 10 miljoen kosten. Tete zelfs 12-15 miljoen.

PSV wilt ook vd Berg halen, die 15 miljoen plus gaat kosten. Kortom, onze afschrijvingen gaan door het dak als we Teze vervangen door een 10 miljoen speler. En dat is nog afgezien of die vervangers dat vele geld waard zijn.

van Aanholt zie ik nog wel een jaartje komen, maar verder denk ik dat we iemand huren voor de rechtsback plek, om de afschrijvingen te beperken. En nee, dat is verre van ideaal.
    Sluit dit ook niet uit omdat het totaal plaatje van PSV nog aan de dure kant is zonder de grote uitgaande transfers. Nadeel is dat je dan over een jaar weer 2 uitstromers hebt naast bv Boscagli, Schouten, Veerman, Luuk, Benitez etc etc etc.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Bolinho
    CZ_Code
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 06 Aug 2024, 17:37
    Menno1 wrote: 06 Aug 2024, 16:44 Ik heb het idee dat niemand van dat lijstje van Elfrink komt. Van Ewijk moet 10 miljoen kosten. Tete zelfs 12-15 miljoen.

PSV wilt ook vd Berg halen, die 15 miljoen plus gaat kosten. Kortom, onze afschrijvingen gaan door het dak als we Teze vervangen door een 10 miljoen speler. En dat is nog afgezien of die vervangers dat vele geld waard zijn.

van Aanholt zie ik nog wel een jaartje komen, maar verder denk ik dat we iemand huren voor de rechtsback plek, om de afschrijvingen te beperken. En nee, dat is verre van ideaal.
    Sluit dit ook niet uit omdat het totaal plaatje van PSV nog aan de dure kant is zonder de grote uitgaande transfers. Nadeel is dat je dan over een jaar weer 2 uitstromers hebt naast bv Boscagli, Schouten, Veerman, Luuk, Benitez etc etc etc.
    Ik zie Boscagli nog wel verlengen als die niet vertrekt deze zomer.
    ShovingNE2
    Site Admin

Er valt ook een speler weg die 12 miljoen kostte, dat scheelt. Tete is niet te betalen. Salarisindicatie is 3-3,5 miljoen. Nog los van afschrijvingen. Maar denk dat ze niet anders kunnen dan de afschrijvingen harder op te laten lopen dan ze in eerste instantie wilden.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV

CZ_Code wrote: 06 Aug 2024, 17:40

PSV zal het dan sowieso gaan proberen waarbij er waarschijnlijk afspraken gemaakt worden over de toekomstige transfersom.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ja maar dan wil ie volgende zomer weg. Dan wel met een contract maar toch. Wie weet zelfs met clausule.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Smell Rock
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 06 Aug 2024, 17:41

Er valt ook een speler weg die 12 miljoen kostte, dat scheelt. Tete is niet te betalen. Salarisindicatie is 3-3,5 miljoen. Nog los van afschrijvingen. Maar denk dat ze niet anders kunnen dan de afschrijvingen harder op te laten lopen dan ze in eerste instantie wilden.
    En op zich is dat laatste niet eens zo'n groot probleem onder voorwaarde dat je er wel kwaliteit voor weet te halen. En dat blijft soms een gok. Ik heb wel vertrouwen in Sepp. Maar de andere spelers die we halen is nog even afwachten.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Waarom zou Boscagli verlengen als hij niet wordt verkocht deze zomer? Heeft al een hele tijd een verlenging op zak maar heeft deze dus nog niet ondertekend. Als hij niet verlengd dan kan hij deze winter al praten met nieuwe clubs en een dikke tekenbonus veiligstellen. Is geen kind van de club (en we hebben gezien bij Teze hoeveel dat waard is als iemand weg kan), zit er ook al 5 jaar en heeft de leeftijd om een stap te maken.

Ik zie geen enkel reden voor hem om te verlengen.
    Menno1
    Legende

ShovingNE2 wrote: 06 Aug 2024, 17:41

Daarmee bedoel je Lozano? Of bedoel je Teze? Want die staat niet kwa afschrijvingen op 12 miljoen natuurlijk. Maar kan inderdaad zijn dat de afschrijvingen omhoog gaan, maar heb sowieso al het idee dat dit nu al gebeurde.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Teletubby wrote: 06 Aug 2024, 17:48

Waarom zou Boscagli verlengen als hij niet wordt verkocht deze zomer? Heeft al een hele tijd een verlenging op zak maar heeft deze dus nog niet ondertekend. Als hij niet verlengd dan kan hij deze winter al praten met nieuwe clubs en een dikke tekenbonus veiligstellen. Is geen kind van de club (en we hebben gezien bij Teze hoeveel dat waard is als iemand weg kan), zit er ook al 5 jaar en heeft de leeftijd om een stap te maken.

Omdat zijn salaris dan een jaar fors omhoog kan gaan, of meerdere jaren. Gezien zijn blessure en status destijds zit hij nog absoluut niet bij de grootverdieners. Ook Boscagli kan er financieel wat aan overhouden als hij verlengt.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Omdat dit gvd de mooiste club van de wereld is. Daarom.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
    Heissenberrug
    Standbeeld
    Mister PSV

CZ_Code wrote: 06 Aug 2024, 17:51

Omdat zijn salaris dan een jaar fors omhoog kan gaan, of meerdere jaren. Gezien zijn blessure en status destijds zit hij nog absoluut niet bij de grootverdieners. Ook Boscagli kan er financieel wat aan overhouden als hij verlengt.
    Een verlenging kan normaliter alleen plaatsvinden als Boscagli gecompenseerd wordt voor het feit dat hij een tekenbonus en hoger salaris misloopt bij een nieuwe club waar hij transfervrij zou tekenen. Dus als Boscagli zou verlengen, dan zal hij een bonus + salarisverhoging krijgen (wat een transfervrij vertrek waarschijnlijk niet volledig compenseerd) en worden er waarschijnlijk afspraken gemaakt over een toekomstige transfersom. Dat laatste kan een fixed price zijn of een stukje meedelen. Zoiets wordt dat dan zakelijk ingestoken. En de supporters krijgen alleen te horen dat Boscagli verlengt en dat hij daardoor een held en een echte clubman is.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
    ShovingNE2DonyellMalenO Goleiro Grande
    ShovingNE2
    Site Admin

Menno1 wrote: 06 Aug 2024, 17:51Daarmee bedoel je Lozano? Of bedoel je Teze? Want die staat niet kwa afschrijvingen op 12 miljoen natuurlijk. Maar kan inderdaad zijn dat de afschrijvingen omhoog gaan, maar heb sowieso al het idee dat dit nu al gebeurde.
    Lozano ja. Teze is te verwaarlozen qua afschrijvingen.

Maar vergeet niet dat onze begroting ook fors omhoog gaat. Niet alleen door CL te begroten in 4 van de 5 jaar. Maar ook doordat de sponsorinkomsten fors hoger zijn geworden. Ons shirt is meer waard geworden. Dus het kan ook wel. En het staat ook nog goed in verhouding tot de waarde op het veld
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    PSVMar
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    vak kk 1988
    Bankzitter

naar een dagje zwembad weer geen echt nieuws behalve een post van rik,

waar hij bepaalde spelers linkt aan PSV maar verder niks. inmiddels begin ik me toch langzaam wel wat druk te maken met de start van de eredivisie voor de deur.
    ComeOnPSV
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 06 Aug 2024, 18:00
    Menno1 wrote: 06 Aug 2024, 17:51Daarmee bedoel je Lozano? Of bedoel je Teze? Want die staat niet kwa afschrijvingen op 12 miljoen natuurlijk. Maar kan inderdaad zijn dat de afschrijvingen omhoog gaan, maar heb sowieso al het idee dat dit nu al gebeurde.
    Lozano ja. Teze is te verwaarlozen qua afschrijvingen.

Maar vergeet niet dat onze begroting ook fors omhoog gaat. Niet alleen door CL te begroten in 4 van de 5 jaar. Maar ook doordat de sponsorinkomsten fors hoger zijn geworden. Ons shirt is meer waard geworden. Dus het kan ook wel. En het staat ook nog goed in verhouding tot de waarde op het veld
    En ESPN geld is met 5 miljoen omhoog. Is toch een flink bedrag aan vaste inkomsten die stijgt.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    ShovingNE2
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 06 Aug 2024, 17:55
    CZ_Code wrote: 06 Aug 2024, 17:51

Een verlenging kan normaliter alleen plaatsvinden als Boscagli gecompenseerd wordt voor het feit dat hij een tekenbonus en hoger salaris misloopt bij een nieuwe club waar hij transfervrij zou tekenen. Dus als Boscagli zou verlengen, dan zal hij een bonus + salarisverhoging krijgen (wat een transfervrij vertrek waarschijnlijk niet volledig compenseerd) en worden er waarschijnlijk afspraken gemaakt over een toekomstige transfersom. Dat laatste kan een fixed price zijn of een stukje meedelen. Zoiets wordt dat dan zakelijk ingestoken. En de supporters krijgen alleen te horen dat Boscagli verlengt en dat hij daardoor een held en een echte clubman is.
    Fijn, deze uitleg. Zit geen Spaans woord bij. Het is natuurlijk wel jammer dat dit soort afspraken het financieel rendement op een speler aanzienlijk dempen; eerder zagen we dat enorm bij Cody Gakpo en straks Tillman. Maar voor het behoud van kwaliteit en gezien PSV's concurrentiepositie kan ik me voorstellen dat het soms bittere noodzaak is. En bij Boscagli vind ik dat alleszins acceptabel. Sowieso vind ik het waardevol om een kwaliteitsspeler in zijn leeftijdscategorie voor de as de behouden, maar Boscagli heeft unieke kwaliteiten en schaal ik niet lager in dan bijvoorbeeld Daley Blind in zijn beste dagen bij Ajax bijvoorbeeld. Hij zou niet misstaan bij pakweg Barcelona, BVB of Arsenal denk ik en voor onze eigen CL-campagne maakt zijn aanwezigheid achterin een cruciaal verschil. Dat daar nu een fikse (bij)tekenbonus, salarisverhoging en straks een beperkte verkoopsom tegenover staat zij zo; het effect dat hij heeft op de waarde van spelers om hem heen compenseert dat wel weer.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    deStrijpseKraaier
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

vak kk 1988 wrote: 06 Aug 2024, 18:10 naar een dagje zwembad weer geen echt nieuws behalve een post van rik,

waar hij bepaalde spelers linkt aan PSV maar verder niks. inmiddels begin ik me toch langzaam wel wat druk te maken met de start van de eredivisie voor de deur.
    De start van de eredivisie is zo'n beetje de beginperiode van de transfermarkt ipv het einde dus je mag je nog een maand druk maken :tear:
  • These users thanked the author Jeronimo for the post (total 2):
    Ardbegvak kk 1988
    Kezmania
    Meervoudig international

Eerdaags komt het bericht dat PSV op pole position ligt voor Milan van Ewijk en daarna zal het snel rondkomen denk ik. Hele grote kans dat hij de nieuwe rechtsback wordt van PSV.
    tezzyunited
    Regelmatige invaller

Wat een hoop onrust hier.

Snap dat iedereen hoopt dat aankopen zo snel mogelijk komen, logisch. Maar de categorie waarin Ernie aan het vissen is, wacht het liefst af of er andere clubs op het pad komen.

Er is weinig nieuws, maar dat is eigenlijk alleen maar positief. Wij hebben gelukkig geen Rutgers en Klerry's die uit eigengeilerij alles de lucht in slingeren.
    Cas
    Meervoudig international

tezzyunited wrote: 06 Aug 2024, 18:18 Wat een hoop onrust hier.

Snap dat iedereen hoopt dat aankopen zo snel mogelijk komen, logisch. Maar de categorie waarin Ernie aan het vissen is, wacht het liefst af of er andere clubs op het pad komen.

Er is weinig nieuws, maar dat is eigenlijk alleen maar positief. Wij hebben gelukkig geen Rutgers en Klerry's die uit eigengeilerij alles de lucht in slingeren.
    Hadden we hier wel lekker kunnen speculeren, dat valt nu enigszins tegen
    Søren
    Meervoudig international

Kingfisher wrote: 06 Aug 2024, 17:14Off topic: Net zoals onmiddellijk met dubbele d en dubbele l is, is verrassend met dubbele r en dubbele s. Zo moeilijk is dat toch niet?

On topic: weg met die Neres en gelieve geen berichten plaatsen van Ajacieden die poepdrinker heten. Wat een niveau….
    …. berichten TE plaatsen….
    Zo moeilijk is dat toch niet?
    Popcorn
    Kezmania
    Meervoudig international

Hatseflats wrote: 06 Aug 2024, 14:38
    Kezmania wrote: 06 Aug 2024, 14:36 Ow wat werd ik een potje uitgelachen toen ik meldde dat PSV naar Wijndal had geïnformeerd twee weken geleden. Alsof ik van de ratten besnuffeld was. Nu de mainstream media het opneemt zou het misschien tijd zijn voor een ouderwetse credits where credits due?!😂
    Is goed, Rutger
    Toevallig is Rutger een goede bekende van mij en moet hij momenteel over zijn schouder kijken omdat men hem er van beticht dat hij de Buonanotte-transfer heeft verpest (wat volledig waanzin is).
    Post Reply