Een zin zonder punten beginnen en mét hoofdletter een zin beginnen. Zo moeilijk is dat toch niet?Søren wrote: ↑06 Aug 2024, 18:19…. berichten TE plaatsen….Kingfisher wrote: ↑06 Aug 2024, 17:14Off topic: Net zoals onmiddellijk met dubbele d en dubbele l is, is verrassend met dubbele r en dubbele s. Zo moeilijk is dat toch niet?
On topic: weg met die Neres en gelieve geen berichten plaatsen van Ajacieden die poepdrinker heten. Wat een niveau….
Zo moeilijk is dat toch niet?
Transferwindow 2024/25
- Ardbeg
- Mister PSV
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dan weet je alvast wat je te wachten staat bij net zo'n dom gezever he.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
- ArdaMattaveld • Heissenberrug • TylerDurdn
-
- Nationale topspeler
Nou zeg op, hoeveel euros’s op de komma nauwkeurig en welke dag + tijdstip wordt hij gepresenteerd.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Net even voor de zekerheid gekeken wat de datum van vandaag is. Gelukkig pas 6 augustus, ik dacht even dat het al 2 september was, kijkend naar de onrust bij sommigen hier.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- 29.04.2007
-
- Bankzitter
Vorig jaar hebben we deze naam al zo vaak geroepen hier. Was toen voor 5 miljoen op te halen. Nu betaal je 10 miljoen verwacht ik
-
Ah gelukkig begint bij jou de competitie pas over 4 weken. Top. Eerste wedstrijden speel je gewoon met een verdediging die verre van het niveau is van wat je van een club als PSV mag verwachten.Vanthaman18 wrote: ↑06 Aug 2024, 18:25 Net even voor de zekerheid gekeken wat de datum van vandaag is. Gelukkig pas 6 augustus, ik dacht even dat het al 2 september was, kijkend naar de onrust bij sommigen hier.
- These users thanked the author AddoCultheld for the post (total 7):
- BadShaker • O Goleiro Grande • ArdaMattaveld • Tjompie • Heissenberrug • TylerDurdn • dannyPSV
-
- Meervoudig international
Geef de concurrent ook even het gevoel dat er wat te halen is tegen PSV. We blazen toch weer de hele eredivisie omver.AddoCultheld wrote: ↑06 Aug 2024, 18:28Ah gelukkig begint bij jou de competitie pas over 4 weken. Top. Eerste wedstrijden speel je gewoon met een verdediging die verre van het niveau is van wat je van een club als PSV mag verwachten.Vanthaman18 wrote: ↑06 Aug 2024, 18:25 Net even voor de zekerheid gekeken wat de datum van vandaag is. Gelukkig pas 6 augustus, ik dacht even dat het al 2 september was, kijkend naar de onrust bij sommigen hier.
- Balinho
Hey, pssst. In de komende 4 weken kunnen er zelfs óók nog spelers wèg gekocht worden ipv aangekocht.AddoCultheld wrote: ↑06 Aug 2024, 18:28Ah gelukkig begint bij jou de competitie pas over 4 weken. Top. Eerste wedstrijden speel je gewoon met een verdediging die verre van het niveau is van wat je van een club als PSV mag verwachten.Vanthaman18 wrote: ↑06 Aug 2024, 18:25 Net even voor de zekerheid gekeken wat de datum van vandaag is. Gelukkig pas 6 augustus, ik dacht even dat het al 2 september was, kijkend naar de onrust bij sommigen hier.
Welkom in 2024.
- Vanthaman18
Al speel je tegen RKC met de verdediging van jong PSV, dan win je nogAddoCultheld wrote: ↑06 Aug 2024, 18:28Ah gelukkig begint bij jou de competitie pas over 4 weken. Top. Eerste wedstrijden speel je gewoon met een verdediging die verre van het niveau is van wat je van een club als PSV mag verwachten.Vanthaman18 wrote: ↑06 Aug 2024, 18:25 Net even voor de zekerheid gekeken wat de datum van vandaag is. Gelukkig pas 6 augustus, ik dacht even dat het al 2 september was, kijkend naar de onrust bij sommigen hier.
-
Zullen zien. Is gewoon zonde als je door deze rotzooi meteen achter de feiten aan gaat lopen.Vanthaman18 wrote: ↑06 Aug 2024, 18:31Al speel je tegen RKC met de verdediging van jong PSV, dan win je nogAddoCultheld wrote: ↑06 Aug 2024, 18:28
Ah gelukkig begint bij jou de competitie pas over 4 weken. Top. Eerste wedstrijden speel je gewoon met een verdediging die verre van het niveau is van wat je van een club als PSV mag verwachten.
- Vanthaman18
Dat ben ik met je eens.AddoCultheld wrote: ↑06 Aug 2024, 18:32Zullen zien. Is gewoon zonde als je door deze rotzooi meteen achter de feiten aan gaat lopen.Vanthaman18 wrote: ↑06 Aug 2024, 18:31
Al speel je tegen RKC met de verdediging van jong PSV, dan win je nog
-
-
Jij weet ook dondersgoed dat het ieder jaar zo is dat een transfermarkt pas laat losbarst en dat we nou eenmaal in een vijver proberen te vissen waar je geduld voor moet hebbenAddoCultheld wrote: ↑06 Aug 2024, 18:28Ah gelukkig begint bij jou de competitie pas over 4 weken. Top. Eerste wedstrijden speel je gewoon met een verdediging die verre van het niveau is van wat je van een club als PSV mag verwachten.Vanthaman18 wrote: ↑06 Aug 2024, 18:25 Net even voor de zekerheid gekeken wat de datum van vandaag is. Gelukkig pas 6 augustus, ik dacht even dat het al 2 september was, kijkend naar de onrust bij sommigen hier.
Of zit je op de Schwaabjes, El Ghazis of Zahavis te wachten?
Doe mij maar een potje met een mindere verdediging om vervolgens de juiste aanwinst te hebben dan dat we nu met minder genoeg gaan nemen
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Nou, wat goed zeg! Dat iemand even het hoofd koel houdt hier en fijntjes wijst op wat iedereen wel weet. Waarom houden we eigenlijk niet op met dit nutteloze gespeculeer, dit hobbymatige geouwehoer. Supporters die hun laatste vaste waarde van vorig seizoen een week van tevoren zien wegvallen en vrezen dat hun team het seizoen misschien wel met drie B-spelers en een nieuwkomer moet starten... is dat nou reden voor onrust? Het is maar voetbal!Vanthaman18 wrote: ↑06 Aug 2024, 18:25 Net even voor de zekerheid gekeken wat de datum van vandaag is. Gelukkig pas 6 augustus, ik dacht even dat het al 2 september was, kijkend naar de onrust bij sommigen hier.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
- BadShaker • BarryBanaan
-
Maar jij vindt het dus niet zorgelijk dat PSV met Mauro Jr als vaste linksback wilde gaan beginnen, die nog vaker geblesseerd is dan Arjen Robben en dan als backup een matige speler van niveau Heracles? Daarnaast willen ze verlengen met Obispo en rekenen ze daar dus ook echt op als back up, terwijl die ook vaker geblesseerd dan fit is en dan nog afgezien het niveau wat hij met zich meebrengt. Dit was het seizoen om door te selecteren op die plekken, zodat je eerste 18 steeds sterker worden.Jur1913 wrote: ↑06 Aug 2024, 18:39Jij weet ook dondersgoed dat het ieder jaar zo is dat een transfermarkt pas laat losbarst en dat we nou eenmaal in een vijver proberen te vissen waar je geduld voor moet hebbenAddoCultheld wrote: ↑06 Aug 2024, 18:28
Ah gelukkig begint bij jou de competitie pas over 4 weken. Top. Eerste wedstrijden speel je gewoon met een verdediging die verre van het niveau is van wat je van een club als PSV mag verwachten.
Doe mij maar een potje met een mindere verdediging om vervolgens de juiste aanwinst te hebben dan dat we nu met minder genoeg gaan nemen
- These users thanked the author AddoCultheld for the post (total 7):
- BarryBanaan • 60yearsofglory • BadShaker • NotoriousBIG046 • Eindhovenvoetbal • DE MADERA 76 • PSVehv
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Ja als je niet mag speculeren of zaken aankaarten kun je het forum net zo goed sluiten tot 2 september.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post (total 2):
- O Goleiro Grande • IbiAppelvlaai
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
Ligt aan de rest van het plan of ik dat zorgelijk vind. Als ze zouden zeggen dat ze willen investeren in posities die dringender zijn omdat er personeel tekort is om vervolgens later pas naar die posities waar jij het over hebt te kijken, omdat daar wel personeel voor is, zou ik dat begrijpenAddoCultheld wrote: ↑06 Aug 2024, 19:01Maar jij vindt het dus niet zorgelijk dat PSV met Mauro Jr als vaste linksback wilde gaan beginnen, die nog vaker geblesseerd is dan Arjen Robben en dan als backup een matige speler van niveau Heracles? Daarnaast willen ze verlengen met Obispo en rekenen ze daar dus ook echt op als back up, terwijl die ook vaker geblesseerd dan fit is en dan nog afgezien het niveau wat hij met zich meebrengt. Dit was het seizoen om door te selecteren op die plekken, zodat je eerste 18 steeds sterker worden.Jur1913 wrote: ↑06 Aug 2024, 18:39
Jij weet ook dondersgoed dat het ieder jaar zo is dat een transfermarkt pas laat losbarst en dat we nou eenmaal in een vijver proberen te vissen waar je geduld voor moet hebben
Nu het dringender is geworden zijn ze blijkbaar ook op zoek naar een vervanger voor op links
Maar dit alles heeft niets te maken met mijn punt dat de transfermarkt altijd behoorlijk op z'n gat ligt de eerste paar weken en dat het in de laatste dagen pas echt gaat los komen
- ShovingNE2
- Site Admin
Hangt er vanaf wat het alternatief is. Als dat transfervrij vertrek is dan gaat het financieel rendement bizar veel omhoog. Daarbij: voor een ton of zes gekocht door Koning John dus bijna 100% winst.O Goleiro Grande wrote: ↑06 Aug 2024, 18:16Het is natuurlijk wel jammer dat dit soort afspraken het financieel rendement op een speler aanzienlijk dempen
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
- Standbeeld • Vanthaman18 • O Goleiro Grande
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Aldus besloten?BarryBanaan wrote: ↑06 Aug 2024, 19:01 Ja als je niet mag speculeren of zaken aankaarten kun je het forum net zo goed sluiten tot 2 september.
-
Ja dit is gewoon common sense geen bron sorry als dat zo leek.
- These users thanked the author Kezmania for the post:
- ShovingNE2