Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Bram wrote: 07 Aug 2024, 00:19 Dus je hebt problemen in de defensie omdat iedereen geblesseerd is, ga je brekebeen #1 halen
Ik wist niet dat het al rond was. Letterlijk niemand zegt dat PSV hem gaat halen. Paniek omdat hier een keer genoemd wordt dat ie in beeld is.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    NotoriousBIG046
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Olai wrote: 06 Aug 2024, 23:32 Zowel St Juste als Van Ewijk zijn wel degelijk in beeld (itt berichten van Elfrink).

Vd Berg is topprioriteit, maar zou me niks verbazen als daarna St Juste ipv Teze komt.
    Classic PSV, eens op de lijst altijd op de lijst. St Juste zou een aanfluiting zijn en van Ewijk hmmmwa maar wel heel armoedig.
    Massimo
    Legende

Dest, Mauro en Obispo zoeken een kaartmaatje, dus St Juste moet maar komen.
    ruuddevil
    Legende

St Juste komt echt niet hoor.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 3):
    Standbeeld29.04.2007Marc Hiddink
    fritske
    Bankzitter
    Clubvoorkeur: PSV

Cocu~Cola wrote: 06 Aug 2024, 21:10 Kevin Diks geen optie? Heeft zich goed ontwikkeld in Denemarken, kan op alle posities achterin spelen. Altijd handig om zo iemand achter de hand te hebben?
    #creatingdikstogether
    :logoo:
    De Realist
    Internationale topspeler

Met St juste dan wel de vervanger voor ABK in ieder geval
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Olai wrote: 06 Aug 2024, 23:32 Zowel St Juste als Van Ewijk zijn wel degelijk in beeld (itt berichten van Elfrink).

Vd Berg is topprioriteit, maar zou me niks verbazen als daarna St Juste ipv Teze komt.
    +Blokzijl.

Maar als we van Ewijk, van den Berg, Blokzijl en nog een linksback binnen halen, doen we het dan zo verkeerd?
  • These users thanked the author FritskePhilips for the post:
    DenDommel
    Chucky
    Vedette

FritskePhilips wrote: 07 Aug 2024, 06:27

+Blokzijl.

Maar als we van Ewijk, van den Berg, Blokzijl en nog een linksback binnen halen, doen we het dan zo verkeerd?
    Wat ik me vooral afvraag, ook weer gezien bovenstaande namen, hoe kan het dat de laatste jaren we vrijwel nooit meer een niet voor de hand liggende naam aantrekken? En dan bedoel ik dus vooral een nieuwe Dzsudzsák, Arias of Boscagli: onbekende, jonge talenten voor een relatief lage transfersom. Het is niet onmogelijk, want Feyenoord lukt het bijvoorbeeld ook. Jammer, want dat is ook een stukje creativiteit waar PSV groot mee is geworden.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
    LeandroBonfimdannyPSV
    Josef Dettelbacher
    Legende

Chucky wrote: 07 Aug 2024, 06:42
    +Blokzijl.

Jammer, want dat is ook een stukje creativiteit waar PSV groot mee is geworden.
    De helft van die spelers voldeed gewoon niet, maar dat vergeten we voor het gemak ;)
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    ShovingNE2
    Site Admin

Waar komt het St.Juste verhaal ineens vandaan? Vanuit Portugal werd gemeld dat we allang waren afgehaakt want blessuregevoelig.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Ardbeg
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Joenepsv
    Legende

ShovingNE2 wrote: 07 Aug 2024, 07:09 Waar komt het St.Juste verhaal ineens vandaan? Vanuit Portugal werd gemeld dat we allang waren afgehaakt want blessuregevoelig.
    Volgens mij werd de naam gedropt door een insider.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Joenepsv wrote: 07 Aug 2024, 07:15
    ShovingNE2 wrote: 07 Aug 2024, 07:09 Waar komt het St.Juste verhaal ineens vandaan? Vanuit Portugal werd gemeld dat we allang waren afgehaakt want blessuregevoelig.
    Olai
    rjg1992
    Bankzitter

van den Berg, Blokzijl wmb top. Van Ewijk acceptabel, St. Juste absoluut niet (wel de kwaliteit, niet de fitheid.

Ik had ook liever wat meer creativiteit gezien, maar laten we bij de aangehaalde voorbeelden Feyenoord ook wel toegeven dat er erg veel zooi tussen de buitenlanders zat. Dat geldt uiteindelijk ook voor Ajax, dat verschillende spelers haalde die velen hier wilden (Mannsverk, Mikautadze, Sutalo) en die flopten. Wij hebben ook wisselend succes gehad met onze exotische aankopen.
    Last edited by rjg1992 on 07 Aug 2024, 08:40, edited 1 time in total.
    ruuddevil
    Legende

Joenepsv wrote: 07 Aug 2024, 07:15
    ‘Insider’.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Juancho
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

fritske wrote: 07 Aug 2024, 01:48
    Cocu~Cola wrote: 06 Aug 2024, 21:10 Kevin Diks geen optie? Heeft zich goed ontwikkeld in Denemarken, kan op alle posities achterin spelen. Altijd handig om zo iemand achter de hand te hebben?
    #creatingdikstogether
    Onze oude persche……. Laat maar
    11 Tinus
    Legende

Het is allemaal niet zo onlogisch toch? Ik bedoel ik ben geen fan van St Juste maar heb het gevoel dat als hij voor een goed bedrag was op te pikken dat we dat hadden gedaan afgelopen winter. Die geruchten waren toch vrij hardnekkig imo. En Blokzijl idem dito want het zeer betrouwbare DvhN meldde dat PSV zelfs had geboden op de speler van Groningen. Die is niet minder interessant geworden maar wel minder nodig met Flamingo en Sepp waarvoor 25 miljoen is/wordt neergeklapt.

Waarbij St Juste natuurlijk als CV interessant was en nu normaliter niet meer als Sepp komt. Dus dan zou je een speler voor RB halen die in de winter nog als CV had kunnen komen.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Een fitte St Juste zou ik zo op de plek van Teze neerzetten. Met St Juste - Sep - Boscagli - Dest heb je dan toch wel goede verdediging. Maarja, fit is ie nooit… niet aan beginnen dus.
    B. Dzsudzsak
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

+Blokzijl.

Ik begon je al te missen tijdens de transferperiode schatje :heart:
  • These users thanked the author B. Dzsudzsak for the post:
    FritskePhilips
    “Keep your friends close, keep your enemies closer”.
    Olai
    Lid 2e elftal

We zijn niet afgehaakt voor St Juste, hij heeft een lichte blessure en is nu in Nederland.
    11 Tinus
    Legende

Olai wrote: 07 Aug 2024, 08:01 We zijn niet afgehaakt voor St Juste, hij heeft een lichte blessure en is nu in Nederland.
    Als Sepp niet weg mag zou het nog logisch zijn, niet mijn voorkeur.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    ShovingNE2
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Met zijn blessurehistorie zou het nooit een logische optie mogen zijn. En als je het recente track record van de medische staf erbij pakt al helemaal niet.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
    JuanchomilansandroLeon77M
    Olai
    Lid 2e elftal

Sepp staat er los van
  • These users thanked the author Olai for the post:
    Vanthaman18
    Standbeeld
    Mister PSV

Grasmat wrote: 07 Aug 2024, 08:04 Met zijn blessurehistorie zou het nooit een logische optie mogen zijn. En als je het recente track record van de medische staf erbij pakt al helemaal niet.
    Hij is nu toch ook weer geblesseerd? Nee, dat gaat 'm niet worden. Jammer, want fit vind ik het een prima speler.
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Grasmat wrote: 07 Aug 2024, 08:04 Met zijn blessurehistorie zou het nooit een logische optie mogen zijn. En als je het recente track record van de medische staf erbij pakt al helemaal niet.
    Inderdaad, werkelijk onbegrijpelijk als de keuze op hem gaat vallen.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

We hebben al een (langdurig) geblesseerde speler gekocht, 1 is genoeg idd
    Post Reply