Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Mr.Unibet wrote: 07 Aug 2024, 09:59
Madueke wrote: 07 Aug 2024, 09:55 Sporting heeft St. Juste na zijn 432e blessure naar Nederland gestuurd omdat ze zelf ook niet meer weten wat ze ermee aan moeten en ze hopen dat hij met familie in de buurt wellicht sneller/beter kan herstellen.

Het zou echt ongekend zijn als ze bij PSV denken dat het nu het moment dat ze kunnen toeslaan. Het zou ook weer niet vreemd zijn, want ondanks zijn 431 andere blessures staat hij al jaren op het lijstje en komt het alleen door de vraagprijs van Sporting dat hij nog niet in Eindhoven speelt.
Het lijkt me dat PSV wil toeslaan als ze een hele bescheiden transfersom mogen betalen, in dat licht komt deze blessure PSV wellicht goed uit. Ze weten zelf ook wel dat ze een enorm risico met hem nemen, maar bij risico kan het kwartje ook net de andere kant op vallen.
In welke wereld is dit in hemelsnaam een goed idee? Echt, ik probeer het te begrijpen....
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
D.Millpants
Nationale topspeler
Favoriete speler: Van Nistelrooij

Juancho wrote: 07 Aug 2024, 10:11
Mr.Unibet wrote: 07 Aug 2024, 09:59

Het lijkt me dat PSV wil toeslaan als ze een hele bescheiden transfersom mogen betalen, in dat licht komt deze blessure PSV wellicht goed uit. Ze weten zelf ook wel dat ze een enorm risico met hem nemen, maar bij risico kan het kwartje ook net de andere kant op vallen.
In welke wereld is dit in hemelsnaam een goed idee? Echt, ik probeer het te begrijpen....
In de wereld dat het kwartje de goede kant op valt. Zo moeilijk is het niet te begrijpen... ;)
  • These users thanked the author D.Millpants for the post (total 2):
    29.04.2007Mr.Unibet
    Teletubby
    Nationale topspeler

Ik zie persoonlijk een huur transfer met schappelijke afkoopsom wel een beetje zitten. Echter moet je dan wel ook nog investeren in een goede back up want je kan niet 34 wedstrijden ervan uitgaan dat St juste heel blijft.

Rb: St juste, aankoop
    Rcb: Sepp, Flamingo
    lcb: Boscagli, Obispo,
    Lb: aankoop, Mauro/Dest

RB: St juste huren met een koopoptie
    Aankoop rechtsback: een talent uit het buitenland
    Aankoop linksback: Huren van een aanvallende back

Je zit hier wel veel te huren maar dan heb je bij St juste in ieder geval de niet goed geld terug garantie en kan je hem na een jaar wegdoen en voor de linksback positie heb je in principe Dest die je na een jaar gewoon weer in de basis wilt hebben. Dus mogelijk kijken in de premier league of er daar zo een goede back overbodig blijkt te zijn zoals Feyenoord nu gaat proberen bij die van Wolves. Zij zitten in principe in hetzelfde schuitje als wij met Hartman ipv Dest.
    Last edited by Teletubby on 07 Aug 2024, 10:20, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    TomV23
    ShovingNE2
    Site Admin

Dan ga je er dus al vanuit dat je de helft van de tijd met een back up speelt. Slecht plan wat mij betreft.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Hatseflats
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 07 Aug 2024, 10:06
    Madueke wrote: 07 Aug 2024, 09:55 Sporting heeft St. Juste na zijn 432e blessure naar Nederland gestuurd omdat ze zelf ook niet meer weten wat ze ermee aan moeten en ze hopen dat hij met familie in de buurt wellicht sneller/beter kan herstellen.
    Dat werd wel vanuit Portugal gemeld: hij gaat naar Nederland om te herstellen. Maar goed, dat hoeft ook niet per se waar te zijn. Wellicht wordt hij op voorhand wel stiekem gekeurd. @Hatseflats ? :P
    Ik zie niks ;)
    vak kk 1988 wrote: 07 Aug 2024, 09:31 volgens mijn kopte feyenoord hem voor 1 miljoen
    Koopte ja? Holy shit. :brain:
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Hatseflats wrote: 07 Aug 2024, 10:20
    ShovingNE2 wrote: 07 Aug 2024, 10:06

Dat werd wel vanuit Portugal gemeld: hij gaat naar Nederland om te herstellen. Maar goed, dat hoeft ook niet per se waar te zijn. Wellicht wordt hij op voorhand wel stiekem gekeurd. @Hatseflats ? :P
    Ik zie niks ;)
    vak kk 1988 wrote: 07 Aug 2024, 09:31 volgens mijn kopte feyenoord hem voor 1 miljoen
    LEZEN!!!!!

Er staat "kopte".
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    EL NINOFritskePhilips
    Teletubby
    Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 07 Aug 2024, 10:19 Dan ga je er dus al vanuit dat je de helft van de tijd met een back up speelt. Slecht plan wat mij betreft.
    Ja dat is zo maar aangezien de PSV leiding het risico klaarblijkelijk toch lijkt te overwegen of zelfs nog gaat doen, kan je het beste het risico zoveel mogelijk spreiden. Huurtransfer met koopoptie is dan de beste manier, zo kan je ST juste een jaartje proberen voordat je het geld hoeft neer te leggen en hou je geld over om te investeren in die broodnodige back up RB.

Een back up RB is ook al zeker nodig. Je wilt in ieder geval niet in het scenario komen waarbij Flamingo de backup moet zijn voor CVM, CV en RB. Zeker als je St juste haalt.
    ShovingNE2
    Site Admin

Nee. 'Kopte hem voor 1 miljoen binnen'

Gewoon een woordje vergeten ;)
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    alu.w
    Regelmatige invaller

Sorry jongens, ik heb alweer prikkeldroogte. Iemand nog een mooi gerucht ergens?
    Hatseflats
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 07 Aug 2024, 10:27

Nee. 'Kopte hem voor 1 miljoen binnen'

Gewoon een woordje vergeten ;)
    Nah, denk niet dat hij dat was vergeten gezien de rest van zijn/haar/hem/hun/hen/hullie teksten :monkey:
    AlexDeTank4
    Bankzitter

alu.w wrote: 07 Aug 2024, 10:28 Sorry jongens, ik heb alweer prikkeldroogte. Iemand nog een mooi gerucht ergens?
    Ja, de wijnbal van Smell Rock is gisteren binnengekomen.
  • These users thanked the author AlexDeTank4 for the post:
    Sjorske38
    alu.w
    Regelmatige invaller

AlexDeTank4 wrote: 07 Aug 2024, 10:29
    alu.w wrote: 07 Aug 2024, 10:28 Sorry jongens, ik heb alweer prikkeldroogte. Iemand nog een mooi gerucht ergens?
    Ja, de wijnbal van Smell Rock is gisteren binnengekomen.
    Vies, niet het gerucht waar ik op hoopte, maar wel bedankt.
  • These users thanked the author alu.w for the post:
    AlexDeTank4
    Juancho
    Mister PSV

Dus je wil St. Juste een jaar huren of kopen en daarnaast haal je er nog 1 want Juste is de helft van de tijd niet inzetbaar. Ligt het aan mij of is dat vreselijk krom... :nerd: :wonder:

Koop gewoon een moderne, fitte en sterke rechtsback waar je op kan bouwen. Je hebt gezien bij Teze hoe belangrijk dat is.
    Ardbeg
    Mister PSV

Juancho wrote: 07 Aug 2024, 10:32 Dus je wil St. Juste een jaar huren of kopen en daarnaast haal je er nog 1 want Juste is de helft van de tijd niet inzetbaar. Ligt het aan mij of is dat vreselijk krom... :nerd: :wonder:

Koop gewoon een moderne, fitte en sterke rechtsback waar je op kan bouwen. Je hebt gezien bij Teze hoe belangrijk dat is.
    Maar tot zover is er toch helemaal geen sprake van dat hij deze kant op komt?
    Juancho
    Mister PSV

Ardbeg wrote: 07 Aug 2024, 10:37
    Juancho wrote: 07 Aug 2024, 10:32 Dus je wil St. Juste een jaar huren of kopen en daarnaast haal je er nog 1 want Juste is de helft van de tijd niet inzetbaar. Ligt het aan mij of is dat vreselijk krom... :nerd: :wonder:

Ik reageer op wat ideeën van mensen hierboven. Mogen we op het forum niet meer brainstormen ofzo?
    Ardbeg
    Mister PSV

Juancho wrote: 07 Aug 2024, 10:38
    Ardbeg wrote: 07 Aug 2024, 10:37

Ik reageer op wat ideeën van mensen hierboven. Mogen we op het forum niet meer brainstormen ofzo?
    Tuurlijk wel!
    Juancho
    Mister PSV

Ardbeg wrote: 07 Aug 2024, 10:40
    Juancho wrote: 07 Aug 2024, 10:38

Tuurlijk wel!
    Dan snap ik je reactie niet.
    Ardbeg
    Mister PSV

Juancho wrote: 07 Aug 2024, 10:42
    Ardbeg wrote: 07 Aug 2024, 10:40

Tuurlijk wel!
    Dan snap ik je reactie niet.
    Je hebt niemand gequote waardoor ik niet kon zien of je op iemand reageerde. Daardoor kwam het op mij over alsof je voor zeker aannam dat PSV nog steeds met St. Juste bezig is : )
    Djamba97
    Veelbelovend talent

De naam Karsdorp zingt rond op X als mogelijke vervanger van Teze. Weet niet of ik daar blij van word. Misschien weten de insiders hier meer over?
    Madueke
    Legende

Er moet eigenlijk ook gewoon een vervanger van Sambo komen, maar ik verwacht niet dat we daar op moeten rekenen. Onderschat Ryan 'die kan eventueel ook daar spelen' Flamingo niet. Die jongen zou zich met name in zijn 1e jaar bij een topclub rustig moeten kunnen ontwikkelen, het liefst achter Sepp en niet door hem overal en nergens op te stellen omdat de verdediging (weer) een puinhoop is.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Djamba97 wrote: 07 Aug 2024, 10:45 De naam Karsdorp zingt rond op X als mogelijke vervanger van Teze. Weet niet of ik daar blij van word. Misschien weten de insiders hier meer over?
    Zingt rond als in mensen gooien het op als optie of "insiders" zeggen dat PSV ermee bezig zou zijn? Die Tokkie met bijbehorend pillenhoofd hoef ik niet bij PSV te zien, die moet weer lekker terug naar Feyenoord. Daar zat die goed.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 4):
    BromalhoArdbegLeon77MSKERLA
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Djamba97 wrote: 07 Aug 2024, 10:45 De naam Karsdorp zingt rond op X als mogelijke vervanger van Teze. Weet niet of ik daar blij van word. Misschien weten de insiders hier meer over?
    Ik hoop dat ze vals zingen
  • These users thanked the author PSVAchterhoek for the post:
    SKERLA
    DonyellMalen
    Legende

Opties die bij VoetbalPrimeur worden genoemd kan je echt niet serieus nemen.

https://www.psvfans.nl/rick-karsdorp-in ... nte-optie/
    Juancho
    Mister PSV

Wel eens vaker hier genoemd, maar James Henry Tavernier van de Rangers. Speelt daar al een eeuwigheid, is ervaren met zijn 32 jaar en aanvoerder. Zou hij niet eens open staan voor bijv. 2 jaartjes een andere omgeving, CL voetbal, andere competitie. Beetje de Propper van Schotland :).

Kan je er een jong talent bij halen voor de toekomst die achter hem kan wennen.
    Last edited by Juancho on 07 Aug 2024, 10:50, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    SNDR87
    Ardbeg
    Mister PSV

Die naam zingt niet rond. Die is gewoon een keer door iemand als optie genoemd. In dit geval door een van die kneusjes van VP.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Wolf
    Post Reply