In welke wereld is dit in hemelsnaam een goed idee? Echt, ik probeer het te begrijpen....Mr.Unibet wrote: ↑07 Aug 2024, 09:59Het lijkt me dat PSV wil toeslaan als ze een hele bescheiden transfersom mogen betalen, in dat licht komt deze blessure PSV wellicht goed uit. Ze weten zelf ook wel dat ze een enorm risico met hem nemen, maar bij risico kan het kwartje ook net de andere kant op vallen.Madueke wrote: ↑07 Aug 2024, 09:55 Sporting heeft St. Juste na zijn 432e blessure naar Nederland gestuurd omdat ze zelf ook niet meer weten wat ze ermee aan moeten en ze hopen dat hij met familie in de buurt wellicht sneller/beter kan herstellen.
Het zou echt ongekend zijn als ze bij PSV denken dat het nu het moment dat ze kunnen toeslaan. Het zou ook weer niet vreemd zijn, want ondanks zijn 431 andere blessures staat hij al jaren op het lijstje en komt het alleen door de vraagprijs van Sporting dat hij nog niet in Eindhoven speelt.
Transferwindow 2024/25
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
In de wereld dat het kwartje de goede kant op valt. Zo moeilijk is het niet te begrijpen...Juancho wrote: ↑07 Aug 2024, 10:11In welke wereld is dit in hemelsnaam een goed idee? Echt, ik probeer het te begrijpen....Mr.Unibet wrote: ↑07 Aug 2024, 09:59
Het lijkt me dat PSV wil toeslaan als ze een hele bescheiden transfersom mogen betalen, in dat licht komt deze blessure PSV wellicht goed uit. Ze weten zelf ook wel dat ze een enorm risico met hem nemen, maar bij risico kan het kwartje ook net de andere kant op vallen.
- These users thanked the author D.Millpants for the post (total 2):
- 29.04.2007 • Mr.Unibet
-
- Nationale topspeler
Ik zie persoonlijk een huur transfer met schappelijke afkoopsom wel een beetje zitten. Echter moet je dan wel ook nog investeren in een goede back up want je kan niet 34 wedstrijden ervan uitgaan dat St juste heel blijft.
Rb: St juste, aankoop
Rcb: Sepp, Flamingo
lcb: Boscagli, Obispo,
Lb: aankoop, Mauro/Dest
RB: St juste huren met een koopoptie
Aankoop rechtsback: een talent uit het buitenland
Aankoop linksback: Huren van een aanvallende back
Je zit hier wel veel te huren maar dan heb je bij St juste in ieder geval de niet goed geld terug garantie en kan je hem na een jaar wegdoen en voor de linksback positie heb je in principe Dest die je na een jaar gewoon weer in de basis wilt hebben. Dus mogelijk kijken in de premier league of er daar zo een goede back overbodig blijkt te zijn zoals Feyenoord nu gaat proberen bij die van Wolves. Zij zitten in principe in hetzelfde schuitje als wij met Hartman ipv Dest.
Rb: St juste, aankoop
Rcb: Sepp, Flamingo
lcb: Boscagli, Obispo,
Lb: aankoop, Mauro/Dest
RB: St juste huren met een koopoptie
Aankoop rechtsback: een talent uit het buitenland
Aankoop linksback: Huren van een aanvallende back
Je zit hier wel veel te huren maar dan heb je bij St juste in ieder geval de niet goed geld terug garantie en kan je hem na een jaar wegdoen en voor de linksback positie heb je in principe Dest die je na een jaar gewoon weer in de basis wilt hebben. Dus mogelijk kijken in de premier league of er daar zo een goede back overbodig blijkt te zijn zoals Feyenoord nu gaat proberen bij die van Wolves. Zij zitten in principe in hetzelfde schuitje als wij met Hartman ipv Dest.
Last edited by Teletubby on 07 Aug 2024, 10:20, edited 1 time in total.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dan ga je er dus al vanuit dat je de helft van de tijd met een back up speelt. Slecht plan wat mij betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Hatseflats
- Vedette
Ik zie niksShovingNE2 wrote: ↑07 Aug 2024, 10:06Dat werd wel vanuit Portugal gemeld: hij gaat naar Nederland om te herstellen. Maar goed, dat hoeft ook niet per se waar te zijn. Wellicht wordt hij op voorhand wel stiekem gekeurd. @Hatseflats ?
Koopte ja? Holy shit.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
LEZEN!!!!!Hatseflats wrote: ↑07 Aug 2024, 10:20Ik zie niksShovingNE2 wrote: ↑07 Aug 2024, 10:06
Dat werd wel vanuit Portugal gemeld: hij gaat naar Nederland om te herstellen. Maar goed, dat hoeft ook niet per se waar te zijn. Wellicht wordt hij op voorhand wel stiekem gekeurd. @Hatseflats ?
Koopte ja? Holy shit.
Er staat "kopte".
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- EL NINO • FritskePhilips
-
- Nationale topspeler
Ja dat is zo maar aangezien de PSV leiding het risico klaarblijkelijk toch lijkt te overwegen of zelfs nog gaat doen, kan je het beste het risico zoveel mogelijk spreiden. Huurtransfer met koopoptie is dan de beste manier, zo kan je ST juste een jaartje proberen voordat je het geld hoeft neer te leggen en hou je geld over om te investeren in die broodnodige back up RB.ShovingNE2 wrote: ↑07 Aug 2024, 10:19 Dan ga je er dus al vanuit dat je de helft van de tijd met een back up speelt. Slecht plan wat mij betreft.
Een back up RB is ook al zeker nodig. Je wilt in ieder geval niet in het scenario komen waarbij Flamingo de backup moet zijn voor CVM, CV en RB. Zeker als je St juste haalt.
- ShovingNE2
- Site Admin
Nee. 'Kopte hem voor 1 miljoen binnen'
Gewoon een woordje vergeten
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Hatseflats
- Vedette
Nah, denk niet dat hij dat was vergeten gezien de rest van zijn/haar/hem/hun/hen/hullie tekstenShovingNE2 wrote: ↑07 Aug 2024, 10:27Nee. 'Kopte hem voor 1 miljoen binnen'
Gewoon een woordje vergeten
- AlexDeTank4
- Bankzitter
- alu.w
- Regelmatige invaller
Vies, niet het gerucht waar ik op hoopte, maar wel bedankt.
- These users thanked the author alu.w for the post:
- AlexDeTank4
- Juancho
- Mister PSV
Dus je wil St. Juste een jaar huren of kopen en daarnaast haal je er nog 1 want Juste is de helft van de tijd niet inzetbaar. Ligt het aan mij of is dat vreselijk krom...
Koop gewoon een moderne, fitte en sterke rechtsback waar je op kan bouwen. Je hebt gezien bij Teze hoe belangrijk dat is.
Koop gewoon een moderne, fitte en sterke rechtsback waar je op kan bouwen. Je hebt gezien bij Teze hoe belangrijk dat is.
- Ardbeg
- Mister PSV
Maar tot zover is er toch helemaal geen sprake van dat hij deze kant op komt?Juancho wrote: ↑07 Aug 2024, 10:32 Dus je wil St. Juste een jaar huren of kopen en daarnaast haal je er nog 1 want Juste is de helft van de tijd niet inzetbaar. Ligt het aan mij of is dat vreselijk krom...
- Juancho
- Mister PSV
Ik reageer op wat ideeën van mensen hierboven. Mogen we op het forum niet meer brainstormen ofzo?Ardbeg wrote: ↑07 Aug 2024, 10:37Maar tot zover is er toch helemaal geen sprake van dat hij deze kant op komt?Juancho wrote: ↑07 Aug 2024, 10:32 Dus je wil St. Juste een jaar huren of kopen en daarnaast haal je er nog 1 want Juste is de helft van de tijd niet inzetbaar. Ligt het aan mij of is dat vreselijk krom...
- Ardbeg
- Mister PSV
- Juancho
- Mister PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Legende
Er moet eigenlijk ook gewoon een vervanger van Sambo komen, maar ik verwacht niet dat we daar op moeten rekenen. Onderschat Ryan 'die kan eventueel ook daar spelen' Flamingo niet. Die jongen zou zich met name in zijn 1e jaar bij een topclub rustig moeten kunnen ontwikkelen, het liefst achter Sepp en niet door hem overal en nergens op te stellen omdat de verdediging (weer) een puinhoop is.
-
- Nationale topspeler
Zingt rond als in mensen gooien het op als optie of "insiders" zeggen dat PSV ermee bezig zou zijn? Die Tokkie met bijbehorend pillenhoofd hoef ik niet bij PSV te zien, die moet weer lekker terug naar Feyenoord. Daar zat die goed.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
- DonyellMalen
- Legende
Opties die bij VoetbalPrimeur worden genoemd kan je echt niet serieus nemen.
https://www.psvfans.nl/rick-karsdorp-in ... nte-optie/
- Juancho
- Mister PSV
Wel eens vaker hier genoemd, maar James Henry Tavernier van de Rangers. Speelt daar al een eeuwigheid, is ervaren met zijn 32 jaar en aanvoerder. Zou hij niet eens open staan voor bijv. 2 jaartjes een andere omgeving, CL voetbal, andere competitie. Beetje de Propper van Schotland .
Kan je er een jong talent bij halen voor de toekomst die achter hem kan wennen.
Kan je er een jong talent bij halen voor de toekomst die achter hem kan wennen.
Last edited by Juancho on 07 Aug 2024, 10:50, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Die naam zingt niet rond. Die is gewoon een keer door iemand als optie genoemd. In dit geval door een van die kneusjes van VP.