Woestijn heeft ook interesse.
Ajax - deel III
- Ardbeg
- Mister PSV
Last edited by Ardbeg on 07 Aug 2024, 12:51, edited 1 time in total.
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Als PSV-supporter heb ik liever geen opleidingsvergoeding en dat Ajax de molensteen van 4,6 miljoen aan salaris mag behoudenVeresRivne wrote: ↑07 Aug 2024, 12:33Nee joh. Krijgt PSV ook weer een paar ton opleidingsvergoeding, YOU KNOW YOU WANT IT!
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- Franciscus
- ShovingNE2
- Site Admin
Een gemotiveerde Bergwijn is denk ik de beste speler van Ajax. Prima dat hij weggaat en ze daar geen winst op pakken. Liever dan dat Fabiola hem aan de praat krijgt.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Persepolis
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Ondanks ik een gruwelijke hekel aan die club uit Amsterdam heb, blijft AJAX Europees gezien een topclub, ik zit nu bij Pescara 1520 km van het mooie Arcen , mijn zoontje van 9 loopt met een shirte van PSV hier rond en de locals zeggen geregeld no AJAX ? In de winkels hier liggen shirtjes van Pescara, Juventus, Roma, Milaan, Napoli, Liverpool,Real Madrid, Barcelona en jawel Ajax, geen Bayern München, Dortmund of PSG zelfs.
Ik zei voor de gein in het Engels oud spul zeker dat ze die troep niet verkocht krijgen zeker, maar no no Ajax Big club, perfect Football. Daarna de opsomming Cruijff,van Basten, Davids, Seedorf, Kluivert, Zlatan, Milik.
Ik liet een screenshot zien van de stand toen Ajax onderaan stond, begrepen ze niks van . Fake
Ik zei voor de gein in het Engels oud spul zeker dat ze die troep niet verkocht krijgen zeker, maar no no Ajax Big club, perfect Football. Daarna de opsomming Cruijff,van Basten, Davids, Seedorf, Kluivert, Zlatan, Milik.
Ik liet een screenshot zien van de stand toen Ajax onderaan stond, begrepen ze niks van . Fake
- Ardbeg
- Mister PSV
Wat fijn dat ze daar zo weg lopen met Ajax en dit hier even komt delen. Goed dat je de clubnaam wel even in dikke letters typt.
Last edited by Ardbeg on 07 Aug 2024, 12:55, edited 3 times in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- De Realist
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Leuk verhaal. Wat wil je hier nou mee zeggen? Allemaal gebaseerd op vergane glorie.PsvBmg wrote: ↑07 Aug 2024, 12:51 Ondanks ik een gruwelijke hekel aan die club uit Amsterdam heb, blijft AJAX Europees gezien een topclub, ik zit nu bij Pescara 1520 km van het mooie Arcen , mijn zoontje van 9 loopt met een shirte van PSV hier rond en de locals zeggen geregeld no AJAX ? In de winkels hier liggen shirtjes van Pescara, Juventus, Roma, Milaan, Napoli, Liverpool,Real Madrid, Barcelona en jawel Ajax, geen Bayern München, Dortmund of PSG zelfs.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- Ardbeg
Ex unitate vires
- Standbeeld
- Mister PSV
Is dat wel te vertrouwen? Breakie schreef voor de window ook hele hoge bedragen voor ajax spelers. Sluit niet uit dat hij zich gewoon (onbewust) laat gebruiken door Alex Kroes.
-
- Vaste waarde in elftal
Ach daar hebben we ons vrijgezelle negatieve menneke ook weer.
Ajax blijft in het buitenland gewoon Nederlands grootste club, kunnen we over discussiëren maar buitenlanders kennen ajax. Gaat tijd worden dat wij Europees eens mee gaan doen.
En Ajaxieden gaan nog steeds voor meer geld verkocht worden dan Feyenoorders of onze jongens, wedden dat Bergwijn en Sutalo nog voor een mooi bedrag weg gaan, puur om het verleden de naam.
- Ardbeg
- Mister PSV
Niet vrijgezel, ook niet negatief. In tegendeel zelfs. Ik stond toch bekend als die "alles komt goed" persoon? Fijn dat je nog even wat positieve nootjes hebt kunnen delen over Ajax. Thanks he!PsvBmg wrote: ↑07 Aug 2024, 12:58Ach daar hebben we ons vrijgezelle negatieve menneke ook weer.
Ajax blijft in het buitenland gewoon Nederlands grootste club, kunnen we over discussiëren maar buitenlanders kennen ajax. Gaat tijd worden dat wij Europees eens mee gaan doen.
En Ajaxieden gaan nog steeds voor meer geld verkocht worden dan Feyenoorders of onze jongens, wedden dat Bergwijn en Sutalo nog voor een mooi bedrag weg gaan, puur om het verleden de naam.
-
- Vaste waarde in elftal
Je hebt forum.negentienhonderd.nl verkeerd getypt.PsvBmg wrote: ↑07 Aug 2024, 12:58Ach daar hebben we ons vrijgezelle negatieve menneke ook weer.
- These users thanked the author PeeJ for the post (total 2):
- Ardbeg • Boszball1913
-
- Vaste waarde in elftal
Dat zeg ik dus ook maar in het buitenland zien ze dat zo zeker niet, denk jij werkelijk dat ze hier weten dat Ajax 4e of 5e is geworden? De stand van de ED is hier net zo belangrijk als wij de stand kennen in Tsjechië of Polen.Fanatic-U-s wrote: ↑07 Aug 2024, 12:53Leuk verhaal. Wat wil je hier nou mee zeggen? Allemaal gebaseerd op vergane glorie.PsvBmg wrote: ↑07 Aug 2024, 12:51 Ondanks ik een gruwelijke hekel aan die club uit Amsterdam heb, blijft AJAX Europees gezien een topclub, ik zit nu bij Pescara 1520 km van het mooie Arcen , mijn zoontje van 9 loopt met een shirte van PSV hier rond en de locals zeggen geregeld no AJAX ? In de winkels hier liggen shirtjes van Pescara, Juventus, Roma, Milaan, Napoli, Liverpool,Real Madrid, Barcelona en jawel Ajax, geen Bayern München, Dortmund of PSG zelfs.
Ik woon op de grens en de Duitsers hebben geen idee wat de ranglijst in NL is als het seizoen bezig is.
Ajax heeft vanuit het verleden de naam en daarom verkopen ze hun bras nog voor veel geld
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Als Mislintat aan het roer is misschien, maar het lijkt me dat mogelijke transfertargets altijd bekeken worden en dan valt het allemaal toch wel tegen.PsvBmg wrote: ↑07 Aug 2024, 13:01Dat zeg ik dus ook maar in het buitenland zien ze dat zo zeker niet, denk jij werkelijk dat ze hier weten dat Ajax 4e of 5e is geworden? De stand van de ED is hier net zo belangrijk als wij de stand kennen in Tsjechië of Polen.Fanatic-U-s wrote: ↑07 Aug 2024, 12:53
Leuk verhaal. Wat wil je hier nou mee zeggen? Allemaal gebaseerd op vergane glorie.
Ik woon op de grens en de Duitsers hebben geen idee wat de ranglijst in NL is als het seizoen bezig is.
Ajax heeft vanuit het verleden de naam en daarom verkopen ze hun bras nog voor veel geld
Ex unitate vires
-
Waar heb je het nu over? De prijs van de merchandise in het buitenland ( waarbij je de prijs geeneens meegeeft ) of andere bras?PsvBmg wrote: ↑07 Aug 2024, 13:01Dat zeg ik dus ook maar in het buitenland zien ze dat zo zeker niet, denk jij werkelijk dat ze hier weten dat Ajax 4e of 5e is geworden? De stand van de ED is hier net zo belangrijk als wij de stand kennen in Tsjechië of Polen.Fanatic-U-s wrote: ↑07 Aug 2024, 12:53
Leuk verhaal. Wat wil je hier nou mee zeggen? Allemaal gebaseerd op vergane glorie.
-
Nee joh, die keken tot 2023/24 naar de volgende pagina:Fanatic-U-s wrote: ↑07 Aug 2024, 13:08Als Mislintat aan het roer is misschien, maar het lijkt me dat mogelijke transfertargets altijd bekeken worden en dan valt het allemaal toch wel tegen.PsvBmg wrote: ↑07 Aug 2024, 13:01
Dat zeg ik dus ook maar in het buitenland zien ze dat zo zeker niet, denk jij werkelijk dat ze hier weten dat Ajax 4e of 5e is geworden? De stand van de ED is hier net zo belangrijk als wij de stand kennen in Tsjechië of Polen.
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/ ... -2023.html
Keken daar naar de kolom TItle Points en zien dat Ajax er 22 heeft. Dat heeft ten gevolgen dat elk bod minimaal 22 miljoen is ofzo.
-
- Nationale topspeler
Bergwijn is een international met een goede leeftijd. Het is geen prutser. Wij verkochten hem voor meer en zij maken er geen winst op. Toen ze hem voor ruim 30 miljoen kochten dachten ze hem waarschijnlijk voor een miljoentje of zestig te verkopen een x aantal jaar later.
Last edited by René1978 on 07 Aug 2024, 13:30, edited 1 time in total.
- These users thanked the author René1978 for the post:
- ShovingNE2
- De Realist
Mag je niet zeggen. Of die volgevreten ongemotiveerde hooizak is ineens "de beste speler van de eredivisie" oid. Alles boven de 10 miljoen is gewoon juichen voor die kutclub.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vedette
De kans dat Farioli hem níet aan de praat krijgt, is ongeveer 99x groter. Ik had hem liever met zijn ongeïnteresseerde bakkes nog een jaar lang een bizar salaris zien opstrijken in Amsterdam.ShovingNE2 wrote: ↑07 Aug 2024, 12:51 Een gemotiveerde Bergwijn is denk ik de beste speler van Ajax. Prima dat hij weggaat en ze daar geen winst op pakken. Liever dan dat Fabiola hem aan de praat krijgt.
- These users thanked the author Brael for the post:
- Franciscus
-
- Nationale topspeler
Wij verkochten Bergwijn voor meer dan zij. Wij maakten er een miljoentje of 30 winst op, zij verlies. Dat ze nu blij zijn met 20-25 miljoen doet niets af aan het feit dat ze op iets heel anders hadden gehoopt toen ze hem kochten. Rulli en Bergwijn worden allebei met verlies verkocht, dat is toch heel andere koek dan Kudus of Alvarez vorig jaar.PsvBmg wrote: ↑07 Aug 2024, 12:58Ach daar hebben we ons vrijgezelle negatieve menneke ook weer.
Last edited by René1978 on 07 Aug 2024, 13:39, edited 3 times in total.
- VeresRivne
- Vedette
Doet me aan deze twee helden denken.PsvBmg wrote: ↑07 Aug 2024, 12:51 Ondanks ik een gruwelijke hekel aan die club uit Amsterdam heb, blijft AJAX Europees gezien een topclub, ik zit nu bij Pescara 1520 km van het mooie Arcen , mijn zoontje van 9 loopt met een shirte van PSV hier rond en de locals zeggen geregeld no AJAX ? In de winkels hier liggen shirtjes van Pescara, Juventus, Roma, Milaan, Napoli, Liverpool,Real Madrid, Barcelona en jawel Ajax, geen Bayern München, Dortmund of PSG zelfs.
Fabio Capello: ‘The only thing I know about Feyenoord, is that they are from the country of Ajax’
Het ging hier om een persconferentie naar aanleiding van de Champions League Loting van 1997 waarin Juventus Feyenoord in de poule geloot had. Ajax zat in zijn piektijd waarin het een benchmarkclub was, tegelijkertijd bewees het ook hoe erg de Rotterdamse club in de schaduw stond. Juventus zou Feyenoord thuis met 5-1 verslaan. Deze uitspraak staat niet opzichzelf, een kleine twintig jaar later zou Maurizio Sarri nog met een vergelijkbare opmerking komen.
Maurizio Sarri: “Als je tegen Ajax speelt, vertelt iedereen je dat je een lastige avond tegemoet gaat. Alleen ging de titel in het afgelopen seizoen in Nederland niet naar Ajax, maar naar Feyenoord. Dat betekent dat we ze niet mogen onderschatten. Ze gaan ons vast in de moeilijkheden brengen en we hebben de steun in het San Paolo hard nodig”
Feyenoord speelde in de Europa League waarin ze nog verrassend een resultaat wisten te boeken tegen de club uit Napels.
Overigens was het op de meeste vakanties idd wel Ajax wat de klok sloeg, maar daar moet bij worden gezegd, als er dan een tweede club vermeld werd was het wel altijd PSV. Feyenoord heb ik slechts een enkele keer voorbij horen komen.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 2):
- PsvBmg • alu.w
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Nationale topspeler
Doet niets af aan het feit dat ze hem met verlies verkopen en dat zal niet de insteek zijn geweest toen ze hem voor een recordbedrag kochten. Laat vooral zien dat de nood hoog is daar. Ook hier werd door sommigen gevreesd dat Bergwijn de Eredivisie kapot zou spelen en voor een miljoentje of 80 weer zou worden verkocht.
Last edited by René1978 on 07 Aug 2024, 13:42, edited 1 time in total.
-
Goede leeftijd is relatief, je koopt hem niet meer voor de potentie want hij zit ( gemiddeld genomen ) bijna op zijn piek aangezien hij 26 jaar is. Hij kan natuurlijk nog wel een paar jaar mee maar voor meer verkopen dan dat je nu zou gaan betalen is niet heel reeel. Daarnaast is het een speler die al een periode in de Premier League uit is gekomen en hij mindere statistieken heeft dan dat hij destijds in 2018/19 & 2019/20 had bij PSVRené1978 wrote: ↑07 Aug 2024, 13:29Bergwijn is een international met een goede leeftijd. Het is geen prutser. Wij verkochten hem voor meer en zij maken er geen winst op. Toen ze hem voor ruim 30 miljoen kochten dachten ze hem waarschijnlijk voor een miljoentje of zestig te verkopen een x aantal jaar later.