Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 07 Aug 2024, 15:25
Søren wrote: 07 Aug 2024, 15:25Vooralsnog is het 7 augustus en heeft zich nog geen één club officieel voor hem gemeld bij PSV, en dat zegt toch ook wel iets lijkt me.
Dat zegt letterlijk helemaal niets. De markt komt pas heel laat op gang dit jaar.
Ik zou het lekker laten gaan DonyellMalen . Beide Søren en mr.top hebben met meerdere posts vandaag bewezen een gigantische plaat voor hun kop te hebben. Ik zou er niet teveel moeite instoppen.
mr.top
Internationale topspeler

Rikkert1234 wrote: 07 Aug 2024, 15:32
DonyellMalen wrote: 07 Aug 2024, 15:25

Dat zegt letterlijk helemaal niets. De markt komt pas heel laat op gang dit jaar.
Ik zou het lekker laten gaan @DonyellMalen . Beide @Søren en @mr.top hebben met meerdere posts vandaag bewezen een gigantische plaat voor hun kop te hebben. Ik zou er niet teveel moeite instoppen.

Maar zoals Paskal Jakobsen al eens zong is alles uiteindelijk liefde. Daarom heb ik iets voor je gevonden:

https://wijzeroverdebasisschool.nl/begrijpend-lezen

Doe er je voordeel mee.
René1978
Nationale topspeler

Søren wrote: 07 Aug 2024, 15:25 Baka heeft prachtige stats/data.
Als je hem live ziet spelen, en 90 minuten echt volgt, is het 9/10 keer echt heel teleurstellend.
Buitenspelers zijn vaak momentenvoetballers. Hij heeft gewoon een prima rendement. Zelfs als hij ruk speelt, zoals zondag, staat hij nog aan de basis van een doelpunt.
29.04.2007
Nationale topspeler

Juancho wrote: 07 Aug 2024, 15:32
11 Tinus wrote: 07 Aug 2024, 15:29

Vind ik ook niet zo'n sterk argument. Vorig jaar hield Tillman Lozano op de bank terwijl Lozano nog niet verkocht was en Tillman nog niet gekocht. Tillman speelde zelfs op de flank als nummer 10.

Daarnaast vertegenwoordigd Bakayoko nu heel veel geld en Lozano helemaal niets meer.
Ik vind het weldegelijk een goed argument. Het zegt namelijk deels ook dat Tillman het uitstekend deed op links en Baka dus op rechts. Ja Lozano is vooralsnog een grote teleurstelling (voor mij wel iig) maar dat komt natuurlijk ook deels door de prestaties van Baka.
Nee, dat Lozano een teleurstelling is (grote teleurstelling vind ik overdreven) heeft eigenlijk alleen maar met Lozano zelf te maken.
Fritske12
Bankzitter

Baka verkopen voor 45-50. Sepp, nieuwe rechtsback, goede linksback huren en een pareltje voor rechtsbuiten van 10-15 en je selectie is weer goed in balans
Maax
Meervoudig international

mr.top wrote: 07 Aug 2024, 15:18
DonyellMalen wrote: 07 Aug 2024, 15:07Ah, je gaat op dezelfde kansloze voet verder. Begint nu een beetje sneu te worden. Alles precies zo lullen dat het in jouw straatje past, zo werkt het natuurlijk niet. En ondertussen op anderen reageren met gaap-emoji's.
Goh, en ondertussen negeren dat ik je duidelijk aanspraak op het vermelden van verkeerde feiten. 🥱
DonyellMalen wrote: 07 Aug 2024, 15:07uurlijk kopen clubs hem op potentie. Dat is onderdeel van de markt en hoe de voetballerij werkt. Daar gaat het precies om. Als Baka als een kant-en-klare speler was zou 'ie niet meer bij ons spelen. We hebben het over een speler van 20 (!!) jaar nota bene.
Als clubs hem kopen op potentie dan moet je misschien ook je verwachtingen over de transfersom bijstellen. Bij prijzen boven de 50 miljoen verwachten clubs een speler die kant en klaar is. Geen speler die ze zelf nog verder moeten uitbouwen en bijspijkeren.

Als je een kast bij de IKEA koopt betaal je doorgaans minder dan bij de ambachtelijke meubelzaak.
Het opnoemen van 10 namen, met een transfersom van 50+ miljoen & gekocht op potentie (met minder bewezen dan Baka) is tegenwoordig helemaal niet meer z'n moeilijk lijstje hoor.
mr.top
Internationale topspeler

Maax wrote: 07 Aug 2024, 15:58
mr.top wrote: 07 Aug 2024, 15:18

Goh, en ondertussen negeren dat ik je duidelijk aanspraak op het vermelden van verkeerde feiten. 🥱

Als clubs hem kopen op potentie dan moet je misschien ook je verwachtingen over de transfersom bijstellen. Bij prijzen boven de 50 miljoen verwachten clubs een speler die kant en klaar is. Geen speler die ze zelf nog verder moeten uitbouwen en bijspijkeren.

Als je een kast bij de IKEA koopt betaal je doorgaans minder dan bij de ambachtelijke meubelzaak.
Het opnoemen van 10 namen, met een transfersom van 50+ miljoen & gekocht op potentie (met minder bewezen dan Baka) is tegenwoordig helemaal niet meer z'n moeilijk lijstje hoor.
Ga je gang! 5 is ook goed.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Ongeacht wat mensen hier persoonlijk vinden van zijn prestaties en data en vergelijken met allerlei andere snuiters. Feit is dat we vorig jaar een bod van €40 miljoen hebben gehad en geweigerd VOOR de start van het seizoen waarin hij heeft uitgeblonken.

Ik denk dat onze Earnie een bod van 50 miljoen niet eens gaat accepteren en waarom zou hij? Sommige spelers hebben bewezen dat de positie icm nationaliteit en ontwikkelingspotentieel tot een niet verklaarbare biedingen kan leiden (bijv Noni).

Het is langzamerhand doorgesijpeld bij alle top/sub clubs dat het een monster is op het gebied van alle data variabelen en hij nog erg jong is met een top mentaliteit.

Ik denk afhankelijk hoe de transferzomer verloopt bij de topclubs met deep pockets… dat als er op zn positie een vacature ergens open komt dat hij gewoon voor €60 miljoen vertrekt.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Tavlis1913
Jeugdspeler
Old name: Bromario

Bakayoko reed zojuist met enige haast t terrein van de herd gang op. Geen idee of er besprekingen of trainingen zijn..
Rudie-10
Meervoudig international
Favoriete speler: Luuk de Jong

Tavlis1913 wrote: 07 Aug 2024, 16:07 Bakayoko reed zojuist met enige haast t terrein van de herd gang op. Geen idee of er besprekingen of trainingen zijn..
Hij moest heel nodig schijten.
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Tavlis1913 wrote: 07 Aug 2024, 16:07 Bakayoko reed zojuist met enige haast t terrein van de herd gang op. Geen idee of er besprekingen of trainingen zijn..
Was het alleen Bakayoko of komen er meer spelen aanrijden?
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Riffii wrote: 07 Aug 2024, 16:06 Ongeacht wat mensen hier persoonlijk vinden van zijn prestaties en data en vergelijken met allerlei andere snuiters. Feit is dat we vorig jaar een bod van €40 miljoen hebben gehad en geweigerd VOOR de start van het seizoen waarin hij heeft uitgeblonken.

Ik denk dat onze Earnie een bod van 50 miljoen niet eens gaat accepteren en waarom zou hij? Sommige spelers hebben bewezen dat de positie icm nationaliteit en ontwikkelingspotentieel tot een niet verklaarbare biedingen kan leiden (bijv Noni).
Omdat het vorig jaar een 3 jarig contract was en praktisch op deadline dag, dus niet vóór de competitie, en hij heeft een goed jaar gehad maar geen top jaar.

Als PSV nu zegt nee we verkopen hem niet voor 45 miljoen dan sta je in de winter weer met je rug tegen de muur. Als je hem dan weer niet verkoopt, omdat je Lozano ook al kwijt raakt en ze bij PSV in de winter het liefst niets willen doen, dan zit je in de zomer met een 1 jarig contract. Raakt ie geblesseerd dan verdampt wellicht het grootste gedeelte en als hij volgend jaar verkocht wordt met een 1 jarig contract kan het ook goed zijn dat je 25 miljoen of meer laat verdampen. Dat kan PSV gewoon niet doen.

Dus er is 1 escape om hem dit jaar niet te verkopen en dat is als Bakayoko zijn contract wil verlengen. En ga je daar op gokken? Kijk bij Teze hoe dat loopt.
Tavlis1913
Jeugdspeler
Old name: Bromario

PSVAchterhoek wrote: 07 Aug 2024, 16:14
Was het alleen Bakayoko of komen er meer spelen aanrijden?
Zag alleen Johannes
Kezmania
Meervoudig international

Benieuwd hoeveel we voor hem gaan krijgen uiteindelijk.
Breur
Internationale topspeler

Ik vind trouwens ook veel mensen het vertrek van Bakayoko relateren aan het halen nieuwe verdedigers. Het is niet zo dat we dan ineens maar 5 miljoen gaan bijleggen voor Sepp van de Berg omdat we toch veel ontvangen hebben en dat hij dan morgen ineens op de stoep staat.
Robson de Souza
Vedette

Misschien komt hij Maxim De Cuyper wel ontvangen, die hij kent van het Belgisch elftal. Leuke linksback voor PSV.
StratumZuid
Vedette

Kezmania wrote: 07 Aug 2024, 16:18 Benieuwd hoeveel we voor hem gaan krijgen uiteindelijk.
Ik zet in op 55
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Maax
Meervoudig international

mr.top wrote: 07 Aug 2024, 16:06
Maax wrote: 07 Aug 2024, 15:58

Ga je gang! 5 is ook goed.
Prima, uit m'n hoofd; Vini, Rodrygo, Doku, Malcom, Johnson, Alvarez en Antony. Zal om en nabij allemaal 50+ zijn met spelers die amper iets bewezen hadden in het internationale voetbal op het moment dat ze een transfer maakte.
  • These users thanked the author Maax for the post:
    Rikkert1234
    RemPSV
    Geselecteerd voor Oranje

Het zou me verbazen als we er meer dan 40 voor krijgen, en dat is ook een mooi bedrag voor een jonge speler die zich nog veel moet en waarschijnlijk ook wel kan verbeteren.
    Bovendien is een transfer voor PSV met een nog maar 2-jarig contract zeer welkom denk ik, het zelfde geld ook voor Veerman natuurlijk.
    Juancho
    Mister PSV

Maar het is toch allang gecommuniceerd dat Baka minimaal 50 miljoen moet opleveren? Staat mij iig bij, of dat nu vanuit het ED kwam of een ander interview in de media...
    Of ben ik nou helemaal in de war :think:
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Smeets14
    Nationale topspeler

RemPSV wrote: 07 Aug 2024, 16:38 Het zou me verbazen als we er meer dan 40 voor krijgen, en dat is ook een mooi bedrag voor een jonge speler die zich nog veel moet en waarschijnlijk ook wel kan verbeteren.
    Bovendien is een transfer voor PSV met een nog maar 2-jarig contract zeer welkom denk ik, het zelfde geld ook voor Veerman natuurlijk.
    PSV heeft al een aantal keer aangegeven dat clubs met een bod van 40 miljoen niet meer hoeven te bellen.
    Rikkert1234
    Vedette

Johan Bakayoko kan met PSV terugkijken op een prima seizoen. De 21-jarige aanvaller kwam afgelopen seizoen tot 33 eredivisiewedstrijden, waarin hij 12 keer doel trof en 9 assists gaf. Daarin was enkel Luuk de Jong bij meer eredivisiegoals betrokken dan Bakayoko (21), maakte slechts één speler meer succesvolle dribbels (92) en noteerde enkel Joey Veerman meer expected assists in de Eredivisie (10,6). Bakayoko werd afgelopen seizoen liefst drie keer uitgeroepen tot Johan Cruijff Talent van de Maand (oktober, november en april).
    Madueke
    Legende

Dat is wel 'prima' inderdaad van Johan :think:
    danko-lazovic
    Meervoudig international

Riffii wrote: 07 Aug 2024, 16:06Ongeacht wat mensen hier persoonlijk vinden van zijn prestaties en data en vergelijken met allerlei andere snuiters. Feit is dat we vorig jaar een bod van €40 miljoen hebben gehad en geweigerd VOOR de start van het seizoen waarin hij heeft uitgeblonken.
    Hoe kom je daarbij? Bij opgeteld dat dit de laatste dag van de transfermarkt was. PSV was gewoon bereid om Bakayoko te verkopen. Hij wilde zelf niet.

Smeets14 wrote: 07 Aug 2024, 16:50PSV heeft al een aantal keer aangegeven dat clubs met een bod van 40 miljoen niet meer hoeven te bellen.
    Het zal ook wel heel dom voor je onderhandelingspositie zijn om te zeggen nee 35 miljoen is genoeg. Tuurlijk zeg je dat.
    Last edited by danko-lazovic on 07 Aug 2024, 16:57, edited 2 times in total.
    René1978
    Nationale topspeler

Rikkert1234 wrote: 07 Aug 2024, 16:51
    Johan Bakayoko kan met PSV terugkijken op een prima seizoen. De 21-jarige aanvaller kwam afgelopen seizoen tot 33 eredivisiewedstrijden, waarin hij 12 keer doel trof en 9 assists gaf. Daarin was enkel Luuk de Jong bij meer eredivisiegoals betrokken dan Bakayoko (21), maakte slechts één speler meer succesvolle dribbels (92) en noteerde enkel Joey Veerman meer expected assists in de Eredivisie (10,6). Bakayoko werd afgelopen seizoen liefst drie keer uitgeroepen tot Johan Cruijff Talent van de Maand (oktober, november en april).
    Maar als je hem 90 minuten lang volgt, is het heel teleurstellend! :think:
  • These users thanked the author René1978 for the post:
    Menno1
    Post Reply