Teze wil heel graag gaan en PSV moet verkopen omdat hij niet wil verlengen, dus we zitten wel degelijk in een benarde positie.
Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
PSV moet niets. Juiste prijs of blijven. En Teze wil niet transfervrij weg volgens mij
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- De Realist
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Hatseflats
- Vedette
Ik zou dan ook liever Teze houden en het verlies nemen, ook al is het 10 miljoen. Zoals het er nu voor staat moet je Teze niet willen laten gaan. Of er moet een dijk van een RB in de plaats komen, maar dat zie ik niet snel gebeuren.
Volgend seizoen CL weer halen is vele malen belangrijker.
Volgend seizoen CL weer halen is vele malen belangrijker.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- De Realist • Woodenshoes
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Die vastgepinde tweet van hem over interview Luca Vialli heeft wel een hoog Ivo Niehe gehalteShovingNE2 wrote: ↑07 Aug 2024, 19:55Is hij ook. Een van de meest gerenommeerde journalisten. Insider Monaco durf ik ook wel te zeggen. En groot kenner van de PSV historie.
Alleen een zwetsnek noemt hem een zwetsnek.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Internationale topspeler
Nou nee. Teze staat voor 0 in de boeken. We kunnen hem beter houden dan 10m vangen. Een jaar extra met Teze is een grotere kans op kampioenschap en dus CL.
We moeten niets. En we zitten niet in een benarde situatie.
- These users thanked the author Ittot for the post:
- De Realist
-
- Geselecteerd voor Oranje
Het maakt natuurlijk niks uit voor hoeveel een speler in de boeken staat. Nu 10mln of een jaar Teze en dan niks is de afweging. Aangezien er nog ruim de tijd is om een opvolger te halen, en het al een seizoen duidelijk was dat de kans groot was dat hij zou gaan, mogen we aannemen dat PSV dat niet laat lopen.
-
- Nationale topspeler
Drukken moet je op de wc, die fransozen kunnen de boom in. Of lappen of Teze blijft.
-
Ik kan dit altijd wel waarderen. Ook zijn running gag over Schouten sr. in de podcast zorgt vaak voor een glimlach. Soms schiet hij uit de bocht, zoals de 25e keer ‘met één been’ referenties t.b.v. Flamingo.ArdaMattaveld wrote: ↑07 Aug 2024, 18:40
Ben ik de enige die Rik door dit soort tweets soms irritant vind worden?
Alvast mijn excuses als het zo is
-
- Vaste waarde in elftal
Juist ja. Die Napoleon heeft ons alleen straatnamen, achternamen en huisnummers opgeleverd en voor de rest kunde ze allemaal missen als kiespijn die Fransozen.
Ohja en snuupkes ook natuurlijk.
-
- Meervoudig international
Napoleon Wijnbal??Den Bondskoots wrote: ↑07 Aug 2024, 20:16Juist ja. Die Napoleon heeft ons alleen straatnamen, achternamen en huisnummers opgeleverd en voor de rest kunde ze allemaal missen als kiespijn die Fransozen.
-
En het metrieke stelsel, croissants en champagne.Den Bondskoots wrote: ↑07 Aug 2024, 20:16Juist ja. Die Napoleon heeft ons alleen straatnamen, achternamen en huisnummers opgeleverd en voor de rest kunde ze allemaal missen als kiespijn die Fransozen.
- Edison
- Jeugdspeler
- Old name: Supervennegoor
- Clubvoorkeur: Pav
En goeie bbq”sDen Bondskoots wrote: ↑07 Aug 2024, 20:16Juist ja. Die Napoleon heeft ons alleen straatnamen, achternamen en huisnummers opgeleverd en voor de rest kunde ze allemaal missen als kiespijn die Fransozen.
Ik ben in vorm, dat buikje hoort bij die vorm
-
- Vaste waarde in elftal
Niet allemaal van die moeilijke woorden die nie in men vocabulaire passen.Sparts wrote: ↑07 Aug 2024, 20:18En het metrieke stelsel, croissants en champagne.Den Bondskoots wrote: ↑07 Aug 2024, 20:16
Juist ja. Die Napoleon heeft ons alleen straatnamen, achternamen en huisnummers opgeleverd en voor de rest kunde ze allemaal missen als kiespijn die Fransozen.
Om in goed Spaans te zeggen
-
- Vedette
Ik schat de kans op 0,01% dat hij nog verlengt als hij deze transferperiode uiteindelijk niet kan vertrekken.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- LucNilisLegend
-
- Regelmatige invaller
Ja, dat is inderdaad een beetje waar ik op doel. Hij gaat volgens mij erg lekker op z’n eigen populariteit.Sparts wrote: ↑07 Aug 2024, 20:16Ik kan dit altijd wel waarderen. Ook zijn running gag over Schouten sr. in de podcast zorgt vaak voor een glimlach. Soms schiet hij uit de bocht, zoals de 25e keer ‘met één been’ referenties t.b.v. Flamingo.ArdaMattaveld wrote: ↑07 Aug 2024, 18:40
Ben ik de enige die Rik door dit soort tweets soms irritant vind worden?
Alvast mijn excuses als het zo is
Verder natuurlijk wel een fijne journalist om als club-watcher te hebben.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Wat ik fijn vind aan Elfrink is zijn betrouwbaarheid: hij blijft dicht bij de waarheid en is vooral een graadmeter voor geruchten en zaken die niet waar zijn of uit zijn verband worden getrokken. Ik denk dat de club zijn benadering ook als erg prettig ervaart en de onderlinge wisselwerking naar wederzijdse verwachting verloopt.ArdaMattaveld wrote: ↑07 Aug 2024, 20:21Ja, dat is inderdaad een beetje waar ik op doel. Hij gaat volgens mij erg lekker op z’n eigen populariteit.
Verder natuurlijk wel een fijne journalist om als club-watcher te hebben.
Anderzijds lijkt het me ook wel moeilijk als je zo lang zo dicht op de club zit en mensen hebt leren kennen en bent gaan mogen. Niet dat ik zijn objectiviteit betwijfel - verre van zelfs - maar wat timing betreft vond ik het wel een beetje pijnlijk dat Jeroen Kapteijns met de primeur over de Van Nistelrooij bom uitpakte in De Telegraaf precies in het jaar dat Elfrink sportjournalist van het jaar werd. Volgens mij zat hem dat zelf ook wel een beetje dwars, want in de daaropvolgende podcast benadrukte hij meerdere keren dat hij ook wel op de hoogte was van de gang van zaken.
Hoewel ik soms het spektakel in het ED-nieuws over PSV wel eens mis, vind ik het toch vooral fijn dat je met Elfrink gewoon geen onzin voorgeschoteld krijgt of dat er iemand voor de clickbaits zit te tikken. Als PSV werd verslagen in de ‘ik denk’- en ‘ik vermoed’-stijl van Mike Verweij en de suggestieve koppen van De Telegraaf die ongefundeerd een pot augurken van Valentijn Driessen aan de man moeten brengen, was dat toch een stuk vervelender geweest. Kortom, fijne volger die Rik!
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 7):
- mateja • OmeAad • Balinho • Breur • Noosa • IvanNielsen • FTS
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- DonyellMalen
- Legende
Yep, ik verwacht in ieder geval een update over de status van de transfer van Teze.
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, een inkomende!DonyellMalen wrote: ↑07 Aug 2024, 21:02 Yep, ik verwacht in ieder geval een update over de status van de transfer van Teze.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Ballenjongen
-
- Vedette
We gaan het doen met deze selectie, buitenkansjes niet uitgesloten. Bosz heeft vertrouwen dat deze jongens het gaan doen.
-
- Meervoudig international
Hij is zeker een kenner, maar wanneer zie jij PSV nieuws uit zijn eigen hand dan? Interpreteert alles uit nieuwsberichten en doet dat niet eens goed, zo heb ik hem bijv. meermaals zien speculeren over doorverkooppercentage die dan over het volledige transferbedrag gingen (zoals toen PSV zogenaamd 4 miljoen zou verdienen aan de transfer van Strootman van Roma naar Marseille).ShovingNE2 wrote: ↑07 Aug 2024, 19:55Is hij ook. Een van de meest gerenommeerde journalisten. Insider Monaco durf ik ook wel te zeggen. En groot kenner van de PSV historie.
Alleen een zwetsnek noemt hem een zwetsnek.
Die laatste opmerking negeer ik maar.
- These users thanked the author Mr.Unibet for the post:
- ArdaMattaveld