Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Op weg naar nr 26 wrote: 07 Aug 2024, 22:10 We gaan het doen met deze selectie, buitenkansjes niet uitgesloten. Bosz heeft vertrouwen dat deze jongens het gaan doen.
De zomer transferwindow is een lastig window. We willen het liefst niet te veel doen.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ik zie de lampen niet meer schijnen.
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

SKERLA wrote: 07 Aug 2024, 22:37 Ik zie de lampen niet meer schijnen.
Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Paulus1913
Regelmatige invaller

Saai.
DeBruyne
Meervoudig international

Paulus1913 wrote: 07 Aug 2024, 22:58Saai.
Niet eens een 23.00 tweetje...
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Het is tijd voor een nieuwe insider of een nieuwe aankoop, maar anders wordt het nog saai hier…
Paulus1913
Regelmatige invaller

Moet toch wel heel raar lopen wil Sepp vd Berg niet komen, in al Rik zijn artikelen lijkt het erop dat hij toch op korte termijn zal aansluiten. Ben wel blij met deze potentiele aankoop.

Zou ook wel lekker zijn als dn Earnie een Lisandro Martinez achtig figuur bij de selectie weet te halen. Wellicht voor de links of rechtsback positie.
CZ_Code
Nationale topspeler

Ik zal de rol van insider voor de komende week wel op me nemen. Volgende week mag iemand anders het stokje overnemen.

Ik heb in de kroeg van een oude bekende vernomen dat op zeer korte termijn PSV een bod uit gaat brengen op Anton Gaaei. PSV ziet in hem een goedkoop buitenkansje om de linksback rol tijdelijke in te vullen.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    Sensation
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

CZ_Code wrote: 08 Aug 2024, 08:29 Ik zal de rol van insider voor de komende week wel op me nemen. Volgende week mag iemand anders het stokje overnemen.

Ik heb in de kroeg van een oude bekende vernomen dat op zeer korte termijn PSV een bod uit gaat brengen op Anton Gaaei. PSV ziet in hem een goedkoop buitenkansje om de linksback rol tijdelijke in te vullen.
    Ik heb vernomen dat Manolev weer zijn kicksen gaat aan doen, hij wil graag gratis aansluiten
    Mithras
    Bankzitter

Ik begin Riekende Steen te missen!
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat PSV nog versterkingen voor de defensie wil gaan halen.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    JChovanec
    Meervoudig international

Kan niet iemand uit omgeving Den Bosch even bij die kapper van Patrick van Aanholt langs gaan, misschien dat die nog wat info heeft.
    Carnelito
    Lid 2e elftal

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2024, 08:51 Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat PSV nog versterkingen voor de defensie wil gaan halen.
    Ik kan dit bevestigen, ik heb precies hetzelfde gehoord
    Eenhoopjob
    Basisspeler

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat PSV zowel voor van den Berg als Wijndal gaat.
    Sidenote: ik heb wel al een dag of twee niets meer van mijn bron vernomen.
    SKERLA
    Legende

Eenhoopjob wrote: 08 Aug 2024, 09:04 Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat PSV zowel voor van den Berg als Wijndal gaat.
    Sidenote: ik heb wel al een dag of twee niets meer van mijn bron vernomen.
    Omdat ie geschorst is? ;)
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Paulus1913 wrote: 08 Aug 2024, 08:26 Moet toch wel heel raar lopen wil Sepp vd Berg niet komen, in al Rik zijn artikelen lijkt het erop dat hij toch op korte termijn zal aansluiten. Ben wel blij met deze potentiele aankoop.

Zou ook wel lekker zijn als dn Earnie een Lisandro Martinez achtig figuur bij de selectie weet te halen. Wellicht voor de links of rechtsback positie.
    Al vaker genoemd is, wat betreft zo'n profiel, Valentin Gomez van Velez Sarsfield. Kan op linksback en links centraal achterin, acht ik achter Boscagli een betere back-up dan Armando Obispo en bovendien een ideale opvolger van de Fransman volgend jaar. Niettemin maak ik me geen illusies. Misschien vanwege het ingewikkelde zaakwaarnemersnetwerk rond zulke spelers of de hoge doorverkooppercentages die hun clubs bij een transfer eisen, maar het zal niet voor niets zijn dat PSV zich al enkele jaren niet meer roert in Zuid-Amerika. En sowieso lijken ze redelijk wars van de Argentijnse markt, los van Benitez die als transfervrij buitenkansje zijn waarde in Europa natuurlijk al bewezen had.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
    Paulus1913Harmeulius
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

forum.negentiendertien, voor al uw betrouwbare berichtgeving over uw favoriete club :)
    billyboy
    Bankzitter

O Goleiro Grande wrote: 08 Aug 2024, 09:22
    Paulus1913 wrote: 08 Aug 2024, 08:26 Moet toch wel heel raar lopen wil Sepp vd Berg niet komen, in al Rik zijn artikelen lijkt het erop dat hij toch op korte termijn zal aansluiten. Ben wel blij met deze potentiele aankoop.

Al vaker genoemd is, wat betreft zo'n profiel, Valentin Gomez van Velez Sarsfield. Kan op linksback en links centraal achterin, acht ik achter Boscagli een betere back-up dan Armando Obispo en bovendien een ideale opvolger van de Fransman volgend jaar. Niettemin maak ik me geen illusies. Misschien vanwege het ingewikkelde zaakwaarnemersnetwerk rond zulke spelers of de hoge doorverkooppercentages die hun clubs bij een transfer eisen, maar het zal niet voor niets zijn dat PSV zich al enkele jaren niet meer roert in Zuid-Amerika. En sowieso lijken ze redelijk wars van de Argentijnse markt, los van Benitez die als transfervrij buitenkansje zijn waarde in Europa natuurlijk al bewezen had.
    Toch zie je dat bijna alles wat er aangekocht wordt door Earnie een Nederlandse achtergrond of eredivisie-ervaring heeft. Ook bijna alle namen die de afgelopen dagen zijn gedropt (PvA, vd Berg, Neres, Karsdorp, Wijndal, Tete etc.). Het zou lekker zijn als Earnie een keer voor een andere keuken zou gaan, maar ik betwijfel of het gaat gebeuren...
    Teletubby
    Nationale topspeler

billyboy wrote: 08 Aug 2024, 09:34
    O Goleiro Grande wrote: 08 Aug 2024, 09:22

Toch zie je dat bijna alles wat er aangekocht wordt door Earnie een Nederlandse achtergrond of eredivisie-ervaring heeft. Ook bijna alle namen die de afgelopen dagen zijn gedropt (PvA, vd Berg, Neres, Karsdorp, Wijndal, Tete etc.). Het zou lekker zijn als Earnie een keer voor een andere keuken zou gaan, maar ik betwijfel of het gaat gebeuren...
    Je hoort veel Nederlandse namen omdat natuurlijk onze Nederlandse journalisten veel connecties hebben met Nederlandse zaakwaarnemers en die hebben inderdaad voornamelijk spelers die banden hebben met Nederland. Het zou mijn verbazen als Earnie met zijn enorme achtergrond in Amerika, ondersteund door Brands (ervaring in de premier league en jaran als TD bij PSV), Bosz (ook ervaring als TD) en Arnesen (die Feyenoord hoogstpersoonlijk uit het Slop heeft getrokken met een enorm netwerk in Scandinavië) zich laat beperken tot de nationaliteit die op het paspoort staat van een speler.

Daar zit teveel kennis om alleen in Nederland te scouten.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
    HeissenberrugShovingNE2
    Noosa
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2024, 08:51 Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat PSV nog versterkingen voor de defensie wil gaan halen.
    Heb je een bron of ben je gewoon interessant aan het doen? :P
    Sjorske38
    Ballenjongen

JChovanec wrote: 08 Aug 2024, 08:55 Kan niet iemand uit omgeving Den Bosch even bij die kapper van Patrick van Aanholt langs gaan, misschien dat die nog wat info heeft.
    Zag hem laatst een broodje kip halen bij de Toko. Nu ben ik niet vies van een broodje kip dus zal ik vandaag tijdens mijn lunch even kijken of hij er weer staat :lol:
  • These users thanked the author Sjorske38 for the post:
    JChovanec
    'k zeg altijd maar zoo want das korter dan dierentuin
    Trixm
    Vedette

Noosa wrote: 08 Aug 2024, 09:49
    Heb je een bron of ben je gewoon interessant aan het doen? :P
    Wat denk je zelf?
    Saibari is underrated.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Maikel we hebben er weer eentje!
    SKERLA
    Legende

Thijs wrote: 08 Aug 2024, 09:56
    @Maikel we hebben er weer eentje!
    Schorsen tot einde transferwindow.
    Maar van welk seizoen?
    billyboy
    Bankzitter

Teletubby wrote: 08 Aug 2024, 09:41
    billyboy wrote: 08 Aug 2024, 09:34

Je hoort veel Nederlandse namen omdat natuurlijk onze Nederlandse journalisten veel connecties hebben met Nederlandse zaakwaarnemers en die hebben inderdaad voornamelijk spelers die banden hebben met Nederland. Het zou mijn verbazen als Earnie met zijn enorme achtergrond in Amerika, ondersteund door Brands (ervaring in de premier league en jaran als TD bij PSV), Bosz (ook ervaring als TD) en Arnesen (die Feyenoord hoogstpersoonlijk uit het Slop heeft getrokken met een enorm netwerk in Scandinavië) zich laat beperken tot de nationaliteit die op het paspoort staat van een speler.

Daar zit teveel kennis om alleen in Nederland te scouten.
    Ik twijfel echt niet aan de kennis die wij in huis hebben, maar als je naar vorig seizoen kijkt halen we Lozano, Lang, Dest, Schouten en Pepi. Vallen allemaal in dat rijtje. Verder huren ze Tillman en :ketchup: . Ook dit seizoen zijn de eerste aankopen Flamingo, Driekhoek en als we Rik moeten geloven vd Berg. Dan kan je zoveel expertise van verschillende markten hebben, maar lijkt het een beleidskeuze vanuit waarschijnlijk Bosz in samenspraak met Earnie/Brands om voor spelers met een Nederlandse achtergrond of eredivisie ervaring te gaan. Het zou mij dan ook verassen als er bijvoorbeeld een onbekende zuid-amerikaan aangekocht wordt. Uitsluiten kan je niet en het zal vast wel met een aantal aankopen gebeuren, maar een Kenny Tete of iets dergelijks lijkt me dan toch logischer in de manier van handelen.
  • These users thanked the author billyboy for the post (total 2):
    GarnaalAlex RDDC
    Post Reply