Transferwindow 2024/25
- Noudke
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Prima aanwinst lijkt mij, alleen is hij wel erg duur voor PSV nu, als Van den Berg ook nog moet komen. Wellicht koopoptie voor volgend jaar, wanneer (hopelijk) CL-voetbal binnen is en/of Bakayoko al verkocht is?
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Talent
Eens! Zelf hoop ik daarnaast op van Ewijk en van de Berg en dan is de verdediging weer op volle sterkte.Ardbeg wrote: ↑08 Aug 2024, 11:13Lijkt me een hele fijne speler, ook qua ervaring, om nu op die plek te hebben. Ook een goed profiel om achter Dest te hebben als hij terug is.LuctorEtEmergo wrote: ↑08 Aug 2024, 11:12 En bevestigd door Rik. Dit is wel een speler die past binnen de aankopen van Stewart. Een ervaren speler. Ben benieuwd.
- Asterix
- Meervoudig international
Geen idee, maar het kan zijn dat het soms gewoon geen match is. Een beetje zoals Arias geen match was met Sporting.
Ich liebe gegenpressung
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Jeugdinternational
Rik stelt dus dat er een paar dagen geleden contact is geweest en dat er (nog) geen concrete interesse is. Vraag me af of dit niet meer dan een zoethoudertje is omdat we al sinds zondag 20:15 wachten op nieuws over verdedigers. Lijkt me een vrij dure kracht en zou duidelijk een jaartje gehuurd moeten worden. Wel echt een goede versterking mocht het zover komen.
-
- Ballenjongen
Zal niet slecht verdienen gok ik. Huren met koopoptie (als die niet verplicht is) zou niet gek zijn, met verplichte koopoptie is het uitstel van aanschaf en dan moet je wel echt zeker van je zaak zijn bij spelers op deze leeftijd zonder restwaarde…
Wel een hele fijne naam om te lezen overigens na de namen van de afgelopen dagen!
Wel een hele fijne naam om te lezen overigens na de namen van de afgelopen dagen!
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Misschien betekent het dat er boven Gosens nog betere opties op het lijstje staan?Bruneau wrote: ↑08 Aug 2024, 11:16 Rik stelt dus dat er een paar dagen geleden contact is geweest en dat er (nog) geen concrete interesse is. Vraag me af of dit niet meer dan een zoethoudertje is omdat we al sinds zondag 20:15 wachten op nieuws over verdedigers. Lijkt me een vrij dure kracht en zou duidelijk een jaartje gehuurd moeten worden. Wel echt een goede versterking mocht het zover komen.
-
- Nationale topspeler
Meer een wingback, heeft jaren in Italië doorgebracht bij Inter en Atalanta echt in een 5-3-2 opstelling aan de zijkant. Hij zal dus meer aanvallend van waarde kunnen zijn dus lijkt mij kijkend naar de rol van Dest vorig seizoen wel een match.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
- Juancho • FieseFriedrich
-
- Basisspeler
Zou hij al een PSV trainingspak hebben aangeschaft, bij de verkenningsgesprekken in Eindhoven een aantal dagen geleden?
Die trainingspakken blijven toch een dingetje bij de spelers van Union
Die trainingspakken blijven toch een dingetje bij de spelers van Union
- Standbeeld
- Mister PSV
Verwacht ik wel.Vanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2024, 11:18Misschien betekent het dat er boven Gosens nog betere opties op het lijstje staan?Bruneau wrote: ↑08 Aug 2024, 11:16 Rik stelt dus dat er een paar dagen geleden contact is geweest en dat er (nog) geen concrete interesse is. Vraag me af of dit niet meer dan een zoethoudertje is omdat we al sinds zondag 20:15 wachten op nieuws over verdedigers. Lijkt me een vrij dure kracht en zou duidelijk een jaartje gehuurd moeten worden. Wel echt een goede versterking mocht het zover komen.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Hier word ik vrolijk van. Kwaliteitsimpuls op links. Jaren geleden een aantal wedstrijden van hem gezien in het Duitse elftal. Speelde toen heel goed. Kijkende naar de beschikbare alternatieven zou dit de beste optie zijn tot nu toe.
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
Prima optie. Past qua type goed bij Lang. Spreekt Nederlands en ervaring op het hoogste niveau (nationaal elftal & CL). Huur met optie tot koop zou perfect zijn.
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
Als ik naar de heatmaps kijk van Dest en Gosens van vorig seizoen dan komt dit redelijk overeen. Zoals je bij Dest kan zien zie je dat hij godsgruwelijk veel gewoon te vinden is op de helft van de tegenstander met het verschil dat Dest ook weleens te vinden was op de rechterkant maar Gosens die in principe gewoon links blijft plakken. Als je dit vergelijkt met een andere PSV legende en een ander type back zoals een Rodriguez dan zie je wel echt een duidelijk verschil. We zoeken dus klaarblijkelijk wel een aanvallende back zoals hoe Dest dit vorig jaar invulde dan een type Rodriguez die voornamelijk op zijn eigen helft blijft. Zover mijn leken analyse.
Dest
https://www.sofascore.com/player/sergin ... statistics
Gosens
https://www.sofascore.com/player/robin- ... statistics
Ricardo Rodriguez
https://www.sofascore.com/player/ricard ... statistics
Dest
https://www.sofascore.com/player/sergin ... statistics
Gosens
https://www.sofascore.com/player/robin- ... statistics
Ricardo Rodriguez
https://www.sofascore.com/player/ricard ... statistics
-
- Ballenjongen
Amazing oriental inderdaad. Zwaar lekkere broodjes kip ook
'k zeg altijd maar zoo want das korter dan dierentuin
-
- Nationale topspeler
Gosens is ook meer een "komer" dan een "brenger" a la Dest. Vergelijk het enigszins met Dumfries. Kan best een goede combinatie zijn met een naar binnen trekkende Noa. Plus brengt wat ervaring, pit en vooral veel power. Huur met optie lijkt me een goede deal.
-
- Legende
Wat is dat voor rare conclusie op het eind?
Dest kan naar rechts, Mauro is hoogstens een back-up en Oppegard heeft het niveau niet. Het enige waar je eventueel iets op moet vinden is dat Dest én Gosens op de backs té aanvallend kan zijn.