Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Noudke
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Prima aanwinst lijkt mij, alleen is hij wel erg duur voor PSV nu, als Van den Berg ook nog moet komen. Wellicht koopoptie voor volgend jaar, wanneer (hopelijk) CL-voetbal binnen is en/of Bakayoko al verkocht is?
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Asterix wrote: 08 Aug 2024, 11:12 Gosens zou de boel wel weer flink opkrikken heb ik het idee. Goede speler.
Wat is de reden dat hij mag vertrekken bij Union dan?
CZ_Code
Nationale topspeler

Gosens lijkt mij ook wel fijn hoor, lekkere speler met bak ervaring.
LuctorEtEmergo
Talent

Ardbeg wrote: 08 Aug 2024, 11:13
LuctorEtEmergo wrote: 08 Aug 2024, 11:12 En bevestigd door Rik. Dit is wel een speler die past binnen de aankopen van Stewart. Een ervaren speler. Ben benieuwd.
Lijkt me een hele fijne speler, ook qua ervaring, om nu op die plek te hebben. Ook een goed profiel om achter Dest te hebben als hij terug is.
Eens! Zelf hoop ik daarnaast op van Ewijk en van de Berg en dan is de verdediging weer op volle sterkte.
Juancho
Mister PSV

Ken die hele speler niet, wat is het voor type back
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Asterix
Meervoudig international

Standbeeld wrote: 08 Aug 2024, 11:14
Asterix wrote: 08 Aug 2024, 11:12 Gosens zou de boel wel weer flink opkrikken heb ik het idee. Goede speler.
Wat is de reden dat hij mag vertrekken bij Union dan?
Geen idee, maar het kan zijn dat het soms gewoon geen match is. Een beetje zoals Arias geen match was met Sporting.
Ich liebe gegenpressung
Ontbijtkoek
International
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Forum komt weer helemaal tot leven!
Bruneau
Jeugdinternational

Rik stelt dus dat er een paar dagen geleden contact is geweest en dat er (nog) geen concrete interesse is. Vraag me af of dit niet meer dan een zoethoudertje is omdat we al sinds zondag 20:15 wachten op nieuws over verdedigers. Lijkt me een vrij dure kracht en zou duidelijk een jaartje gehuurd moeten worden. Wel echt een goede versterking mocht het zover komen.
billyboy
Bankzitter

Halen
BerrievanSlingeren
Ballenjongen

Zal niet slecht verdienen gok ik. Huren met koopoptie (als die niet verplicht is) zou niet gek zijn, met verplichte koopoptie is het uitstel van aanschaf en dan moet je wel echt zeker van je zaak zijn bij spelers op deze leeftijd zonder restwaarde…

Wel een hele fijne naam om te lezen overigens na de namen van de afgelopen dagen!
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Bruneau wrote: 08 Aug 2024, 11:16 Rik stelt dus dat er een paar dagen geleden contact is geweest en dat er (nog) geen concrete interesse is. Vraag me af of dit niet meer dan een zoethoudertje is omdat we al sinds zondag 20:15 wachten op nieuws over verdedigers. Lijkt me een vrij dure kracht en zou duidelijk een jaartje gehuurd moeten worden. Wel echt een goede versterking mocht het zover komen.
Misschien betekent het dat er boven Gosens nog betere opties op het lijstje staan?
Teletubby
Nationale topspeler

Juancho wrote: 08 Aug 2024, 11:15 Ken die hele speler niet, wat is het voor type back
Meer een wingback, heeft jaren in Italië doorgebracht bij Inter en Atalanta echt in een 5-3-2 opstelling aan de zijkant. Hij zal dus meer aanvallend van waarde kunnen zijn dus lijkt mij kijkend naar de rol van Dest vorig seizoen wel een match.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
    JuanchoFieseFriedrich
    Ardbeg
    Mister PSV

• These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Leon77M
    Massimo
    Legende

Is Gosens niet veel meer een speler voor een 5-3-2 systeem?
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Uitstekende keuze lijkt me.
    Eenhoopjob
    Basisspeler

Zou hij al een PSV trainingspak hebben aangeschaft, bij de verkenningsgesprekken in Eindhoven een aantal dagen geleden?

Die trainingspakken blijven toch een dingetje bij de spelers van Union :tongue
    Standbeeld
    Mister PSV

Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2024, 11:18
    Bruneau wrote: 08 Aug 2024, 11:16 Rik stelt dus dat er een paar dagen geleden contact is geweest en dat er (nog) geen concrete interesse is. Vraag me af of dit niet meer dan een zoethoudertje is omdat we al sinds zondag 20:15 wachten op nieuws over verdedigers. Lijkt me een vrij dure kracht en zou duidelijk een jaartje gehuurd moeten worden. Wel echt een goede versterking mocht het zover komen.
    Misschien betekent het dat er boven Gosens nog betere opties op het lijstje staan?
    Verwacht ik wel.
    Kingfisher
    Meervoudig international
    Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Hier word ik vrolijk van. Kwaliteitsimpuls op links. Jaren geleden een aantal wedstrijden van hem gezien in het Duitse elftal. Speelde toen heel goed. Kijkende naar de beschikbare alternatieven zou dit de beste optie zijn tot nu toe.
    Standbeeld
    Mister PSV

Image

Vergelijking met Dest:

Image
    DonyellMalen
    Legende

Prima optie. Past qua type goed bij Lang. Spreekt Nederlands en ervaring op het hoogste niveau (nationaal elftal & CL). Huur met optie tot koop zou perfect zijn.
    Madueke
    Legende

Juancho wrote: 08 Aug 2024, 11:15 Ken die hele speler niet, wat is het voor type back
    Echt niet?

Speelde bij Heracles, Vitesse, Dordrecht, Atalanta en Inter. Bosz heeft ook nog kort met hem gewerkt geloof ik, maar heeft hem toen laten verhuren voor meer speeltijd.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Als ik naar de heatmaps kijk van Dest en Gosens van vorig seizoen dan komt dit redelijk overeen. Zoals je bij Dest kan zien zie je dat hij godsgruwelijk veel gewoon te vinden is op de helft van de tegenstander met het verschil dat Dest ook weleens te vinden was op de rechterkant maar Gosens die in principe gewoon links blijft plakken. Als je dit vergelijkt met een andere PSV legende en een ander type back zoals een Rodriguez dan zie je wel echt een duidelijk verschil. We zoeken dus klaarblijkelijk wel een aanvallende back zoals hoe Dest dit vorig jaar invulde dan een type Rodriguez die voornamelijk op zijn eigen helft blijft. Zover mijn leken analyse.

Dest
    https://www.sofascore.com/player/sergin ... statistics

Gosens
    https://www.sofascore.com/player/robin- ... statistics

Ricardo Rodriguez
    https://www.sofascore.com/player/ricard ... statistics
    Sjorske38
    Ballenjongen

Josef Dettelbacher wrote: 08 Aug 2024, 10:27
    Sjorske38 wrote: 08 Aug 2024, 09:50

Zag hem laatst een broodje kip halen bij de Toko. Nu ben ik niet vies van een broodje kip dus zal ik vandaag tijdens mijn lunch even kijken of hij er weer staat :lol:
    Amazing oriental? Sang Lee?
    Amazing oriental inderdaad. Zwaar lekkere broodjes kip ook
  • These users thanked the author Sjorske38 for the post:
    Balinho
    'k zeg altijd maar zoo want das korter dan dierentuin
    Tovast
    Nationale topspeler

Gosens is ook meer een "komer" dan een "brenger" a la Dest. Vergelijk het enigszins met Dumfries. Kan best een goede combinatie zijn met een naar binnen trekkende Noa. Plus brengt wat ervaring, pit en vooral veel power. Huur met optie lijkt me een goede deal.
    Madueke
    Legende

Wat is dat voor rare conclusie op het eind?

Dest kan naar rechts, Mauro is hoogstens een back-up en Oppegard heeft het niveau niet. Het enige waar je eventueel iets op moet vinden is dat Dest én Gosens op de backs té aanvallend kan zijn.
    Post Reply