Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal

Massimo wrote: 08 Aug 2024, 11:21 Is Gosens niet veel meer een speler voor een 5-3-2 systeem?
bij PSV kan dat dus prima, omdat je op rechts een teruggetrokken back hebt en je hebt Schouten. Daarnaast speel je 95% van de wedstrijden dominant.
Dest zou je ook meer als wingback kunnen zien.

Ik zou doorpakken en het doen, ook al moet er een optie tot koop of iets bij. Ervaring, zowel internationaal als in de ED, in de ploeg erbij is ook niet verkeerd.
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 08 Aug 2024, 11:34

Wat is dat voor rare conclusie op het eind?

Dest kan naar rechts, Mauro is hoogstens een back-up en Oppegard heeft het niveau niet. Het enige waar je eventueel iets op moet vinden is dat Dest én Gosens op de backs té aanvallend kan zijn.
Ik zie Peter niet van speelstijl veranderen achterin. Dus dan is Dest naar rechts geen optie.
Mithras
Bankzitter

Koopoptie kan je ook altijd nog van afzien natuurlijk.
  • These users thanked the author Mithras for the post:
    DoubleUCoolman
    Ardbeg
    Mister PSV

Dest kan naar rechts, Mauro is hoogstens een back-up en Oppegard heeft het niveau niet. Het enige waar je eventueel iets op moet vinden is dat Dest én Gosens op de backs té aanvallend kan zijn.
    Dest hoeft niet naar rechts. 30jarige Gosens en Dest voor links is gewoon goed. Rechts een nieuwe impuls.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    11 Tinus
    Mithras
    Bankzitter

Standbeeld wrote: 08 Aug 2024, 11:35

Ik zie Peter niet van speelstijl veranderen achterin. Dus dan is Dest naar rechts geen optie.
    Ik denk dat Bosz daarin veel flexibeler is dan hier wordt gesteld. Hij zal de speelwijze aanpassen naar het beschikbare materiaal (vermoed ik).
  • These users thanked the author Mithras for the post (total 5):
    29.04.2007SKERLAStratumZuidLeon77MFieseFriedrich
    slowflow
    Basisspeler

Klinkt niet heel heet dit, denk dat dit gewoon een van de twintig namen is die Rik en co binnenkrijgen. Kwalitatief wel goed dat ze dit soort opties overwegen.
  • These users thanked the author slowflow for the post:
    Standbeeld
    Ardbeg
    Mister PSV

Mithras wrote: 08 Aug 2024, 11:38
    Ik denk dat Bosz daarin veel flexibeler is dan hier wordt gesteld. Hij zal de speelwijze aanpassen naar het beschikbare materiaal (vermoed ik).
    Alsof Bosz afgelopen seizoen nooit accenten anders heeft gelegd, inderdaad. Er zijn meerdere voorbeelden hoe hij op die manier de wedstrijd in het voordeel van PSV heeft weten te kantelen.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Mithras
    Standbeeld
    Mister PSV

Mithras wrote: 08 Aug 2024, 11:38
    Je zou op zich wel met een inverted back op links kunnen speler en dan Dest naar rechts. Maar Peter heeft ook twee tienen al getest. Dus ik verwacht niet dat hij met twee hoge backs gaat spelen. Ik vertrouw erop dat Earnie daarop selecteert. Vandaar ook dat Elfrink schreef dat Tete een optie is. Dat is een type speler die een rol van inverted back zou kunnen vervullen.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Mithras
    billyboy
    Bankzitter

Eens!
    Madueke
    Legende

Ardbeg wrote: 08 Aug 2024, 11:38

Dest hoeft niet naar rechts. 30jarige Gosens en Dest voor links is gewoon goed. Rechts een nieuwe impuls.
    Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Gosens met een te verwachte koopoptie van 10+ miljoen als back-up achter Dest.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Toch wel mooi hoe je ziet hoe de voetbalwereld werkt. Hoe te pas en te onpas spelers gewoon aangeboden lijken te worden door hun zaakwaarnemer. Zo zijn de opties Wijndal, Eijwijk en Gosens waarschijnlijk in de afgelopen periode al aangeboden bij PSV door de problemen op de back posities. Ik ben wel benieuwd wie er dus niet aangeboden lijkt te worden en wie er al op het lijstje stond van PSV ter vervanging.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Is gewoon zijn persoonlijke mening.
    Breur
    Internationale topspeler

Volgens mij wel een prima speler, maar zal wel een dure jongen zijn qua salaris. Geen type speler waar je te lang aan wilt vasthangen mocht het geen match worden..
    Josef Dettelbacher
    Legende

Sjorske38 wrote: 08 Aug 2024, 11:30
    Josef Dettelbacher wrote: 08 Aug 2024, 10:27

Amazing oriental? Sang Lee?
    Amazing oriental inderdaad. Zwaar lekkere broodjes kip ook
    Al die gefrituurde dingen daar zijn goed :top:
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Ardbeg
    Mister PSV

Madueke wrote: 08 Aug 2024, 11:42
    Ardbeg wrote: 08 Aug 2024, 11:38

Dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Gosens met een te verwachte koopoptie van 10+ miljoen als back-up achter Dest.
    Met een te verwachten koopoptie van 10+ euro niet nee. PSV gaat echter geen 10+ miljoen euro neerleggen voor een 30jarige speler, net zoals PSV geen 20 miljoen voor Schouten heeft betaald. Als PSV net als bij Schouten, met een goed verhaal komt waardoor hij enkel naar PSV wil staat PSV gewoon sterk. Al hadden we het over de hypothese hoe hij, als hij bij PSV speelt, je het in zou kunnen vullen.
    Rikkert1234
    Vedette

Marco is een prima journalist maar mist wat tactische kennis, dus ik zou daar niet teveel aan vastklampen. Daarbijkomend heeft Dest al een keer aangegeven liever op rechts te spelen dan links (aangezien het van nature ook een rechtsback is). Ik denk dat iemand met de kwaliteiten van Robin Gosens echt wel kunnen inpassen in dit elftal. Huur met optie tot koop zou al helemaal top zijn! Wordt hier ook een stuk enthousiaster van dan vorige namen die werden genoemd, op Sepp na.
    Trixm
    Vedette

Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2024, 11:43

Is een mening niet altijd persoonlijk?
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    alu.w
    Saibari is underrated.
    Tyyne
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Couhaib Driouech

Robin Gosens lijkt me een goede optie. Ervaren, kent de taal, goed in de omschakeling en aanval wat past bij een Boszback en lijkt een fijne persoonlijkheid te hebben. Zelfs met een koop optie lijkt het me nog een redelijke speler, Dest kan altijd nog op rechts (Dest en Gosens samen zou wel lastig zijn aangezien ze allebei graag naar voren willen). Ik zou wel een voorstander van deze transfer zijn. Zie het niet echt in onze Noor zitten, en Mauro Jr lijkt me een meer dan goede backup maar te risicovol om als basisspeler het seizoen mee in te gaan.
    DonyellMalen
    Legende

Ardbeg wrote: 08 Aug 2024, 11:38Rechts een nieuwe impuls.
    Juist, bijv. Issa Kaboré.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Ardbeg
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Trixm wrote: 08 Aug 2024, 11:51
    Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2024, 11:43

Is een mening niet altijd persoonlijk?
    Ja tenzij die van een ander is...
    ShovingNE2
    Site Admin

Noosa wrote: 08 Aug 2024, 09:49
    ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2024, 08:51 Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat PSV nog versterkingen voor de defensie wil gaan halen.
    Heb je een bron of ben je gewoon interessant aan het doen? :P
    Normaal gesproken geef ik geen bronnen prijs. Maar vooruit: RikElfrink heeft dat in absoluut vertrouwen op ED.nl gemeld.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Bovendien: als er iets níet logisch is, dan is het een klasse linksback kopen, terwijl je met Dest al een dure klant in huis hebt. Het huren van Gosens zou daarom juist een hele logische en sportief zinvolle zet zijn, met de kanttekening dat we hem niet verplicht hoeven over te nemen.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    FC Bracke
    JasperPSV
    Bankzitter

Klasse optie.

Overigens kan het ook op een andere manier interessant zijn voor Union. Nu vragen ze ongeveer z'n aankoopbedrag (13 miljoen), maar speelt die een heel jaar basis bij PSV en laat die zich zien in de CL wedstrijden dan kan je er volgend jaar alweer 16-18 miljoen van maken, bij wijze van spreken. Een beetje het oorspronkelijke idee van de Bella-Kotchap huur.
    Koenjo
    Meervoudig international

Ik vind het ook wel een goede optie, maar enkel met een optionele optie tot koop en dus bijv. geen verplichte optie bij een x aantal gespeelde wedstrijden.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Madueke
    Legende

Dest speelt al zo goed als z'n hele carrière als rechtsback, alleen afgelopen seizoen is hij eigenlijk als een geluk bij ongeluk op linksback komen staan nadat hij een paar uren/dagen na het tekenen van zijn contract in de basis stond tegen Rangers in de vCL. Vervolgens heeft hij een geweldig seizoen gedraaid en was er op rechts ook geen plek omdat Teze daar speelt.

Alleen je kan mij niet vertellen dat Dest op zijn natuurlijke positie niet hetzelfde kan brengen als wat hij op links kan laten zien. Met andere woorden, ik begrijp niet zo goed waarom men Dest alleen puur nog als linksback blijft zien. Je moet er alleen rekening mee houden bij het samenstellen van de selectie dat je één back niet te aanvallend laat spelen zoals Teze nu en de vraag is of dat mogelijk is met Dest en eventueel Gosens.
  • These users thanked the author Madueke for the post (total 4):
    fernando redondoSKERLARiffiiSamwise
    Post Reply