Waarom vraag je jezelf dat af? Een hoog opkomende back voor links in afwezigheid van Dest.
Transferwindow 2024/25
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Haha Haps, damn die staat niet eens op mijn NL in het buitenland vijver lijstje.Joenepsv wrote: ↑08 Aug 2024, 12:49Ben er wel steeds meer bang voor. En snap ergens ook wel dat PSV nu bij Wijndal uitkomt. Heeft gefaald bij Ajax maar wie niet de afgelopen jaren in die slangenkuil? Was bijAz een hele aardige back. Het enige wat me tegenstaat in deze is dat we Ajax uit de brand helpen mocht dit doorgaan.11 Tinus wrote: ↑08 Aug 2024, 12:37 Ik denk overigens dat die Gosens helemaal niet komt. Hij is zelfs aangeboden dus het lijkt me ook niet perse dat PSV van 'nee we gaan het met Mauro/Oppegard proberen' naar een aankoop van pakweg 10 miljoen gaat. En Wijndal komt ook sowieso niet, tenminste dat kan ik me echt niet voorstellen.
Valt me mee dat we nog niet aan Haps zijn gelinkt trouwens.
Ik vind Wijndal zelf ook niet zo afschuwelijk als de meeste hier mits hij de grote resetknop in wil drukken. Lijkt me vrij budgetvriendelijk en past wel in het aanvallende spel.
Begrijp alleen niet hoe we Ajax hiermee helpen want er zal echt wel een club voor hem komen om hem te huren ofzo. Daar schiet Ajax niets mee op. Kan me ook niet voorstellen dat Ajax meer dan een paar miljoen verlangt voor een speler die niet eens bij de eerste 4 linksbacks hoort. Misschien willen ze wel ruilen tegen Oppegard
Last edited by 11 Tinus on 08 Aug 2024, 13:04, edited 1 time in total.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Hatseflats wrote: ↑08 Aug 2024, 12:53Waarschijnlijk ook bij Stewart duidelijk geworden dat die Wijndal het IQ van een pinda heeft.
Aan zo'n gozer heb je helemaal niets.Easy easy Wijndal. Tijdens een bosloop komt hij hijgend binnen, zijn tong bijna op zijn schoenen, en roept zelfvoldaan: 'Easy, easy!' Paar dagen later tegen Den Bosch kan hij vervolgens geen enkele bal naar de juiste kleur spelen.
Vond deze wel funny:
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
-
- Lid scoutingsteam
Gosens lijkt mij een uitstekende optie, die ik niet verwacht had.
Wat hij liet zien bij Atlanta dat is precies wat er op.links nodig hebben sinds Dest wegviel.
Wat hij liet zien bij Atlanta dat is precies wat er op.links nodig hebben sinds Dest wegviel.
Last edited by Voormalig KG on 08 Aug 2024, 13:10, edited 1 time in total.
-
- Internationale topspeler
Wijndal is vooral gepolst om die jongen een beetje aan het lijntje te houden en niet te tekenen bij een pakweg Anderlecht omdat hij betere mogelijkheden heeft. Althans dit maak ik mijzelf wijs.
Bij AZ was hij prima, maar toch niet extreem goed. Hij heeft een goede fase gehad maar meende ook wel dat het aan het einde al wat minder werd.
Bij AZ was hij prima, maar toch niet extreem goed. Hij heeft een goede fase gehad maar meende ook wel dat het aan het einde al wat minder werd.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Heel aanvallend en een echte wingback. Heb je een sterkere verdediger op RB nodig. En als Dest terug is dan heb je Dest en hem op de back posities. Niet ideaal. Te duur om op de bank te zetten, tenzij het een jaartje huur is zonder koop optie. Iemand die hem heeft gevolgd? Tis niet meer de Goosens van weleer toch? Beetje Max gevoel bij om eerlijk te zijn.
- Hatseflats
- Vedette
Sosa schijnt ook weg te mogen. Speelt nu bij een middenmoter in een mickey mouse competitie.
- PCGC
- Vedette
Zou mooi zijn Gosens, opperde hem al in juni als vervanger van Dest.
- These users thanked the author PCGC for the post:
- ShovingNE2
#FreeGeneratie4
-
- Jeugdspeler
Moet wel goed zijn, speelt zelfs in het Kroatisch elftal, garantie voor succes!!Hatseflats wrote: ↑08 Aug 2024, 13:08 Sosa schijnt ook weg te mogen. Speelt nu bij een middenmoter in een mickey mouse competitie.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ik bied 3 ton.Hatseflats wrote: ↑08 Aug 2024, 13:08 Sosa schijnt ook weg te mogen. Speelt nu bij een middenmoter in een mickey mouse competitie.
-
- Nationale topspeler
Dus Sepp lijkt een lastiger verhaal te worden door die update van pletti met een waslijst en Bundesliga clubs die hem ook willen hebben. Ik ben toch benieuwd wat de concrete alternatieven zijn mocht het niet doorgaan, die Vitik vind ik zelf wel echt een enorm interessante optie. Fiorentina schijnt vorige maand 10 miljoen te hebben geboden maar daar is nog niks uitgekomen. Lijkt dus wel in dezelfde prijscategorie te zitten als Sepp.
-
- Nationale topspeler
Dat die clubs uit de BL interesse hebben is toch niks nieuws? Dat is al weken bekend. Echter was/is PSV het meest concreet van alle geïnteresseerde.Teletubby wrote: ↑08 Aug 2024, 13:42 Dus Sepp lijkt een lastiger verhaal te worden door die update van pletti met een waslijst en Bundesliga clubs die hem ook willen hebben. Ik ben toch benieuwd wat de concrete alternatieven zijn mocht het niet doorgaan, die Vitik vind ik zelf wel echt een enorm interessante optie. Fiorentina schijnt vorige maand 10 miljoen te hebben geboden maar daar is nog niks uitgekomen. Lijkt dus wel in dezelfde prijscategorie te zitten als Sepp.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Rarara, wie zou de ‘bron’ van die update zijn en wat zou het doel daarvan zijn ;)
- These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
- Robson de Souza • Massimo • De Realist
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
Smell Rock heeft een groter bereik dan we dachten?
- DonyellMalen
- Legende
Yep. Zei dit net ook al.
DonyellMalen wrote: ↑08 Aug 2024, 13:42Maar inderdaad, als het lijstje met geïnteresseerden groter wordt gaat de vraagprijs automatisch omhoog. Dit lijkt me dan ook duidelijk gelekt door Liverpool om zo de prijs op te drijven (er moet immers altijd een belang zijn).
- Ardbeg
- Mister PSV
Something something zaakwaarnemer of club something something schot in de zaak instigeren.
-
- Nationale topspeler
Dat zou zeker kunnen maar dat betekent niet dat PSV de club is waar Liverpool/zaakwaarnemer/Jomanda/smellrock de druk op wilt leggen door dit te lekken. Kan ook goed zijn dat een van die Duitse clubs zoals een Leverkusen, die natuurlijk meer slagkracht hebben dan wij, wakker te schudden.
- mateja
Dan zouden wij er ook bij moeten staanTeletubby wrote: ↑08 Aug 2024, 14:22Dat zou zeker kunnen maar dat betekent niet dat PSV de club is waar Liverpool/zaakwaarnemer/Jomanda/smellrock de druk op wilt leggen door dit te lekken. Kan ook goed zijn dat een van die Duitse clubs zoals een Leverkusen, die natuurlijk meer slagkracht hebben dan wij, wakker te schudden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Wat gaat hij doen dan? Je oprit aanharken?RIO wrote: ↑08 Aug 2024, 13:39Ik bied 3 ton.Hatseflats wrote: ↑08 Aug 2024, 13:08 Sosa schijnt ook weg te mogen. Speelt nu bij een middenmoter in een mickey mouse competitie.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Wolf
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Juancho
- Mister PSV
Klasse Marco, in 1 Tweet laat je even zien hoe het er voor staat met journalistiek NL. Wat een niveau zeg.....
- These users thanked the author Juancho for the post:
- De Realist
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
- Trixm
- Vedette
verkeerde topic!
Saibari is underrated.