Sepp van den Berg

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Madueke
Legende

It's up to the player zou Fabrizio zeggen.

En we weten dat hij naar PSV wil, maar we weten niet of hij daarom ook clubs in de Bundesliga gaat afwijzen als die wél in de buurt gaan komen bij het bedrag dat Liverpool wil.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

DonyellMalen wrote: 08 Aug 2024, 13:55
11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 13:51 Ik zei van de week nog dat soms iets meer betalen om iemand sneller binnen te hengelen het soms waard kan zijn. Ook omdat je een stukje risico weg neemt dat je mis grijpt als je langer wacht. Als je hem dat niet waard vindt is dat prima natuurlijk en als je andere opties hebt dan is het ook niet zo erg. Maar als hij de absolute nummer 1 optie is en de andere opties prijs/kwaliteit van een ander niveau is dan zou je zeggen dat 6 weken geleden 2 a 3 miljoen meer betalen verstandiger was geweest.
'Even 2 a 3 miljoen meer betalen'. We zijn geen Chelsea. Earnest maakt weloverwogen keuzes, daar geen zorgen over. En als het boven de 15 miljoen uitkomt moet je sowieso doorschakelen wat mij betreft, hoe mooi de transfer van Sepp naar ons ook zou zijn. Dat bedrag is gewoonweg de absolute max voor PSV, anders neem je een te groot risico.
Nogmaals, ik weet niet of PSV andere kandidaten heeft waar ze net zoveel vertrouwen in hebben. Maar als ze voelen dat dit 'de' man is die we moeten hebben dan kan ik me voorstellen dat je iets extra's kunt doen. Wellicht hebben ze ook gewoon een goede nummer 2 en willen ze niet meer dan 15 miljoen betalen en wachten ze tot ze zekerheid hebben dat 15 miljoen niet genoeg is. Als ze nu alsnog 17 miljoen gaan betalen dan had je dat beter 6 weken geleden kunnen doen.
Kingfisher
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United

Niet aan beginnen voor de genoemde bedragen. 15 max met wellicht nog wat bonussen in de toekomst. Liverpool moet niet menen de prijs maar op te blijven drijven vanwege wat nietszeggende oefenpotjes. Mijn mening over die club en Slot zijn bekend, hopelijk schakelen we door. We moeten door om de verdediging op orde te krijgen. Spelletjes spelen ze bij Liverpool maar met andere clubs.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 14:01Als ze nu alsnog 17 miljoen gaan betalen dan had je dat beter 6 weken geleden kunnen doen.
Dat vind ik zo makkelijk. Zoals onze eigen trainer Peter Bosz zegt: "Achteraf over iets oordelen is het allermakkelijkste wat er is. Elke pipo kan analist zijn."
Ardbeg
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 08 Aug 2024, 13:55
11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 13:51 Ik zei van de week nog dat soms iets meer betalen om iemand sneller binnen te hengelen het soms waard kan zijn. Ook omdat je een stukje risico weg neemt dat je mis grijpt als je langer wacht. Als je hem dat niet waard vindt is dat prima natuurlijk en als je andere opties hebt dan is het ook niet zo erg. Maar als hij de absolute nummer 1 optie is en de andere opties prijs/kwaliteit van een ander niveau is dan zou je zeggen dat 6 weken geleden 2 a 3 miljoen meer betalen verstandiger was geweest.
'Even 2 a 3 miljoen meer betalen'. We zijn geen Chelsea. Earnest maakt weloverwogen keuzes, daar geen zorgen over. En als het boven de 15 miljoen uitkomt moet je sowieso doorschakelen wat mij betreft, hoe mooi de transfer van Sepp naar ons ook zou zijn. Dat bedrag is gewoonweg de absolute max voor PSV, anders neem je een te groot risico.
Echt he, mensen hebben niet altijd het besef van hoe veel 1 miljoen euro eigenlijk is. Om even een paar miljoen extra er tegen aan te kletsen.
Robson de Souza
Vedette

Ik verwacht maandag een akkoord. Of morgen al. Dit is een spel via Liverpool.
11 Tinus
Legende

DonyellMalen wrote: 08 Aug 2024, 14:03
11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 14:01Als ze nu alsnog 17 miljoen gaan betalen dan had je dat beter 6 weken geleden kunnen doen.
Dat vind ik zo makkelijk. Zoals onze eigen trainer Peter Bosz zegt: "Achteraf over iets oordelen is het allermakkelijkste wat er is. Elke pipo kan analist zijn."
Dat is echt totaal anders.
Bruneau
Jeugdinternational

Wat mij betreft hebben we nu geen haast met deze transfer. We hebben Flamingo daar staan die prima deze maand kan spelen tegen de (op papier) zwakkere broeders, en volgens de laatste berichten sluit Boscagli ook weer snel aan. Ik vind een rechtsback en linksback nu veel belangrijker, omdat we daar echt niemand hebben (ervan uitgaande dat Teze zsm weg wil). Ik had het anders gevonden als we deze maand hadden moeten spelen tegen Twente, Utrecht en Heerenveen, maar dat is niet zo en dus ook geen reden om je zo onder druk te laten zetten.
Jeronimo
Vaste waarde in elftal

11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 14:05
DonyellMalen wrote: 08 Aug 2024, 14:03

Misschien wel maar er is echt nooit de mogelijkheid geweest om 17 miljoen af te tikken (als je dat als wilt) en hem dan binnen te hebben.

Op dat moment wilde Liverpool volgens mij nog niet eens praten en was het alleen de pers die het over 20 miljoen had
These users thanked the author Jeronimo for the post:
Standbeeld
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Fijn al die Duitse clubs met interesse, ik meen gelezen te hebben dat Sepp gisteren al bij ons heeft getekend dus wat kan er nog misgaan?

Even zonder gekheid: Earnest heeft echt wel andere namen klaarliggen met wie hij dagelijks/wekelijks contact heeft mocht dit niet door kunnen gaan. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat we - gezien de noodzaak voor verdedigende versterkingen - op 31 augustus uitkomen op een kale huurtransfer voor een paar miljoen.
These users thanked the author PSVAchterhoek for the post (total 2):
OntbijtkoekFTS
11 Tinus
Legende

Jeronimo wrote: 08 Aug 2024, 14:08
11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 14:05

Misschien wel maar er is echt nooit de mogelijkheid geweest om 17 miljoen af te tikken (als je dat als wilt) en hem dan binnen te hebben.

Op dat moment wilde Liverpool volgens mij nog niet eens praten en was het alleen de pers die het over 20 miljoen had
Ik zeg ook niet dat je hem zeker had gehad met 17 miljoen 6 weken geleden. Maar als Rik zegt dat PSV 15 wil bieden en Liverpool 20 wil dan is er wel een kans dat je hem voor dat bedrag had gehad. We zullen het niet weten. En als Earnie hem straks voor 15 miljoen op pikt dan heeft hij weer king credits verdiend. Dan is het investeren in Flamingo (doorpakken op juiste moment) om te kunnen wachten op Sepp een gouden greep geweest.
ruuddevil
Legende

Doorschakelen!
R.Manco
Regelmatige invaller

Laten we a.u.b. door dit soort x-berichten heen prikken en niet gelijk in paniek raken. Die duitse journalist wordt gevoed vanuit het Liverpool-kamp of het Van den Berg kamp. Er is geen kopende club die er belang bij heeft om met een journalist te delen dat ze ergens in geïnteresseerd zijn. Zeker wanneer er opeens heel veel clubs met naam en toenaam in een rijtje geplaatst worden moet je daarbij je kritische vraagtekens zetten. Ook bij Rik was blijkbaar al duidelijk bekend dat er meer clubs zijn met interesse in Van den Berg, want hij is alles behalve verrast. Er is dus voor de kansen van PSV niets veranderd t.o.v. gisteren.

Uiteindelijk heeft PSV nog het gevoel kans te maken, anders schakelen ze door. De markt is nog lang open en tegen het eind wordt alles vloeibaarder. Dat de situatie achterin nu verre van optimaal is ben ik het mee eens. Dat is ook pech hebben met blessures, natuurlijk, maar ook een gevolg van het risico dat PSV nam met de magere bezetting na het vertrek van veel spelers achterin.
These users thanked the author R.Manco for the post (total 2):
Bossche bolArdbeg
Cas
Meervoudig international

ruuddevil wrote: 08 Aug 2024, 14:21 Doorschakelen!
Ik heb bingo!
Teletubby
Nationale topspeler

Cas wrote: 08 Aug 2024, 14:22
ruuddevil wrote: 08 Aug 2024, 14:21 Doorschakelen!
Ik heb bingo!
En door jouw "Ik heb Bingo" heb ik Bingo!
Cas
Meervoudig international

Teletubby wrote: 08 Aug 2024, 14:22
Cas wrote: 08 Aug 2024, 14:22

Ik heb bingo!
En door jouw "Ik heb Bingo" heb ik Bingo!
Bingoseption
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

In Earnie we trust.
Ex unitate vires
Cas
Meervoudig international

R.Manco wrote: 08 Aug 2024, 14:21 Laten we a.u.b. door dit soort x-berichten heen prikken en niet gelijk in paniek raken. Die duitse journalist wordt gevoed vanuit het Liverpool-kamp of het Van den Berg kamp. Er is geen kopende club die er belang bij heeft om met een journalist te delen dat ze ergens in geïnteresseerd zijn. Zeker wanneer er opeens heel veel clubs met naam en toenaam in een rijtje geplaatst worden moet je daarbij je kritische vraagtekens zetten. Ook bij Rik was blijkbaar al duidelijk bekend dat er meer clubs zijn met interesse in Van den Berg, want hij is alles behalve verrast. Er is dus voor de kansen van PSV niets veranderd t.o.v. gisteren.

Uiteindelijk heeft PSV nog het gevoel kans te maken, anders schakelen ze door. De markt is nog lang open en tegen het eind wordt alles vloeibaarder. Dat de situatie achterin nu verre van optimaal is ben ik het mee eens. Dat is ook pech hebben met blessures, natuurlijk, maar ook een gevolg van het risico dat PSV nam met de magere bezetting na het vertrek van veel spelers achterin.
Image
Massimo
Legende

Bij dit soort berichten krijg ik altijd het idee dat of de onderhandelingen in de afrondende fase zit en dat er nog even flink de druk wordt opgevoerd naar de in dit geval kopende partij of dat het duidelijk wordt dat het een te lastig verhaal gaat worden. Ik neig op dit moment nog naar het eerste, maar sluit het tweede ook niet uit.
These users thanked the author Massimo for the post:
Dutch Cowboy
Hatseflats
Vedette

Geef die flapjanussen uit Liverpool dan gewoon een deadline. Voor 31 augustus ofzo een besluit nemen .
Ardbeg
Mister PSV

Hatseflats wrote: 08 Aug 2024, 14:34 Geef die flapjanussen uit Liverpool dan gewoon een deadline. Voor 31 augustus ofzo een besluit nemen .
D-d-d-d-d-deadlineeeeeeeeeeeeee. Die club ligt er geen seconde wakker van als wij hem niet kopen he.

Image
De Realist
Internationale topspeler

Heb het idee dat Leverkusen een gevalletje "was geïnteresseerd" is en die naam expres gedropt wordt in de hoop dat er daardoor wordt doorgeschakeld.
In Earnie we trust. Als het nodig is schakelt die zelf wel door.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Standbeeld
Mister PSV

Hatseflats wrote: 08 Aug 2024, 14:34 Geef die flapjanussen uit Liverpool dan gewoon een deadline. Voor 31 augustus ofzo een besluit nemen .
Het is geen Football Manager he? We kunnen voor deze k l a s b a k geen deadline stellen. Deze topper is er een van de lange adem en Earnie moet niet te snel doorschakelen.
De Realist
Internationale topspeler

Ik zou de deadline voor 2 september zetten zodat ie op de teamfoto kan samen met Jordan.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Juancho
Mister PSV

Ik heb zo'n voorgevoel dat Sepp de nieuwe Davinson gaat worden. Lang wachten en hopen, maar uiteindelijk te duur.
These users thanked the author Juancho for the post:
vak kk 1988
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Locked