https://www.telegraaf.nl/sport/16202737 ... -linksback
Lijkt toch alsof we overal aan het hengelen zijn naar een verdediger. Stemt niet hoopgevend.
Transferwindow 2024/25
-
- Lid 2e elftal
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Lente
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Sowieso raar, een kale huur zien ze niet zitten, alleen huur met koopoptie. Maar als de optie vervolgens niet gelicht wordt heb je toch nog steeds kale huur? Moet daar niet huur met verplichte koopoptie staan (wat dus eigenlijk geen optie is)
- These users thanked the author Lente for the post (total 2):
- 11 Tinus • De Realist
Oh PSV wat je met me doet…
- Ardbeg
- Mister PSV
PSV is niet "overal aan het hengelen". Zo laat je het klinken alsof ze maar wat aan het doen zijn. PSV voert al-tijd met meerdere kanalen tegelijkertijd gesprekken. Da's maar goed ook!EesEes wrote: ↑08 Aug 2024, 14:59 https://www.telegraaf.nl/sport/16202737 ... -linksback
Lijkt toch alsof we overal aan het hengelen zijn naar een verdediger. Stemt niet hoopgevend.
-
- Lid 2e elftal
Als je al een half jaar weet dat er 4 verdedigers gaan vertrekken en dat er eentje langdurig geblesseerd is, dan vind ik het geen goed teken dat je ruim over de helft in de window bent en nog 3 open vacatures hebt. Als ik dan in 3 dagen tijd vier of vijf mogelijke namen voor de linksback zie voorbij komen dan lijkt het niet alsof ze goed hun werk hebben gedaan en van nr 1 naar nr 2 doorschakelen.Ardbeg wrote: ↑08 Aug 2024, 15:07PSV is niet "overal aan het hengelen". Zo laat je het klinken alsof ze maar wat aan het doen zijn. PSV voert al-tijd met meerdere kanalen tegelijkertijd gesprekken. Da's maar goed ook!EesEes wrote: ↑08 Aug 2024, 14:59 https://www.telegraaf.nl/sport/16202737 ... -linksback
- These users thanked the author EesEes for the post (total 3):
- Wolf • BarryBanaan • Heissenberrug
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Welke 4 verdedigers wisten ze al van dat ze zouden vertrekken dan? Ramalho en ABK? Wie nog meer?EesEes wrote: ↑08 Aug 2024, 15:09Als je al een half jaar weet dat er 4 verdedigers gaan vertrekken en dat er eentje langdurig geblesseerd is, dan vind ik het geen goed teken dat je ruim over de helft in de window bent en nog 3 open vacatures hebt. Als ik dan in 3 dagen tijd vier of vijf mogelijke namen voor de linksback zie voorbij komen dan lijkt het niet alsof ze goed hun werk hebben gedaan en van nr 1 naar nr 2 doorschakelen.
- Joenepsv
- Legende
Ben wel eens benieuwd hoe een scoutingstripje van de PSV scouting eruit ziet. Volgens mij liggen ze samen chips te vreten bij Earnie op de bank en gaan ze nu op alfabetische volgorde elke back af die in Nederland heeft gespeeld. Er zijn meer spelers op de wereld dan die met een eredivisie link. (Dit is gechargeerd natuurlijk maar vind het wel verwonderlijk)
Buiten dat kun je natuurlijk van tevoren al nagaan dat spelers als Gosens en Oosterwolde niet op huurbasis naar PSV komen of je moet een buitenproportionele huursom betalen. Die jongens liggen lang vast en goed in de markt. Ze zullen er zelf geen zin in hebben en hun clubs begrijpelijk ook niet.
Buiten dat kun je natuurlijk van tevoren al nagaan dat spelers als Gosens en Oosterwolde niet op huurbasis naar PSV komen of je moet een buitenproportionele huursom betalen. Die jongens liggen lang vast en goed in de markt. Ze zullen er zelf geen zin in hebben en hun clubs begrijpelijk ook niet.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
- AddoCultheld • Bram
- Joenepsv
- Legende
Sambo en Van Aanholt?Vanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2024, 15:10Welke 4 verdedigers wisten ze al van dat ze zouden vertrekken dan? Ramalho en ABK? Wie nog meer?EesEes wrote: ↑08 Aug 2024, 15:09
Als je al een half jaar weet dat er 4 verdedigers gaan vertrekken en dat er eentje langdurig geblesseerd is, dan vind ik het geen goed teken dat je ruim over de helft in de window bent en nog 3 open vacatures hebt. Als ik dan in 3 dagen tijd vier of vijf mogelijke namen voor de linksback zie voorbij komen dan lijkt het niet alsof ze goed hun werk hebben gedaan en van nr 1 naar nr 2 doorschakelen.
- Juancho
- Mister PSV
Sambo, Aanholt, Teze en Boscagli met nog maar een jaar contract?Vanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2024, 15:10Welke 4 verdedigers wisten ze al van dat ze zouden vertrekken dan? Ramalho en ABK? Wie nog meer?EesEes wrote: ↑08 Aug 2024, 15:09
Als je al een half jaar weet dat er 4 verdedigers gaan vertrekken en dat er eentje langdurig geblesseerd is, dan vind ik het geen goed teken dat je ruim over de helft in de window bent en nog 3 open vacatures hebt. Als ik dan in 3 dagen tijd vier of vijf mogelijke namen voor de linksback zie voorbij komen dan lijkt het niet alsof ze goed hun werk hebben gedaan en van nr 1 naar nr 2 doorschakelen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV
Welke vier dan. Ik tel op: ABK, Ramalho en toen? Teze? Die wist zelfs niet eens dat ie niet zou blijven. Boscagli? Ook niets over gezegd. Tevens is de transfermarkt echt nét pas op gang. Bij welke andere van de top 3 zie je het al storm lopen qua transfers?EesEes wrote: ↑08 Aug 2024, 15:09 Als je al een half jaar weet dat er 4 verdedigers gaan vertrekken en dat er eentje langdurig geblesseerd is, dan vind ik het geen goed teken dat je ruim over de helft in de window bent en nog 3 open vacatures hebt. Als ik dan in 3 dagen tijd vier of vijf mogelijke namen voor de linksback zie voorbij komen dan lijkt het niet alsof ze goed hun werk hebben gedaan en van nr 1 naar nr 2 doorschakelen.
Als je echt denkt dat PSV echt het rijtje af gaat van nr 1 > 2 >3 >4 > et cetera, dan heb ik je wat te vertellen. Zo gaan ze niet te werk.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ah ja Sambo en Aanholt inderdaad, je hebt gelijk. Juancho Teze en Boscagli zijn nooit zekere vertrekkers geweest.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Ardbeg
-
- Regelmatige invaller
- Ardbeg
- Mister PSV
Maar dan nog steeds. Als EesEes zegt "Als ik dan in 3 dagen tijd vier of vijf mogelijke namen voor de linksback zie voorbij komen dan lijkt het niet alsof ze goed hun werk hebben gedaan en van nr 1 naar nr 2 doorschakelen".Vanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2024, 15:12 Ah ja Sambo en Aanholt inderdaad, je hebt gelijk. @Juancho Teze en Boscagli zijn nooit zekere vertrekkers geweest.
Geen geruchten over linksback: "EARNIE WAKKER WORDEN!"
Geruchten over linksback: "PSV doet hun werk niet goed en doet maar wat!"
Niet in acht houdende dat er altijd met meerdere kampen tegelijkertijd gesproken wordt. Je kunt niet nadat optie 1 niet lukt pas met de onderhandelingen voor optie 2 gaan. Zo werkt dat niet. Dat doen ze ook niet.
Last edited by Ardbeg on 08 Aug 2024, 16:02, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 10):
- De Realist • Vanthaman18 • Hatseflats • Smeets14 • TomV23 • 29.04.2007 • ShovingNE2 • Jeronimo • RIO • Johann Vogelaar
-
- Legende
Sambo, van Aanholt plus de blessure gevoeligheid van Mauro mag je ook in gedachten houden, plus natuurlijk Dest die er uit ligt. Dus eigenlijk mis je 5-6 verdedigers.Vanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2024, 15:10Welke 4 verdedigers wisten ze al van dat ze zouden vertrekken dan? Ramalho en ABK? Wie nog meer?EesEes wrote: ↑08 Aug 2024, 15:09
- Standbeeld
- Mister PSV
Dus we hebben nu Van Aanholt, Wijndal, Gosens en Oosterwolde voorbij zien komen voor LB? Waarschijnlijk mis ik nog iemand.
-
- Lid 2e elftal
In mijn ogen was wel degelijk bekend dat Sambo, van Aanholt (keuze PSV), ABK (keuze PSV) en mogelijk Ramalho gingen vertrekken. Hiervan was alleen Ramalho nog een onzekerheid, maar deze hebben ze wel ingevuld met de komst van Flamingo als back-up voor de RCV. Dan heb ik de mogelijke transfers van Teze en Boscagli nog niet eens meegeteld met hun aflopende contracten. Dit kan dus geen verrassing zijn voor het management.Ardbeg wrote: ↑08 Aug 2024, 15:12Welke vier dan. Ik tel op: ABK, Ramalho en toen? Teze? Die wist zelfs niet eens dat ie niet zou blijven. Boscagli? Ook niets over gezegd. Tevens is de transfermarkt echt nét pas op gang. Bij welke andere van de top 3 zie je het al storm lopen qua transfers?EesEes wrote: ↑08 Aug 2024, 15:09 Als je al een half jaar weet dat er 4 verdedigers gaan vertrekken en dat er eentje langdurig geblesseerd is, dan vind ik het geen goed teken dat je ruim over de helft in de window bent en nog 3 open vacatures hebt. Als ik dan in 3 dagen tijd vier of vijf mogelijke namen voor de linksback zie voorbij komen dan lijkt het niet alsof ze goed hun werk hebben gedaan en van nr 1 naar nr 2 doorschakelen.
Als je echt denkt dat PSV echt het rijtje af gaat van nr 1 > 2 >3 >4 > et cetera, dan heb ik je wat te vertellen. Zo gaan ze niet te werk.
-
- Ballenjongen
- Juancho
- Mister PSV
Klopt maar je moet als club natuurlijk wel rekening houden met de scenario's van 1-jarige contracten. Waarbij je sowieso ook al 2 backups miste en je bijv. veel 'geluk' had dat Teze het hele seizoen top en top fit was en bleef terwijl Dest dat ook leek te zijn tot zijn vervelende blessure. Dat je dan deels moet terugvallen op Obispo en Mauro die ook al een historie hebben qua blessures.... ook daar/had/moet je als club iets mee.Vanthaman18 wrote: ↑08 Aug 2024, 15:12 Ah ja Sambo en Aanholt inderdaad, je hebt gelijk. @Juancho Teze en Boscagli zijn nooit zekere vertrekkers geweest.
Kortom, voor mij is het wel duidelijk dat de boel achterin niet tijdig is aangepakt, het nieuwe contractvoorstel voor Obispo begrijp ik helemaal niks van en dat PSV met Mauro/Oppegard het seizoen in wilde is voor mij helemaal onbegrijpelijk.
Dus tja, er moet weer eens heel veel gebeuren in de achterhoede in 1 zomer.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Hoe je het ook wend of keert en hoe graag sommige ook "het proces" goed willen lullen en vertrouwen op Stewart, er zijn heel veel verdedigers weg, de andere helft zwak en geblesseerd en van t weekend begint de competitie. Dat is gewoon een hele magere 3 als rapportcijfer.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post:
- Wolf
- DezoonvanAad
- Talent
Heeft Erik Meijer niet toevallig een zoon die ook linksback speelt?
Volgens pa was Meijer in potentie de beste linkervleugelverdediger die hij ooit getraind heeft.
Volgens pa was Meijer in potentie de beste linkervleugelverdediger die hij ooit getraind heeft.
- These users thanked the author DezoonvanAad for the post:
- Steefvdbroek
- Ardbeg
- Mister PSV
Het is ook geen verrassing. Daarom is PSV er mee bezig. Ze kunnen niet toveren. Nogmaals: Overal op de transfermarkt loopt het nog stroperig.EesEes wrote: ↑08 Aug 2024, 15:25In mijn ogen was wel degelijk bekend dat Sambo, van Aanholt (keuze PSV), ABK (keuze PSV) en mogelijk Ramalho gingen vertrekken. Hiervan was alleen Ramalho nog een onzekerheid, maar deze hebben ze wel ingevuld met de komst van Flamingo als back-up voor de RCV. Dan heb ik de mogelijke transfers van Teze en Boscagli nog niet eens meegeteld met hun aflopende contracten. Dit kan dus geen verrassing zijn voor het management.Ardbeg wrote: ↑08 Aug 2024, 15:12
Welke vier dan. Ik tel op: ABK, Ramalho en toen? Teze? Die wist zelfs niet eens dat ie niet zou blijven. Boscagli? Ook niets over gezegd. Tevens is de transfermarkt echt nét pas op gang. Bij welke andere van de top 3 zie je het al storm lopen qua transfers?
- Juancho
- Mister PSV
Je kan dan ook niet alles in 1 zomer doen, dat is een beetje (mijn) punt. Zoiets moet een constant proces zijn, zowel voor de A kern als de B groep. Wbt de achterhoede heeft PSV wat mij betreft daar echt wel steken laten vallen in de afgelopen transferperiodes (incl. winters). Dus daar maak ik me wel enigszins zorgen over.