Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Hatseflats
Vedette

Jur1913 wrote: 08 Aug 2024, 15:41 Image

Earnie aan het werk terwijl iedereen zit te zeuren
Stewart
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 6):
    ArdbegMaria-FranciscusDonyellMalenJames RodriguezAlex Rodrigo Dias da CostaTylerDurdn
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Madueke wrote: 08 Aug 2024, 11:34

Wat is dat voor rare conclusie op het eind?

Dest kan naar rechts, Mauro is hoogstens een back-up en Oppegard heeft het niveau niet. Het enige waar je eventueel iets op moet vinden is dat Dest én Gosens op de backs té aanvallend kan zijn.
    Vooral dat eerste is echt te genant voor woorden: hoezo denken n.b. al die journalisten, analisten en andere omhooggevallen experts dat Dest een zuivere linksback is ineens? En het moet per se een huuroplossing zijn omdat één alleskunner die linksback kan spelen maar geen seizoen blessurevrij is én een noodoplossing die het niveau niet eens heeft voorrang te geven? Sowieso teleurstellend hoe gemakzuchtig deze media simpelweg alle denkbare Nederlandse namen van het bord afschrapen en bij wijze van proefballonnetjes in de media droppen, want dat men er maar niet in slaagt een onbekende naam zonder ED-verleden te noemen sterkt het vermoeden dat ook Gosens niet per se concreet op het verlanglijstjes staat.

Zou ook wel erg ironisch zijn als PSV niet doorheeft dat een groot talent als Tom Rothe bij BVB weg mag en naar Union verkast, om daar Gosens te verdringen die dan in Eindhoven aan de slag gaat? Juist gezien het feit dat Mauro op relatief korte termijn weer terugkomt zou Rothe, ook voor de toekomst, een perfecte aanvulling zijn geweest?
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 3):
    JuanchoMenno1fritske
    Ittot
    Internationale topspeler

DoelbewustProvoceren wrote: 08 Aug 2024, 15:13 Speelt Michael Ball nog?
    Of Jorginho?
    Last edited by Ittot on 08 Aug 2024, 15:48, edited 1 time in total.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 08 Aug 2024, 15:28
    Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2024, 15:12 Ah ja Sambo en Aanholt inderdaad, je hebt gelijk. @Juancho Teze en Boscagli zijn nooit zekere vertrekkers geweest.
    Klopt maar je moet als club natuurlijk wel rekening houden met de scenario's van 1-jarige contracten. Waarbij je sowieso ook al 2 backups miste en je bijv. veel 'geluk' had dat Teze het hele seizoen top en top fit was en bleef terwijl Dest dat ook leek te zijn tot zijn vervelende blessure. Dat je dan deels moet terugvallen op Obispo en Mauro die ook al een historie hebben qua blessures.... ook daar/had/moet je als club iets mee.

Kortom, voor mij is het wel duidelijk dat de boel achterin niet tijdig is aangepakt, het nieuwe contractvoorstel voor Obispo begrijp ik helemaal niks van en dat PSV met Mauro/Oppegard het seizoen in wilde is voor mij helemaal onbegrijpelijk.

Dus tja, er moet weer eens heel veel gebeuren in de achterhoede in 1 zomer.
    Ik ben het niet vaak met je eens maar nu wel en in de verdediging is er tot nu toe absoluut nog niet correct geanticipeerd op de inderdaad de al zeker 4 vertrekkers. Daar is nu 1 iemand voor teruggehaald. Als iedereen heel was gebleven (en met het verleden van Mauro en Obispo had je hier niet op mogen gokken) dan had je alsnog een moddervet probleem gehad in de eerste seizoenshelft

Linksback: Mauro en Oppergard (Mauro is blessure gevoelig en oppergard niet het niveau) conclusie? Positie niet kampioenswaardig op zowel kwaliteit als bezetting

Lcv: Boscagli en Obispo (Boscagli vorig jaar uitstekend maar Obispo te onbetrouwbaar als back up) conclusie? een voldoende qua bezetting

Rcv: flamingo (een talent waarvan je niet hem meteen voor de basis hebt gehaald en die je eigenlijk rustig wilde brengen) Conclusie? Moest zeker nog een basis RCV bij, waren ze mee bezig. Tbd deze bezetting

RB: Teze (natuurlijk kampioenswaardig maar hierachter heb je werkelijk waar niemand) conclusie? Onvoldoende

Ook in het meest gunstige geval dat iedereen fit zou blijven zat je op de posities linksback en Rechtsback echt veel te dun. Laten we zeggen dat iedereen fit was gebleven en Sepp was gekomen dan zat je bij één blessure op een willekeurige positie in de verdediging al met je handen in het haar. Als Teze geblesseerd zou raken dan zou je flamingo (die absoluut geen rechtsback is en er maar een aantal potjes heeft gespeeld) voor de leeuwen moeten gooien op RB en dan heb je geen backup RCV meer. Als Sepp geblesseerd zou zijn zou je geen back up RB meer hebben. Als Boscagli geblesseerd zou zijn dan moet je met Obispo opdraven en als Mauro weg zou zijn dan zit je met Oppergard.

Ik weet dat we geen Manchester City zijn en elke positie dubbel bezet kunnen hebben met a kwaliteit maar het verschil in kwaliteit en de wil om er centen in te investeren tussen onze verschillende linies is zo bizar groot.

Kijk even naar onze aanval waarin op linksbuiten lang hebben gehaald voor 12 miljoen en daarachter een van de beste wingers uit de eredivisie oppikken om erachter te rijpen voor 4 miljoen. In de spits hebben we Luuk de Jong en we halen even Pepi voor 10 miljoen om erachter te rijpen en op rechtsbuiten hebben we met bakayoko een van de grootste cashcows in de selectie en haalden we vorig jaar Lozano als record aankoop voor erachter.

Dat valt niet te rijmen met het ondergeschoven kindje dat de verdediging heet bij PSV.
  • These users thanked the author Teletubby for the post (total 13):
    BarryBanaanMenno10946351WolfmilansandrofritskeSNDR87dannyPSVHeissenberrugFieseFriedrichPiccoloFonzerilliChucky
    ruuddevil
    Legende

Ittot wrote: 08 Aug 2024, 15:44
    DoelbewustProvoceren wrote: 08 Aug 2024, 15:13 Speelt Michael Ball nog?
    Of Marcelo? (Niet die van Real hè maar de echte)
    Die laat scheten in de kleedkamer, daar houdt Bosz niet van.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Wonder dat Earnie er nog zit: hebben zich toch al weer een paar geduchte concurrenten aangediend. Hij gaat zweten hoor! :tear:
  • These users thanked the author psvgouda for the post (total 2):
    Ardbeg29.04.2007
    EesEes
    Lid 2e elftal

Juancho wrote: 08 Aug 2024, 15:41 Je kan dan ook niet alles in 1 zomer doen, dat is een beetje (mijn) punt. Zoiets moet een constant proces zijn, zowel voor de A kern als de B groep. Wbt de achterhoede heeft PSV wat mij betreft daar echt wel steken laten vallen in de afgelopen transferperiodes (incl. winters). Dus daar maak ik me wel enigszins zorgen over.
    Mijn punt is vooral dat er waarschijnlijk geen andere club in Europa is waar je momenteel niet meer dan 3, max 4 fitte verdedigers hebt. Ik had van ons MT wel verwacht dat ze zich op al deze vertrekken zouden voorsorteren, maar dat is helaas niet gebeurd. Goed, we gaan het zien de komende weken.
    Boszball1913
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Luuk de Jong

EesEes wrote: 08 Aug 2024, 15:48
    Juancho wrote: 08 Aug 2024, 15:41 Je kan dan ook niet alles in 1 zomer doen, dat is een beetje (mijn) punt. Zoiets moet een constant proces zijn, zowel voor de A kern als de B groep. Wbt de achterhoede heeft PSV wat mij betreft daar echt wel steken laten vallen in de afgelopen transferperiodes (incl. winters). Dus daar maak ik me wel enigszins zorgen over.
    Mijn punt is vooral dat er waarschijnlijk geen andere club in Europa is waar je momenteel niet meer dan 3, max 4 fitte verdedigers hebt. Ik had van ons MT wel verwacht dat ze zich op al deze vertrekken zouden voorsorteren, maar dat is helaas niet gebeurd. Goed, we gaan het zien de komende weken.
    Man UTD heel vorig seizoen :grin:
  • These users thanked the author Boszball1913 for the post:
    Ardbeg
    Ardbeg
    Mister PSV

EesEes wrote: 08 Aug 2024, 15:48 Mijn punt is vooral dat er waarschijnlijk geen andere club in Europa is waar je momenteel niet meer dan 3, max 4 fitte verdedigers hebt. Ik had van ons MT wel verwacht dat ze zich op al deze vertrekken zouden voorsorteren, maar dat is helaas niet gebeurd. Goed, we gaan het zien de komende weken.
    Je verwachting is onrealistisch. Het is geen FM, zoals hier wel eens geroepen wordt. Of Thuisbezorgd, waar je iets in je mandje stopt en dan aftikt. Hier wat voorbeelden van clubs uit Europe die hetzelfde hebben op cruciale posities.

ImageImageImageImage
    ShovingNE2
    Site Admin

Joenepsv wrote: 08 Aug 2024, 15:11Buiten dat kun je natuurlijk van tevoren al nagaan dat spelers als Gosens en Oosterwolde niet op huurbasis naar PSV komen of je moet een buitenproportionele huursom betalen. Die jongens liggen lang vast en goed in de markt. Ze zullen er zelf geen zin in hebben en hun clubs begrijpelijk ook niet.
    Als ik het goed begrijp heeft PSV dan ook niet gevraagd of beide spelers beschikbaar zijn, maar zijn ze allebei aangeboden. Dat stemt mij overigens wel gelukkig als spelers in deze prijsklasse worden aangeboden bij PSV. Al verwacht ik niet dat we deze bedragen gaan betalen. Maar of we nu actief spelers benaderen of dat ze worden aangeboden: deze categorie word ik wel vrolijk van. En ik kan het weten want ik heb van beide spelers zojuist een compilatie niet eens helemaal afgekeken.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Joenepsv
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Garnaal
    Basisspeler

Ardbeg wrote: 08 Aug 2024, 15:55
    EesEes wrote: 08 Aug 2024, 15:48 Mijn punt is vooral dat er waarschijnlijk geen andere club in Europa is waar je momenteel niet meer dan 3, max 4 fitte verdedigers hebt. Ik had van ons MT wel verwacht dat ze zich op al deze vertrekken zouden voorsorteren, maar dat is helaas niet gebeurd. Goed, we gaan het zien de komende weken.
    Je verwachting is onrealistisch. Het is geen FM, zoals hier wel eens geroepen wordt. Of Thuisbezorgd, waar je iets in je mandje stopt en dan aftikt. Hier wat voorbeelden van clubs uit Europe die hetzelfde hebben op cruciale posities.

ImageImageImageImage
    Is Jarred nou aan zijn schaamstreek geblesseerd? Zou hij op straat slachtoffer zijn gevallen aan al die nieuwe permanente toeristen met een steekie-steekie?

Je zou maar Will Fish heten. Die ouders zullen wel in een deuk gelegen hebben bij het bedenken van die naam.
  • These users thanked the author Garnaal for the post:
    Boszball1913
    Boszball1913
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Luuk de Jong

ImageImageImageImage
    Het schijnt dat Will ging vissen.
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

BarryBanaan wrote: 08 Aug 2024, 15:34 Hoe je het ook wend of keert en hoe graag sommige ook "het proces" goed willen lullen en vertrouwen op Stewart, er zijn heel veel verdedigers weg, de andere helft zwak en geblesseerd en van t weekend begint de competitie. Dat is gewoon een hele magere 3 als rapportcijfer.
    Iedereen in Mei en Juni, 99% kans dat de transfermarkt pas in Augustus los gaat komen.

Heel veel nu mensen nu, het is al 8 Augustus en er gebeurt niks.

Nog maar een keer.... niet de competitie start is de maatstaf, 2 September is de maatstaf, dat is de consequentie van de belachelijke transfermarkt nu eenmaal
  • These users thanked the author Jeronimo for the post:
    ShovingNE2
    loginnaam
    Internationale topspeler

EesEes wrote: 08 Aug 2024, 15:09
    Ardbeg wrote: 08 Aug 2024, 15:07

PSV is niet "overal aan het hengelen". Zo laat je het klinken alsof ze maar wat aan het doen zijn. PSV voert al-tijd met meerdere kanalen tegelijkertijd gesprekken. Da's maar goed ook!
    Als je al een half jaar weet dat er 4 verdedigers gaan vertrekken en dat er eentje langdurig geblesseerd is, dan vind ik het geen goed teken dat je ruim over de helft in de window bent en nog 3 open vacatures hebt. Als ik dan in 3 dagen tijd vier of vijf mogelijke namen voor de linksback zie voorbij komen dan lijkt het niet alsof ze goed hun werk hebben gedaan en van nr 1 naar nr 2 doorschakelen.
    Van die 4 vertrokken verdedigers hebben er 2 samen 448 minuten gemaakt (nog geen 5 hele wedstrijden dus), waarvan 85 in de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, dus als die er niet geweest waren, dan hadden we dat waarschijnlijk nauwelijks gemerkt. Dat die dan ook niet op stel en sprong vervangen worden, maar er ook eerst wordt gekeken naar wat we al in huis hebben voor die "open vacatures", is niet zo vreemd. De transfermarkt is nog altijd zo'n 3,5 week open.
  • These users thanked the author loginnaam for the post:
    Ardbeg
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Garnaal wrote: 08 Aug 2024, 16:04

ImageImageImageImage
    Is Jarred nou aan zijn schaamstreek geblesseerd? Zou hij op straat slachtoffer zijn gevallen aan al die nieuwe permanente toeristen met een steekie-steekie?

Je zou maar Will Fish heten. Die ouders zullen wel in een deuk gelegen hebben bij het bedenken van die naam.
    Zusje heet Sel Fish.
    Bram
    Nationale topspeler

PSV scouting;
    Image
  • These users thanked the author Bram for the post (total 5):
    ZezimaHeissenberrugRicopsvSomaQan0946351
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Bram wrote: 08 Aug 2024, 16:17 PSV scouting;
    Image
    Bram

Image
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 8):
    EindhovenvoetbalArdbegSmeets14DezoonvanAadMaikelBramSomaQanMaax
    Juancho
    Mister PSV

loginnaam wrote: 08 Aug 2024, 16:10
    EesEes wrote: 08 Aug 2024, 15:09

Als je al een half jaar weet dat er 4 verdedigers gaan vertrekken en dat er eentje langdurig geblesseerd is, dan vind ik het geen goed teken dat je ruim over de helft in de window bent en nog 3 open vacatures hebt. Als ik dan in 3 dagen tijd vier of vijf mogelijke namen voor de linksback zie voorbij komen dan lijkt het niet alsof ze goed hun werk hebben gedaan en van nr 1 naar nr 2 doorschakelen.
    Van die 4 vertrokken verdedigers hebben er 2 samen 448 minuten gemaakt (nog geen 5 hele wedstrijden dus), waarvan 85 in de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, dus als die er niet geweest waren, dan hadden we dat waarschijnlijk nauwelijks gemerkt. Dat die dan ook niet op stel en sprong vervangen worden, maar er ook eerst wordt gekeken naar wat we al in huis hebben voor die "open vacatures", is niet zo vreemd. De transfermarkt is nog altijd zo'n 3,5 week open.
    Dat komt vooral omdat Dest en vooral Teze het hele seizoen top en top fit bleken en alles konden spelen. Dest tot zn blessure dan. mag je dat elk seizoen verwachten? Moet je niet rekening houden met blessures/schorsingen/vormverlies?

Je kan afgelopen seizoen als maatstaf nemen. Klopt, ik denk dat je dan echter niet heel realistisch kijkt. En feitelijk zie je nu dus wat er gebeurt als die spelers dus een keer uitvallen. Je zit gelijk in de problemen. Zowel kwantitatief als vooral kwalitatief.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 4):
    EesEesEindhovenvoetbaldanko-lazovicSøren
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Juancho wrote: 08 Aug 2024, 16:33
    loginnaam wrote: 08 Aug 2024, 16:10

Dat komt vooral omdat Dest en vooral Teze het hele seizoen top en top fit bleken en alles konden spelen. Dest tot zn blessure dan. mag je dat elk seizoen verwachten? Moet je niet rekening houden met blessures/schorsingen/vormverlies?

Je kan afgelopen seizoen als maatstaf nemen. Klopt, ik denk dat je dan echter niet heel realistisch kijkt. En feitelijk zie je nu dus wat er gebeurt als die spelers dus een keer uitvallen. Je zit gelijk in de problemen. Zowel kwantitatief als vooral kwalitatief.
    Precies, dat zei ik eerder ook al. Dat de back-ups geen minuten hebben hoeven te maken wil niet zeggen dat we ze niet nodig hebben. Sambo, Van Aanholt en Dest zijn min of meer vervangen door Oppegard.

Als je vorig jaar de wedstrijden die Luuk gemist heeft neemt kun je stellen dat we Pepi niet zo super hard nodig hebben gehad (qua aantal minuten Pepi, niet zijn bijdrage uiteraard). Het jaar ervoor hebben we CL misgelopen en wellicht de titel omdat we geen 2e spits hadden.
    Tomm
    Vedette

Transfer Thursday!

RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja jongens, eindelijk bij mijn droomkloeb mogen tekenen.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    TommSKERLA
    DonyellMalen
    Legende

Tomm wrote: 08 Aug 2024, 17:05 Transfer Thursday!

Werkt goed die link :tear:
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

RIO wrote: 08 Aug 2024, 17:07 Ja jongens, eindelijk bij mijn droomkloeb mogen tekenen.
    Zal eens tijd worden! :brain:
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Kak, die komt ook niet dus:

ShovingNE2
    Site Admin

Kak in je broekje
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Post Reply