Ik niet.
Sepp van den Berg
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Hatseflats
- Vedette
Was ook sarcastisch bedoeld, rustig maarArdbeg wrote: ↑08 Aug 2024, 14:42D-d-d-d-d-deadlineeeeeeeeeeeeee. Die club ligt er geen seconde wakker van als wij hem niet kopen he.Hatseflats wrote: ↑08 Aug 2024, 14:34 Geef die flapjanussen uit Liverpool dan gewoon een deadline. Voor 31 augustus ofzo een besluit nemen .
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Ardbeg
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
- These users thanked the author Riffii for the post:
- Ontbijtkoek
Sanga are u dead ???? NO MAN!
- Fanatic-U-s
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- De Realist
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Klopt. Dat hoop ik ook. Echter heeft v/d Berg, voordat hij naar Liverpool ging, ons eerder afgewezen. Dat betekent dat hij in staat is slechte keuzes te maken.Riffii wrote: ↑08 Aug 2024, 14:56 Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
-
- Meervoudig international
Je weet dat ie bij Liverpool onder contract staat?Riffii wrote: ↑08 Aug 2024, 14:56Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Stond Jerdy destijds toch ook bij Bologna? Een speler heeft ook (niet altijd) een zegje in een transfer.Søren wrote: ↑08 Aug 2024, 16:05Je weet dat ie bij Liverpool onder contract staat?Riffii wrote: ↑08 Aug 2024, 14:56Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
Dus ik hoop dat het boerenverstand van Seppke toch naar ons gaat neigen.
Persoonlijk zal denk ik afhankelijk hoe serieus de andere interesse zal blijken te zijn PSV echt wel zal gaan opschakelen en sneller tot het uiterste bod gaan komen om hem snel binnen te hengelen. Kijk ik snap dat als het verschil tussen vraagprijs en bieding 30%+ is en er zijn andere clubs die veel meer dan PSV zal bieden dat Liverpool zn poot stijf gaat houden. Maar als alle biedingen met 1 a 2 miljoen uit elkaar liggen dan verwacht ik wel dat de inspraak van Seppke doorslaggevend gaat zijn.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Vaste waarde in elftal
Mwah, als ik het goed begrijp kan hij nu uit een stuk of 10 clubs kiezen dus zo slecht was die stap ook weer niet.Vogelund wrote: ↑08 Aug 2024, 15:55Klopt. Dat hoop ik ook. Echter heeft v/d Berg, voordat hij naar Liverpool ging, ons eerder afgewezen. Dat betekent dat hij in staat is slechte keuzes te maken.Riffii wrote: ↑08 Aug 2024, 14:56 Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
- Trixm
- Vedette
Leverkussen kan misschien een nog betere keuze voor hem zijn, ik denk dat de verwachtingen hoog waren, maar dat de kans ook zeer groot is dan we opzoek moeten naar een andere CV.Riffii wrote: ↑08 Aug 2024, 14:56 Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
Saibari is underrated.
-
- Bankzitter
-
- Legende
Ik lees hier vaak dat Van den Berg heel graag naar PSV wil, maar waar blijkt dat precies uit? Hij heeft toch eerder in een interview juist aangegeven liever in het buitenland te willen spelen dan de Eredivisie? Als die Duitse clubs concrete interesse hebben, dan lijkt het me zeker nog geen uitgemaakte zaak dat hij ons verkiest boven die clubs.
https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/118 ... komst.html
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit interview had ik eerder ook al gedeeld inderdaad, maar het is veranderd blijkbaar want Rik heeft 3232 geschreven dat Sepp wel open staat voor PSV. En het feit dat PSV zo lang op hem wacht doet me vermoeden dat die signalen gewoon de waarheid zijn.TomPSV wrote: ↑08 Aug 2024, 17:44 Ik lees hier vaak dat Van den Berg heel graag naar PSV wil, maar waar blijkt dat precies uit? Hij heeft toch eerder in een interview juist aangegeven liever in het buitenland te willen spelen dan de Eredivisie? Als die Duitse clubs concrete interesse hebben, dan lijkt het me zeker nog geen uitgemaakte zaak dat hij ons verkiest boven die clubs.