Sepp van den Berg

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Juancho wrote: 08 Aug 2024, 14:48 Ik heb zo'n voorgevoel dat Sepp de nieuwe Davinson gaat worden. Lang wachten en hopen, maar uiteindelijk te duur.
Ik niet.
Hatseflats
Vedette

Ardbeg wrote: 08 Aug 2024, 14:42
Hatseflats wrote: 08 Aug 2024, 14:34 Geef die flapjanussen uit Liverpool dan gewoon een deadline. Voor 31 augustus ofzo een besluit nemen .
D-d-d-d-d-deadlineeeeeeeeeeeeee. Die club ligt er geen seconde wakker van als wij hem niet kopen he.

Image
Was ook sarcastisch bedoeld, rustig maar :mrgreen:
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Ardbeg
Wolf
Talent
Old name: Mevogoat
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2024, 14:51
Juancho wrote: 08 Aug 2024, 14:48 Ik heb zo'n voorgevoel dat Sepp de nieuwe Davinson gaat worden. Lang wachten en hopen, maar uiteindelijk te duur.
Ik niet.
Ik wel
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
These users thanked the author Riffii for the post:
Ontbijtkoek
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Precies dat gaat ook de reden zijn dat hij bij ons tekent. PSV heeft legio goede voorbeelden en de positie dat het dit waar kan maken. Ik heb er gewoon vertrouwen in!
Ex unitate vires
De Realist
Internationale topspeler

Dit keer hoeft Brands niet eens zelf te zeggen dat het een lastig verhaal wordt. Sepp zit dus waarschijnlijk gewoon as we speak op de keuring en er wordt een filmpje ingesproken met de vraag of iedereen dit wel zal gaan geloven.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
ruuddevil
Legende

Tijd voor de Argentijnse slager.
Asterix
Meervoudig international

ruuddevil wrote: 08 Aug 2024, 15:36 Tijd voor de Argentijnse slager.
Wat toevallig jij ook al. Ik had net zin in een entrecote.
These users thanked the author Asterix for the post:
Boszball1913
Ich liebe gegenpressung
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund

Riffii wrote: 08 Aug 2024, 14:56 Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
Klopt. Dat hoop ik ook. Echter heeft v/d Berg, voordat hij naar Liverpool ging, ons eerder afgewezen. Dat betekent dat hij in staat is slechte keuzes te maken.
Bram
Nationale topspeler

Wolf wrote: 08 Aug 2024, 14:55
Vanthaman18 wrote: 08 Aug 2024, 14:51

Ik niet.
Ik wel
Ik ook
Teletubby
Nationale topspeler

Bram wrote: 08 Aug 2024, 16:02
Wolf wrote: 08 Aug 2024, 14:55

Ik wel
Ik ook
Hier hebben ze de like en dislike emoji voor toegevoegd jongens.
Søren
Meervoudig international

Riffii wrote: 08 Aug 2024, 14:56Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
Je weet dat ie bij Liverpool onder contract staat?
Bram
Nationale topspeler

Teletubby wrote: 08 Aug 2024, 16:04
Bram wrote: 08 Aug 2024, 16:02

Ik ook
Ja weet ik maar ik dacht maak er een hattrick aan nuttige berichten van
fritske
Bankzitter

Bram wrote: 08 Aug 2024, 16:05
Teletubby wrote: 08 Aug 2024, 16:04

Ja weet ik maar ik dacht maak er een hattrick aan nuttige berichten van
Dacht ik ook
:logoo:
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Søren wrote: 08 Aug 2024, 16:05
Riffii wrote: 08 Aug 2024, 14:56Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
Je weet dat ie bij Liverpool onder contract staat?
Stond Jerdy destijds toch ook bij Bologna? Een speler heeft ook (niet altijd) een zegje in een transfer.
Dus ik hoop dat het boerenverstand van Seppke toch naar ons gaat neigen.

Persoonlijk zal denk ik afhankelijk hoe serieus de andere interesse zal blijken te zijn PSV echt wel zal gaan opschakelen en sneller tot het uiterste bod gaan komen om hem snel binnen te hengelen. Kijk ik snap dat als het verschil tussen vraagprijs en bieding 30%+ is en er zijn andere clubs die veel meer dan PSV zal bieden dat Liverpool zn poot stijf gaat houden. Maar als alle biedingen met 1 a 2 miljoen uit elkaar liggen dan verwacht ik wel dat de inspraak van Seppke doorslaggevend gaat zijn.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Jeronimo
Vaste waarde in elftal

Vogelund wrote: 08 Aug 2024, 15:55
Riffii wrote: 08 Aug 2024, 14:56 Ik hoop gewoon dat Sepp ziet dat een 'Jerdy Schouten traject' ook voor hem heel erg goed van toepassing kan zijn. Een grotere deal (qua euries) afslaan en dan voor ambities en toekomstperspectief gaan waardoor je misschien eff een klein stapje terug / opzij moet doen om vervolgens 3 stappen vooruit te knallen in korte periode. En daarmee je gelijk in de kijker te spelen bij het Nederlands elftal en de echte (sub)top van Europa en echt binnen te komen als een grote meneer voor een basisplaats.
Klopt. Dat hoop ik ook. Echter heeft v/d Berg, voordat hij naar Liverpool ging, ons eerder afgewezen. Dat betekent dat hij in staat is slechte keuzes te maken.
Mwah, als ik het goed begrijp kan hij nu uit een stuk of 10 clubs kiezen dus zo slecht was die stap ook weer niet.
Trixm
Vedette

Leverkussen kan misschien een nog betere keuze voor hem zijn, ik denk dat de verwachtingen hoog waren, maar dat de kans ook zeer groot is dan we opzoek moeten naar een andere CV.
Saibari is underrated.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Leverkusen lijkt me ook een hele lastige om op dit moment nee tegen te zeggen.
Last edited by 11 Tinus on 08 Aug 2024, 17:33, edited 1 time in total.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ligt dat zo lekker dan, een leverkussen?
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

SKERLA wrote: 08 Aug 2024, 17:12 Ligt dat zo lekker dan, een leverkussen?
Heerlijk. Als je veel zuipt, zwelt ie op: extra zacht :pul:
vak kk 1988
Bankzitter

Ik denk dat we aan het kortste eind trekken. Het duurt toch allemaal gewoon veel te lang ? Zeker met clubs die zich nu ook hebben gemeld
11 Tinus
Legende

SKERLA wrote: 08 Aug 2024, 17:12 Ligt dat zo lekker dan, een leverkussen?
My bad haha
TomPSV
Legende

Ik lees hier vaak dat Van den Berg heel graag naar PSV wil, maar waar blijkt dat precies uit? Hij heeft toch eerder in een interview juist aangegeven liever in het buitenland te willen spelen dan de Eredivisie? Als die Duitse clubs concrete interesse hebben, dan lijkt het me zeker nog geen uitgemaakte zaak dat hij ons verkiest boven die clubs.

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/118 ... komst.html
11 Tinus
Legende

TomPSV wrote: 08 Aug 2024, 17:44 Ik lees hier vaak dat Van den Berg heel graag naar PSV wil, maar waar blijkt dat precies uit? Hij heeft toch eerder in een interview juist aangegeven liever in het buitenland te willen spelen dan de Eredivisie? Als die Duitse clubs concrete interesse hebben, dan lijkt het me zeker nog geen uitgemaakte zaak dat hij ons verkiest boven die clubs.

https://www.voetbalnieuws.nl/nieuws/118 ... komst.html
Dit interview had ik eerder ook al gedeeld inderdaad, maar het is veranderd blijkbaar want Rik heeft 3232 geschreven dat Sepp wel open staat voor PSV. En het feit dat PSV zo lang op hem wacht doet me vermoeden dat die signalen gewoon de waarheid zijn.
Locked