Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
Analist
Veelbelovend talent
Posts: 116
Joined: 19 Aug 2021, 13:07
FOOTB_REM_S: No

Op Oost is netjes geklapt in de 50e minuut (daar waar de rest van het stadion in de afgesproken minuut nog een Feyenoorder uit liep te fluiten).

Tekenend dat er dan alsnog kritiek komt omdat er op Oost gezongen wordt in de 51e minuut en de rest vsn het stadion dan pas begint met klappen.

In het stadion voorspelde ik al aan vrienden dat dit weer tot kritiek zou leiden op Oost, maar dat is gewoon pertinent onjuist. Als je kritisch wil zijn op iemand omtrent de minuut klappen (ik zou het je persoonlijk afraden), dan mag dat op de mensen die zaten te fluiten in minuut 50 omdat ze pas klapten in minuut 51.
These users thanked the author Analist for the post:
Bromalho
Hard work beats talent if talent doesn't work hard
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Het geklap viel even weg omdat er vlak daarvoor een grote kans was en het publiek vooral aan het joelen was om de ploeg naar voren te schreeuwen. Maar verder ging het prima inderdaad.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
TigTogFlip
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 04 Aug 2024, 22:20
Een indrukwekkend beeld vlak voor de aftrap: zo’n driehonderd jeugdspelers van Standard komen met een wit of rood masker het veld op om zich op die manier uit te spreken tegen racisme. Maar de supporters van Club konden de actie niet waarderen.

Zij toonden op dat moment in het uitvak de Kühnen-groet. Dat is een variant op de Hitlergroet. De mensen in het uitvak staken hun arm in de lucht en spreidden hun duim-, wijs- en middelvinger. Inmiddels is ook dit gebaar verboden.
Clubvoetbal is weer begonnen!
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/a ... ~aa8770b3/
Kan me ook wel een uitwedstrijd van Ajax herinneren tegen Brugge waar echt heel massaal de nazi groet werd gedaan naar de uitsupporters, zo massaal niet ergens anders gezien zeg maar. Club Brugge heeft al langer dat probleem.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1645
Joined: 10 May 2018, 10:22
FOOTB_REM_S: No

Ontbijtkoek wrote: 04 Aug 2024, 23:37 Het viel mij wel op hoeveel Feyenoord-supporters er in de thuisvakken zaten. Rond de perstribune zat het helemaal vol, ook met Feyenoord shirtjes, benieuwd hoe ze dat hebben gefixt
Opsporen op welke plekken ze zaten en dan degene die zijn scc daarvoor beschikbaar heeft gesteld een sv geven. De enige manier om dit op te lossen.
These users thanked the author Thoresen for the post (total 2):
Paco CasalBromalho
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat een (relatief groot) deel op de Zuid tribune beschikbaar is gesteld door PSV aan familie/vrienden van Feyenoord spelers. Als je de beelden op het Instagram account van ferserranoc(vriendin van Gimenez) ziet kan ik mij niet voorstellen dat deze allemaal los gekocht zijn door Feyenoorders. Ik moet ook zeggen dat ik op noord niemand in een Feyenoord shirt gezien heb en er ook om mij heen niet gejuicht werd bij een goal van Feyenoord.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thoresen wrote: 05 Aug 2024, 09:49
Ontbijtkoek wrote: 04 Aug 2024, 23:37 Het viel mij wel op hoeveel Feyenoord-supporters er in de thuisvakken zaten. Rond de perstribune zat het helemaal vol, ook met Feyenoord shirtjes, benieuwd hoe ze dat hebben gefixt
Opsporen op welke plekken ze zaten en dan degene die zijn scc daarvoor beschikbaar heeft gesteld een sv geven. De enige manier om dit op te lossen.
En toch mag PSV hier ook kritisch zijn op zichzelf. Ik heb het even teruggezocht. Ik heb op 8 juli(!) mijn ticket geclaimd voor deze wedstrijd. De wedstrijd was op 4 augustus. Als er in de tussentijd iets is gebeurd waardoor ik naar de wedstrijd kan is er voor mij geen mogelijkheid om deze wedstrijd op een of andere manier in de resale te gooien waardoor ik er een andere supporter blij mee kan maken. Ik gok dat daardoor ook het aanbod via andere kanalen (een Twitter of marktplaats) groter is geweest dan normaal. Ik vind dat persoonlijk echt onbegrijpelijk dat het niet mogelijk is om je kaart weer via PSV aan te bieden.
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thoresen wrote: 05 Aug 2024, 09:49
Ontbijtkoek wrote: 04 Aug 2024, 23:37 Het viel mij wel op hoeveel Feyenoord-supporters er in de thuisvakken zaten. Rond de perstribune zat het helemaal vol, ook met Feyenoord shirtjes, benieuwd hoe ze dat hebben gefixt
Opsporen op welke plekken ze zaten en dan degene die zijn scc daarvoor beschikbaar heeft gesteld een sv geven. De enige manier om dit op te lossen.
Die kaarten waren allemaal van de KNVB. Supporters die daar normaal gesproken zitten, werden over de rest van zuid tribune verdeeld.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1645
Joined: 10 May 2018, 10:22
FOOTB_REM_S: No

Dan moet de KNVB zijn verantwoordelijkheid nemen. Voorbeeldfunctie.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 05 Aug 2024, 10:23
Thoresen wrote: 05 Aug 2024, 09:49
Opsporen op welke plekken ze zaten en dan degene die zijn scc daarvoor beschikbaar heeft gesteld een sv geven. De enige manier om dit op te lossen.
En toch mag PSV hier ook kritisch zijn op zichzelf. Ik heb het even teruggezocht. Ik heb op 8 juli(!) mijn ticket geclaimd voor deze wedstrijd. De wedstrijd was op 4 augustus. Als er in de tussentijd iets is gebeurd waardoor ik naar de wedstrijd kan is er voor mij geen mogelijkheid om deze wedstrijd op een of andere manier in de resale te gooien waardoor ik er een andere supporter blij mee kan maken. Ik gok dat daardoor ook het aanbod via andere kanalen (een Twitter of marktplaats) groter is geweest dan normaal. Ik vind dat persoonlijk echt onbegrijpelijk dat het niet mogelijk is om je kaart weer via PSV aan te bieden.
En intussen wel dreigen met die no-show regeling...
Full speed or nothing
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Ik wilde een reactie sturen, geen enkele Feyenoorder gezien op west. Vanuit het uitvak werd er overigens zeker niet geklapt zoals ik kon zien.

Maar jezus, als je die beelden van dat grietje van Gimenez zie snap ik als daar mensen flink geïrriteerd van raken. Dat heeft echt niks met heethoofden aan onze kant te maken, dat is gewoon asociaal en provocerend.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gewoon kappen met uitfans, doe dat eens een heel seizoen. Kijken we daarna eens verder. Hoeveel bewijs wil je nog hebben...

En nee, daarmee los je niet alles op. Wel een deel.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 05 Aug 2024, 11:46 Gewoon kappen met uitfans, doe dat eens een heel seizoen. Kijken we daarna eens verder. Hoeveel bewijs wil je nog hebben...

En nee, daarmee los je niet alles op. Wel een deel.
Jij snapt er echt weinig van he? Alles wat er gisteren mis ging was met uitsupporters op de thuisvakken. Gok eens wat het gevolg is van uitsupporters verbieden? Dan gaan ze naar de thuisvakken ;)
These users thanked the author Gestelnaar for the post:
29.04.2007
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gestelnaar wrote: 05 Aug 2024, 11:47
Juancho wrote: 05 Aug 2024, 11:46 Gewoon kappen met uitfans, doe dat eens een heel seizoen. Kijken we daarna eens verder. Hoeveel bewijs wil je nog hebben...

En nee, daarmee los je niet alles op. Wel een deel.
Jij snapt er echt weinig van he? Alles wat er gisteren mis ging was met uitsupporters op de thuisvakken. Gok eens wat het gevolg is van uitsupporters verbieden? Dan gaan ze naar de thuisvakken ;)
En dan kom je oa aan bij PSV die dat veel beter moet handelen. Desnoods ter plekke en achteraf. Om welke stoelen/vakken gaat het, wie is de SCC houder. Wat ik al zei, je lost niet alles in 1x op. Je zal wel ergens moeten beginnen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Avanti040
Ballenjongen
Posts: 2
Joined: 20 Jul 2024, 23:15
FOOTB_REM_S: No

De 200 man boven op DD/EE waren allemaal leden van de Feyenoord Businessclub. Weer een grote fout van de lokale driehoek om Feyenoord geen groter uitvak te geven.
Last edited by Avanti040 on 05 Aug 2024, 13:52, edited 1 time in total.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

Avanti040 wrote: 05 Aug 2024, 13:43 De 200 man boven op DD/EE waren allemaal leden van de Feyenoord Businessclub. Weer een grote fout van de lokale driehoek om Feyenoord geen groter uitvak te geven.
Deze logica ontgaat mij.
PSV stelt een formaat uitvak beschikbaar, Feyenoord-supporters vinden linksom of rechtsom meer tickets en dan is het de schuld van PSV, de Burgermeester van Eindhoven, en de Politie dat er niet meer plaatsen beschikbaar zijn voor Feyenoord? Dat is wel een manier om de schuld bij bepaalde supporters weg te halen en op een bijzondere wijze dit deels bij PSV te leggen.
These users thanked the author Prof_napo for the post:
Bromalho
Bromalho
Jeugdspeler
Posts: 52
Joined: 31 Aug 2021, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 05 Aug 2024, 11:27 Ik wilde een reactie sturen, geen enkele Feyenoorder gezien op west. Vanuit het uitvak werd er overigens zeker niet geklapt zoals ik kon zien.
Die zaten er weldegelijk, maar gedroegen zich in het vak verder prima. Toch heb ik liever een buurman die gewoon juicht als PSV scoort.

In de box achter ons was het niveau wat minder (welbekende ziekte); gelukkig pas na de reguliere speeltijd gehoord.

Ik zag in het uitvak ook niemand klappen, maar alle eerlijkheid was ik één van de slapers die pas in de 51e minuut begon te klappen 🙈
These users thanked the author Bromalho for the post:
Maax
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 05 Aug 2024, 14:12
Avanti040 wrote: 05 Aug 2024, 13:43 De 200 man boven op DD/EE waren allemaal leden van de Feyenoord Businessclub. Weer een grote fout van de lokale driehoek om Feyenoord geen groter uitvak te geven.
Deze logica ontgaat mij.
PSV stelt een formaat uitvak beschikbaar, Feyenoord-supporters vinden linksom of rechtsom meer tickets en dan is het de schuld van PSV, de Burgermeester van Eindhoven, en de Politie dat er niet meer plaatsen beschikbaar zijn voor Feyenoord? Dat is wel een manier om de schuld bij bepaalde supporters weg te halen en op een bijzondere wijze dit deels bij PSV te leggen.
Alsof de businessclub in het uitvak gaat zitten 😂. Gewoon het stadion uitflikkeren als ze zich gedragen zoals hun, of in een Feyenoord skybox zetten. Niet tussen de supporters, bloedirritant.
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat had ik niet verwacht van Shoving

User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Wat is een vites sexleger?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Hooligans van Cambuur gaan met maskers naar de sneekweek om rotzooi te trappen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2024, 17:58 Hooligans van Cambuur gaan met maskers naar de sneekweek om rotzooi te trappen.
Waarom?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 08 Aug 2024, 18:00
ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2024, 17:58 Hooligans van Cambuur gaan met maskers naar de sneekweek om rotzooi te trappen.
Waarom?
Bij dit soort acties is de 'waarom' vraag niet relevant. Gewoon.. daarom
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Omdat het totale idioten zijn. Noodbevel in Sneek hierom.

Het is wachten op een keer echt ingrijpen. Het wordt steeds gekker. Een leuke week verstoren omdat je fucking Friese hooligan bent.

Het meest trieste ooit sinds het doodslaan van Bonifatius.

Taakstrafje en ze doen het echt nooit meer hoor. 🤪
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vreemde gasten. Zouden ze daar gaan vechten met lui van Heerenveen of zo?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Nou nou nou. Also also also
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply