Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

HalveHaan wrote: 28 Jul 2024, 16:47 Kun je niet een foto maken van je seizoenkaart en deze doorsturen naar iemand als je zelf niet kunt? Ik dacht hier een tijdje geleden te lezen dat iemand dat weleens deed..
Je kan ook kaartverkoop mailen voor een dagkaart.
Dan krijg je een e-ticket in de mail of je kan hem ophalen bij het stadion (laatste kost €2,50 meen ik).
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 31 Jul 2024, 13:47
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Doe mij die oude.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 31 Jul 2024, 17:30 Doe mij die oude.
Misschien even navragen wat ze daarmee gedaan hebben.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Aan wie?
These users thanked the author Grasmat for the post:
Ardbeg
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 31 Jul 2024, 18:11Aan wie?
HN zo te zien aan de werkkleding. Misschien mag je de vorige hebben, als bedankje dat je weer lekker fris groen in het stadion ligt.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Mooi, en nu dat beeld van Guus Meeuwis nog weg.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 29 Jul 2024, 12:24 Vind zowel boven als beneden op Zuid dikke prima. Inderdaad een wereld van verschil tov de rest van de tribunes.

Benieuwd of het eindelijk écht uitverkocht is dan. 8)

Image
Nou, Frans Janssen, kansloos verhaal zo he. Tig Feijenoorders op de tribune en honderden lege plekken. Goed bezig ouwe reus. Man man.
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
FOOTB_REM_S: No

Muziek stond echt kansloos ziek hard voor de match. Je kan gewoon geen gesprek voeren tot de match een keer begint. niet normaal.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

Is die eerste rij ( blauwe ) stoeltjes nieuw?

Image
User avatar
LucNilisLegend
Jeugdspeler
Posts: 43
Joined: 26 Jun 2022, 08:13
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoi allemaal,

Met het schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik aanstaande zaterdag niet bij de wedstrijd tegen RKC aanwezig kan zijn omdat ik nog op vakantie ben. Ik heb nog 15+ statiegeldbekers liggen van vorig jaar. Ik dacht dat dit handig was voor in de zomer, maar we doen er niets mee. Weet iemand of deze nog in te leveren zijn en zo ja, tot wanneer?

Zoeken in het forum of via Google maakt mij niet veel wijzer, al mijn hoop op de juiste informatie is nu op mijn vrienden van het 1913 forum gevestigd.

Bedankt voor de antwoorden!
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 05 Aug 2024, 09:15 Is die eerste rij ( blauwe ) stoeltjes nieuw?

Image
Yep. Daardoor voor de fruitschaal per ongeluk de verkeerde plaatsen gekocht :lol: Niet dat het veel uitmaakte, maar toch. Overigens beter niet je kinderen op die eerste rij laten zitten: ze komen niet of nauwelijks boven de led-boarding uit :grin:
Timheu97
Talent
Posts: 78
Joined: 29 Jun 2022, 00:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

LucNilisLegend wrote: 08 Aug 2024, 16:04 Hoi allemaal,

Met het schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik aanstaande zaterdag niet bij de wedstrijd tegen RKC aanwezig kan zijn omdat ik nog op vakantie ben. Ik heb nog 15+ statiegeldbekers liggen van vorig jaar. Ik dacht dat dit handig was voor in de zomer, maar we doen er niets mee. Weet iemand of deze nog in te leveren zijn en zo ja, tot wanneer?

Zoeken in het forum of via Google maakt mij niet veel wijzer, al mijn hoop op de juiste informatie is nu op mijn vrienden van het 1913 forum gevestigd.

Bedankt voor de antwoorden!
Worden nog gewoon gebruikt. Ze hebben er alleen wat nieuwe printjes bij gedaan.
User avatar
LucNilisLegend
Jeugdspeler
Posts: 43
Joined: 26 Jun 2022, 08:13
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thanks!!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

LucNilisLegend wrote: 08 Aug 2024, 16:04Met het schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik aanstaande zaterdag niet bij de wedstrijd tegen RKC aanwezig kan zijn omdat ik nog op vakantie ben. I
Vergeet je kaarten niet op resale te zetten! Of geef ze aan vrienden, familie of kennissen uiteraard.
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 08 Aug 2024, 16:07
Prof_napo wrote: 05 Aug 2024, 09:15 Is die eerste rij ( blauwe ) stoeltjes nieuw?

Image
Yep. Daardoor voor de fruitschaal per ongeluk de verkeerde plaatsen gekocht :lol: Niet dat het veel uitmaakte, maar toch. Overigens beter niet je kinderen op die eerste rij laten zitten: ze komen niet of nauwelijks boven de led-boarding uit :grin:
maar, maar, maar, hoe kan ons PSV dat nou doen?! Willem van der Veer zal hierdoor minder zichtbaar zijn :brain: :brain:
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Prof_napo wrote: 08 Aug 2024, 16:59
psvgouda wrote: 08 Aug 2024, 16:07

Yep. Daardoor voor de fruitschaal per ongeluk de verkeerde plaatsen gekocht :lol: Niet dat het veel uitmaakte, maar toch. Overigens beter niet je kinderen op die eerste rij laten zitten: ze komen niet of nauwelijks boven de led-boarding uit :grin:
maar, maar, maar, hoe kan ons PSV dat nou doen?! Willem van der Veer zal hierdoor minder zichtbaar zijn :brain: :brain:
Vrees van niet...En te horen niet minder :grin:
User avatar
LucNilisLegend
Jeugdspeler
Posts: 43
Joined: 26 Jun 2022, 08:13
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 08 Aug 2024, 16:16
LucNilisLegend wrote: 08 Aug 2024, 16:04Met het schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat ik aanstaande zaterdag niet bij de wedstrijd tegen RKC aanwezig kan zijn omdat ik nog op vakantie ben. I
Vergeet je kaarten niet op resale te zetten! Of geef ze aan vrienden, familie of kennissen uiteraard.
Uiteraard iemand uit de directe omgeving blij gemaakt met de kaarten! Met de voorwaarde dat ze flink aanmoedigen. Heb zo'n idee dat het nodig gaat zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ieder seizoen hoop je op beter. Bij een 18u wedstrijd willen veel mensen voor en tijdens de wedstrijd wat eten.

Al voor de wedstrijd was het af en toe een frikadelletje uitdelen. Lange rij. En de helft van het personeel staat niets te doen. Verkeerd in geschat. Zo ook in de rust.

Na de westrijd wilden mensen bekers inruilen voor statiegeld. Kon niet. Horeca gesloten.

Het blijft qua horeca op Noord een pleurisbende. En zo ook op West begreep ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 08 Aug 2024, 18:29 Ieder seizoen hoop je op beter. Bij een 18u wedstrijd willen veel mensen voor en tijdens de wedstrijd wat eten.

Al voor de wedstrijd was het af en toe een frikadelletje uitdelen. Lange rij. En de helft van het personeel staat niets te doen. Verkeerd in geschat. Zo ook in de rust.

Na de westrijd wilden mensen bekers inruilen voor statiegeld. Kon niet. Horeca gesloten.

Het blijft qua horeca op Noord een pleurisbende. En zo ook op West begreep ik.
Boycot
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Kunnen we afspreken dat hier elke week zeiken op de catering of het geluidsniveau van de muziek geen zin heeft en dat het beter is om dit bij PSV te melden? We zijn het er allemaal over eens dat beiden ruk geregeld is (alhoewel de catering wel tribune gebonden is, op Zuid nooit last)
These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
ArdbegDribble
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik heb het gemeld.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 08 Aug 2024, 18:53 Kunnen we afspreken dat hier elke week zeiken op de catering of het geluidsniveau van de muziek geen zin heeft en dat het beter is om dit bij PSV te melden? We zijn het er allemaal over eens dat beiden ruk geregeld is (alhoewel de catering wel tribune gebonden is, op Zuid nooit last)
Dit hele forum is deels een voortdurende herhaling van zetten, dus of voortdurende herhaling moet worden vermeden? :mrgreen: Maar point taken. Alleen... wat te doen nadat je hebt gemaild en geen of iig geen goed antwoord hebt ontvangen? Mogen we daar dan over klagen, of riskeren we dan een gele kaart? :blubber:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 08 Aug 2024, 19:57
Sensation wrote: 08 Aug 2024, 18:53 Kunnen we afspreken dat hier elke week zeiken op de catering of het geluidsniveau van de muziek geen zin heeft en dat het beter is om dit bij PSV te melden? We zijn het er allemaal over eens dat beiden ruk geregeld is (alhoewel de catering wel tribune gebonden is, op Zuid nooit last)
Dit hele forum is deels een voortdurende herhaling van zetten, dus of voortdurende herhaling moet worden vermeden? :mrgreen: Maar point taken. Alleen... wat te doen nadat je hebt gemaild en geen of iig geen goed antwoord hebt ontvangen? Mogen we daar dan over klagen, of riskeren we dan een gele kaart? :blubber:
Gele kaart! :mrgreen:
User avatar
Johann Vogelaar
Jeugdspeler
Posts: 38
Joined: 29 Jul 2024, 13:15
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Romario
FOOTB_REM_S: No

Hopelijk ook weer Tina Turnster terug, ik weet niet wie bedacht heeft om daarmee te stoppen, maar dat was echt een waardeloos idee, vooral met die vreselijke muziek ervoor in de plaats.
These users thanked the author Johann Vogelaar for the post:
FTS
Post Reply