8,30 mil voor Hancko, daarna 8 mil voor Ueda. No way dat ze nu opeens het dubbele gaan betalen.
Sepp van den Berg
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Hoezo? Het kan toch ook gewoon zijn dat Hancko op punt van vertrekken staat en een enorme bak met geld gaat opleveren en dat Feyenoord een groot deel daarvan, zeg 12-15 miljoen van over heeft voor Sepp? Ook Feyenoord speelt CL, 2de jaar op rij. Dat ze af en toe een grotere aankoop kunnen doen zou me niets verbazen. Nog niet zoveel als PSV nu kan maar voor de basis een gerichte topaankoop. Ik zou niet weten waarom ze dat niet kunnen.
En slot heeft 0,0 in te brengen natuurlijk op gebied van verkopen, onderhandelingen en die zogenaamde vriendendienstjes. Dat zijn best lachwekkende opmerkingen hier. Alsof Liverpool dat laat gebeuren...
En slot heeft 0,0 in te brengen natuurlijk op gebied van verkopen, onderhandelingen en die zogenaamde vriendendienstjes. Dat zijn best lachwekkende opmerkingen hier. Alsof Liverpool dat laat gebeuren...
- These users thanked the author Juancho for the post:
- IbiAppelvlaai
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
- Standbeeld
- Mister PSV
Heb het nieuws even laten zakken en ik kom tot dezelfde conclusie.Qwazi a Dodo wrote: ↑08 Aug 2024, 21:41 Dit noemen ze de druk en prijs opvoeren. Geloof er geen bal van.
- Vogelund
- Vaste waarde in elftal
- Old name: Vogelund
Maar v/d Berg komt niet als vervanger van Hancko. Die speelt lcv of linksback. Ik snap wel dat ze anticiperen op een vertrek van Geertruida.Juancho wrote: ↑08 Aug 2024, 21:40 Hoezo? Het kan toch ook gewoon zijn dat Hancko op punt van vertrekken staat en een enorme bak met geld gaat opleveren en dat Feyenoord een groot deel daarvan, zeg 12-15 miljoen van over heeft voor Sepp? Ook Feyenoord speelt CL, 2de jaar op rij. Dat ze af en toe een grotere aankoop kunnen doen zou me niets verbazen. Nog niet zoveel als PSV nu kan maar voor de basis een gerichte topaankoop. Ik zou niet weten waarom ze dat niet kunnen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Feyenoord heeft Beelen voor RCV. Die is vooralsnog 2 tandjes beter dan Flamingo. Als Hancko gaat zullen ze toch een LCV zoeken. Daarnaast denk ik eerder dat Geertruida naar Liverpool gaat. Een soort van jullie mogen Geertruida goedkoper hebben als wik de afschrijvingen op Sepp kunnen controleren. Dus Geertruida voor 10 miljoen naar Liverpool en Sepp voor 10 miljoen naar Feyenoord.Juancho wrote: ↑08 Aug 2024, 21:40 Hoezo? Het kan toch ook gewoon zijn dat Hancko op punt van vertrekken staat en een enorme bak met geld gaat opleveren en dat Feyenoord een groot deel daarvan, zeg 12-15 miljoen van over heeft voor Sepp? Ook Feyenoord speelt CL, 2de jaar op rij. Dat ze af en toe een grotere aankoop kunnen doen zou me niets verbazen. Nog niet zoveel als PSV nu kan maar voor de basis een gerichte topaankoop. Ik zou niet weten waarom ze dat niet kunnen.
Maar nogmaals no way dat Feyenoord ons hier kan aftroeven. Als Sepp niet bij ons tekent gaat ie ergens anders buiten NL.
- Tomm
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
Alleen Beelen niet. De rest echt allemaal wel. Schouten, Lang en Lozano.
Maar dit is onderdeel van het spel. Het zal vast wat lastiger worden nu, maar geen reden tot paniek in ieder geval.
-
- Legende
-
- Moderator
Maar omdat we er met PEC niet uitkwamen toch? We wilden gewoon dat bedrag niet voor hem neerleggen. Achteraf natuurlijk wel moeten doen. Maar het was dus niet zo dat Beelen liever naar Feyenoord ging dan naar ons.
-
- Legende
Mag jij vinden. Zegt wel degelijk iets als een club in de gehele historie van de club niets heeft betaald wat ook maar enigszins in de buurt komt en op de helft van de transfersom zit.
-
- Legende
Het in het verleden uitgegeven geld zegt helemaal niets over het geld dat dit seizoen beschikbaar is, en de inkomsten die in de toekomst beschikbaar zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- 11 Tinus
- Legende
Nee joh, Beelen verkoos Feyenoord boven PSV. En dat kan ook gewoon want Feyenoord was de kampioen en speelde zeker CL, Slot zal wel een zegje hebben gedaan en bij PSV was het verhaal ongetwijfeld ook heel goed.
- 11 Tinus
- Legende
Het zegt niet alles, en dat punt zou je kunnen maken, maar het zegt wel iets.Josef Dettelbacher wrote: ↑08 Aug 2024, 21:52Het in het verleden uitgegeven geld zegt helemaal niets over het geld dat dit seizoen beschikbaar is, en de inkomsten die in de toekomst beschikbaar zijn.
-
- Legende
Wel wat een club bereid is om te betalen voor een nieuwe speler. Daar groei je steeds wat meer naar toe. Is bij PSV ook gebeurd met de transfersommen.Josef Dettelbacher wrote: ↑08 Aug 2024, 21:52Het in het verleden uitgegeven geld zegt helemaal niets over het geld dat dit seizoen beschikbaar is, en de inkomsten die in de toekomst beschikbaar zijn.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong