Sepp van den Berg

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Paulus1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

Vind het bloed irritant allemaal dit, over 48 uur staat de eerste competitiewedstrijd voor de deur hè.
Jur1913
Internationale topspeler

Hahaha schattig. Knorries waren ook ineens geïnteresseerd in Lozano en nu ook in Sepp

En ondertussen niet meer dan een droog brood en glas water kunnen betalen voor hun spelers. Clowns
Hatseflats
Vedette

Godverdomme, ik ben in paniek!

NOT!
Josef Dettelbacher
Legende

11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 21:53
Josef Dettelbacher wrote: 08 Aug 2024, 21:52

Het in het verleden uitgegeven geld zegt helemaal niets over het geld dat dit seizoen beschikbaar is, en de inkomsten die in de toekomst beschikbaar zijn.
Het zegt niet alles, en dat punt zou je kunnen maken, maar het zegt wel iets.
Feyenoord speelt voor de tweede keer op rij Champions League, heeft een recordverkoop gerealiseerd, heeft waarde op het veld staan, Te Kloese hoeft zich niet hetzelfde te gedragen voormalige directeuren, en het ziet dat Ajax momenteel weinig kan. Ik kan zat redenen bedenken waarom Feyenoord 15 miljoen kan/wil betalen. Feyenoord heeft er nog nooit zo goed voor gestaan als nu, dus wat ze tot vorig jaar hebben uitgegeven is gewoon niet meer zo relevant. Het is duidelijk dat Feyenoord onder Te Kloese stappen wil zetten.
Last edited by Josef Dettelbacher on 08 Aug 2024, 22:04, edited 1 time in total.
These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
JuanchoMenno1
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Kezmania
Meervoudig international

Wij zijn vele malen aantrekkelijker dan Feyenoord. In alle opzichten . Ik vind het persoonlijk eerder ‘zorgelijk’ dat een derde van alle Bundesligaclubs hem wilt halen.
Linksbuitenadem
Ballenjongen
Favoriete speler: Pepi

Feyenoord gaat hem huren.. let maar op. Kopen kunnen ze hem niet. Slot gaat Feyenoord helpen.
DeBruyne
Meervoudig international

Hatseflats wrote: 08 Aug 2024, 22:02 Godverdomme, ik ben in paniek!

NOT!
Ik ook niet, maar het is gewoon irritant dat alles zo lang moet duren..
Josef Dettelbacher
Legende

Linksbuitenadem wrote: 08 Aug 2024, 22:04 Feyenoord gaat hem huren.. let maar op. Kopen kunnen ze hem niet. Slot gaat Feyenoord helpen.
Er zijn zat clubs die hem wél kunnen en willen kopen.
Menno1
Legende

Linksbuitenadem wrote: 08 Aug 2024, 22:04 Feyenoord gaat hem huren.. let maar op. Kopen kunnen ze hem niet. Slot gaat Feyenoord helpen.
:lol: Tuurlijk: Liverpool wilt hem verkopen, maar Slot zegt: Nee, nee...niet verkopen, verhuur hem maar aan Feyenoord.
Juancho
Mister PSV

Kan natuurlijk ook zijn dat Slot hem beoordeeld heeft, toekomst in Sepp ziet maar een seizoen verhuur verstandiger vindt. Kan weer een Duitse club zijn, misschien Feyenoord gehoord dat huur een optie is. Geen idee. Ik heb ook geen idee of PSV open zou staan voor kale huur. Qua type voetbal zou je zeggen dat een seizoen onder Bosz trainen beter zou passen in de visie van Slot.

Zijn natuurlijk meerdere scenario's mogelijk.
These users thanked the author Juancho for the post:
JChovanec
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Menno1 wrote: 08 Aug 2024, 22:07
:lol: Tuurlijk: Liverpool wilt hem verkopen, maar Slot zegt: Nee, nee...niet verkopen, verhuur hem maar aan Feyenoord.
Dat is toch niet zo gek?
Menno1
Legende

11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 22:10
Menno1 wrote: 08 Aug 2024, 22:07

Dat is toch niet zo gek?
Het idee dat Slot dit doet om PSV dwars te zitten is krankzinnig. En al helemaal dat Liverpool daar in mee zou gaan. De theorie van Juancho is een stuk geloofwaardiger.
These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
JuanchoBarryBanaan
Hatseflats
Vedette

Maar die bolle krabpaal heeft dus geroepen dat het "in de lijn der verwachting ligt" en iedereen denkt dat er al met Sepp gesproken is?
Die Krabbetje met z'n blije bakkus zegt altijd zulke dingen als ie jaloers is op het beleid van PSV.
DonyellMalen
Legende

Image

Sepp is gewoon PSV’er. ;)
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Menno1 wrote: 08 Aug 2024, 22:11
11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 22:10

Dat is toch niet zo gek?
Het idee dat Slot dit doet om PSV dwars te zitten is krankzinnig. En al helemaal dat Liverpool daar in mee zou gaan. De theorie van Juancho is een stuk geloofwaardiger.
Ooo ja maar niet omdat het Slot is die PSV wil stangen. Dat slaat nergens op. Maar dat Slot hem wil verhuren ipv verkopen vind ik best geloofwaardig. Slot heeft ook Schouten gezien en ondanks dat iedereen denkt dat het succesverhaal van Schouten ons helpt kan het in dit geval ook contraproductief zijn.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
JChovanec
Josef Dettelbacher
Legende

Juancho wrote: 08 Aug 2024, 22:08 Kan natuurlijk ook zijn dat Slot hem beoordeeld heeft, toekomst in Sepp ziet maar een seizoen verhuur verstandiger vindt.
Slot zit bij Liverpool, die kan gewoon elk jaar een lijstje indienen. Sowieso moet je wat mij betreft bij een PL titelkandidaat niet aankomen met een verdediger uit de eredivisie, dat moet gewoon een bewezen kracht zijn uit een topcompetitie.
Lente
Meervoudig international

Dit is toch gewoon prijs opdrijven en namedropping. Ik zie Feyenoord veel eerder serieus voor Vitik gaan dan voor Van den Berg (vanwege hun eerdere samenwerking). Daarnaast zou een vervolgstap voor Vitik naar top eredivisie (en Champions League spelen) ook een logische zijn.
Oh PSV wat je met me doet…
Vakkie M
Talent
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool

DonyellMalen wrote: 08 Aug 2024, 22:13 Image

Dat was Thomas Beelen ook..
Robson de Souza
Vedette

Vakkie M wrote: 08 Aug 2024, 22:17

En toen wilde Feyenoord meer betalen, maar dat kunnen ze nu niet eens.
Vogelund
Vaste waarde in elftal
Old name: Vogelund

Vakkie M wrote: 08 Aug 2024, 22:17

Schouten was toch uiteindelijk onze Thomas Beelen?
Doldenaar
Regelmatige invaller

Ach, gaat hij naar Feyenoord dan is het gewoon een matige verdediger en een pleurisjong en halen wij een andere, veel betere rcv. Zo werkt dat.
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 08 Aug 2024, 22:08 Kan natuurlijk ook zijn dat Slot hem beoordeeld heeft, toekomst in Sepp ziet maar een seizoen verhuur verstandiger vindt. Kan weer een Duitse club zijn, misschien Feyenoord gehoord dat huur een optie is. Geen idee. Ik heb ook geen idee of PSV open zou staan voor kale huur. Qua type voetbal zou je zeggen dat een seizoen onder Bosz trainen beter zou passen in de visie van Slot.

Zijn natuurlijk meerdere scenario's mogelijk.
Als ze hem willen verhuren, zullen ze dat niet doen aan een club in Nederland denk ik, dan zullen ze kijken naar Leicester achtige clubs of weer Bundesliga.
Josef Dettelbacher
Legende

Doldenaar wrote: 08 Aug 2024, 22:20 Ach, gaat hij naar Feyenoord dan is het gewoon een matige verdediger en een pleurisjong en halen wij een andere, veel betere rcv. Zo werkt dat.
Pepe is transfervrij en heeft ervaring
DeBruyne
Meervoudig international

O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 08 Aug 2024, 22:04
11 Tinus wrote: 08 Aug 2024, 21:53

Het zegt niet alles, en dat punt zou je kunnen maken, maar het zegt wel iets.
Feyenoord speelt voor de tweede keer op rij Champions League, heeft een recordverkoop gerealiseerd, heeft waarde op het veld staan, Te Kloese hoeft zich niet hetzelfde te gedragen voormalige directeuren, en het ziet dat Ajax momenteel weinig kan. Ik kan zat redenen bedenken waarom Feyenoord 15 miljoen kan/wil betalen. Feyenoord heeft er nog nooit zo goed voor gestaan als nu, dus wat ze tot vorig jaar hebben uitgegeven is gewoon niet meer zo relevant. Het is duidelijk dat Feyenoord onder Te Kloese stappen wil zetten.
Er goed voor staan en zelfs beter dan ooit betekent nog niet dat Feyenoord daadwerkelijk zulke bedragen al neertelt. Het lijkt erop dat de club zijn selectie nog niet op kwaliteit kan brengen zonder huurlingen en het maximale bedrag voor een transfer lijkt me niet hoger dan €10m. ‘Lijkt:’ ik ben inderdaad een beetje aan het Mike Verweijen hier, want ken de details niet. Maar zet Feyenoord commercieel zoveel bij dat ze dit niveau uitgaven kunnen doen? De afgelopen twee seizoenen schreven wij alleen al aan transferinkomsten €150m bij gaven in dezelfde periode nog nietsvermoedend helft van dat bedrag uit. Het lijkt me niet dat Te Kloese naar hartelust met geld kan smijten zonder wat vlees op de ribben te kweken om te voorkomen dat De Vrienden van Feyenoord nog een keer gebeld moeten worden in de toekomst.

Verder vraag ik me af of Van den Berg zelf liever naar Feyenoord gaat. Niet alleen omdat Stewart al vanaf het begin helder is over PSV’s intenties met hem, maar ook omdat Bosz’ plaatje een stuk stabieler is dan het prille Priske-experiment, waar hij vooralsnog drie volwaardige concurrenten treft.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 3):
11 TinusmatejaGakpoEINDHOVENAAR
Locked